abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:55:23 #101
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69738057
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Het zit me inderdaad hoog ja. Om de een of andere reden vind ik het niet zo fijn als mensen stiekem in hun vuistjes lachen bij de gedachte dat het in Nederland erger gaat worden voor mensen zoals ik (moslims/allochtonen). Gek hè?
Voel jij je ook eens, zoals de gemiddelde nederlander zich de afgelopen jaren heeft gevoeld!

Ik zou je bevolkingsgroepje dan eens zelf gaan veroordelen en er afstand van nemen of beter, leer ze eens wat normen en waarden bij!!
Probleem opgelost!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_69738138
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik zeg dat de islam meer is dan alleen een religie. Het is wel degelijk ook een staatsinvulling. De sharia vormt daarbij een voorbeeld hoe je dat kan bewerkstelligen.
[..]

Dit is dus complete onzin?
Nee, de Sharia kan staatsinvulling zijn, voor diegene die het als staatsinvulling wensen. Pas dan is het een politieke ideologie, maar dan nog heeft het weinig met de Islam van doen. Het Engelse stuk is wat mij betreft dan ook een groot stuk bull-shit. "There can only be one law"- en dan dingen aanhalen die niet in de Koran voorkomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_69738179
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ja, ook hun daling is mee gecalculeerd. Maar die van de 'westerse' staat op dit moment in de min. Vergeleken met de groei van Moslims in het Westen zelf, zonder de nog te komen immigratie-stroom zullen er in circa 30/40 jaar meer allochtonen (moslims) dan autochtonen in NL wonen.
Met die twee partijen was ik eigenlijk niet bekend. Apart...
Zeker niet apart, omdat moslims er niet op stemden, maar daar hoor je niemand over. Bovendien is het flagrante nonsens dat in 30-40 jaar meer allochtonen dan autochtonen in NL wonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_69738211
En dat gezeik over islam dit en islam dat van die halve zool Wilders. Ik heb gvd helemaal geen last van de islam. De islam vormt voor mij (en ons) geen enkele bedreiging. Het merendeel van de moslims in NL gaat gewoon iedere vrijdag naar de moskee, doet daar een gebedje en gaat weer naar huis. Net zoals christenen dat doen.

Waar wij last van hebben is de Marokkaanse kutjeugd, maar dat heeft dan weer geen ene hol te maken met de islam. Hetgeen dat Wilders doet is slim inspelen op de angsten van Nederlanders en hij gebruikt de islam als zondebok. Levensgevaarlijk die man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:03:17 #105
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69738362
"Niks integratie. Assimilatie!"

"Ik ga er als eerste met cement en stenen heen om die moskeeën dicht te metselen."

"Vrouwe Justitia heeft blinddoek verruild voor hoofddoek."

"Als je alle haatdragende teksten uit de Koran zou verwijderen, dan heb je een boekje net zo dik als de Donald Duck."

"Balkenende is een beroepslafaard."

wat een heerlijke man eindelijk die stinkmoslims het land uit. Dat is waar ons landje fout is gegaan, moslims eruit en rap een beetje! Die elite in Den Haag in die ivorentoren wordt in stand gehouden door de straatterroristen in Gouda. Geen monaco aan de maas, maar rabbat aan de maas. Het wordt tijd dat er eens wordt opgetreden, een omgedraaid generaal pardon. Het volk is het spuug en spuugzat, dit land gaat kapot aan de regeltjes van de zakkenvullers uit Brussel. Het wordt tijd dat de mensen de straten op trekken en muren om de moskeeen gaan bouwen, liever gister dan vandaag. Het is tijd mensen om ons te bewapenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69738478
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, de Sharia kan staatsinvulling zijn, voor diegene die het als staatsinvulling wensen. Pas dan is het een politieke ideologie, maar dan nog heeft het weinig met de Islam van doen. Het Engelse stuk is wat mij betreft dan ook een groot stuk bull-shit. "There can only be one law"- en dan dingen aanhalen die niet in de Koran voorkomen.
De sharia heeft niets met de islam te maken en moet daar totaal los van gezien worden? Als je de sharia gebruikt als staatsinvulling ben je niet-islamitisch bezig? Als ik je goed begrijp moet ik het dus los van elkaar zien. Islam als louter een religie en de sharia als staatsinvulling die gebaseerd is op zichzelf. Merkwaardig dat er islamitische landen zijn waarbij het hand in hand gaat en men doet voorkomen dat het onafscheidelijk is.

Als de Koran door moslims als dé waarheid wordt gezien en seculiere wetgeving botst met de inhoud van de Koran is dat dus goed mogelijk. Dat impliceert dat de Koran niet als dé waarheid wordt gezien.

Je hebt in de islam dus hetzelfde als in het christendom waarbij je onderscheid moet maken tussen het wereldlijke en het goddelijke.
pi_69738538
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Voel jij je ook eens, zoals de gemiddelde nederlander zich de afgelopen jaren heeft gevoeld!
De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.
quote:
Ik zou je bevolkingsgroepje dan eens zelf gaan veroordelen en er afstand van nemen of beter, leer ze eens wat normen en waarden bij!!
Probleem opgelost!
Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt vanwege mijn achtergrond. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook niet voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.
Het probleem wordt opgelost wanneer de (xenofobische) kronkel verdwijnt uit het hoofd van mensen zoals jij.
pi_69738596
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.
[..]

Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.
Het probleem wordt opgelost wanneer deze (xenofobische) kronkel verdwijnt uit het hoofd van mensen zoals jij.
De meeste Nederlanders hebben niet eens gestemd. Daar hoor je dan weer niemand over.
pi_69738665
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:37 schreef brascoo het volgende:

[..]

de islam is gewoon gevaarlijk (net als mein kampf).

bovendien denk ik dat onder de aanhangers van de islam veel rassen zitten die genetisch makkelijke naar geweld grijpen en minder intelligent zijn.
ook door het vele incest fok je een ras door die genetisch problemen krijgt (dat blijkt ook uit het feit dat er in nederland veel downers en shizo's onder marokkanen en turken te vinden zijn)
Je bedoelt iemand als:
quote:
De laatste keer dat ik zo'n clown tegenkwam en ik weleens van hem wilde weten waarom hij met zo'n zielige Keltisch kruisje om zijn nek liep kreeg ik een rechtomhoog gestoken rechterarm van hem. Daarop kreeg hij van mij een verschrikkelijke beuk voor zijn smoel, waarna ik rustig ben doorgelopen en al zijn vieze wazivriendjes beteuterd achterliet. Zo sterk is de SturmAbteilung dus tegenwoordig...
BTW Wilde Wilders niet minimaal 1 jaar geven voor openlijke geweldpleging???
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:13:34 #110
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69738686
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
En dat gezeik over islam dit en islam dat van die halve zool Wilders. Ik heb gvd helemaal geen last van de islam. De islam vormt voor mij (en ons) geen enkele bedreiging. Het merendeel van de moslims in NL gaat gewoon iedere vrijdag naar de moskee, doet daar een gebedje en gaat weer naar huis. Net zoals christenen dat doen.

Waar wij last van hebben is de Marokkaanse kutjeugd, maar dat heeft dan weer geen ene hol te maken met de islam. Hetgeen dat Wilders doet is slim inspelen op de angsten van Nederlanders en hij gebruikt de islam als zondebok. Levensgevaarlijk die man.
Kort, krachtig en helemaal waar!
  Moderator vrijdag 5 juni 2009 @ 14:15:54 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69738753
christenen gaan heul niet naar de moskee op vrijdag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:18:13 #112
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69738838
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[..]

Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt vanwege mijn achtergrond. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook niet voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.
Het probleem wordt opgelost wanneer de (xenofobische) kronkel verdwijnt uit het hoofd van mensen zoals jij.
Ik heb echt enorm veel gezocht naar autochtone criminelen zodat ik ze zou kunnen opvoeden, maar ben er in hartje Rotterdam nog geen 1 tegengekomen. Het waren altijd die andere waarmee ik een confrontatie had of zag dat ze iets crimineels deden.

Geen kronkel in mijn kop hoor, allemaal gebaseerd op feiten en eigen ervaringen.

Kom eens uit die slachtofferrol, zou je goed doen!

En weet je wat het grappige is, ik heb Kaapveridanen, Surinamers en Antiliaanen in mijn familie en die hebben precies dezelfde mening over marokkanen, grappig he??
Ik ben dus geen racistje, want ik heb zelf Allochtonen in mijn familie!
pi_69738919
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:13 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Kort, krachtig en helemaal waar!
Ik weet het ook niet
pi_69738931
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ik heb echt enorm veel gezocht naar autochtone criminelen zodat ik ze zou kunnen opvoeden, maar ben er in hartje Rotterdam nog geen 1 tegengekomen. Het waren altijd die andere waarmee ik een confrontatie had of zag dat ze iets crimineels deden.

Geen kronkel in mijn kop hoor, allemaal gebaseerd op feiten en eigen ervaringen.

Kom eens uit die slachtofferrol, zou je goed doen!
moet je eens binnenlopen bij de clubdag van Feijenoord
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:21:51 #115
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69738951
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vaak geweest, nooit problemen gehad!
Er werd mij ook nooit gevraagd of ik ruzie zocht!

NEXT!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:22:47 #116
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69738984
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kom jij maar eens naar spangen, wil je een keertje afspreken?

EDIT: Woonplaats Wageningen!!!!
pi_69738991
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Vaak geweest, nooit problemen gehad!
Er werd mij ook nooit gevraagd of ik ruzie zocht!

NEXT!
pi_69739025
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Kom jij maar eens naar spangen, wil je een keertje afspreken?

EDIT: Woonplaats Wageningen!!!!
gestudeerd in Rotterdam, gewoont in jawel SPANGEN, nooit problemen gehad

NEXT
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:25:38 #119
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69739074
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

gestudeerd in Rotterdam, gewoont in jawel SPANGEN, nooit problemen gehad

NEXT
Wanneer in 1946?
pi_69739158
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 05-06-2009 14:29:57 ]
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:30:01 #121
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69739208
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ja zoiets, toen ben ik in jouw huis gaan wonen dat leeg stond toen jij je duitse vriendjes een jaar eerder achterna was gegaan.
Hahahahaha

Heerlijk!!!

En die heeft dan ook nog een dochter
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:31:23 #122
104871 remlof
Europees federalist
pi_69739265
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef KoosVogels het volgende:

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Maar gelukkig, hoe groot de overwinning van de PVV ook lijkt: de meeste mensen hebben niet eens gestemd en van diegenen die gestemd hebben heeft nog geen vijfde op de PVV gestemd. Het valt allemaal nog wel mee dus.
pi_69739288
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:30 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Hahahahaha

Heerlijk!!!
ff serieus. In Wageningen leven 171 nationaliteiten zonder enig probleem bij elkaar. Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn dat er meer dan in Rotterdam
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:32:11 #124
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69739296
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef remlof het volgende:

[..]

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Maar gelukkig, hoe groot de overwinning van de PVV ook lijkt: de meeste mensen hebben niet eens gestemd en van diegenen die gestemd hebben heeft nog geen vijfde op de PVV gestemd. Het valt allemaal nog wel mee dus.
Inderdaad. De PvdA heeft eigenlijk ook niet eens zoveel verloren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:35:10 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_69739396
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad. De PvdA heeft eigenlijk ook niet eens zoveel verloren.
Meer dan ik verwacht had. Ook opvallend is dat dat in verschillende grote steden D66 de meeste stemmen heeft gekregen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:42:09 #126
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69739639
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Meer dan ik verwacht had. Ook opvallend is dat dat in verschillende grote steden D66 de meeste stemmen heeft gekregen
Ik vind het eigenlijk veel opvallender dat uit de uitslag te herleiden valt dat de opmars van de PVV bij deze verkiezingen voor het grootste deel te wijten is aan het PvdA en CDA electoraat dat deze partijen de rug heeft toegekeerd ten voordele van de PVV.
Wat ik dan niet begrijp is de regelmatige terugkerende oordeel over het profiel van de gemiddelde PVV-stemmer die dom en achterlijk is. Zolang deze kiezers op de PvdA of CDA stemmen is het dus blijkbaar wel kies en is er geen enkele aanleiding daarover een oordeel te vellen.
Dat heet onverkort een dubbele moraal.
pi_69739754
Even ter herhaling, iemand had een lijstje gepost met kenmerken van extreem-rechts, ik borduur daarop voort.

1. mensen en rassen zijn in beginsel niet gelijkwaardig;
2. culturele verschillen zijn belangrijker dan sociale verschillen;
3. mensenrechten zijn niet universeel geldig;
4. eigen standpunten mogen doorgezet worden met geweld;
5. democratische structuren zijn niet op voorhand legitiem;
6. sterke leiding wordt gezien als een betere manier van bestuur dan democratie.

Dit is mijn eerste post hierover: PVV "wint" Europese verkiezingen
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef EipNiC het volgende:
Hierbij geeft hij niet aan dat rassen niet gelijkwaardig zijn. Hij geeft aan dat dit Nederland (otw het Westen) is, en deze niet compatable is met andere nationaliteiten.
1. Als hij allochtonen een "contract" wil laten tekenen, waar staat wat je mag doen en laten op straffe van uitzetting, impliceert dat op zijn minst een minderwaardigheid. Hij wil moslims bijvoorbeeld ook anders straffen, nu zijn moslims natuurlijk geen "ras", maar het zijn bepaalde bevolkingsgroepen (Turken/Marokkanen) die hij daarmee voor ogen heeft en die praktisch het onderwerp zullen zijn van die straffen. Daarnaast heeft hij ook aangegeven dat zijn utopie van Nederland, een Nederland zonder migranten is:

"Migranten bestaan" "hun hypothetische afwezigheid binnen de Nederlandse realiteit mag dan wel mijn utopia zijn, maar is niet realistisch"
Interview van Wilders met het Duitse persbureau DPA

Verder zegt hij:

"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan*/in verband brengen met* migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008

*vertaald van: "directly related to"

Over het "anders straffen":

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

Tenslotte, niet zijn minste uitspraak:

“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”
Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004

Rassenrellen zijn niet per definitie negatief!?
quote:
Daar heeft hij simpelweg een goed punt. Maar hij stelt niets voor waaruit blijkt dat culturele verschillen de basis leggen voor sociale verschillen binnen de maatschappij. "Iedereen die moslim is, mag niet bij de AH werken'' of ''Moslims mogen niet naar school en krijgen geen subsidie als ze een bedrijf starten''. Dergelijke teksten zul je nergens van terug vinden. Dit is al eerder een vorm van realiteit. Waarvan de schuld niet bij Wilders te leggen valt. HIj verergd de sociale verschillen op zijn minst door de invloed die hij heeft op de meningen van burgers.
2.Hier benadrukt hij ook de culturele verschillen:

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

Verder zegt hij:

"Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

De straat/gansgter/macho-cultuur heeft er dus niets mee te maken?!
quote:
Dat is inderdaad een van de 2...
3. In de context van mensenrechten verder:

Hij wil een soort van "Guantanamo Bay" invoeren in Nederland, waar hij mensen zonder bewijs kan vasthouden:

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_deeppockets&task=contShow&id=425&Itemid=21

Daarnaast wil hij de Koran verbieden.
quote:
Dit is natuurlijk iets heel anders. Waar punt 4 op doeld is dat hij democratische wegen omzijlt, d.m.v. geweld om aan de macht te komen. Wat jij hier quote zijn standpunten die hij aan de man brengt met woorden, niet geweld. Zal ik een voorbeeld geven van punt 4 ? Kijk naar het CDA die troepen stuurt naar Afganistan en Irak om hun standpunten met geweld over te brengen.
4.Hij schuwt geweld in ieder geval niet. Verder wil hij het leger (!) inzetten in Gouda:

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_naar_Gouda___.html
quote:
Dit komt tog helemaal niet overheen met de stelling. Of je moet denken dat hij implicieerd om de trias politica omver te gooien wanneer hij aan de macht komt o.i.d. ?
5.Hij respecteert de Trias Politica inderdaad niet. De rechter is onafhankelijk en dat hoort hij te respecteren. Daarnaast zijn we niet vergeten dat hij wegliep tijdens besprekingen in de Tweede Kamer:

http://www.rtl.nl/(/finan(...)crisisplan_debat.xml

Respectvol tegenover de kiezer die die regering gekozen heeft? Nee. Respectvol tegenover het democratisch proces? Nee.
quote:
In theorie is het mogenlijk om via democratische wegen de democratie afte schaffen, wat uiteindelijk dus een democratisch politiek-stelsel is. Maar goed, het is natuurlijk een kul quote. Hij is en blijft een gekozen partijleider.
6. Nee, hij is geen gekozen partijleider, hij is als enige lid van de PVV. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger, dat is iets anders.

Alleen Wilders lid PVV:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)leen_Wilders_lid_PVV

Tenslotte:"Monitor racisme" bestempelt de PVV als extreem rechts: http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=251&LID=1
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:48:30 #128
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69739867
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk veel opvallender dat uit de uitslag te herleiden valt dat de opmars van de PVV bij deze verkiezingen voor het grootste deel te wijten is aan het PvdA en CDA electoraat dat deze partijen de rug heeft toegekeerd ten voordele van de PVV.
Wat ik dan niet begrijp is de regelmatige terugkerende oordeel over het profiel van de gemiddelde PVV-stemmer die dom en achterlijk is. Zolang deze kiezers op de PvdA of CDA stemmen is het dus blijkbaar wel kies en is er geen enkele aanleiding daarover een oordeel te vellen.
Dat heet onverkort een dubbele moraal.
Nou ja, je zou 2 zetels al kunnen toeschrijven aan de anti-europa stemmers die de vorige keer nog op Europa Transparant hebben gestemd. Lijkt me dat de PvdA-stemmen eerder richting D'66 zijn gegaan.
pi_69739890
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:45 schreef Meh7 het volgende:
knip - verhaal-
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef Meh7 het volgende:
PVV 16%
Niet-PVV 84%

Waar praten we over?
Je maakt je dus wel degelijk druk om die 16%.
pi_69740003
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

Je maakt je dus wel degelijk druk om die 16%.
Daar had ik al op gereageerd:
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar we moeten het wel in de context blijven bekijken. De PVV is niet "het volk". Wilders had het gisteravond ook constant over "de kiezer" die niet genegeerd mag worden. Er zijn echter veel meer mensen die er bewust voor gekozen hebben om niet op de PVV te kiezen. Dat terwijl de PVV zich neergezet heeft als anti-alles, tegen iedereen, de partij van geen compromissen, alleen en onafhankelijk in europa etcetera. De kiezer mag inderdaad niet genegeerd worden, maar 84% mag nog minder genegeerd worden dan 16%.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:54:06 #131
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69740058
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Nou ja, je zou 2 zetels al kunnen toeschrijven aan de anti-europa stemmers die de vorige keer nog op Europa Transparant hebben gestemd. Lijkt me dat de PvdA-stemmen eerder richting D'66 zijn gegaan.
Gelet het aantal zetels dat de PvdA heeft verloren (4 zetels) en D'66 heeft gewonnen en buiten dat de opkomst is dat helemaal niet met zekerheid te stellen.

In elk geval ga ik voor nu even af op de analyse van de NOS.
pi_69740116
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:52 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Daar had ik al op gereageerd:
[..]
Oh ok die post had ik niet gezien .

Zit wat in je betoog maar nog belangrijker 60% van de stemgerechtigden zou niet genegeerd mogen worden maar dat is een andere discussie.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 14:57:19 #133
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69740200
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Gelet het aantal zetels dat de PvdA heeft verloren (4 zetels) en D'66 heeft gewonnen en buiten dat de opkomst is dat helemaal niet met zekerheid te stellen.

In elk geval ga ik voor nu even af op de analyse van de NOS.
Ik heb er verder ook geen gegevens van hoor, maar als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat die vier zetels bestaan uit de twee van Europa Transparant, eentje van CDA en eentje van VVD.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:01:03 #134
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_69740318
Na het lezen hier op Fok dat de wilders aanhangers toch te lui en te dom zouden zijn om te gaan stemmen vindt ik deze uitkomst toch wel een lange neus waard!

2 stemmen voor de PVV uit mijn gezin want uiteraard zijn we wel gaan stemmen, dus vooral doorgaan met PVV stemmers belachelijk te maken, noem de PVV van mijn part ultra extreem rechts en let is op hoe die partij blijft groeien, verder vooral Wilders uitsluiten binnen de politiek en zie de PVV verder groeien, heerlijk om de (s)linkse rakkers nerveus te zien worden, op naar de binnenlandse verkiezingen, k'heb er zin an.

Ps; houdt je niet in om mij neo nazie of skinhead of van mijn part untermensch te noemen, vinden we hier prachtig, al dat loze (s)linkse gemiep!!
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:03:01 #135
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69740376
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik heb er verder ook geen gegevens van hoor, maar als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat die vier zetels bestaan uit de twee van Europa Transparant, eentje van CDA en eentje van VVD.
Ik raad dat er een hoop kiezers van de PvdA naar de PVV zijn overgestapt zoals het verleden heeft laten zien dat de PvdA kiezers verloor aan de LPF.
Dat die tokkies op de PvdA stemmen maakt evenwel niets uit, maar op de PVV des te meer.
pi_69740530
Wilders stelt kamervragen over een stemlokaal in een moskee

Ik word daar best droevig van. Met een beetje pech wordt die partij straks een van de grootste in NL. In dat geval zal Wildes moeten regeren. En dat terwijl nog steeds hoofdzaken niet bijzaken kan scheiden. Wilders, ik wil suggesties voor de betuigeling van de crisis en een plan voor de vergrijzing.

Het scheelt mij werkelijk geen reet waar de fok er wordt gestemd.
pi_69740706
waar kan je zien hoeveel % een stad heeft gestemd op een partij?
pi_69740927
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik gruwel van Wilders net zo veel als van Femke Halsema. Allebei een grote bek, altijd negatief en boos. Alleen neigt de een te veel naar rechts en de ander teveel naar links.
Precies.

Bakellende en Bos:

"Geloof ons maar, er is geen Marokkanenprobleem en de kredietcrisis is zo over; no problemo."
pi_69740947
wilders

links nederland

blijf je kop in het zand steken en wilders belachelijk maken
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:21:31 #140
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_69741048
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:12 schreef fespo het volgende:
waar kan je zien hoeveel % een stad heeft gestemd op een partij?
http://europakiest.nos.nl/uitslag

En dan 'Per Gemeente'
pi_69741065
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef TimMer1981 het volgende:

"Geloof ons maar, er is geen Marokkanenprobleem en de kredietcrisis is zo over; no problemo."
Gelukkig stikt Wilders van de ideeen om de kredietcrisis op te lossen. Wat was het ook alweer? Geef iedereen 500 euri's
pi_69742995
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Precies.

Bakellende en Bos:

[ afbeelding ]

Over hun wil ik het nog niet eens hebben. Vind de huidige regering maar niks, die kunnen alleen maar geld over de balk smijten.
Enige waar ik me nog een beetje in kan vinden is D66.
pi_69743041
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig stikt Wilders van de ideeen om de kredietcrisis op te lossen. Wat was het ook alweer? Geef iedereen 500 euri's
Daarom. Laat 'm maar zover komen dat ie gaat regeren. Hij en z'n partij zullen ook afgestraft worden.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:16:53 #144
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_69743066
In Nederland zijn ca 12.300.000 stemgerechtigden. Er zijn 36,5% stemgerechtigden komen opdagen. Dat zijn 4.489.500 Nederlanders. Daarvan stemde 17% op de PVV.

Gisteren hebben dus slechts 83.215 Nederlanders hun stem aan de PVV gegeven.

Dus van de 12.300.000 stemgerechtigden heeft slechts 0,676% gestemd op de PVV. Lekker belangrijk
pi_69743137
Nulletje te weinig
pi_69743164
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daarom. Laat 'm maar zover komen dat ie gaat regeren. Hij en z'n partij zullen ook afgestraft worden.
LPF all over again
pi_69743230
Ik denk dat als de PVV in de regering komt er vooral veel gerel en geruzie zal zijn.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:26:03 #148
18159 Dlocks
pi_69743413
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef buachaille het volgende:
Nulletje te weinig
Whoeps Was een 4 te weinig. Ik gebruikte 489.500 i.p.v 4.489.500. Vond het al zo laag uitvallen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:29:11 #149
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69743537
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef Dlocks het volgende:
In Nederland zijn ca 12.300.000 stemgerechtigden. Er zijn 36,5% stemgerechtigden komen opdagen. Dat zijn 4.489.500 Nederlanders. Daarvan stemde 17% op de PVV.

Gisteren hebben dus slechts 83.215 Nederlanders hun stem aan de PVV gegeven.

Dus van de 12.300.000 stemgerechtigden heeft slechts 0,676% gestemd op de PVV. Lekker belangrijk
en dan zeggen ze dat er alleen laagopgeleiden op de pvv stemmen
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:29:36 #150
18159 Dlocks
pi_69743558
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Whoeps Was een 4 te weinig. Ik gebruikte 489.500 i.p.v 4.489.500. Vond het al zo laag uitvallen
Herkansing:

Gisteren hebben dus slechts 763.215 Nederlanders hun stem aan de PVV gegeven.

Dus van de 12.300.000 stemgerechtigden heeft slechts 6,205% gestemd op de PVV. Lekker belangrijk Toch nog aardig wat.
pi_69743652
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Herkansing:

Gisteren hebben dus slechts 763.215 Nederlanders hun stem aan de PVV gegeven.

Dus van de 12.300.000 stemgerechtigden heeft slechts 6,205% gestemd op de PVV. Lekker belangrijk Toch nog aardig wat.
Ik schat, als er landelijke verkiezingen waren, dit zou kunnen oplopen tot 10%.
Maar goed, dit duurt nog lang. Laat ze eerst maar 'spelen' in het EP.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:43:09 #152
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_69744088
Prachtig topic vol met rationalisaties waarom mensen toch vooral niet extreem rechts of racistisch zijn
Ga zo door
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_69744396
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef kingmob het volgende:
Prachtig topic vol met rationalisaties waarom mensen toch vooral niet extreem rechts of racistisch zijn
Ga zo door
Sarcasme?
pi_69746276
PVV .wat hebben ze mooi gewonnen ..en de PvdA gehalveerd
Je zou toch verwachten dat een allochtoon wel op de PvdA stemt want die praten alles goed of ontkennen dat er problemen zijn. etc.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:04:59 #155
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69746648
Jammer dat de Nederlandse verkiezingen pas over 2 jaar zijn.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:11:07 #156
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_69746830
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Sarcasme?
Half. Ik vind het oprecht vermakelijk, maar natuurlijk niet op een respectvolle manier.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:13:57 #157
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_69746916
Verder blijft het opvallend dat het CDA na jaren lang nog steeds overal tussendoor weet te sneaken. Voor de zoveelste keer worden ze als grootste amper benoemt en op die manier is het dus een status quo geworden.

Vreemd genoeg lijken PVV stemmer daar geen problemen mee te hebben vanwege een irrationele PvdA haat. Die haat is neem ik aan een puberale afzetting van een oude gevestigde orde, maar ze lijken niet door te hebben wat de echte gevestigde orde is. Lijkt me een gevolg van de Fortuyn erfenis, die die blinde vlek als feit heeft verspreid.
pi_69748103
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef kingmob het volgende:
Verder blijft het opvallend dat het CDA na jaren lang nog steeds overal tussendoor weet te sneaken. Voor de zoveelste keer worden ze als grootste amper benoemt en op die manier is het dus een status quo geworden.

Vreemd genoeg lijken PVV stemmer daar geen problemen mee te hebben vanwege een irrationele PvdA haat. Die haat is neem ik aan een puberale afzetting van een oude gevestigde orde, maar ze lijken niet door te hebben wat de echte gevestigde orde is. Lijkt me een gevolg van de Fortuyn erfenis, die die blinde vlek als feit heeft verspreid.
Idd, spijker op zijn kop. Op de 8 jaar paars na, heeft het CDA sinds zijn bestaan altijd in de regering gezeten.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:04:03 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69748522
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik gruwel van Wilders net zo veel als van Femke Halsema. Allebei een grote bek, altijd negatief en boos. Alleen neigt de een te veel naar rechts en de ander teveel naar links.
Precies het probleem van het moment. Alleen er is 1 verschil. Wilders krijgt zijn mensen mee op straat en die enge halsema krijgt haar mensen mee in de kamer, dat vind ik eigenlijk nog enger want die mensen op straat hebben niets te zeggen in dit land. Behalve dan eens in de 4 jaar...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_69748999
Ik geniet echt van dit topic. Al die zure gezichtjes en kromme redenaties.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:30:41 #161
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69749370
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef JamesWarrenJones het volgende:
Ik geniet echt van dit topic. Al die zure gezichtjes en kromme redenaties.
Prachtig dat links nou eens op zn muil gaat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_69749842
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:

[..]

en dan zeggen ze dat er alleen laagopgeleiden op de pvv stemmen
Ik denk eerder D66 als ik zijn rekensommetje zie, wat overigens een sommetje basisschoolniveau is... Die hele som slaat trouwens als een lul op een drumstel want waar komt in jesusnaam die aanname vandaan dat er bij de overige 60% van de stemmers geen enkele PVV-stemmer zit?

PVV overigens is qua opleidingsniveau vergelijkbaar met de overige partijen, alleen de leeftijd van de gemiddelde is voornamelijk hoger. Tsja, verstand komt met de jaren he...

Alhoewel ik ook steeds meer jongeren richting PVV zie trekken, dus Nederland gaat een mooie toekomst tegemoet.
pi_69749873
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat dus
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:44:34 #164
18159 Dlocks
pi_69749881
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Idd, spijker op zijn kop. Op de 8 jaar paars na, heeft het CDA sinds zijn bestaan altijd in de regering gezeten.
Het CDA zit inderdaad al sinds 1918 (dus inclusief periode voor de fusie van ARP, CHU en KVK) non stop in de regering. En dan ook nog eens bijna altijd als grootste partij.

En van 2002 t/m 2006 heeft het CDA het voorelkaar gekregen dat we na een kleine vijf jaar alweer bij kabinet Balkenende IV zijn zitten. Twee kabinetten in vier jaar tijd naar de kloten geholpen.

En maar schelden op de PVDA
pi_69749915
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Het CDA zit inderdaad al sinds 1918 (dus inclusief periode voor de fusie van ARP, CHU en KVK) non stop in de regering. En dan ook nog eens bijna altijd als grootste partij.

En van 2003 t/m 2006 heeft het CDA het voorelkaar gekregen dat we in 4 jaar tijd alweer bij kabinet Balkenende IV zijn zitten. Twee kabinetten in vier jaar tijd naar de kloten geholpen.

En maar schelden op de PVDA
Sinds de PvdA is het helemaal hollend achteruit gegaan, laat ik dat even voorop stellen. Maar inderdaad, ben het met je eens: het CDA is ook een zak stront.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 juni 2009 @ 19:50:30 #166
163650 Greys
pi_69750080
quote:

[..]

Behalve Femke en de haren.
Die hebben genoten en waren blij en dat hebben we geweten ook
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:52:38 #167
93664 waht
Mushir
pi_69750173
quote:

[..]

J4 3chttt h3?!!!!!!!!!!!! Eindelijk is links helemaal van de kaart verdwenen!!!!!!!!!!1111einz!@!!!!~~~!!!!!!!!

Die vieze linksen bij de VVD, CDA hebben verloren. De überrechtsen bij Groenlinks en D66 gaan keihard samenwerken met de oppermachtige PVV!!!111 Wilders 4 Pr351D3N7!!111.
[/inleven in de psyche van de gemiddelde PVV-stemmert]

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 19:53:21 #168
18159 Dlocks
pi_69750194
quote:

[..]

Hangt ervanaf wat jij onder links verstaat. PVV stemmers zien meestal alles wat niet PVV is als links. Dan heeft rechts (PVV) 17% van de stemmen en links (de rest) 83% van de stemmen.

Misschien dat jij de VVD nog mee rekent. Dan heeft rechts 28,4% van de stemmen en links 71,6% van de stemmen.
pi_69750558
quote:

[..]

pi_69750567
quote:

[..]

Ondertussen is er bijna niemand meer over die met de PVV samen wil werken. Goed gedaan Wilders, ga zo door!
pi_69750657
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ondertussen is er bijna niemand meer over die met de PVV samen wil werken. Goed gedaan Wilders, ga zo door!
Nu heb je ons echt tuk hoor. Nu kunnen we vast niet meer slapen vannacht. En Geert ook niet!

pi_69750681
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef JamesWarrenJones het volgende:

[..]

Nu heb je ons echt tuk hoor. Nu kunnen we vast niet meer slapen vannacht. En Geert ook niet!

Wat heb je eraan als je de grootste partij wordt, terwijl niemand je serieus neemt?
pi_69750719
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat heb je eraan als je de grootste partij wordt, terwijl niemand je serieus neemt?
Niemand ?
dom figuur
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:08:53 #174
111528 Viajero
Who dares wins
pi_69750795
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Wilders is tegen extreemrechts en groot gelijk heeft hij, net zulk vuilnis als extreemlinks en al die andere verenigingen die de vrijheid van meningsuiting om willen leggen.
Gaat die vrijheid van meningsuiting ook voor Moslim imams gelden? De PVV is wel degelijk extreem rechts.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_69750813
PVV maakt nog kans op een extra zetel:

http://www.nu.nl/algemeen(...)-op-extra-zetel.html
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:10:01 #176
18159 Dlocks
pi_69750846
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef JamesWarrenJones het volgende:

[..]

Jij kunt gewoon slapen omdat je niet snapt dat de PVV 0,0 inbreng kan en zal hebben in de EU. Jij kunt gewoon slapen omdat je denk'iets gewonnen te hebben. Jij kunt gewoon slappen omdat je blijkbaar niet snapt dat je simpelweg helemaal niets gewonnen hebt.

Of misschien snap ik het niet. Wat heeft de PVV gewonnen? Of nog beter, wat heeft de aanhang van de PVV nu gewonnen? Wat ga jij er op vooruit?

En dan een Wilders die het schande vindt dat Nederlandse partijen hem bij voorbaat zullen uitsluiten. Hij vindt dat je dat niet kunt maken. Vervolgens sluit hij zelf GL bij voorbaat uit. Hoe bedoel je meten met twee maten.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:11:56 #177
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69750913
Heerlijk om te zien dat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan.

"Boohoo , PVV heeft veel stemmen gekregen"
"Allemaal nazi's die PVV stemmers"
"PVV stemmers zijn dom"
"Alleen mensen tokkies met VMBO stemmen op de PVV"
"Terug naar 1932"
"Alleen IQ-loze mensen stemmen op de PVV"

Waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergeten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 5 juni 2009 @ 20:14:09 #178
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69751014
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Jij kunt gewoon slapen omdat je niet snapt dat de PVV 0,0 inbreng kan en zal hebben in de EU. Jij kunt gewoon slapen omdat je denk'iets gewonnen te hebben. Jij kunt gewoon slappen omdat je blijkbaar niet snapt dat je simpelweg helemaal niets gewonnen hebt.

Of misschien snap ik het niet. Wat heeft de PVV gewonnen? Of nog beter, wat heeft de aanhang van de PVV nu gewonnen? Wat ga jij er op vooruit?

En dan een Wilders die het schande vindt dat Nederlandse partijen hem bij voorbaat zullen uitsluiten. Hij vindt dat je dat niet kunt maken. Vervolgens sluit hij zelf GL bij voorbaat uit. Hoe bedoel je meten met twee maten.
Dat laatste is wel begrijpelijk , PVV en GL is ongeveer hetzelfde als Soennieten en Sji 'ieten (waarschijnlijk verkeerd gespeld ) in Irak
pi_69751130
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:06 schreef qonmann het volgende:

[..]

Niemand ?
dom figuur
Wilders heeft zich in een zodanige situatie gepositioneerd, dat je of met hem bent of tegen hem. Hij heeft tegen alle gevestigde partijen aangeschopt. Hij heeft de onderbuik van Nederland op tientallen verschillende manieren proberen aan te spreken. Hij heeft zich in de calimero-rol gezet door te spreken over een cordon sanitaire, door weg te lopen uit de Tweede Kamer, door de rechtszaak tegen hem een politiek proces te noemen.

Wat heeft hij bereikt? 17% van de stemmen. 83%(!) heeft er voor gekozen om niet op Wilders te stemmen. Vier linkse partijen geven uitdrukkelijk aan dat ze nooit met hem in een coalitie zullen stappen.

Wilders loopt nu al een aantal jaar te kankeren tegen iedereen en alles. Iedereen die hem wilde steunen kon dat gisteren doen, dat is niet gebeurd.

Komt nog bij dat Wilders voor een groot deel van zijn plannen een 2/3 meerderheid nodig heeft (voor het wijzigen van de Grondwet), hoe gaat hij dat ooit voor elkaar krijgen?
pi_69751131
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef qonmann het volgende:
PVV maakt nog kans op een extra zetel:

http://www.nu.nl/algemeen(...)-op-extra-zetel.html
Gedeelde eerste plek zou mooi zijn.
pi_69751185
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:11 schreef Enchanter het volgende:
Heerlijk om te zien dat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan.

"Boohoo , PVV heeft veel stemmen gekregen"
"Allemaal nazi's die PVV stemmers"
"PVV stemmers zijn dom"
"Alleen mensen tokkies met VMBO stemmen op de PVV"
"Terug naar 1932"
"Alleen IQ-loze mensen stemmen op de PVV"

Waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergeten
SPOILER
Deze ben je vergeten:
PVV "wint" Europese verkiezingen
pi_69751218
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

vrijdag 5 juni 2009 @ 20:44:09 #183
18159 Dlocks
pi_69752259
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nog een zetel naar de PVV is nog minder invloed voor Nederland in Brussel. De PVV heeft van te voren aangegeven zich niet aan te sluiten bij een fractie met als gevolg dat de PVV 0,0 in te brengen heeft in de EU.
pi_69753484
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Rechtse partijen groeien snel als vreemdelingen haat en Islam haat.
angst en onwetend maakt PVV stemmers dom...

Islam niet Islam wordt steeds groter omdat het een ware geloof is voor velen... en nog velen zullen de licht van de Islam zien..
Ik kies liever voor een kogel dan voor de Islam.
pi_69753851
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef waht het volgende:

[..]

J4 3chttt h3?!!!!!!!!!!!! Eindelijk is links helemaal van de kaart verdwenen!!!!!!!!!!1111einz!@!!!!~~~!!!!!!!!

Die vieze linksen bij de VVD, CDA hebben verloren. De überrechtsen bij Groenlinks en D66 gaan keihard samenwerken met de oppermachtige PVV!!!111 Wilders 4 Pr351D3N7!!111.

Dit dramatische zinnen komen toch echt uit jouw eigen minder bedeelde geest.
X
X
X
pi_69756543
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ik heb ook op de PVV gestemd en zal de laatste zijn om extreemrechts te zijn; houd er dus ook niet van om door clowns als jij in die hoek gezet te worden.

Mijn opa heeft in Duitsland dwangarbeid moeten verrichten, mijn oma heeft in het geheim Joden opgevangen en ik bestrijd al tien jaar lang met hand en tand neonazi's, dus ik denk wel dat ik in het goede kamp zit. Ik zie het jou nog niet doen met je zielige one-liners.

Wat mij betreft is de PVV nog de enige resterende partij die de nagedachtenis aan degenen die voor onze vrijheid gestorven zijn niet besmeurd door de uitverkoop van ons land en verkwanseling van onze cultuur, normen en waarden. Ik denk dat de mensen die toen zo hard vochten voor het behoud van de Nederlandse identiteit met tranen in hun ogen de huidige staat van Nederland zouden aanschouwen.

Wilders is tegen extreemrechts en groot gelijk heeft hij, net zulk vuilnis als extreemlinks en al die andere verenigingen die de vrijheid van meningsuiting om willen leggen.
Dan zou ik eens goed gaan nadenken als ik jou was

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 5 juni 2009 @ 22:56:05 #187
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69756749
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan zou ik eens goed gaan nadenken als ik jou was

[ afbeelding ]
Oh ze hebben beide een vogel in hun embleem en ze gebruiken het woord VRIJHEID

OH NOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEES , een nazipartij

vrijdag 5 juni 2009 @ 22:59:16 #188
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69756851
Zou Klopkoek al opgeflikkerd zijn.Anders help ik graag een handje mee.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69756867
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Op zijn minst extreemrechts:

vrijdag 5 juni 2009 @ 23:05:50 #190
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69757054
Spuit 11 is ook weer aanwezig
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69757316
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef Enchanter het volgende:

[..]

En zelfs de jongen piepen niet veel anders.
Maar goed... over een paar jaar niet zeiken dat je het niet wist.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:15:35 #192
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69757325
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Op zijn minst extreemrechts:

Ja ze hebben ook heel veel overeenkomsten met de NVU
pi_69757374
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:15 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ja ze hebben ook heel veel overeenkomsten met de NVU
Je kan ook inhoudelijk reageren:
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:17:23 #194
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_69757375
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:15 schreef nokwanda het volgende:

Maar goed... over een paar jaar niet zeiken dat je het niet wist.
Wat gaat er over een paar jaar dan gebeuren?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:37:52 #195
93664 waht
Mushir
pi_69757895
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat gaat er over een paar jaar dan gebeuren?
Heb je het niet gehoord? Wilders behaalt de volgende verkiezingen eerst een redelijk aantal nieuwe parlementszetels. Daarna steekt hij de tweede kamer in de fik en geeft de schuld aan de linksen. Bij de nieuwe verkiezingen die dan komen haalt hij samen met zijn geallieërde partij, de PvdD, een tweederde meerderheid. Vervolgens staat als eerste een Machtigingswet op de agenda die de macht van de PVV absoluut maakt. De volgende zaak van orde is de aanpassing van de grondwet om minder gewenste mensen het land uit te krijgen. Dit zal de 'eindoplossing van het moslim- en allochtone criminelen-vraagstuk' heten. Na een aantal maanden wordt Nederland binnengevallen door een EU-troepenmacht. Tot slot zullen velen van ons toegeven 'niks te hebben geweten' over de bezigheden van de Partij voor de V.

Zo, de hitler-vergelijking van vandaag is ook weer geplaatst...
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 23:56:28 #196
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_69758343
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef waht het volgende:

[..]

indeed
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:01:56 #197
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69758514
pi_69758578
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:37 schreef waht het volgende:

[..]

Heb je het niet gehoord? Wilders behaalt de volgende verkiezingen eerst een redelijk aantal nieuwe parlementszetels. Daarna steekt hij de tweede kamer in de fik en geeft de schuld aan de linksen. Bij de nieuwe verkiezingen die dan komen haalt hij samen met zijn geallieërde partij, de PvdD, een tweederde meerderheid. Vervolgens staat als eerste een Machtigingswet op de agenda die de macht van de PVV absoluut maakt. De volgende zaak van orde is de aanpassing van de grondwet om minder gewenste mensen het land uit te krijgen. Dit zal de 'eindoplossing van het moslim- en allochtone criminelen-vraagstuk' heten. Na een aantal maanden wordt Nederland binnengevallen door een EU-troepenmacht. Tot slot zullen velen van ons toegeven 'niks te hebben geweten' over de bezigheden van de Partij voor de V.

Zo, de hitler-vergelijking van vandaag is ook weer geplaatst...
met enige humor, dat wel.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:09:21 #199
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69758720
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 23:17 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je kan ook inhoudelijk reageren:
Alsof jij het met alle punten van jou partij (ik gok GL of PVDA) eens bent en ik vind het nog altijd minder schokkend dan sommige dingen die in de koran staan.

Maar blijkbaar ben je toch een beetje bang voor het succes van Wilders anders sla je niet zo door
pi_69758766
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Alsof jij het met alle punten van jou partij (ik gok GL of PVDA) eens bent en ik vind het nog altijd minder schokkend dan sommige dingen die in de koran staan.

Maar blijkbaar ben je toch een beetje bang voor het succes van Wilders anders sla je niet zo door
Ach elk mens met een gezond verstand is een beetje geschokt door deze uitslag.

Maar Wilders premier. Kom op zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')