Ok.quote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vind het niveau van dit topic bijzonder laag
PUB SC [4389] Magnetron te koop
On my way honey!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:45 schreef livalo het volgende:
Zou iemand de nummering van de SC kunnen/willen veranderen? Er zo te zien iets fout gegaan.
Bedanktquote:Op woensdag 30 september 2009 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is de OP te vinden.
even een copy voor epicness
Okiedokiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:13 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. En PUB SC [4016] Lauriette Venus. is dus 4416.
Vinden we geinig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okiedokiewaarom zitten jullie zo te klooien met die TT's?
Ik niet. Dus als jullie hierna gewoon de nummering aan kunnen houden zou dat fijn zijn.quote:
Dat slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. Dus als jullie hierna gewoon de nummering aan kunnen houden zou dat fijn zijn.
Sowieso hoeft er van mij niet eens per se een nummer bij, jullie willen dat bijhouden dus doe het dan ook goed!
Dan doe je het in het volgende topic weer goed. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens opFeit dat mensen wel eens een verkeerd nummer doen, om welke reden dan ook staat compleet los van het feit of jij wel/geen nummers prefereert.
Dat is het makkelijkst ja, maar dan nog slaat de opmerking nergens op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan doe je het in het volgende topic weer goed. Zo moeilijk is dat niet.
Natuurlijk wel, de nummering is niet verplicht ofzo dus jullie mogen helemaal zelf weten of jullie dat bijhouden of niet, ga er dan ook niet mee klooien of blindelings een nummer overnemen van de vorige TS als het niet klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens opFeit dat mensen wel eens een verkeerd nummer doen, om welke reden dan ook staat compleet los van het feit of jij wel/geen nummers prefereert.
Okquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de nummering is niet verplicht ofzo dus jullie mogen helemaal zelf weten of jullie dat bijhouden of niet, ga er dan ook niet mee klooien of blindelings een nummer overnemen van de vorige TS als het niet klopt.
Soms gaat er gewoon wat verkeerd, niet iedereen is perfect.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet. Dus als jullie hierna gewoon de nummering aan kunnen houden zou dat fijn zijn.
Sowieso hoeft er van mij niet eens per se een nummer bij, jullie willen dat bijhouden dus doe het dan ook goed!
Welke mods?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:41 schreef Tijgertje. het volgende:
Even snel wakker worden mods.
PUB SC [4417] Jeffrey weet het niet.
Fix it.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze. Die 'm ondertussen in KLB al weg had gehaald.
Ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef MASD het volgende:
In wiens broek heb ik net gekeken? Ik voel mij vies.
Jimboquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:57 schreef MASD het volgende:
In wiens broek heb ik net gekeken? Ik voel mij vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |