Rondje om de kerk lopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeker zeker.. Wat moet je doen dan? stukkie rennen enzo?
echt zo'n leger stormbaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
neen, heel parcours binnen 4 minuten. Zal thuis 't filmpje ff opzoeken
Ik moest weer denken aan dat filmpje toen bij de 'wereld draait door' over zo'n stukje bij 'de politie op je hielen' van SBS.. Over die dikke politieagenten die donuts eten en op het vuur afkwamen alsof het een BBQ was enzoquote:
Lolquote:
Haquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens naar huis toe gaan...
Sinds wanneer is dat journalistiek danquote:
Dan weet je het nuquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Want? Ik wist niet dat er spelregels waren
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik eerder thuis was
Spannendquote:
Netjes hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:14 schreef Daph_ het volgende:
Klaaaaar.. Waren 20 pagina's bijlagen die niet relevant waren, dus dat scheelt.
Nu de gegevens naast die van de publicaties van de mensen van die wetten zelf leggen en dan verwerken in de scriptie.. Pfoe!
Ik zat trouwens toen ik vanmiddag op kantoor was al op 36 uur stage (ik heb een contract voor 24 uur in de week) en daar komt alles wat ik verder vandaag nog doe nog bij op
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
of z'n verbinding heeft wat vertraging?
quote:
JE BENT TOCH NIET GEK!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is die mediamarkt-site kut zeg
David Guetta.. af en toe rete commercieel... maar goed best vermakelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
When love takes over, yeaaaaahLekker nummer
Die plaat met Kelly Rowland vind ik errug leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
David Guetta.. af en toe rete commercieel... maar goed best vermakelijk
Een keer is leuk op een dag, maar het valt me op dat ze ook maar een 'uitdrukking' heeft...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die plaat met Kelly Rowland vind ik errug leukVoor de rest vind ik er geloof ik niet zoveel aan..
Gosh, Esmee Denters voor de 5e keer vandaag
538?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Ik doe het haar niet na hoor, maar ik word er een beetje moe van dat ze op iedere zender minstens 1 keer per 2 uur wordt gespeeld. Er is meer muziek
Andere nummers die ik vandaag al vaak heb gehoord:
Lasgo - Oops you're gone (last goodbye?)
Pink - Please don't leave me
Lily Allen - Fuck you
Flo-Rida - Right Round
Een nummer van Kanye West waar ik de titel niet van weet en volgens mij mis ik er nog een paar
Caz!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
538?
Als je elke dag luistert hoor je eigenlijk alleen maar dezelfde nummers.. Gelukkig weinig Mando Diao, anders gaat dat nummer ook nog vervelen
oh, ik dacht dat er het woordje 'me' tussen stondquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..], zo lul je je er niet uit
.
En dat pretendeert een taalbewust persoon te zijn.
Leuk Zweeds bandjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat 'ie die bedoelt.
Bij mij op stage staat 3FM op, iedere dag 30 keer 't zelfde nummer, word er schijtziek van.
3FM.
Je moet geen dingen lezen die er niet staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat er het woordje 'me' tussen stond![]()
sorry
"Insluiten op verzoek uitgeschakeld"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat 'ie die bedoelt.
Bij mij op stage staat 3FM op, iedere dag 30 keer 't zelfde nummer, word er schijtziek van.
3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |