abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69742499
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".
Geert Wilders, interview in De Pers, 27 november 2007

"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
Geert Wilders in Spits, 9 november 2006

"De islam is Het Kwaad zelf."

Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden."

"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen."

"Ik wil discrimineren."

Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.” Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

Zolang beoogd staatssecretarissen een dubbele nationaliteit hebben, mogen ze niet toetreden tot het nieuwe kabinet.
Geert Wilders, website Elsevier 15 februari 2007

"Minister en staatssecretarissen mogen geen twee nationaliteiten hebben".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007

"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van een kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."

Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

"De islam is een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur."

"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko,
Parool 29 mei 2007

“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004

De Nederlandse Antillen zijn „een corrupt boevennest”. "De Antillen moeten te koop aangeboden worden op Marktplaats"
Hero Brinkman in diverse interviews, december 2007 en januari 2008

De vrouw die tasjesdief dood reed in Amsterdam moet een lintje krijgen omdat ze zich `niet als een mak schaap had laten beroven door Marokkaanse straatrovers maar met veel moed achter dit geboefte aan ging'.
PVV-Kamerlid Raymond de Roon

"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA

“De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007

"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.” Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007

“De Tweede Kamer verzoekt de regering een immigratiestop in te voeren voor migranten uit moslimlanden, geen nieuwe moskeeën meer toe te staan, alle islamitische scholen te sluiten, de boerka te verbieden en criminele moslims – indien nodig na denaturalisatie – het land uit te zetten.” PVV Tweede-Kamermotie 30 800 VI Vaststelling van de begrotingsstaten Nr. 127
6 september 2007

Waarom hebben PVV stemmers op PVV gestemt terwijl zij weten dat het een gevaarlijke iemand is.

Hebben jullie de geschiedenis wel eens lezen wat zo'n iemand kan doen met de samenleving te laten ontwrichten..

Het is echt als je Wilders stemt.. is net als de Moslims op Osama Bin Laden stemmen bij een Europa verkiezing..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_69742567
Omdat ik enkel voor een Europa ben dat bestaat uit economische samenwerking op intergouvernementele basis. Turkije hoeft er van mij niet bij.
En bovendien uit sensatie, om Bos, Rutte, Balkenende etc. weer door het stof te zien gaan.
pi_69742588
Op wie heb jij gestemd Meki?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:02:25 #4
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_69742592
Om onze Joods/Christelijke cultuur te bewaken!

Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_69742596
Ik krijg dat gevoel altijd als aangeraden wordt op het CDA of PVDA te stemmen.
pi_69742603
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef Urquhart het volgende:

En bovendien uit sensatie, om Bos, Rutte, Balkenende etc. weer door het stof te zien gaan.
Kijk dan gewoon lekker SBS6 ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_69742630
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kijk dan gewoon lekker SBS6 ofzo.
Dat zou niet mogen omdat?
pi_69742659
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat zou niet mogen omdat?
Verkiezingen zijn geen X-Factor voorrondes ofzo?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator vrijdag 5 juni 2009 @ 16:04:41 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_69742675
Ik denk dat er voornamelijk polen op hem gestemd hebben

oh wacht...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_69742685
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Verkiezingen zijn geen X-Factor voorrondes ofzo?
Politiek is ook spektakel, en Wilders snapt dat. Fortuyn begreep dat destijds ook, Melkert duidelijk niet. Ik hou wel van een beetje leven in de brouwerij.
pi_69742704
Ik heb niet op de pvv gestemd, maar hierboven zie ik een heel rijtje met redenen staan
You dream it, I live it.
pi_69742716
quote:
Omdat ik enkel voor een Europa ben dat bestaat uit economische samenwerking op intergouvernementele basis. Turkije hoeft er van mij niet bij.
Dan had je net zo goed SP kunnen stemmen
pi_69742726
quote:
Dus dan stem je op een racist ?
pi_69742747
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
Op wie heb jij gestemd Meki?
Ik heb op D66 gestemt.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:09:05 #15
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69742820
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Meddo het volgende:
Ik heb niet op de pvv gestemd, maar hierboven zie ik een heel rijtje met redenen staan
pi_69742823
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Als jij Wilders een racist vind, dan heb ik op een racist gestemd. Overigens heb ik het vakje van Barry roodgekleurd
pi_69742861
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb op D66 gestemt.
Gelukkig, ik las dat Telegraaflezers massaal PVV stemmen dus was al bang dat jij ook voor Wilders gevallen was.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:11:00 #18
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69742882
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Jup. ik ook. Net zoals moslims homo's discrimineren, discrimineer ik moslims..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_69742888
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als jij Wilders een racist vind, dan heb ik op een racist gestemd. Overigens heb ik het vakje van Barry roodgekleurd
Je weet dondersgoed dat Wilders racistisch is tegenover de Islaam en de Moslims...
je weet als je op PVV stemt indirect Wilders steunt met zijn gevaarlijke plannen..

Je weet als je op Bin Laden stemt je indirect stemt voor Al Qaida..
pi_69742906
ik heb wilders gestemd om er voor te zorgen dat jij het land wordt uitgezet
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69742907
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Jup. ik ook. Net zoals moslims homo's discrimineren, discrimineer ik moslims..
Gooh, Christenen en Joden en andere gelovigen discrimineren ook homo's

pi_69742966
Om zijn ballen en zijn brains.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:15:13 #23
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69743007
Ik omdat ik het een lekker ding vind
pi_69743010
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Je weet dondersgoed dat Wilders racistisch is tegenover de Islaam en de Moslims...
je weet als je op PVV stemt indirect Wilders steunt met zijn gevaarlijke plannen..

Je weet als je op Bin Laden stemt je indirect stemt voor Al Qaida..
Gast, racisme slaat op ras, niet op geloof/cultuur etc. Racistisch kan alleen als je mensen op basis van hun ras afkeurt.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:15:41 #25
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69743022
Gelukkig kun je in dit land op een partij als de PVV stemmen als je dat zelf wil.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')