Even serieus hè, normaal kan ik de pedobear in mij redelijk koest houden als er zich jailbait in mijn directe omgeving bevindt, maar toen ik net in de tram van de HvA kwam.. Ik chillde op de plek met de meeste ruimte, namelijk de spot waar er ook iemand tegenover je kan zitten. Je raadt het al, ik had plaatsgenomen op de ene plek en ineens stapt er zo'n fucking geil jong grietje in, loopt een stukje de tram door en besluit dan precies tegenover me te zitten

.
Wacht.
Dit is het gedeelte waar de autist en/of contactgestoorde al in paniek begint te raken.
Ik niet.
Het is echter raar om zomaar contact te maken met een chick in een tram vol mensen en bovendien straalde de jongheid er van af, dus ik ondernam totaal tegen mijn instinct in geen actie. Wel was ik opgewonden als een dekhengst met een puberale erectie. Ze had een rokje aan een stukje langer dan een miniskirt waarbij ik lekker tegen die geschoren beentjes aan kon kijken, en een truitje waardoor haar jonge tienertietjes overduidelijk tot hun recht kwamen. Ook had ze gewoon een geile blik, en keek ze me frequent aan, op een positieve manier. Gelukkig voor mezelf moest ik er na 2 haltes al uit, want in gedachte had ik d'r al lang en breed gegeven. Het kan zijn dat ik het slechts wou zien, maar volgens mij wou ze me

.
Het liefst had ik natuurlijk d'r nummer gescoord om haar later vandaag de tering in de rampeneren, maar ze was naar mijn inschatting serieus 14 of 15. Helaas outta my league. Ze leek werkelijk redelijk op
deze linker chick, zowel qua lichaam (ook die tietjes, vandaar dat ik eerder zei jonge tienertietjes) als qua ik-zou-je-keihard-geven-ondanks-je-leeftijd-uitstraling. Had ik maar d'r Hyves

.
Samenvatting: Loslopend jailbait dat je opgeild.
Klacht: Ze was overduidelijk te jong. Verdomme.
Dagboek: Ja [
![]()
] Nee [ X ]
Bonusvraag: Wat is de chimeidhossel-leeftijdsregel?