Ondergaan. Dat insinueert dat ik een onderdanig typje ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, daar kan ik wel heel mans over gaan opscheppen op Internet, maar dat heeft geen nut.
Je moet het maar in de praktijk ondergaan.
Van de rondbuik indianen. Hij's het zoontje van het opperhoofd en ze hebben altijd mot met de pafwangs.quote:
Ik weet wel wat ik schrijf hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ondergaan. Dat insinueert dat ik een onderdanig typje ben.
ik heb wat gaten in mijn opvoeding, en die liggen vooral op het gebied van films en strips...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van de rondbuik indianen. Hij's het zoontje van het opperhoofd en ze hebben altijd mot met de pafwangs.
Kent uw Donald Duck!
Geen ramp hoor, muziek als onderwerp houdt bij mij ook niet echt lang stand.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb wat gaten in mijn opvoeding, en die liggen vooral op het gebied van films en strips...
vraag maar aan Kwaak....
Vorige was leuker.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige was leuker.![]()
Ik bedoel: "ik ben druk aan het werk"
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige was leuker.![]()
Ik bedoel: "ik ben druk aan het werk"
Tot zover mijn bijdrage.![]()
* vencodark sluipt weer weg.
absoluutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
mag ik het ook te veel vinden om terug te lezen?
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Geen ramp hoor, muziek als onderwerp houdt bij mij ook niet echt lang stand.
En heb gisteren weer eens laten zien dat ik nog steeds niet kan dansen
Geen peuk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Dan schrijf je toch ook?quote:
Niet meer nee.quote:
Sorry, het is vrijdagmiddag, ik heb geen zin meer in werk, dus dan wordt ik altijd irritant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch ook?.
Niet zo mierenneuken nu hoor.
Da's ook leuk, lekker meisjes kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.quote:
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.
Mag niet meer in uitgaansgelegenheden. Moet je in het rokershok gaan staan en daar is geen dansvloer.quote:
Ga dan eerder weg zodat ik niet 1,5 uur op je hoef te wachtenquote:
Wie is hier nou aan het mierenneuken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatie.
Me too.quote:
ik ookquote:
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ik, bij gebrek aan beterquote:
kriebelt zo lekker, neuken met mierenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
Dat moet je ook vooral blijven denken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.
Misschien moet maar gaan roken?
quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Ripley kom je ook naar de parkpop meet eigenlijk ?
Jij bent toch niet ook zo'n vuige Ajacied he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.
godzijdank, denken meer vrouwen zo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Parkpopmeet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Ripley kom je ook naar de parkpop meet eigenlijk ?
Stelletje homo'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak ik eindelijk eens een date via m'n PM-box, is het met eenkerel
.
Met of zonder facehuggers?quote:
Er zijn maar weinig zaken op deze wereld die me nog minder interesseren dan voetbal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
Jij bent toch niet ook zo'n vuige Ajacied he?
Homoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak ik eindelijk eens een date via m'n PM-box, is het met eenkerel
.
Slechte televisiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig zaken op deze wereld die me nog minder interesseren dan voetbal.
Pimpmomma mag wel beter haar best doen dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
Stelletje homo's
Maar ik was wel weer de pimp
Waar jij dagelijks een bijdrage aan levertquote:
Ripley als naam en plaatje , maar je weet niet wat facehuggers zijn???????????????quote:
Ik legde de link even nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ripley als naam en plaatje , maar je weet niet wat facehuggers zijn???????????????
[ afbeelding ]
Neuh, dat staat wel op gelijke hoogte met voetbal. Een programma over voetbalvrouwen daarentegen wel.quote:
Ik denk alle vrouwen die ook niet kunnen dansen (heel veel dusquote:
Heyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
hoi auto.
Zo wie pleurt er even een stelling in voor me
quote:
Ik ga niet op commando een PM sturenquote:
Look into my eyes, look deep into my eyes. Forget everything around you and look into my eyes. 'Send me a PM.'quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Look into my eyes, look deep into my eyes. Forget everything around you and look into my eyes. 'Send me a PM.'
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef Kluts het volgende:
Lieverds, ik heb weekend, dus ik ga jullie in de steek laten.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen, wat eigenlijk inhoudt dat je gewoon je gang kan gaan.
Jullie weten toch wel van elkaar hoe je er uit zietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
M'ndate
kan me trouwens herkennen aan m'n hoed.
Tja, de redenatie is niet af. Wie weet doelde de schrijver wel op de diervriendelijke manieren waarop vee geslacht wordt.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
3, 2, 1. *snap* You're back in the room.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
I wish. Nog een half uur.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Werken met je donder! en dan horizontaal met een spit door je heen de gril in!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Werken met je donder! en dan horizontaal met een spit door je heen de gril in!Heb echt zooo een trek in een lekker kippetje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whooooooooh, nou, hups horizontaal, smeer je in met marinade en ga heet worden jij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:28 schreef Ajam het volgende:
Weet je wat? Ik doe gek en ga gewoon een kwartier eerder dan gepland![]()
[..]
Hallo! Je hebt het over een chick aan het begin van een weekend. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whooooooooh, nou, hups horizontaal, smeer je in met marinade en ga heet worden jij!
Wat ik denk???? Hmmmm.. dat ik niet iedere avond thuis slaap dit weekendquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:34 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hallo! Je hebt het over een chick aan het begin van een weekend. Wat denk jij?
Onder de brug deze keer weer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat ik denk???? Hmmmm.. dat ik niet iedere avond thuis slaap dit weekend
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat ik denk???? Hmmmm.. dat ik niet iedere avond thuis slaap dit weekend
Koffie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
En weer wakker! Zo meteen maar douchen!
Goeiemorguh, iedereen!
Wat heb jij gedaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
En weer wakker! Zo meteen maar douchen!
Goeiemorguh, iedereen!
Geslapen!quote:
Omdat ik pas 's ochtends vroeg ben gaan slapen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je tot bijna 6 uur hebt geslapen?
quote:
Nou danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En daar hebben ze ook best wel gelijk in.
Hey lekkerding!quote:
Ofre!!quote:
Dat zou op zich wel kunnen. Maar waar wilde je gaan meeten dan? In een bos?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ofre!!
Kom je morgen echt niet langs? hondje mee...
En ik kan weer nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel kunnen. Maar waar wilde je gaan meeten dan? In een bos?
Oh, je stelt je aan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
mezelf dom vinden dat ik het altijd zover laat komen
Die is hier vast wel ergens in de buurtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel kunnen. Maar waar wilde je gaan meeten dan? In een bos?
Jah hier ookquote:
Hey jou ken ik nog niet. Nieuw hier?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Goedenavond! Danku en ook prettig weekend
Nog wel vrij nieuw hier jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey jou ken ik nog niet. Nieuw hier?
Okequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nog wel vrij nieuw hier ja
Cue sleurde me hierheen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nog wel vrij nieuw hier ja
Cue sleurde me hierheen
Zeker wetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Vooral blijven hier. Het is hier namelijk altijd gezellig
't Is geen lief hondje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die is hier vast wel ergens in de buurt
Wat drank mee, kleed mee, muziek mee
Beter dan zondagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
't Is geen lief hondje.Dus moet niet te druk zijn. Hoe zijn de weervoorspellingen?
Dat went vanzelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zeker wetenal gaan de topics echt in een razend tempo en kan ik het soms niet bijhouden
fijn is dat heh.. dat probleem had ik gisterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu weet ik weer wat ik vergeten ben te kopen! Scheermesjes! Ik heb hier alleen nog een bot ding liggen dat amper scheert!
Zelf mij lukt het.quote:
quote:
ik weet wel dat het hier zo gaat stortenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb zelf nog niet gekeken, maar zolang het maar droog blijft is het goed
Achja, je zit toch binnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik weet wel dat het hier zo gaat stortenik zie toch een lucht aankomen
Nou ik wil nog even snel wat lekkers halen bij de supermarktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, je zit toch binnen![]()
Hier gaat het volgens mij ook wel regenen... maar ik zit toch binnen
dat doe je vast met de autoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nou ik wil nog even snel wat lekkers halen bij de supermarkt
Iemand ideeen?
Doe het toch liever niet vanwege de hond.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb zelf nog niet gekeken, maar zolang het maar droog blijft is het goed
Ja ik wil ook komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe het toch liever niet vanwege de hond.![]()
Maar ik kom sowieso nog een x die kant op!
En het moet wel droog blijven!
*knuffeltquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr m'n kamer is zo koudStraks lekker warm douchen
Magnetron-popcorn heb ik herontdektquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nou ik wil nog even snel wat lekkers halen bij de supermarkt
Iemand ideeen?
Is goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe het toch liever niet vanwege de hond.![]()
Maar ik kom sowieso nog een x die kant op!
En het moet wel droog blijven!
Paraplu meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:34 schreef getl0st het volgende:
[..]hahhahaa neeeeee de supermarkt is 50 meter lopen ofzo
quote:
ivm voetbal jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja ik wil ook komenmaar helaas kan ik niet
Hele goedkope chips van de plus.quote:
Trap ik weer in dat lege fotoboek van jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr m'n kamer is zo koudStraks lekker warm douchen
Voetbal kan ik daar ook kijkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hele goedkope chips van de plus.
Echt niet te kanen die dingen. Weet ik ook weer voor de volgende keer.
Saai is dat heh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Trap ik weer in dat lege fotoboek van je
Ben je benieuwd dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Trap ik weer in dat lege fotoboek van je
Die hebben een sleutel van je huis?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voetbal kan ik daar ook kijkenmaar dan drinken mn vrienden al mn bier op
Die van de aldi zijn dan weer wel goed, ik vermoed zelfde fabriek als Lays voor de gewone en paprika chips...quote:
Jij hebt mij al gezienquote:
Heel leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je benieuwd dan?
moet je effe vragen aan anderen hoe leuk ze mij vinden
[..]
Die hebben een sleutel van je huis?
Poolen natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is goed
Gaan we zeker doen! en dan lekker stappen ofzo
Ja, maar met "lekker dingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je benieuwd dan?
moet je effe vragen aan anderen hoe leuk ze mij vinden
Ja die zijn lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die van de aldi zijn dan weer wel goed, ik vermoed zelfde fabriek als Lays voor de gewone en paprika chips...
Oeeh!! Jah!! wel even de regels van te voren goed doorspreken hequote:
Uhm, dan zou ik zeggen " lelijk wijf "quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, maar met "lekker ding" kom ik zo weinig verder in m'n mijn gedachten
Sleutel.. steen.. wegdoenquote:
Misschien heb ik wel een lelijke wijven fetishquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhm, dan zou ik zeggen " lelijk wijf "
dan wil je er niet eens aan denken
Bij jou kan ik natuurlijk niet vals spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh!! Jah!! wel even de regels van te voren goed doorspreken he
Hoppaaaa we hebben een winnaarquote:
dan ben je gekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een lelijke wijven fetish
Wat zei je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een lelijke wijven fetish
Echt nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bij jou kan ik natuurlijk niet vals spelen.
Niks is te gek tochquote:
Dan kom ik niet meer binnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sleutel.. steen.. wegdoen
Bier in huizetten en langskomen
Is dat hip ofzo om te pas en te onpas met Latijnse spreuken te smijten? Wat is er mis met de Nederlandse uitdrukkingen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niks is te gek toch
Volgens mij is het een contradictio in terminis trouwens...
een kratje in huis maakt rommel? hoe netjes ben je dan wel nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer binnen![]()
Bier in huis zetten is wel verstandiger.. maar maakt zo rommel
het zijn er 12quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een kratje in huis maakt rommel? hoe netjes ben je dan wel niet
Christiaan denkt dat ook te kunnenquote:
quote:
Alcoholistquote:
Voor jou niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niks is te gek toch
Volgens mij is het een contradictio in terminis trouwens...
feestje gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Christiaan denkt dat ook te kunnen
[..]verslaafde!
Ik heb nog geen uitnodiging gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
feestje gehad
tijd voor het volgende feestje
1 vol kratje (12 flesjes) gaat hier al over de datumquote:
Daarom heb ik mij al een paar dagen niet geschoren. Morgen maar een paar mesjes kopen anders pakken ze me straks nog op als dubbelganger van osama!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
fijn is dat heh.. dat probleem had ik gister
en dat was te voelen ook
volgende feestje is ook nog niet geplanned.. maar bij dezequote:
nu je het zegt!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
1 vol kratje (12 flesjes) gaat hier al over de datum
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
1 vol kratje (12 flesjes) gaat hier al over de datum
Dit is de offciele uitdrukking voor dit soort uitspraken. Ik heb hem geleerd in de nederlandse les. Waar jij op doelt bestaat ook een uitdrukking voor trouwens:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hip ofzo om te pas en te onpas met Latijnse spreuken te smijten? Wat is er mis met de Nederlandse uitdrukkingen?
what a wastequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu je het zegt!
mijn bier is nu ook over de datum .. (van mei is het nog )
Hij kan nooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt het tegendeel nog niet bewezen?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Cue wel vrij goed kan poolen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt het tegendeel nog niet bewezen?
Het is nog steeds goed te drinken hoorquote:
ik pasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is nog steeds goed te drinken hoor
Het klinkt misschien beter, maar het is toch ook best fijn als mensen je begrijpen zonder dat je het eerst hoeft te googlen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit is de offciele uitdrukking voor dit soort uitspraken. Ik heb hem geleerd in de nederlandse les. Waar jij op doelt bestaat ook een uitdrukking voor trouwens:
"omnia dicta fortiori, si dicta latina"
Oftewel: "alles klinkt beter, als je het in het latijn zegt"
Geef mij maar een andere god.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Cue wel vrij goed kan poolen.
Maar of dat genoeg is om "The god of eightball" te verslaan?
Ach.. hij moet toch een god zijn.. meer is wss nit mogelijkquote:
Tja, ik dacht eerlijk gezegd dat dat een vrij algemeen bekende term wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het klinkt misschien beter, maar het is toch ook best fijn als mensen je begrijpen zonder dat je het eerst hoeft te googlen?
Nah, altijd nog beter dan breezer-NL of mensen die 'me' zeggen ipv mijn. Zie het nieuwste topic in R&P bijv.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach.. hij moet toch een god zijn.. meer is wss nit mogelijk
Ow ik zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nah, altijd nog beter dan breezer-NL of mensen die 'me' zeggen ipv mijn. Zie het nieuwste topic in R&P bijv.
Ja, ik ook van jou.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Secretum secretorum tu operans sis secretus horum!
Deze staat bovenaan mijn CV. Mij private little joke over de interessantdoenerij die er meestal staatquote:
Die eerste kende ik ook wel, maar zie tegenwoordig heel veel Latijnse termen langskomen en die zeggen me dan niets. En weiger alles te gaan googlen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, ik dacht eerlijk gezegd dat dat een vrij algemeen bekende term was
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach.. hij moet toch een god zijn.. meer is wss nit mogelijk
Foei!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik zal zo eens kijken.
Maar ik doe dat ook nog af en toe
Zelden hoor!quote:
Succes!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Deze staat bovenaan mijn CV. Mij private little joke over de interessantdoenerij die er meestal staat
Tot nu toe is hij nog niet opgevallen
Je hebt met andere woorden veel marokkanen in je sauna? Dat zijn de enige volgens mij die dat (altijd) doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ZO'N tering tyfus zin in morgen heh!!!
http://partyflock.nl/party/128263:Obsession_outdoor_festival.html
Net heerlijk gefitnessed en in de sauna geweest
Vind het zo zielig heh, als mensen in een boxer gaan douchen of in de sauna gaan...
Serieus ¾ doet dat
Ik dacht.. ik negeer het gewoon als ik het niet volgquote:
1-0.. 2-0... 3-0.. 4-.0 etc etcquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef mrbox het volgende:
*kijkt ook weer ff om de hoek.
Het ligt een beetje aan Cue's stemming met hoeveel ze je verslaat
Ik heb het ook even overwogenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht.. ik negeer het gewoon als ik het niet volg
Ik douche lekker thuisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ZO'N tering tyfus zin in morgen heh!!!
http://partyflock.nl/party/128263:Obsession_outdoor_festival.html
Net heerlijk gefitnessed en in de sauna geweest
Vind het zo zielig heh, als mensen in een boxer gaan douchen of in de sauna gaan...
Serieus ¾ doet dat
Nee joh.. is goed te doenquote:
Het is in mijn vakgebied de gewoonte om boven je CV een latijnse spreuk te zetten die op jou slaat. Dat wordt zo'n flauw gedoe met pluk de dag etc. Dus besloot ik "omnia dicta fortiori, si dicta latina" te gebruiken ipv niets, als een soort van grap/protest. Maar nog nooit heeft iemand er wat van gezegd in een sollicitatiequote:
quote:
En daarna nog fijn ff met het air hockey ook nog ingemaakt wordenquote:
Ja best veel moslims daar, doen die dat omdat ze besneden zijn ofzoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je hebt met andere woorden veel marokkanen in je sauna? Dat zijn de enige volgens mij die dat (altijd) doen.
snapte wel iets dat hij latijns erin gooide, maar welke zin was dan weer niet duidelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet als je er niet continu bovenop zit. Ik kon kingmob wel volgen overigens
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet als je er niet continu bovenop zit. Ik kon kingmob wel volgen overigens
Ik zie er serieus uit alsof ik 18 / 19 ben nu...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik douche lekker thuis
Hoe is het met je haar?
Daar zie je de piemeltjes niet door al het haarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja best veel moslims daar, doen die dat omdat ze besneden zijn ofzo?
Maar ook bijna alle andere
En wat voor vakgebied is dat dan? Als je in mijn vakgebied geen Latijn kan dan houdt het op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is in mijn vakgebied de gewoonte om boven je CV een latijnse spreuk te zetten die op jou slaat. Dat wordt zo'n flauw gedoe met pluk de dag etc. Dus besloot ik "omnia dicta fortiori, si dicta latina" te gebruiken ipv niets, als een soort van grap/protest. Maar nog nooit heeft iemand er wat van gezegd in een sollicitatie
En wat betekent het? Ben te lui om het op te zoeken. Misschien ben je gewoon origineler als je het gewoon niet doetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is in mijn vakgebied de gewoonte om boven je CV een latijnse spreuk te zetten die op jou slaat. Dat wordt zo'n flauw gedoe met pluk de dag etc. Dus besloot ik "omnia dicta fortiori, si dicta latina" te gebruiken ipv niets, als een soort van grap/protest. Maar nog nooit heeft iemand er wat van gezegd in een sollicitatie
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
En daarna nog fijn ff met het air hockey ook nog ingemaakt worden![]()
Ik zou teruggaan en kauwgom in haar haar gooienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie er serieus uit alsof ik 18 / 19 ben nu...
Nee joh, het moet gewoon weer een beetje groeienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zou teruggaan en kauwgom in haar haar gooien
Het is een gebruikelijk, maar niemand lees het blijkbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
specifiek ruimtevaart/astrofysica in dit geval, maar het geldt voor zover ik het heb gezien voor alle natuurwetenschappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat voor vakgebied is dat dan? Als je in mijn vakgebied geen Latijn kan dan houdt het op.
een week met een te korte kop lopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee joh, het moet gewoon weer een beetje groeienna 1 week is het weer netjes
Dat betekend dus vrij vertaald dat alles interesanter klinkt als je het in het latijn schrijft. Het zegt zelfs nog iets over mij, want het is mijn soort humor en een verborgen mening.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En wat betekent het? Ben te lui om het op te zoeken. Misschien ben je gewoon origineler als je het gewoon niet doet
niet als het te kort is voor het kapsel wat je wilquote:
Je krijgt er wel een baan door?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat betekend dus vrij vertaald dat alles interesanter klinkt als je het in het latijn schrijft. Het zegt zelfs nog iets over mij, want het is mijn soort humor en een verborgen mening.
Mijn gelijk blijkt wel uit het feit dat blijkbaar niemand het leest
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
niet als het te kort is voor het kapsel wat je wil
zelf ben ik ook gemillimeterd
De meesten posten hier al een tijdje.. en enkelen kennen elkaar in het echtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
de mensen die hier reageren dus allemaal single, begrijp ik dat goed?
volgens mij zijn jullie allemaal goeie bekenden van elkaar, of lijkt dat zo?
niemand die zich voorstelt etc..
hoeft niet persequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
de mensen die hier reageren zijn dus allemaal single, begrijp ik dat goed?
quote:
Zie je wel dat wij een goed stel zouden zijnquote:
Het kutste is van millimeter terug willen naar normaal. Dan zit je heel lang met zo'n raar tussenkapselquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
niet als het te kort is voor het kapsel wat je wil
zelf ben ik ook gemillimeterd
De meeste zijn single ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
Het is wel een reeks met een vaste 'harde kern'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef brunette82 het volgende:
Ik ben momenteel reserve voor die baan die ik graag wilde, dus het is nog even afwachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je zoektocht dan?
Dat moet je ook helemaal niet willenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het kutste is van millimeter terug willen naar normaal. Dan zit je heel lang met zo'n raar tussenkapsel
Dat is de 'wasbeer-fase'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het kutste is van millimeter terug willen naar normaal. Dan zit je heel lang met zo'n raar tussenkapsel
Nu niet meerquote:
true.. maar ik wil voorlopig niet terugquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Succes dan!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ben momenteel reserve voor die baan die graag wilde, dus het is nog even afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |