Ondergaan. Dat insinueert dat ik een onderdanig typje ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, daar kan ik wel heel mans over gaan opscheppen op Internet, maar dat heeft geen nut.
Je moet het maar in de praktijk ondergaan.
Van de rondbuik indianen. Hij's het zoontje van het opperhoofd en ze hebben altijd mot met de pafwangs.quote:
Ik weet wel wat ik schrijf hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ondergaan. Dat insinueert dat ik een onderdanig typje ben.
ik heb wat gaten in mijn opvoeding, en die liggen vooral op het gebied van films en strips...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Van de rondbuik indianen. Hij's het zoontje van het opperhoofd en ze hebben altijd mot met de pafwangs.
Kent uw Donald Duck!
Geen ramp hoor, muziek als onderwerp houdt bij mij ook niet echt lang stand.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb wat gaten in mijn opvoeding, en die liggen vooral op het gebied van films en strips...
vraag maar aan Kwaak....
Vorige was leuker.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige was leuker.![]()
Ik bedoel: "ik ben druk aan het werk"
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorige was leuker.![]()
Ik bedoel: "ik ben druk aan het werk"
Tot zover mijn bijdrage.![]()
* vencodark sluipt weer weg.
absoluutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
mag ik het ook te veel vinden om terug te lezen?
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Geen ramp hoor, muziek als onderwerp houdt bij mij ook niet echt lang stand.
En heb gisteren weer eens laten zien dat ik nog steeds niet kan dansen
Geen peuk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen hoeven ook niet te kunnen dansen.
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Dan schrijf je toch ook?quote:
Niet meer nee.quote:
Sorry, het is vrijdagmiddag, ik heb geen zin meer in werk, dus dan wordt ik altijd irritant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch ook?.
Niet zo mierenneuken nu hoor.
Da's ook leuk, lekker meisjes kijken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die horen gewoon aan de kant te staan, hun hoofd semi-ritmisch bewegend op de muziek, met een biertje in de hand, en een peuk in de andere.
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.quote:
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is in het dagelijks leven ook een beetje een stopzinnetje van me.
Mag niet meer in uitgaansgelegenheden. Moet je in het rokershok gaan staan en daar is geen dansvloer.quote:
Ga dan eerder weg zodat ik niet 1,5 uur op je hoef te wachtenquote:
Wie is hier nou aan het mierenneuken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op het "veel woorden, weinig daden" qua interpretatie.
Me too.quote:
ik ookquote:
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ik, bij gebrek aan beterquote:
kriebelt zo lekker, neuken met mierenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik, bij gebrek aan beter.
Ok ok, dat is wel heel erg vrijmibo gelul.
Dat moet je ook vooral blijven denken natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit wordt niets. Ik kan ontzettend goed dansen, drink niet, maar rook wel.
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Kluts het volgende:
En ik maar denken dat jij zo'n scherpe, gevatte, botte, grappige Amsterdammer was.
neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Het is ook verwarrend, want dat eerste deed ik dus altijd en werkte niet om interesse te wekken, en het (albeit slechte) dansen werkt al helemaal niet.
Misschien moet maar gaan roken?
quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Ripley kom je ook naar de parkpop meet eigenlijk ?
Jij bent toch niet ook zo'n vuige Ajacied he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je verwart hem nu met mij. Kan een keer gebeuren, maar vanaf nu niet meer hoor.
godzijdank, denken meer vrouwen zo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Parkpopmeet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef mrbox het volgende:
Ripley kom je ook naar de parkpop meet eigenlijk ?
Stelletje homo'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak ik eindelijk eens een date via m'n PM-box, is het met eenkerel
.
Met of zonder facehuggers?quote:
Er zijn maar weinig zaken op deze wereld die me nog minder interesseren dan voetbal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef Kluts het volgende:
Jij bent toch niet ook zo'n vuige Ajacied he?
Homoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak ik eindelijk eens een date via m'n PM-box, is het met eenkerel
.
Slechte televisiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig zaken op deze wereld die me nog minder interesseren dan voetbal.
Pimpmomma mag wel beter haar best doen dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Ripley het volgende:
Stelletje homo's
Maar ik was wel weer de pimp
Waar jij dagelijks een bijdrage aan levertquote:
Ripley als naam en plaatje , maar je weet niet wat facehuggers zijn???????????????quote:
Ik legde de link even nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ripley als naam en plaatje , maar je weet niet wat facehuggers zijn???????????????
[ afbeelding ]
Neuh, dat staat wel op gelijke hoogte met voetbal. Een programma over voetbalvrouwen daarentegen wel.quote:
Ik denk alle vrouwen die ook niet kunnen dansen (heel veel dusquote:
Heyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
hoi auto.
Zo wie pleurt er even een stelling in voor me
quote:
Ik ga niet op commando een PM sturenquote:
Look into my eyes, look deep into my eyes. Forget everything around you and look into my eyes. 'Send me a PM.'quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Look into my eyes, look deep into my eyes. Forget everything around you and look into my eyes. 'Send me a PM.'
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef Kluts het volgende:
Lieverds, ik heb weekend, dus ik ga jullie in de steek laten.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen, wat eigenlijk inhoudt dat je gewoon je gang kan gaan.
Jullie weten toch wel van elkaar hoe je er uit zietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
M'ndate
kan me trouwens herkennen aan m'n hoed.
Tja, de redenatie is niet af. Wie weet doelde de schrijver wel op de diervriendelijke manieren waarop vee geslacht wordt.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:08 schreef halfbearad het volgende:
[..]
3, 2, 1. *snap* You're back in the room.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
I wish. Nog een half uur.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Werken met je donder! en dan horizontaal met een spit door je heen de gril in!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Werken met je donder! en dan horizontaal met een spit door je heen de gril in!Heb echt zooo een trek in een lekker kippetje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Whooooooooh, nou, hups horizontaal, smeer je in met marinade en ga heet worden jij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:28 schreef Ajam het volgende:
Weet je wat? Ik doe gek en ga gewoon een kwartier eerder dan gepland![]()
[..]
Hallo! Je hebt het over een chick aan het begin van een weekend. Wat denk jij?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whooooooooh, nou, hups horizontaal, smeer je in met marinade en ga heet worden jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |