bronquote:Een dronken Zweed schrok zich een hoedje toen hij zijn roes uitgeslapen had en wakker werd. Plots zag hij een kanjer van een penis op zijn been staan, een kunstwerkje van een tatoeëerder die zich even mocht uitleven.
Bang van reactie moeder
"Het laatste wat ik me herinner is het verlaten van mijn appartement." Gelukkig zijn er nog zijn vrienden. Ze helpen Joel met de reconstructie van een memorabele avond. Na een paar rondjes drinken in een café in Umeå, trok het gezelschap naar een hamburgertent. Daar hing Joel een schitterend verhaal op over een tatoeage van een snor op de vinger van een vriend. Hij vertelde er meteen stoer bij dat hij ook wel eens dronken een tatoeage wilde. Een tatoeëerder zat even verderop en ving flarden op van de dronkenmanspraat van Joel. Hij stapte op Joel af en de heren sloten een deal. De tatoeëerer zou gratis aan de slag gaan op voorwaarde dat hij zijn zin kon doen. Joel stemde toe en de mannen verdwenen in een taxi. De rest van het verhaal laat zich raden. "Ik weet nu wie hij is. Ik ben niet boos op hem want hij heeft me tot niks verplicht." Joel was vooral bezorgd om de reactie van zijn moeder en zwemmen doet hij nu ook niet meer, schrijft de Zweedse krant Aftonbladet. (hlnsydney)
Ziet er nog best goed uitquote:
Whyquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boy George (gejat uit De lelijkste outfitjes #20
Ik wou al zeggen, die is zeker wel netjes gezet hoor.quote:
En wat betekend dat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef Mr.Zed het volgende:
Ooit getwijfeld "veni fundi vobi" op mijn lijf te laten zetten...![]()
Die bovenste en onderste zijn monsterlijk .. van die middelste kank niks makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:06 schreef Drive-r het volgende:
Te lang mee genoten van deze arme zielen zonder iets bij te dragen:
Briljant portret, wederom
[ afbeelding ]
Een aardig collectie?
[ afbeelding ]
En Patrick Swayze...
[ afbeelding ]
dat.quote:Op zondag 1 november 2009 09:24 schreef Maraca het volgende:
Nee, dat is dus Brian Peppers waar iemand een tatoeage van op zijn rug heeft
whahaaaa JUGEquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:36 schreef The.Apple het volgende:
[ afbeelding ]
No problem,
We'll set up the meeting
[ afbeelding ]
hahahhaaa die laatste die wil ik ook! ik heb ook zo'n teentje (wel minder dan bij deze persoon)quote:Op maandag 2 november 2009 19:24 schreef saaw het volgende:
oh en kwam deze daar ook nog tegen
[ afbeelding ]
briljant
Ik ga toch voor het bierquote:
Wat een crackhoerenquote:
Ik zie geen compleet verneukte tattoo?quote:
Op de borstkas van die ene vadsige trol.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie geen compleet verneukte tattoo?
Dus je kan tattoeren op vetquote:Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op de borstkas van die ene vadsige trol.
"Show me how to live"
Met zo'n kop en zo'n tattoo
Dat is zoiets grimmigs als een heroïnehoer met een tattoo met de tekst:
"Ik ben zo verslaafd, ik loop op naaldhakken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |