Die regel is er, staat in de PUB FAQ.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:55 schreef -SG- het volgende:
Kunnen we/jullie niet een regel instellen dat topics/OP's met breezertaal zonder pardon verwijdert wordt? Het lijkt soms wel een speeltuin en meestal worden de reacties in het topic er niet beter op.
Nope, een FA heeft de boel een beetje opgeruimd en onnodige notes verwijderd.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef RenRen- het volgende:
Mijn notes zijn vermist
Zijn ze verdwaald in het bos, of hebben de grote boze Nijn en Krentenbol. ze opgegeten?![]()
Yup, thanks.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is het ideale ontwerp voor de schooltas?
Slotje?
Gewoon even een vraagje, ik had gepost dat hij/zij moest mailen voor toestemming voor zoiets. Waarom haal je die post dan weg? Omdat er sowieso geen toestemming voor gegeven wordt?quote:
Omdat dit spam was. Vragen om toestemming doen we alleen met enquetes en dergelijke. Ik heb het topic echter wel naar PR doorgestuurd om te kijken of zij er wat mee kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagje, ik had gepost dat hij/zij moest mailen voor toestemming voor zoiets. Waarom haal je die post dan weg? Omdat er sowieso geen toestemming voor gegeven wordt?
Okay, bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat dit spam was. Vragen om toestemming doen we alleen met enquetes en dergelijke. Ik heb het topic echter wel naar PR doorgestuurd om te kijken of zij er wat mee kunnen.
Voor zover ik zie, is er op dit moment maar 1 topic over bijbaantjes. Aangezien het onoverzichtelijk is om hier een centraal topic voor te maken wordt hij niet op slot gezet (en de modjes zijn hier niet 24/7, vandaar ook deze post)quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef duncannn het volgende:
Waarom gooi je geen slotje op ' Bijbaantjes ' als er al 10 topics over zijn?
Er zijn al 10 topics over bijbaantjes geweest, als hij wilt weten wat een leuk bijbaantje is kan hij gewoon de zoek functie gebruiken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor zover ik zie, is er op dit moment maar 1 topic over bijbaantjes. Aangezien het onoverzichtelijk is om hier een centraal topic voor te maken wordt hij niet op slot gezet (en de modjes zijn hier niet 24/7, vandaar ook deze post)
Dan kunnen we op heel fok bij een heleboel topics zeggen 'utfs!'. In 10 jaar FOK! zal het meeste wel besproken zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Er zijn al 10 topics over bijbaantjes geweest, als hij wilt weten wat een leuk bijbaantje is kan hij gewoon de zoek functie gebruiken.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zoals Krentenbol al zegt krijg je dan een heel erg onvriendelijk forum.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:34 schreef duncannn het volgende:
[..]
Er zijn al 10 topics over bijbaantjes geweest, als hij wilt weten wat een leuk bijbaantje is kan hij gewoon de zoek functie gebruiken.
Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? #4 is een centraal topic en is erg overzichtelijk.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar zoals Krentenbol al zegt krijg je dan een heel erg onvriendelijk forum.
Stel, je bent net nieuw en je maakt een topic over wat dan ook aan. Vervolgens komt er binnen een minuut een users/mod langs die zegt UTFS, en vervolgens je topic op slot gooit.
Dan kom ik dus nooit meer terug op dat forum.
De PUB is bedoelt om open te zijn voor pubers, met wat voor vragen dan ook. En daardoor staan er inderdaad soms/vaak dubbele topics in.
Oke dat klopt, maar dan snap ik dit weer niet: waarom gooi jij hier ' Sexbloopers ' een slotje op?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan kunnen we op heel fok bij een heleboel topics zeggen 'utfs!'. In 10 jaar FOK! zal het meeste wel besproken zijn.
Dat is niet gericht op 1 user die een vraag heeft. Het sexbloopers topic is meer een opsom topic in het algemeen over sexbloopers. Net als het andere bijbaan topic meer een opsom topic is over wat voor een bijbaan iedereen heeft.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef duncannn het volgende:
[..]
[..]
Oke dat klopt, maar dan snap ik dit weer niet: waarom gooi jij hier ' Sexbloopers ' een slotje op?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de quote daarop ook verwijderd.
In het fototopic? Daar is de link toch weggeedit?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar die link staat er nog steeds in
net stond hijer nog, nu is hij wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In het fototopic? Daar is de link toch weggeedit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |