Voel jij je ook eens, zoals de gemiddelde nederlander zich de afgelopen jaren heeft gevoeld!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zit me inderdaad hoog ja. Om de een of andere reden vind ik het niet zo fijn als mensen stiekem in hun vuistjes lachen bij de gedachte dat het in Nederland erger gaat worden voor mensen zoals ik (moslims/allochtonen). Gek hè?
Nee, de Sharia kan staatsinvulling zijn, voor diegene die het als staatsinvulling wensen. Pas dan is het een politieke ideologie, maar dan nog heeft het weinig met de Islam van doen. Het Engelse stuk is wat mij betreft dan ook een groot stuk bull-shit. "There can only be one law"- en dan dingen aanhalen die niet in de Koran voorkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zeg dat de islam meer is dan alleen een religie. Het is wel degelijk ook een staatsinvulling. De sharia vormt daarbij een voorbeeld hoe je dat kan bewerkstelligen.
[..]
Dit is dus complete onzin?
Zeker niet apart, omdat moslims er niet op stemden, maar daar hoor je niemand over. Bovendien is het flagrante nonsens dat in 30-40 jaar meer allochtonen dan autochtonen in NL wonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ja, ook hun daling is mee gecalculeerd. Maar die van de 'westerse' staat op dit moment in de min. Vergeleken met de groei van Moslims in het Westen zelf, zonder de nog te komen immigratie-stroom zullen er in circa 30/40 jaar meer allochtonen (moslims) dan autochtonen in NL wonen.
Met die twee partijen was ik eigenlijk niet bekend. Apart...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sharia heeft niets met de islam te maken en moet daar totaal los van gezien worden? Als je de sharia gebruikt als staatsinvulling ben je niet-islamitisch bezig? Als ik je goed begrijp moet ik het dus los van elkaar zien. Islam als louter een religie en de sharia als staatsinvulling die gebaseerd is op zichzelf. Merkwaardig dat er islamitische landen zijn waarbij het hand in hand gaat en men doet voorkomen dat het onafscheidelijk is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, de Sharia kan staatsinvulling zijn, voor diegene die het als staatsinvulling wensen. Pas dan is het een politieke ideologie, maar dan nog heeft het weinig met de Islam van doen. Het Engelse stuk is wat mij betreft dan ook een groot stuk bull-shit. "There can only be one law"- en dan dingen aanhalen die niet in de Koran voorkomen.
De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:55 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Voel jij je ook eens, zoals de gemiddelde nederlander zich de afgelopen jaren heeft gevoeld!
Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt vanwege mijn achtergrond. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook niet voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.quote:Ik zou je bevolkingsgroepje dan eens zelf gaan veroordelen en er afstand van nemen of beter, leer ze eens wat normen en waarden bij!!
Probleem opgelost!
De meeste Nederlanders hebben niet eens gestemd. Daar hoor je dan weer niemand over.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.
[..]
Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.
Het probleem wordt opgelost wanneer deze (xenofobische) kronkel verdwijnt uit het hoofd van mensen zoals jij.
Je bedoelt iemand als:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:37 schreef brascoo het volgende:
[..]
de islam is gewoon gevaarlijk (net als mein kampf).
bovendien denk ik dat onder de aanhangers van de islam veel rassen zitten die genetisch makkelijke naar geweld grijpen en minder intelligent zijn.
ook door het vele incest fok je een ras door die genetisch problemen krijgt (dat blijkt ook uit het feit dat er in nederland veel downers en shizo's onder marokkanen en turken te vinden zijn)
BTW Wilde Wilders niet minimaal 1 jaar geven voor openlijke geweldpleging???quote:De laatste keer dat ik zo'n clown tegenkwam en ik weleens van hem wilde weten waarom hij met zo'n zielige Keltisch kruisje om zijn nek liep kreeg ik een rechtomhoog gestoken rechterarm van hem. Daarop kreeg hij van mij een verschrikkelijke beuk voor zijn smoel, waarna ik rustig ben doorgelopen en al zijn vieze wazivriendjes beteuterd achterliet. Zo sterk is de SturmAbteilung dus tegenwoordig...
Kort, krachtig en helemaal waar!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
En dat gezeik over islam dit en islam dat van die halve zool Wilders. Ik heb gvd helemaal geen last van de islam. De islam vormt voor mij (en ons) geen enkele bedreiging. Het merendeel van de moslims in NL gaat gewoon iedere vrijdag naar de moskee, doet daar een gebedje en gaat weer naar huis. Net zoals christenen dat doen.
Waar wij last van hebben is de Marokkaanse kutjeugd, maar dat heeft dan weer geen ene hol te maken met de islam. Hetgeen dat Wilders doet is slim inspelen op de angsten van Nederlanders en hij gebruikt de islam als zondebok. Levensgevaarlijk die man.
Ik heb echt enorm veel gezocht naar autochtone criminelen zodat ik ze zou kunnen opvoeden, maar ben er in hartje Rotterdam nog geen 1 tegengekomen. Het waren altijd die andere waarmee ik een confrontatie had of zag dat ze iets crimineels deden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander bestaat niet. De meeste Nederlanders hebben overigens nog altijd geen PVV gestemd.
[..]
Wat een idioterie! Leer jij autochtone criminelen en hooligans ook normen en waarden bij in je vrije tijd? Het is mijn taak niet om mensen op te voeden. Ik weet me prima te gedragen en ik ben beter geïntegreerd dan menig autochtonen Nederlander. Ik wens dan ook als een individu bekeken te worden en niet in een hokje te worden gepropt vanwege mijn achtergrond. Als ik niets misdaan heb hoef ik ook niet voor iemand anders gedrag te boeten of er op aangesproken te worden.
Het probleem wordt opgelost wanneer de (xenofobische) kronkel verdwijnt uit het hoofd van mensen zoals jij.
moet je eens binnenlopen bij de clubdag van Feijenoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb echt enorm veel gezocht naar autochtone criminelen zodat ik ze zou kunnen opvoeden, maar ben er in hartje Rotterdam nog geen 1 tegengekomen. Het waren altijd die andere waarmee ik een confrontatie had of zag dat ze iets crimineels deden.
Geen kronkel in mijn kop hoor, allemaal gebaseerd op feiten en eigen ervaringen.
Kom eens uit die slachtofferrol, zou je goed doen!
Vaak geweest, nooit problemen gehad!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
moet je eens binnenlopen bij de clubdag van Feijenoord
Kom jij maar eens naar spangen, wil je een keertje afspreken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
moet je eens binnenlopen bij de clubdag van Feijenoord
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:21 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Vaak geweest, nooit problemen gehad!
Er werd mij ook nooit gevraagd of ik ruzie zocht!
NEXT!
gestudeerd in Rotterdam, gewoont in jawel SPANGEN, nooit problemen gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Kom jij maar eens naar spangen, wil je een keertje afspreken?
EDIT: Woonplaats Wageningen!!!!![]()
Wanneer in 1946?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
gestudeerd in Rotterdam, gewoont in jawel SPANGEN, nooit problemen gehad
NEXT
Hahahahahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja zoiets, toen ben ik in jouw huis gaan wonen dat leeg stond toen jij je duitse vriendjes een jaar eerder achterna was gegaan.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
En dat gezeik over islam dit en islam dat van die halve zool Wilders. Ik heb gvd helemaal geen last van de islam. De islam vormt voor mij (en ons) geen enkele bedreiging. Het merendeel van de moslims in NL gaat gewoon iedere vrijdag naar de moskee, doet daar een gebedje en gaat weer naar huis. Net zoals christenen dat doen.
Waar wij last van hebben is de Marokkaanse kutjeugd, maar dat heeft dan weer geen ene hol te maken met de islam. Hetgeen dat Wilders doet is slim inspelen op de angsten van Nederlanders en hij gebruikt de islam als zondebok. Levensgevaarlijk die man.
ff serieus. In Wageningen leven 171 nationaliteiten zonder enig probleem bij elkaar. Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn dat er meer dan in Rotterdamquote:
Inderdaad. De PvdA heeft eigenlijk ook niet eens zoveel verloren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Maar gelukkig, hoe groot de overwinning van de PVV ook lijkt: de meeste mensen hebben niet eens gestemd en van diegenen die gestemd hebben heeft nog geen vijfde op de PVV gestemd. Het valt allemaal nog wel mee dus.
Meer dan ik verwacht had. Ook opvallend is dat dat in verschillende grote steden D66 de meeste stemmen heeft gekregenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:32 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Inderdaad. De PvdA heeft eigenlijk ook niet eens zoveel verloren.
Ik vind het eigenlijk veel opvallender dat uit de uitslag te herleiden valt dat de opmars van de PVV bij deze verkiezingen voor het grootste deel te wijten is aan het PvdA en CDA electoraat dat deze partijen de rug heeft toegekeerd ten voordele van de PVV.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer dan ik verwacht had. Ook opvallend is dat dat in verschillende grote steden D66 de meeste stemmen heeft gekregen
1. Als hij allochtonen een "contract" wil laten tekenen, waar staat wat je mag doen en laten op straffe van uitzetting, impliceert dat op zijn minst een minderwaardigheid. Hij wil moslims bijvoorbeeld ook anders straffen, nu zijn moslims natuurlijk geen "ras", maar het zijn bepaalde bevolkingsgroepen (Turken/Marokkanen) die hij daarmee voor ogen heeft en die praktisch het onderwerp zullen zijn van die straffen. Daarnaast heeft hij ook aangegeven dat zijn utopie van Nederland, een Nederland zonder migranten is:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef EipNiC het volgende:
Hierbij geeft hij niet aan dat rassen niet gelijkwaardig zijn. Hij geeft aan dat dit Nederland (otw het Westen) is, en deze niet compatable is met andere nationaliteiten.
2.Hier benadrukt hij ook de culturele verschillen:quote:Daar heeft hij simpelweg een goed punt. Maar hij stelt niets voor waaruit blijkt dat culturele verschillen de basis leggen voor sociale verschillen binnen de maatschappij. "Iedereen die moslim is, mag niet bij de AH werken'' of ''Moslims mogen niet naar school en krijgen geen subsidie als ze een bedrijf starten''. Dergelijke teksten zul je nergens van terug vinden. Dit is al eerder een vorm van realiteit. Waarvan de schuld niet bij Wilders te leggen valt. HIj verergd de sociale verschillen op zijn minst door de invloed die hij heeft op de meningen van burgers.
3. In de context van mensenrechten verder:quote:Dat is inderdaad een van de 2...
4.Hij schuwt geweld in ieder geval niet. Verder wil hij het leger (!) inzetten in Gouda:quote:Dit is natuurlijk iets heel anders. Waar punt 4 op doeld is dat hij democratische wegen omzijlt, d.m.v. geweld om aan de macht te komen. Wat jij hier quote zijn standpunten die hij aan de man brengt met woorden, niet geweld. Zal ik een voorbeeld geven van punt 4 ? Kijk naar het CDA die troepen stuurt naar Afganistan en Irak om hun standpunten met geweld over te brengen.
5.Hij respecteert de Trias Politica inderdaad niet. De rechter is onafhankelijk en dat hoort hij te respecteren. Daarnaast zijn we niet vergeten dat hij wegliep tijdens besprekingen in de Tweede Kamer:quote:Dit komt tog helemaal niet overheen met de stelling. Of je moet denken dat hij implicieerd om de trias politica omver te gooien wanneer hij aan de macht komt o.i.d. ?
6. Nee, hij is geen gekozen partijleider, hij is als enige lid van de PVV. Hij is een gekozen volksvertegenwoordiger, dat is iets anders.quote:In theorie is het mogenlijk om via democratische wegen de democratie afte schaffen, wat uiteindelijk dus een democratisch politiek-stelsel is. Maar goed, het is natuurlijk een kul quote. Hij is en blijft een gekozen partijleider.
Nou ja, je zou 2 zetels al kunnen toeschrijven aan de anti-europa stemmers die de vorige keer nog op Europa Transparant hebben gestemd. Lijkt me dat de PvdA-stemmen eerder richting D'66 zijn gegaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk veel opvallender dat uit de uitslag te herleiden valt dat de opmars van de PVV bij deze verkiezingen voor het grootste deel te wijten is aan het PvdA en CDA electoraat dat deze partijen de rug heeft toegekeerd ten voordele van de PVV.
Wat ik dan niet begrijp is de regelmatige terugkerende oordeel over het profiel van de gemiddelde PVV-stemmer die dom en achterlijk is. Zolang deze kiezers op de PvdA of CDA stemmen is het dus blijkbaar wel kies en is er geen enkele aanleiding daarover een oordeel te vellen.
Dat heet onverkort een dubbele moraal.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:45 schreef Meh7 het volgende:
knip - verhaal-
Je maakt je dus wel degelijk druk om die 16%.quote:
Daar had ik al op gereageerd:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Je maakt je dus wel degelijk druk om die 16%.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar we moeten het wel in de context blijven bekijken. De PVV is niet "het volk". Wilders had het gisteravond ook constant over "de kiezer" die niet genegeerd mag worden. Er zijn echter veel meer mensen die er bewust voor gekozen hebben om niet op de PVV te kiezen. Dat terwijl de PVV zich neergezet heeft als anti-alles, tegen iedereen, de partij van geen compromissen, alleen en onafhankelijk in europa etcetera. De kiezer mag inderdaad niet genegeerd worden, maar 84% mag nog minder genegeerd worden dan 16%.
Gelet het aantal zetels dat de PvdA heeft verloren (4 zetels) en D'66 heeft gewonnen en buiten dat de opkomst is dat helemaal niet met zekerheid te stellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou ja, je zou 2 zetels al kunnen toeschrijven aan de anti-europa stemmers die de vorige keer nog op Europa Transparant hebben gestemd. Lijkt me dat de PvdA-stemmen eerder richting D'66 zijn gegaan.
Oh ok die post had ik niet gezienquote:
Ik heb er verder ook geen gegevens van hoor, maar als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat die vier zetels bestaan uit de twee van Europa Transparant, eentje van CDA en eentje van VVD.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:54 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Gelet het aantal zetels dat de PvdA heeft verloren (4 zetels) en D'66 heeft gewonnen en buiten dat de opkomst is dat helemaal niet met zekerheid te stellen.
In elk geval ga ik voor nu even af op de analyse van de NOS.
Ik raad dat er een hoop kiezers van de PvdA naar de PVV zijn overgestapt zoals het verleden heeft laten zien dat de PvdA kiezers verloor aan de LPF.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook geen gegevens van hoor, maar als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat die vier zetels bestaan uit de twee van Europa Transparant, eentje van CDA en eentje van VVD.
Precies.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik gruwel van Wilders net zo veel als van Femke Halsema. Allebei een grote bek, altijd negatief en boos. Alleen neigt de een te veel naar rechts en de ander teveel naar links.
http://europakiest.nos.nl/uitslagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:12 schreef fespo het volgende:
waar kan je zien hoeveel % een stad heeft gestemd op een partij?
Gelukkig stikt Wilders van de ideeen om de kredietcrisis op te lossen. Wat was het ook alweer? Geef iedereen 500 euri'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef TimMer1981 het volgende:
"Geloof ons maar, er is geen Marokkanenprobleem en de kredietcrisis is zo over; no problemo."
Over hun wil ik het nog niet eens hebben. Vind de huidige regering maar niks, die kunnen alleen maar geld over de balk smijten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:17 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Precies.
Bakellende en Bos:
[ afbeelding ]
"Geloof ons maar, er is geen Marokkanenprobleem en de kredietcrisis is zo over; no problemo."
Daarom. Laat 'm maar zover komen dat ie gaat regeren. Hij en z'n partij zullen ook afgestraft worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig stikt Wilders van de ideeen om de kredietcrisis op te lossen. Wat was het ook alweer? Geef iedereen 500 euri's
LPF all over againquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daarom. Laat 'm maar zover komen dat ie gaat regeren. Hij en z'n partij zullen ook afgestraft worden.
Whoepsquote:
en dan zeggen ze dat er alleen laagopgeleiden op de pvv stemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef Dlocks het volgende:
In Nederland zijn ca 12.300.000 stemgerechtigden. Er zijn 36,5% stemgerechtigden komen opdagen. Dat zijn 4.489.500 Nederlanders. Daarvan stemde 17% op de PVV.
Gisteren hebben dus slechts 83.215 Nederlanders hun stem aan de PVV gegeven.
Dus van de 12.300.000 stemgerechtigden heeft slechts 0,676% gestemd op de PVV. Lekker belangrijk
Herkansing:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
WhoepsWas een 4 te weinig. Ik gebruikte 489.500 i.p.v 4.489.500. Vond het al zo laag uitvallen
Ik schat, als er landelijke verkiezingen waren, dit zou kunnen oplopen tot 10%.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Herkansing:
In Nederland zijn ca 12.300.000 stemgerechtigden. Er zijn 36,5% stemgerechtigden komen opdagen. Dat zijn 4.489.500 Nederlanders. Daarvan stemde 17% op de PVV.
Gisteren hebben dus slechts 763.215 Nederlanders hun stem aan de PVV gegeven.
Dus van de 12.300.000 stemgerechtigden heeft slechts 6,205% gestemd op de PVV. Lekker belangrijk Toch nog aardig wat.
Sarcasme?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:43 schreef kingmob het volgende:
Prachtig topic vol met rationalisaties waarom mensen toch vooral niet extreem rechts of racistisch zijn
Ga zo door
Half. Ik vind het oprecht vermakelijk, maar natuurlijk niet op een respectvolle manier.quote:
Idd, spijker op zijn kop. Op de 8 jaar paars na, heeft het CDA sinds zijn bestaan altijd in de regering gezeten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:13 schreef kingmob het volgende:
Verder blijft het opvallend dat het CDA na jaren lang nog steeds overal tussendoor weet te sneaken. Voor de zoveelste keer worden ze als grootste amper benoemt en op die manier is het dus een status quo geworden.
Vreemd genoeg lijken PVV stemmer daar geen problemen mee te hebben vanwege een irrationele PvdA haat. Die haat is neem ik aan een puberale afzetting van een oude gevestigde orde, maar ze lijken niet door te hebben wat de echte gevestigde orde is. Lijkt me een gevolg van de Fortuyn erfenis, die die blinde vlek als feit heeft verspreid.
Precies het probleem van het moment. Alleen er is 1 verschil. Wilders krijgt zijn mensen mee op straat en die enge halsema krijgt haar mensen mee in de kamer, dat vind ik eigenlijk nog enger want die mensen op straat hebben niets te zeggen in dit land. Behalve dan eens in de 4 jaar...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik gruwel van Wilders net zo veel als van Femke Halsema. Allebei een grote bek, altijd negatief en boos. Alleen neigt de een te veel naar rechts en de ander teveel naar links.
Prachtig dat links nou eens op zn muil gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef JamesWarrenJones het volgende:
Ik geniet echt van dit topic. Al die zure gezichtjes en kromme redenaties.
Ik denk eerder D66 als ik zijn rekensommetje zie, wat overigens een sommetje basisschoolniveau is... Die hele som slaat trouwens als een lul op een drumstel want waar komt in jesusnaam die aanname vandaan dat er bij de overige 60% van de stemmers geen enkele PVV-stemmer zit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat er alleen laagopgeleiden op de pvv stemmen
Dat dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prachtig dat links nou eens op zn muil gaat.
Het CDA zit inderdaad al sinds 1918 (dus inclusief periode voor de fusie van ARP, CHU en KVK) non stop in de regering. En dan ook nog eens bijna altijd als grootste partij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Idd, spijker op zijn kop. Op de 8 jaar paars na, heeft het CDA sinds zijn bestaan altijd in de regering gezeten.
Sinds de PvdA is het helemaal hollend achteruit gegaan, laat ik dat even voorop stellen. Maar inderdaad, ben het met je eens: het CDA is ook een zak stront.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het CDA zit inderdaad al sinds 1918 (dus inclusief periode voor de fusie van ARP, CHU en KVK) non stop in de regering. En dan ook nog eens bijna altijd als grootste partij.
En van 2003 t/m 2006 heeft het CDA het voorelkaar gekregen dat we in 4 jaar tijd alweer bij kabinet Balkenende IV zijn zitten. Twee kabinetten in vier jaar tijd naar de kloten geholpen.
En maar schelden op de PVDA
Behalve Femke en de haren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
J4 3chttt h3?!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat jij onder links verstaat. PVV stemmers zien meestal alles wat niet PVV is als links. Dan heeft rechts (PVV) 17% van de stemmen en links (de rest) 83% van de stemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ondertussen is er bijna niemand meer over die met de PVV samen wil werken. Goed gedaan Wilders, ga zo door!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu heb je ons echt tuk hoor. Nu kunnen we vast niet meer slapen vannacht. En Geert ook niet!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ondertussen is er bijna niemand meer over die met de PVV samen wil werken. Goed gedaan Wilders, ga zo door!
Wat heb je eraan als je de grootste partij wordt, terwijl niemand je serieus neemt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef JamesWarrenJones het volgende:
[..]
Nu heb je ons echt tuk hoor. Nu kunnen we vast niet meer slapen vannacht. En Geert ook niet!
Niemand ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als je de grootste partij wordt, terwijl niemand je serieus neemt?
Gaat die vrijheid van meningsuiting ook voor Moslim imams gelden? De PVV is wel degelijk extreem rechts.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Wilders is tegen extreemrechts en groot gelijk heeft hij, net zulk vuilnis als extreemlinks en al die andere verenigingen die de vrijheid van meningsuiting om willen leggen.
Jij kunt gewoon slapen omdat je niet snapt dat de PVV 0,0 inbreng kan en zal hebben in de EU. Jij kunt gewoon slapen omdat je denk'iets gewonnen te hebben. Jij kunt gewoon slappen omdat je blijkbaar niet snapt dat je simpelweg helemaal niets gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:05 schreef JamesWarrenJones het volgende:
[..]
Nu heb je ons echt tuk hoor. Nu kunnen we vast niet meer slapen vannacht. En Geert ook niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Dat laatste is wel begrijpelijk , PVV en GL is ongeveer hetzelfde als Soennieten en Sji 'ieten (waarschijnlijk verkeerd gespeldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:10 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon slapen omdat je niet snapt dat de PVV 0,0 inbreng kan en zal hebben in de EU. Jij kunt gewoon slapen omdat je denk'iets gewonnen te hebben. Jij kunt gewoon slappen omdat je blijkbaar niet snapt dat je simpelweg helemaal niets gewonnen hebt.
Of misschien snap ik het niet. Wat heeft de PVV gewonnen? Of nog beter, wat heeft de aanhang van de PVV nu gewonnen? Wat ga jij er op vooruit?
En dan een Wilders die het schande vindt dat Nederlandse partijen hem bij voorbaat zullen uitsluiten. Hij vindt dat je dat niet kunt maken. Vervolgens sluit hij zelf GL bij voorbaat uit. Hoe bedoel je meten met twee maten.
Wilders heeft zich in een zodanige situatie gepositioneerd, dat je of met hem bent of tegen hem. Hij heeft tegen alle gevestigde partijen aangeschopt. Hij heeft de onderbuik van Nederland op tientallen verschillende manieren proberen aan te spreken. Hij heeft zich in de calimero-rol gezet door te spreken over een cordon sanitaire, door weg te lopen uit de Tweede Kamer, door de rechtszaak tegen hem een politiek proces te noemen.quote:
Gedeelde eerste plek zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef qonmann het volgende:
PVV maakt nog kans op een extra zetel:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-op-extra-zetel.html
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:11 schreef Enchanter het volgende:
Heerlijk om te zien dat sommige mensen er niet mee om kunnen gaan.
"Boohoo , PVV heeft veel stemmen gekregen"
"Allemaal nazi's die PVV stemmers"
"PVV stemmers zijn dom"
"Alleen mensen tokkies met VMBO stemmen op de PVV"
"Terug naar 1932"
"Alleen IQ-loze mensen stemmen op de PVV"
Waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergetenDeze ben je vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PVV "wint" Europese verkiezingen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plek zou mooi zijn.
Nog een zetel naar de PVV is nog minder invloed voor Nederland in Brussel. De PVV heeft van te voren aangegeven zich niet aan te sluiten bij een fractie met als gevolg dat de PVV 0,0 in te brengen heeft in de EU.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plek zou mooi zijn.
Ik kies liever voor een kogel dan voor de Islam.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Rechtse partijen groeien snel als vreemdelingen haat en Islam haat.
angst en onwetend maakt PVV stemmers dom...
Islam niet Islam wordt steeds groter omdat het een ware geloof is voor velen... en nog velen zullen de licht van de Islam zien..
Dit dramatische zinnen komen toch echt uit jouw eigen minder bedeelde geest.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef waht het volgende:
[..]
J4 3chttt h3?!!!!!!!!!!!!Eindelijk is links helemaal van de kaart verdwenen!!!!!!!!!!1111einz!@!!!!~~~!!!!!!!!
![]()
Die vieze linksen bij de VVD, CDA hebben verloren. De überrechtsen bij Groenlinks en D66 gaan keihard samenwerken met de oppermachtige PVV!!!111 Wilders 4 Pr351D3N7!!111.![]()
[/inleven in de psyche van de gemiddelde PVV-stemmert]
Dan zou ik eens goed gaan nadenken als ik jou wasquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik heb ook op de PVV gestemd en zal de laatste zijn om extreemrechts te zijn; houd er dus ook niet van om door clowns als jij in die hoek gezet te worden.
Mijn opa heeft in Duitsland dwangarbeid moeten verrichten, mijn oma heeft in het geheim Joden opgevangen en ik bestrijd al tien jaar lang met hand en tand neonazi's, dus ik denk wel dat ik in het goede kamp zit. Ik zie het jou nog niet doen met je zielige one-liners.
Wat mij betreft is de PVV nog de enige resterende partij die de nagedachtenis aan degenen die voor onze vrijheid gestorven zijn niet besmeurd door de uitverkoop van ons land en verkwanseling van onze cultuur, normen en waarden. Ik denk dat de mensen die toen zo hard vochten voor het behoud van de Nederlandse identiteit met tranen in hun ogen de huidige staat van Nederland zouden aanschouwen.
Wilders is tegen extreemrechts en groot gelijk heeft hij, net zulk vuilnis als extreemlinks en al die andere verenigingen die de vrijheid van meningsuiting om willen leggen.
Oh ze hebben beide een vogel in hun embleem en ze gebruiken het woord VRIJHEIDquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan zou ik eens goed gaan nadenken als ik jou was
[ afbeelding ]
Op zijn minst extreemrechts:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh ze hebben beide een vogel in hun embleem en ze gebruiken het woord VRIJHEID
OH NOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEES , een nazipartij![]()
En zelfs de jongen piepen niet veel anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh ze hebben beide een vogel in hun embleem en ze gebruiken het woord VRIJHEID
OH NOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEES , een nazipartij![]()
Ja ze hebben ook heel veel overeenkomsten met de NVUquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Op zijn minst extreemrechts:
Je kan ook inhoudelijk reageren:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook heel veel overeenkomsten met de NVU
Wat gaat er over een paar jaar dan gebeuren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:15 schreef nokwanda het volgende:
Maar goed... over een paar jaar niet zeiken dat je het niet wist.
Heb je het niet gehoord? Wilders behaalt de volgende verkiezingen eerst een redelijk aantal nieuwe parlementszetels. Daarna steekt hij de tweede kamer in de fik en geeft de schuld aan de linksen. Bij de nieuwe verkiezingen die dan komen haalt hij samen met zijn geallieërde partij, de PvdD, een tweederde meerderheid. Vervolgens staat als eerste een Machtigingswet op de agenda die de macht van de PVV absoluut maakt. De volgende zaak van orde is de aanpassing van de grondwet om minder gewenste mensen het land uit te krijgen. Dit zal de 'eindoplossing van het moslim- en allochtone criminelen-vraagstuk' heten. Na een aantal maanden wordt Nederland binnengevallen door een EU-troepenmacht. Tot slot zullen velen van ons toegeven 'niks te hebben geweten' over de bezigheden van de Partij voor de V.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat gaat er over een paar jaar dan gebeuren?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef waht het volgende:
[..]
J4 3chttt h3?!!!!!!!!!!!!Eindelijk is links helemaal van de kaart verdwenen!!!!!!!!!!1111einz!@!!!!~~~!!!!!!!!
![]()
Die vieze linksen bij de VVD, CDA hebben verloren. De überrechtsen bij Groenlinks en D66 gaan keihard samenwerken met de oppermachtige PVV!!!111 Wilders 4 Pr351D3N7!!111.![]()
[/inleven in de psyche van de gemiddelde PVV-stemmert]
met enige humor, dat wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:37 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord? Wilders behaalt de volgende verkiezingen eerst een redelijk aantal nieuwe parlementszetels. Daarna steekt hij de tweede kamer in de fik en geeft de schuld aan de linksen. Bij de nieuwe verkiezingen die dan komen haalt hij samen met zijn geallieërde partij, de PvdD, een tweederde meerderheid. Vervolgens staat als eerste een Machtigingswet op de agenda die de macht van de PVV absoluut maakt. De volgende zaak van orde is de aanpassing van de grondwet om minder gewenste mensen het land uit te krijgen. Dit zal de 'eindoplossing van het moslim- en allochtone criminelen-vraagstuk' heten. Na een aantal maanden wordt Nederland binnengevallen door een EU-troepenmacht. Tot slot zullen velen van ons toegeven 'niks te hebben geweten' over de bezigheden van de Partij voor de V.
Zo, de hitler-vergelijking van vandaag is ook weer geplaatst...
Alsof jij het met alle punten van jou partij (ik gok GL of PVDA) eens bent en ik vind het nog altijd minder schokkend dan sommige dingen die in de koran staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je kan ook inhoudelijk reageren:
Ach elk mens met een gezond verstand is een beetje geschokt door deze uitslag.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof jij het met alle punten van jou partij (ik gok GL of PVDA) eens bent en ik vind het nog altijd minder schokkend dan sommige dingen die in de koran staan.
Maar blijkbaar ben je toch een beetje bang voor het succes van Wilders anders sla je niet zo door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |