Ondergaan. Dat insinueert dat ik een onderdanig typje ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, daar kan ik wel heel mans over gaan opscheppen op Internet, maar dat heeft geen nut.
Je moet het maar in de praktijk ondergaan.
Van de rondbuik indianen. Hij's het zoontje van het opperhoofd en ze hebben altijd mot met de pafwangs.quote:
Ik weet wel wat ik schrijf hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ondergaan. Dat insinueert dat ik een onderdanig typje ben.
ik heb wat gaten in mijn opvoeding, en die liggen vooral op het gebied van films en strips...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van de rondbuik indianen. Hij's het zoontje van het opperhoofd en ze hebben altijd mot met de pafwangs.
Kent uw Donald Duck!
Geen ramp hoor, muziek als onderwerp houdt bij mij ook niet echt lang stand.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb wat gaten in mijn opvoeding, en die liggen vooral op het gebied van films en strips...
vraag maar aan Kwaak....
Vorige was leuker.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige was leuker.![]()
Ik bedoel: "ik ben druk aan het werk"
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige was leuker.![]()
Ik bedoel: "ik ben druk aan het werk"
Tot zover mijn bijdrage.![]()
* vencodark sluipt weer weg.
absoluutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
mag ik het ook te veel vinden om terug te lezen?
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Geen ramp hoor, muziek als onderwerp houdt bij mij ook niet echt lang stand.
En heb gisteren weer eens laten zien dat ik nog steeds niet kan dansen
Geen peuk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Dan schrijf je toch ook?quote:
Niet meer nee.quote:
Sorry, het is vrijdagmiddag, ik heb geen zin meer in werk, dus dan wordt ik altijd irritant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch ook?.
Niet zo mierenneuken nu hoor.
Da's ook leuk, lekker meisjes kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.quote:
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.
Mag niet meer in uitgaansgelegenheden. Moet je in het rokershok gaan staan en daar is geen dansvloer.quote:
Ga dan eerder weg zodat ik niet 1,5 uur op je hoef te wachtenquote:
Wie is hier nou aan het mierenneuken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatie.
Me too.quote:
ik ookquote:
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ik, bij gebrek aan beterquote:
kriebelt zo lekker, neuken met mierenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
Dat moet je ook vooral blijven denken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.
Misschien moet maar gaan roken?
quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Ripley kom je ook naar de parkpop meet eigenlijk ?
Jij bent toch niet ook zo'n vuige Ajacied he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |