quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet geen dingen lezen die er niet staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
uh... duh...quote:Years ago, when I was younger
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat er het woordje 'me' tussen stond![]()
sorry
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Dat is ook weer zo... Maar verder zie ik wel overeenkomsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Komt wel goedquote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet klaar met je scriptie?
gewoon als bijlage erbij voegenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben nog steeds bezig de statistieken uit de publicatie van het CBS (die van 94 pagina's) in mijn scriptie te verwerken. En dat duurt nogal lang
Was het voor ons ook maar 20 minuutjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:11 schreef Bootje84 het volgende:
Lol..
Krijg een berichtje van L.no..
" Ik ga even melk halen in Duitsland. Ben over 20 minuten terug"..
Hihi, wat is dat raar lezen als je in het westen woont ...
QFT. Dan woonde ik dichter bij mijn dushiquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het voor ons ook maar 20 minuutjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |