Zie je het al voor je, ik zat met m'n benen al tegen haar aan zowat dus zoiets zou onmogelijk sneaky kunnenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[...]
en een truitje waardoor haar jonge tienertietjes overduidelijk tot hun recht kwamen.
Darkwolf 2quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:39 schreef wise het volgende:
chimeid?
chimpanseemeid. Gore dierenliefhebber
Een jong grietje dat er lekker uitzietquote:
Juist niet. En op die reactie zat ik al te wachtenquote:
Jonge fuck sneaky, gewoon zeggen dat je scout voor Elite en je pimpmobieltje gebruiken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, ik zat met m'n benen al tegen haar aan zowat dus zoiets zou onmogelijk sneaky kunnen.
Je geilt op kinderen van 14/15 jaar dudequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Juist niet. En op die reactie zat ik al te wachten.
Ja, het is een breezerkut zonder tietenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True, maar kijk even naar die pic. Zou jij een die chick weigeren op basis van d'r voorgevel?
Wie niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Je geilt op kinderen van 14/15 jaar dude
Dat zou wel wat zijn ja, zou het topic perfect visualiserenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge fuck sneaky, gewoon zeggen dat je scout voor Elite en je pimpmobieltje gebruiken.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu al. Daarom hou ik me aan de mix van die 2 aan. +6quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kut, over precies 3 weken is de grens 17.
Omg, dan mag ik alleen nog maar chicks van 16 regelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je eigen leeftijd :2 + 7 dacht ik.
En de pedo versie ; eigen leeftijd :2 + 5.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu al. Daarom hou ik me aan de mix van die 2 aan. +6![]()
Licht je de AIVD in?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Vrouwelijke chimpansee. Er zitten hier echt van die zieke personen tussen.
Da's in België.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:51 schreef fathank het volgende:
Volgens een ander topic hier mag je meisjes van 14 wel neuken, maar niet zoenen of strelen.
Opgelost,
Slotje.
Nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Tip voor jou:
[ link | afbeelding ]
Fap ze
De gulden middenweg.quote:
Merciquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef Joran-Joran het volgende:
Goed onderbouwde, herkenbare, en vooral erg terechte klacht.
Gaat het?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
I like my women like i like my whiskey - 14 years old and mixed up with coke.
je eigen leeftijd : 7 x 2quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Skylark. het volgende:
en ik leg tegenwoordig m'n ondergrens op 15.75.
Ja goed idee, dan krijg je 10 klappen terug van iedereen in die tramquote:
Weet je niet wat geven is?quote:
Maken we dr gezellig een bukake van tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja goed idee, dan krijg je 10 klappen terug van iedereen in die tram
wat, een strippenkaart gegevenquote:
Homofiel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:10 schreef snorfiets het volgende:
Wat vinden jullie van een lieve jongen van 21 met een toffe meid van 16? (L)(K)
x
Ik dacht dat het wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
sodemieter, doe mij de rechter dan maarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:Ze leek werkelijk redelijk op deze linker chick
Dekhengst, hihihihi.quote:Wel was ik opgewonden als een dekhengst met een puberale erectie.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was
Eigen leeftijd : 2 - 7
Bohhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Druktemaker het volgende:
Ik dacht dat het was
Eigen leeftijd : 2
Je me avatar, ga ik tegen remlof zeggen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
14 kan nog, 13 is te jong.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
Na de 11 bepaalt ze zelf, lijkt me duidelijk
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als een meisje kan schommelen kan ze ook wippen, lijkt me duidelijk
Als het gras groeit om de vijver kan de paling erin.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er was er ook één met 'als er gras op groeit dan..' ofzo toch?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef RickoKun het volgende:Ik heb dat tegenwoordig eigenlijk ook al bij elk 15 jarig meisje met een lekkah strak bipsje en van die lekkahre appeltetjes, en dan neuk ik hun schedel eigenlijk al open en smeer ik poep in hun neusgaten terwijl ik uitschreeuw: "Filosofeer maar eens over de bruinheid van oliemagnaten, terwijl ze tandenstokers in hun urinebuizen steken!"
Maarja, ik denk dat iedereen vaak wel over zulke meiden denkt![]()
Boeiend, ik zou d'r doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef James.Bond het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef afcajos het volgende:
14/15 is inderdaad vrij jong maar kijken mag altijd. Mijn regel is dat ik alles boven de 16 neuk
Ik ken iemand boven de 16, lekker en vrouwelijk die jij niet meer neukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
MITS VROUWELIJK EN LEKKER NATUURLIJk!!!1
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken iemand boven de 16, lekker en vrouwelijk die jij niet meer neukt.
Film het, voor de minder fortuinlijken onder ons.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Wie weet binnenkort wel weer, ze weet in ieder geval dat ik geen relatie wil. Volgens mij zie ik haar vanavond weer in de kroeg
Als het gras begint te groeien kunnen de richelpalen de grond in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'If there's grass, play ball' was 't!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'If there's grass on the pitch, play ball' was 't!
Even over dat vorige topic: waren die AZ-chicks eigenlijk niet te oud voor je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:34 schreef Chriz2k het volgende:
14 te jong vinden.
Ik heb mijn leeftijdsgrens pas nog verlaagd naar 13, wegens de grotere snelheid waarmee meisjes tegenwoordig adolescentie bereiken!
Jonge meisjes zijn slechts een voorliefde, chickies heb je in elke leeftijdscategoriequote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even over dat vorige topic: waren die AZ-chicks eigenlijk niet te oud voor je?
Verloochen je roots niet, Chris, verloochen je roots niet..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:40 schreef Chriz2k het volgende:
Jonge meisjes zijn slechts een voorliefde, chickies heb je in elke leeftijdscategorie!
Dus als ik op mijn 60e niets meer met 14-jarige meisjes doe ben ik een fake-ass nigga?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Verloochen je roots niet, Chris, verloochen je roots niet..
Ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
Dus als ik op mijn 60e niets meer met 14-jarige meisjes doe ben ik een fake-ass nigga?
Boven de 10 hebben ze een eigen mening, wie ben jij om hun verlangens niet te vervullen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:54 schreef Chriz2k het volgende:
Om met Steen te spreken: ''Fuck die pedofielen; als het nou een dode baby is, oké.''
Ze moeten een bollend kontje en appeltietjes hebben, anders bedank ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boven de 10 hebben ze een eigen mening, wie ben jij om hun verlangens niet te vervullen?
Dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ze moeten een bollend kontje en appeltietjes hebben, anders bedank ik.
Jij hebt liever vegetarische lesbiennes van 30+, met een vlot felrood gekleurd kapsel en een groene broek die een button van de SP op trui hebben gespeld?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:25 schreef Fascination het volgende:
Van die geile 15-jarige sletjes, die uit adoratie voor een oudere jongen zich zeer seksueel kleden en niet schuwen diensten te verrichten voor die jongen in ruil voor wat levenssap, niet aan mij besteed.
Wat voor een vrouw zoek jij danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:25 schreef Fascination het volgende:
Van die giebelende, naïeve, onderdanige, kinderlijke 15-jarigen, niet aan mij besteed.
Die vraag heb ik reeds beantwoord, een post boven jou.quote:
*Meldt zichquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die vraag heb ik reeds beantwoord, een post boven jou.
Jij als lesbienne zou een verlies zijn voor de maatschappij.quote:
Maar een degelijke aanwinst voor de rood-haar-groene tuinbroek-scene.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij als lesbienne zou een verlies zijn voor de maatschappij.
Jij zou een nieuwe trend starten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar een degelijke aanwinst voor de rood-haar-groene tuinbroek-scene.
Al zeg ik het zelf.
Wil je me niet met een andere vrouw zien zoenen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij zou een nieuwe trend starten.
Hoewel de vraag is of dat gewenst zou zijn.!
Jij valt dan ook niet onder de leeftijdscategorie in kwestiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:38 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens totaal geen idee waar dit topic over gaat, maar dat terzijde.
Ik denk dat ik dat niet langer dan 30 seconden vol zou houden, zonder dat het masculine oer-instinct mij zou dwingen om jullie te joinen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je me niet met een andere vrouw zien zoenen?
Ervaren heeft ook zijn pluspunten. Hoewel; zijn de 15-jarigen in 2009 nog wel onervaren?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij valt dan ook niet onder de leeftijdscategorie in kwestie.
Noem je me nou een oud wijfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij valt dan ook niet onder de leeftijdscategorie in kwestie.
Ik was wel even vergeten dat je jonger dan me bent.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik noem je 'geen chimeid'. Grown & sexy that is.
Ach niets bijzonders, iig mijn leeftijd of ouder. Jonger hoef ik niet.quote:
Nou oké ik doe alles wat een kut heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach niets bijzonders, iig mijn leeftijd of ouder. Jonger hoef ik niet.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:00 schreef JoaC het volgende:
TS: De gouden regel is: Boven de elf willen ze het zelf
Boven de 11 rekt vanzelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:00 schreef JoaC het volgende:
de eerste is: Een kind van twee rekt meequote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Boven de 11 rekt vanzelf
Veel plezier met een kleuter van vier
Een kind van 7 laat je trillen en beven!
jailbaitquote:
Ook een gouden regel: Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:00 schreef JoaC het volgende:
Zo kan ik er nog wel een paar bedenkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
de eerste is: Een kind van twee rekt mee
Een kind van acht bezorgt je een wilde nacht
Een kind van vijf is een lekker wijf
Gozer, je gaat toch geen kind van 0 neuken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
jailbait
[..]
Ook een gouden regel: Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de....![]()
Ik neuk sowieso geen kinderenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Gozer, je gaat toch geen kind van 0 neuken?
Pas bij het praten hoef je het niet meer na te laten...
Geef nou maar toe, dat is de eerste fase om je probleem op te lossen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik neuk sowieso geen kinderen
Note the ":')"
Nee dat klopt dat past never nooit niet. Gewoon gebruik maken van het feit dat ze als zuigeling vaak nog geen tandjes hebben en instinctief sabbelen op alles wat in de mond gestopt wordt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:12 schreef JoaC het volgende:
[..]
Gozer, je gaat toch geen kind van 0 neuken?
Pas bij het praten hoef je het niet meer na te laten...
Ben ik niet met jou uit die Tbs-kliniek ontsnapt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee dat klopt dat past never nooit niet. Gewoon gebruik maken van het feit dat ze als zuigeling vaak nog geen tandjes hebben en instinctief sabbelen op alles wat in de mond gestopt wordt.
Ssst. Er word hier mee gelezen door de AIVD en de mannen in het blauw ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ben ik niet met jou uit die Tbs-kliniek ontsnapt?
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik bij een kinderdagverblijf werkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ssst. Er word hier mee gelezen door de AIVD en de mannen in het blauw ja!
Wacht maar tot je een leuke vent tegen komt en hij 14 blijkt te zijn waar je dat totaal niet kon zien!quote:
Ohjahoor, nou dan zal ik aan dit topic denken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een leuke vent tegen komt en hij 14 blijkt te zijn waar je dat totaal niet kon zien!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een leuke vent tegen komt en hij 14 blijkt te zijn waar je dat totaal niet kon zien!
De gemiddelde 15-jarige meid heeft tegenwoordig al meer lullen in de bek gehad, dan ik frikandellen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ervaren heeft ook zijn pluspunten. Hoewel; zijn de 15-jarigen in 2009 nog wel onervaren?
Dat dus, dat werkt niet echt voor mijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:51 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Een wijf van 23/24 met een pikkie van 14
mooie quotequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
De gemiddelde 15-jarige meid heeft tegenwoordig al meer lullen in de bek gehad, dan ik frikandellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |