Echt nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bij jou kan ik natuurlijk niet vals spelen.
Niks is te gek tochquote:
Dan kom ik niet meer binnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sleutel.. steen.. wegdoen
Bier in huizetten en langskomen
Is dat hip ofzo om te pas en te onpas met Latijnse spreuken te smijten? Wat is er mis met de Nederlandse uitdrukkingen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niks is te gek toch
Volgens mij is het een contradictio in terminis trouwens...
een kratje in huis maakt rommel? hoe netjes ben je dan wel nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer binnen![]()
Bier in huis zetten is wel verstandiger.. maar maakt zo rommel
het zijn er 12quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een kratje in huis maakt rommel? hoe netjes ben je dan wel niet
Christiaan denkt dat ook te kunnenquote:
quote:
Alcoholistquote:
Voor jou niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niks is te gek toch
Volgens mij is het een contradictio in terminis trouwens...
feestje gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Christiaan denkt dat ook te kunnen
[..]verslaafde!
Ik heb nog geen uitnodiging gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
feestje gehad
tijd voor het volgende feestje
1 vol kratje (12 flesjes) gaat hier al over de datumquote:
Daarom heb ik mij al een paar dagen niet geschoren. Morgen maar een paar mesjes kopen anders pakken ze me straks nog op als dubbelganger van osama!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
fijn is dat heh.. dat probleem had ik gister
en dat was te voelen ook
volgende feestje is ook nog niet geplanned.. maar bij dezequote:
nu je het zegt!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
1 vol kratje (12 flesjes) gaat hier al over de datum
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
1 vol kratje (12 flesjes) gaat hier al over de datum
Dit is de offciele uitdrukking voor dit soort uitspraken. Ik heb hem geleerd in de nederlandse les. Waar jij op doelt bestaat ook een uitdrukking voor trouwens:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hip ofzo om te pas en te onpas met Latijnse spreuken te smijten? Wat is er mis met de Nederlandse uitdrukkingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |