Voel jij je ook eens, zoals de gemiddelde nederlander zich de afgelopen jaren heeft gevoeld!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zit me inderdaad hoog ja. Om de een of andere reden vind ik het niet zo fijn als mensen stiekem in hun vuistjes lachen bij de gedachte dat het in Nederland erger gaat worden voor mensen zoals ik (moslims/allochtonen). Gek hè?
Nee, de Sharia kan staatsinvulling zijn, voor diegene die het als staatsinvulling wensen. Pas dan is het een politieke ideologie, maar dan nog heeft het weinig met de Islam van doen. Het Engelse stuk is wat mij betreft dan ook een groot stuk bull-shit. "There can only be one law"- en dan dingen aanhalen die niet in de Koran voorkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zeg dat de islam meer is dan alleen een religie. Het is wel degelijk ook een staatsinvulling. De sharia vormt daarbij een voorbeeld hoe je dat kan bewerkstelligen.
[..]
Dit is dus complete onzin?
Zeker niet apart, omdat moslims er niet op stemden, maar daar hoor je niemand over. Bovendien is het flagrante nonsens dat in 30-40 jaar meer allochtonen dan autochtonen in NL wonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ja, ook hun daling is mee gecalculeerd. Maar die van de 'westerse' staat op dit moment in de min. Vergeleken met de groei van Moslims in het Westen zelf, zonder de nog te komen immigratie-stroom zullen er in circa 30/40 jaar meer allochtonen (moslims) dan autochtonen in NL wonen.
Met die twee partijen was ik eigenlijk niet bekend. Apart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sharia heeft niets met de islam te maken en moet daar totaal los van gezien worden? Als je de sharia gebruikt als staatsinvulling ben je niet-islamitisch bezig? Als ik je goed begrijp moet ik het dus los van elkaar zien. Islam als louter een religie en de sharia als staatsinvulling die gebaseerd is op zichzelf. Merkwaardig dat er islamitische landen zijn waarbij het hand in hand gaat en men doet voorkomen dat het onafscheidelijk is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de Sharia kan staatsinvulling zijn, voor diegene die het als staatsinvulling wensen. Pas dan is het een politieke ideologie, maar dan nog heeft het weinig met de Islam van doen. Het Engelse stuk is wat mij betreft dan ook een groot stuk bull-shit. "There can only be one law"- en dan dingen aanhalen die niet in de Koran voorkomen.
De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Voel jij je ook eens, zoals de gemiddelde nederlander zich de afgelopen jaren heeft gevoeld!
Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt vanwege mijn achtergrond. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook niet voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.quote:Ik zou je bevolkingsgroepje dan eens zelf gaan veroordelen en er afstand van nemen of beter, leer ze eens wat normen en waarden bij!!
Probleem opgelost!
De meeste Nederlanders hebben niet eens gestemd. Daar hoor je dan weer niemand over.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.
[..]
Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.
Het probleem wordt opgelost wanneer deze (xenofobische) kronkel verdwijnt uit het hoofd van mensen zoals jij.
Je bedoelt iemand als:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:37 schreef brascoo het volgende:
[..]
de islam is gewoon gevaarlijk (net als mein kampf).
bovendien denk ik dat onder de aanhangers van de islam veel rassen zitten die genetisch makkelijke naar geweld grijpen en minder intelligent zijn.
ook door het vele incest fok je een ras door die genetisch problemen krijgt (dat blijkt ook uit het feit dat er in nederland veel downers en shizo's onder marokkanen en turken te vinden zijn)
BTW Wilde Wilders niet minimaal 1 jaar geven voor openlijke geweldpleging???quote:De laatste keer dat ik zo'n clown tegenkwam en ik weleens van hem wilde weten waarom hij met zo'n zielige Keltisch kruisje om zijn nek liep kreeg ik een rechtomhoog gestoken rechterarm van hem. Daarop kreeg hij van mij een verschrikkelijke beuk voor zijn smoel, waarna ik rustig ben doorgelopen en al zijn vieze wazivriendjes beteuterd achterliet. Zo sterk is de SturmAbteilung dus tegenwoordig...
Kort, krachtig en helemaal waar!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
En dat gezeik over islam dit en islam dat van die halve zool Wilders. Ik heb gvd helemaal geen last van de islam. De islam vormt voor mij (en ons) geen enkele bedreiging. Het merendeel van de moslims in NL gaat gewoon iedere vrijdag naar de moskee, doet daar een gebedje en gaat weer naar huis. Net zoals christenen dat doen.
Waar wij last van hebben is de Marokkaanse kutjeugd, maar dat heeft dan weer geen ene hol te maken met de islam. Hetgeen dat Wilders doet is slim inspelen op de angsten van Nederlanders en hij gebruikt de islam als zondebok. Levensgevaarlijk die man.
Ik heb echt enorm veel gezocht naar autochtone criminelen zodat ik ze zou kunnen opvoeden, maar ben er in hartje Rotterdam nog geen 1 tegengekomen. Het waren altijd die andere waarmee ik een confrontatie had of zag dat ze iets crimineels deden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.
[..]
Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt vanwege mijn achtergrond. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook niet voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.
Het probleem wordt opgelost wanneer de (xenofobische) kronkel verdwijnt uit het hoofd van mensen zoals jij.
moet je eens binnenlopen bij de clubdag van Feijenoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm veel gezocht naar autochtone criminelen zodat ik ze zou kunnen opvoeden, maar ben er in hartje Rotterdam nog geen 1 tegengekomen. Het waren altijd die andere waarmee ik een confrontatie had of zag dat ze iets crimineels deden.
Geen kronkel in mijn kop hoor, allemaal gebaseerd op feiten en eigen ervaringen.
Kom eens uit die slachtofferrol, zou je goed doen!
Vaak geweest, nooit problemen gehad!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
moet je eens binnenlopen bij de clubdag van Feijenoord
Kom jij maar eens naar spangen, wil je een keertje afspreken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
moet je eens binnenlopen bij de clubdag van Feijenoord
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Vaak geweest, nooit problemen gehad!
Er werd mij ook nooit gevraagd of ik ruzie zocht!
NEXT!
gestudeerd in Rotterdam, gewoont in jawel SPANGEN, nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Kom jij maar eens naar spangen, wil je een keertje afspreken?
EDIT: Woonplaats Wageningen!!!!![]()
Wanneer in 1946?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
gestudeerd in Rotterdam, gewoont in jawel SPANGEN, nooit problemen gehad
NEXT
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja zoiets, toen ben ik in jouw huis gaan wonen dat leeg stond toen jij je duitse vriendjes een jaar eerder achterna was gegaan.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
En dat gezeik over islam dit en islam dat van die halve zool Wilders. Ik heb gvd helemaal geen last van de islam. De islam vormt voor mij (en ons) geen enkele bedreiging. Het merendeel van de moslims in NL gaat gewoon iedere vrijdag naar de moskee, doet daar een gebedje en gaat weer naar huis. Net zoals christenen dat doen.
Waar wij last van hebben is de Marokkaanse kutjeugd, maar dat heeft dan weer geen ene hol te maken met de islam. Hetgeen dat Wilders doet is slim inspelen op de angsten van Nederlanders en hij gebruikt de islam als zondebok. Levensgevaarlijk die man.
ff serieus. In Wageningen leven 171 nationaliteiten zonder enig probleem bij elkaar. Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn dat er meer dan in Rotterdamquote:
Inderdaad. De PvdA heeft eigenlijk ook niet eens zoveel verloren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Maar gelukkig, hoe groot de overwinning van de PVV ook lijkt: de meeste mensen hebben niet eens gestemd en van diegenen die gestemd hebben heeft nog geen vijfde op de PVV gestemd. Het valt allemaal nog wel mee dus.
Meer dan ik verwacht had. Ook opvallend is dat dat in verschillende grote steden D66 de meeste stemmen heeft gekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Inderdaad. De PvdA heeft eigenlijk ook niet eens zoveel verloren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |