Ah, dan ga ik ook weer kijken!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
Madeline Zima en Robert "T-Bag" Knepper in het volgende Heroes-seizoen!
T-Bag is echt zóóóó tof!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik ook weer kijken!Voor t-bag tenminste. Madeline vind ik echt niks
heeft zij niet bij the nanny ofzo gespeeld als klein meisje?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik ook weer kijken!Voor t-bag tenminste. Madeline vind ik echt niks
Eens!quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft zij niet bij the nanny ofzo gespeeld als klein meisje?
goed nieuwsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:15 schreef Zotheid het volgende:
Wat een heerlijke dag!
*Zotheid is vrolijk
weekendquote:
Die vent lijkt gewoon serieus op een leraar van mij. Wat overigens een ontzettende hufter was.quote:
Dat ookquote:
Ik zag het, maar vond mijn werk iets belangrijker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:20 schreef jagga het volgende:
Vriendin rijd schade met mijn auto :')
Hier jitz, relmateriaal voor je, verrast me trouwens dat je zelf niet bent gekomen
ARBEIDUR!!!!!11quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zag het, maar vond mijn werk iets belangrijker.
WHA-WHA-WHAAAT?! Sinds wanneer is dat dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zag het, maar vond mijn werk iets belangrijker.
Sinds vandaagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WHA-WHA-WHAAAT?! Sinds wanneer is dat dan?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ook
Oude date tegenkomen tijdens het uitgaan.
welk paaltje was hetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef jagga het volgende:
Ik zweer het volgens mij komt Jitz thuis wat tekort.
Heb je er niet overheen gemogen jitz? Zit al dat opgekropte zaad je dusdanig in de weg dat het de weg naar je creative centrum van je hersenen heeft gevonden, waar het nu de boel in de war schopt?
Wees es origineel man ik weet dat het vrijdag is, maar mijn god zeg
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef jagga het volgende:
Ik zweer het volgens mij komt Jitz thuis wat tekort.
Heb je er niet overheen gemogen jitz? Zit al dat opgekropte zaad je dusdanig in de weg dat het de weg naar je creative centrum van je hersenen heeft gevonden, waar het nu de boel in de war schopt?
Wees es origineel man ik weet dat het vrijdag is, maar mijn godjitzzzze zeg
Na een half jaar stage is hij nog 0x langs geweest, zelf op afgesproken datums ging het op het laatste moment niet door.quote:
Na een avondje bekken hebben we afgesproken de draad weer op te pikken.quote:
Dit bevestigd mijn vermoedenquote:
romantischquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na een avondje bekken hebben we afgesproken de draad weer op te pikken.
Dat is des te meer een aanwijzing dat er in jouw hoofd iets niet goed gaat. Je bent lekker appels met peren aan het vergelijkenquote:
Gewoon even netjes verwoorden dat als hij niet langskomt, jij je stage niet afgerond krijgt en dat hij van zijn vadsige, zweterige reet af moet komen en zijn gemaakte afspraken na moet komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Na een half jaar stage is hij nog 0x langs geweest, zelf op afgesproken datums ging het op het laatste moment niet door.
Ik ben 3 juli klaar met mijn stage maar wil wel graag dat alles afgerond word, dus ik stuur mail van wanneer hij nog eens langskomt.
Gaat hij zeiken dat ik eerst een formele mail moet maken voor hem... Donder op man vent, zolang hij niet normaal tegen mij doet ga ik hem niet als een koning aanpraten
Heul niet, jij bent gewoon in de warquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is des te meer een aanwijzing dat er in jouw hoofd iets niet goed gaat. Je bent lekker appels met peren aan het vergelijken
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Gewoon even netjes verwoorden dat als hij niet langskomt, jij je stage niet afgerond krijgt en dat hij van zijn vadsige, zweterige reet af moet komen en zijn gemaakte afspraken na moet komen.
Wel netjes, hé
ik ken veel van jouw lerenquote:
Dat heb je mij nooit horen zeggen, en ik zal ook echt wel de eerste zijn die toegeeft dat ik ze soms niet allemaal op een rijtje hebquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, iedereen is zeker gek behalve jij?
Ik ben dan ook een pokemonmaster!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen, en ik zal ook echt wel de eerste zijn die toegeeft dat ik ze soms niet allemaal op een rijtje heb
Maar jij bent gewoon speciaal, en niet in de goede zin van het woord.
heb je dan ook mewquote:
Dat is van BT.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het gaat over piem0ls. Krentenbol weer he...
Ik heb ze alle 151! B)quote:
Stoere shit ouwe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |