Tja, mooi, ik weet het niet, maar het ziet er bij haar wel geil uit, thats allquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef bloodymary het volgende:
Ja, vind je dat echt mooi, van die grote opgeblazen ballonnen? Doet mij altijd een beetje aan een koe denken. En nee, daar ben ik niet jaloers op, echt niet.
Ze schijnen wel natuurlijk te zijn. Feit is dat ze begin jaren 90 al best een grote voorgevel had, alleen pronkte ze er toen nog wat minder opzichtig mee. Toen ook wel, maar niet zoals nu. En door alle opgeplakte kilo's door de jaren heen groeide de boel natuurlijk verder. Tot er een moment kwam dat het geheel bijna op springen leek te staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:15 schreef bloodymary het volgende:
Ja, vind je dat echt mooi, van die grote opgeblazen ballonnen? Doet mij altijd een beetje aan een koe denken. En nee, daar ben ik niet jaloers op, echt niet.
Wat is er mis met die voet van de linkerquote:Op woensdag 30 september 2009 04:28 schreef female81 het volgende:
Andere merkwaardige outfits, van iets meer hedendaagse sterren: Dit hieronder komt uit de tweede Sex & the City-film. Zal wel humoristisch bedoeld zijn, maar toch...
[ afbeelding ]
Ik lees ergens dat ze op weg was naar de dansstudio. Dan is dit toch niet zo'n gekke outfitquote:
dan valt het wel mee, dacht dat ze er de hele dag zo had bijgelopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ik lees ergens dat ze op weg was naar de dansstudio. Dan is dit toch niet zo'n gekke outfit
Ik gok ouderdom.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat is er mis met die voet van de linker
Vooral die van Kim. Beetje Blondie-achtig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:41 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die outfitjes van SJP en Kim Catrall tof.
Het ziet er uit als een echte Jackson met die mislukte neus...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
LaToya Jackson
't ziet er niet uit!!!
[ afbeelding ]
Oh, wat eng.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:22 schreef Haantjedevoorste het volgende:
LaToya Jackson
't ziet er niet uit!!!
[ afbeelding ]
Die tekst er ook bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:01 schreef June. het volgende:
Hey y'all, Britney is back!
[ afbeelding ]
neeeequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:46 schreef Turbomuis het volgende:
Tis geen outfitje, maar redelijk op z´n plaats hier lijkt me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boy George
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:07 schreef Manono het volgende:
[..]
neeee
Celebs Onflatteus op de Kiek # 79
Wat een mannelijke vrouw is het toch ook he.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:17 schreef June. het volgende:
Serena Williams is haar broek vergeten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |