Radar maar mailen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:52 schreef Yozzz het volgende:
Jongens, dit is serious business. Dat mens staat te verkondingen dat ze student is, maar ze is gewoon full-time employee van omroep Max!
Typo in OP.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef Lundegaard het volgende:
In de OP spreek je over Enjo, en het produktiemeiske heet Eljo.
Dusssss?
Typoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef Lundegaard het volgende:
In de OP spreek je over Enjo, en het produktiemeiske heet Eljo.
Dusssss?
Wat een geouwehoer zeg.quote:Although the name Eljo creates the urge to work in harmony with others, we point out that it causes a superior, interfering expression. This name, when combined with the last name, can frustrate happiness, contentment, and success, as well as cause health weaknesses in the fluid systems, worry and mental tension. It gives you the desire to understand and to help others but, at the same time you can become too involved in their problems and, as a result, worry too much. You desire a home and family of your own and have the ability to create understanding and harmony in family association as you are pliable, forgiving, and tactful. You love children and would not hesitate to care for any children who might need you. Whenever possible, you avoid argument and turmoil because you prefer not to face an issue if it means hurting anyone's feelings...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.tvmax.nl/?waxtrapp=rbjyfDsHnHUVGHmBJ Even dat Gastenboek vol spammen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben ze bij MAX geen publiek? Ik moest lachen, goeie mop wel.
quote:ik geef het toe... 5-6-2009 10:44
ik heb inderdaad ten onrechte meegedaan aan het programma terwijl ik de antwoorden al van tevoren wist, sterker nog ik heb ze zelf bedacht...
hey maar ik heb wel mooi een nieuwe spelcomputer!!!
Afzender: Eljo de Smit
quote:k geef het toe... 5-6-2009 10:44
ik heb inderdaad ten onrechte meegedaan aan het programma terwijl ik de antwoorden al van tevoren wist, sterker nog ik heb ze zelf bedacht...
hey maar ik heb wel mooi een nieuwe spelcomputer!!!
Afzender: Eljo de Smit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef Maruna het volgende:
Reltopic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha en weet zelfs wie er allemaal werken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef Maruna het volgende:
Reltopic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:
En ten tweede: ik lust wel een slagroomtaart!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:59 schreef Zith het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TerugVindPenetrantruikendebejaardendiewordenbelazerdThe Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH![]()
tvp. Je bent iets groots op het spoor, ik voel dat dit het einde van de publieke omroep zal betekenen!Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^![]()
tvp
ik vind dit niet kunnen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Ben je serieus!?? Dat dit kan in Nederland. Begrijp wel: wij vergeten niet, wij vergeven niet! We zijn een groep van over 9000(!) trouwe kijkers en gelijk bij de introductie gingen de telefoontjes al af: 'he! Is dat niet dat meisje die bij max zelf werkt?!'
Nooit meer zal ik me in de vroege morgen kunnen vermaken nu ik dit weet.
Afzender: Marcus de Vlootbauer
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Toch jammer dat we het gastenboek van het programmma "Knelpunt" volkalken, en dat van de "Max Geheugentrainer" links laten liggen:
http://www.tvmax.nl/?waxtrapp=rhiudDsHnHUVGHqBN¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ![]()
![]()
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
haha ik heb ook gewoon klakkeloos op de link naar het 'gastenboek' geklikt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef Ensaf het volgende:
Toch jammer dat we het gastenboek van het programmma "Knelpunt" volkalken, en dat van de "Max Geheugentrainer" links laten liggen:
http://www.tvmax.nl/?waxtrapp=rhiudDsHnHUVGHqBN
niet eens gekeken voor welk programma dat was...oeps...Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...![]()
Ze is wel lekker, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door o.us op 05-06-2009 11:16:43 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:15 schreef o.us het volgende:
Ze is wel lekker, ja.Dit is een andere discussieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit werkt echt!! 5-6-2009 11:24
1. Highlight this text
2. Grab your balls
3. Think of the last girl you wanted to date with
4. Paste this to two other websites
5. Sleep 1 night!
JUST TRUST ME!
Afzender: G. WildersI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
nog eentje dan voor de liefhebbers:
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...![]()
stelletje relnichten in dat gastenboek ^_^If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv![]()
Nu hoef ik haar niet meer, zie je dat je op TV er altijd beter uitziet dan in het echt!quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Om mij 'privacy te respecteren' deed ik een voorstel bij de teletekstdame (pagina 318) om mijn naam als "Johan Fokkema" weer te geven.
Reactie:Mijn voorstel:quote:Overigens wil best uw privacy respecteren, maar stel voor om een vaker voorkomende achternaam te gebruiken.
Van Dijk bijvoorbeeld..quote:Doe dan maar Fokke van Dijk
Ze maakt het me niet eenvoudig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:34 schreef Yozzz het volgende:
Om mij 'privacy te respecteren' deed ik een voorstel bij de teletekstdame (pagina 318) om mijn naam als "Johan Fokkema" weer te geven.
Reactie:
[..]
Mijn voorstel:
[..]
.
Ze maakt het me niet eenvoudig![]()
Is DWDD al ingelicht![]()
![]()
binnen 2 dagen landelijk nieuws. Ik zie de koppen al voor me:
Omroep MAX, ontmaskerd!
Omroep MAX, waar niemand met een spelletje wil meedoen.
Geen kandidaten? Dan speelt de maker toch zijn eigen spelletje.
etcIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Ja en ze deed ook nog alsof het echt heel moeilijk was!quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
I know, maar jouw antwoord was zo droog dat ik gewoon ook een droge reactie terug moest doen, sorry.quote:
quote:![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door o.us op 05-06-2009 11:57:32 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ach.. niemand wil aan dat programma mee doen. Je kan een spelcomputer winnen van 100,-. Een beetje spelprogramma heeft prijzen van 1000,-. Dan moet je wat he..![]()
Wedden dat Max straks met de smoes komt dat ze snel een stand-in moesten vinden omdat de echte deelnemer vergeten was te komen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?![]()
Ik heb de FP al ingelicht.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij zijn wij hard onderweg.quote:
Lopende zaken:
- Gastenboek Max - Waar blijft de censuur?
- Teletekstpagina 318.
- Frontpage
...![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=9606094quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:06 schreef reetveter het volgende:
Zij heeft wel een flink bos hout voor de deur zeg.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
En de censuur is begonnen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn posts worden weggehaald uit het gastenboek.
![]()
![]()
- RTL Boulevardquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij hard onderweg.
Lopende zaken:
- Gastenboek Max - Waar blijft de censuur?
- Teletekstpagina 318.
- Frontpage
...
- GeenStijl
en flinke tieten ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:06 schreef reetveter het volgende:
Zij heeft wel een flink bos hout voor de deur zeg.
![]()
Ah, daar moet ik je gelijk in geven. Ze is echter ook producer bij Max Maakt Mogelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef Bronson het volgende:
Ze is trouwens wel producer van Knelpunt en niet van Geheugentrainer he..
Dan nog is het een schande dat ze haar presenteren als studente, en dat ze zelf zegt dat ze studente is en in een studentenhuis woont![]()
![]()
kan iedereen van hier geplaatst hebben. Maar heel goed dat dit even aan de kaak wordt gesteld! Klassequote:![]()
Wat een klote-progamma zegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Feestkabouter het volgende:
hier terug te kijken
http://player.omroep.nl/?aflID=9606094
edit: donroyco was me voor
I never workout![]()
dit wil ik best even volgen
tvpOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo te zien heeft GeenStijl mijn mail gelezen: uit het gastenboekquote:Hallo Max Geheugentrainer,
Ik zal u binnenkort op mijn website zetten. Dit is werkelijk ongelofelijk! Wat een schande en dat met zo'n groot publiek. U hoort nog van ons.
Dominique
Afzender: Dominique Fleischbaum“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
TVPKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
blijkbaar is dit wat ze bedoelen met "Max Maakt Mogelijk"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ah, daar moet ik je gelijk in geven. Ze is echter ook producer bij Max Maakt Mogelijk.
Dan nog is het een schande dat ze haar presenteren als studente, en dat ze zelf zegt dat ze studente is en in een studentenhuis woont
misschien moeten we dit maar eens melden bij een consumentenprogramma........ Knelpunt misschien?
"In Knelpunt wordt iedere week aandacht besteed aan zaken waarbij bedrijven en organisaties in gebreke zijn gebleven."
en
"Wekelijks brengt Knelpunt onderwerpen, waarbij consumenten zijn gedupeerd door bedrijven, overheidsinstanties en overige instellingen."
grappig, nog steeds mensen die posten in het verkeerde gastenboek (hoewel het dus misschien ook wel het juiste gastenboek is om een klacht neer te leggen).![]()
teruglezenquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik heb overigens Veronica en de Tros (en allerlei andere omroepen en stations) lang geleden op ook zo'n soort manier ontmaskerd.
Peter Teekamp (Tros) wilde alleen maar vrouwen aan de telefoon als kandidaten voor het Top100 Bel&Win Spel. Als je belde als man kreeg je te horen dat ze al iemand hadden, en als je dan meteen weer contact had (ik had daar wat trucjes voor) bleek dat ze nog steeds op zoek waren naar een kandidaat, en als ik dan een vrouwennaam noemde mocht ik wel meedoen.
Wessel van Diepen heeft ooit bij de Roepie-Roepie Vogel niet een willekeurige kandidaat in de uitzending gehaald, maar zelf een neefje van hem opgebeld om in de uitzending te halen zodat ie dat neefje een keer wat leuke prijzen kon laten toesturen.
Jeroen van Inkel heeft regelmatig het antwoord van de Snipperhit voorgezegd aan leuke vrouwelijke kandidaten.
En Wie-O-Wie is beller 103 van Radio 538 was helemaal een grote oplichting!![]()
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
quote:Ze is 26 en een drukke dame uit Amsterdam. Voor haar werk moet ze heel veel dingen in goede banen leiden. En dan heeft ze ook nog bijna teveel hobby's om op te noemen. Dansen, portrettekenen, duiken, snorkelen, lekker eten en reizen. Naar Egypte bijvoorbeeld en gelukkig ook weer terug. Want nu is ze hier. De kandidaat van vandaag is Eljo de Smit!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dikke noodtoestand bij Max geheugentrainer nu. Wedden dat ze alle info deleten van die eljo dinges
I never workout![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
He, dat is mijn grap in het gbquote:
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
Ik snap dit hele topic niet, waarom zou zij niet mee mogen doen?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Waarom mag de FOK-crew ook niet mee doen met prijsvragenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap dit hele topic niet, waarom zou zij niet mee mogen doen?
!
Allemaal één pot nat.Feyenoord Rotterdam![]()
Ze is van Iraanse afkomst.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap dit hele topic niet, waarom zou zij niet mee mogen doen?I never workout![]()
"En gelukkig ook weer terug"quote:
Ja want ze kunnen haar niet missen op de redactie
Omdat ze voor de programmamaker werkt en dus alles van te voren al wist?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap dit hele topic niet, waarom zou zij niet mee mogen doen?Cool story, Hansel.![]()
Maar ze ziet er wel uit als een halfbloedje, dus je kan wel gelijk hebben. Alleen lijkt het me niet dat Iraniers hun kinderen een Joodse naam gevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oké, dan werkte ze maar gewoon voor het progamma
Cool story, Hansel.![]()
Wie zegt dat ze alles wist?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ze voor de programmamaker werkt en dus alles van te voren al wist?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
WATquote:
DIT IS EEN SCHANDE GEEF MIJ HAAR ADRESOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Bedankt voor het ontmaskeren. Gelijk mijn oma ingelicht.
En heb hier bijna dubbel gelegen van het lachen![]()
![]()
Ach, mensen zijn gewoon veel te naief om te denken dat dit nooit gebeurd. Tuurlijk wel!WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Misschien is dat wel de essentie van de Max Geheugentrainer...
Zelf vragen bedenken en dan een dag later dezelfde vragen beantwoorden om te zien of je ze nog weet.![]()
Jeuj, weer een site erbijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)versum_fake_kan.html
I get enough exercise just pushing my luck...![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH![]()
Heerlijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
Allemaal dankzij mijn mail!
Wat zijn ze er laat meequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:18 schreef Robinhoo het volgende:
En MAX ook nog verkeerd geschrevenOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
En geen bronvermelding hè, die apen van GS
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH![]()
Beste soap is dit geworden hoor, waarvoor hulde.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH![]()
Jaja, hij staat op teletekst.
Johan Fokkema vond de redactie van Teletekst geen goed alter ego, vandaar Fokke van Dijk![]()
![]()
quote:
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
Volgens mij heeft omroep MAX het gastenboek uitgeschakeld. De link gaat bij mij nu gewoon naar de homepage.Cool story, Hansel.![]()
Wil iemand die tt pagina trouwens even opslaan, heb hem nu gewoon gelinked, maar zal snel weg zijn neem ik aan
Ja, ze hebben hem verwijderd volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij heeft omroep MAX het gastenboek uitgeschakeld. De link gaat bij mij nu gewoon naar de homepage.![]()
![]()
Haha inderdaad, het is totaal van de site gehaald (onder het programma Geheugentrainer dan)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij heeft omroep MAX het gastenboek uitgeschakeld. De link gaat bij mij nu gewoon naar de homepage.
Van nieuwste bericht naar oudste berichtquote:Edit: dit heeft lang genoeg online gestaan
[ Bericht 82% gewijzigd door Yozzz op 05-06-2009 14:12:59 ]![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil iemand die tt pagina trouwens even opslaan, heb hem nu gewoon gelinked, maar zal snel weg zijn neem ik aan
Done.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:41 schreef Yozzz het volgende:
Van nieuwste bericht naar oudste bericht
[..]
En geen bronvermeldingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat zijn ze er laat mee
En MAX ook nog verkeerd geschreven
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
![]()
Volgens mij heb je straks in 300 posts, 1 omroep en 1 productiemedewerker om zeep geholpen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Hier nog een screenshot van pagina 2 van het gastenboek, voordat deze verwijderd werd. Had 'm nog openstaan, dus voor de zekerheid maar even een opgeslagen.
Censuur, zeg ik u!![]()
Geniale TT-paginaquote:(de naam, het bericht is 'wel geinig')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Echt hè?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
Zielige actie van Max, om het gastenboek weg te halen
Beken dan gewoon meteen schuld ofzo.![]()
![]()
Dat komt omdat de helft van artikelen rechtstreeks vanaf telektekstpagina 316 en 318 komen. De neem "Fokke" deed blijkbaar geen belletje rinkelenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook wel triest en kenmerkend van GS om geen bronvermelding naar FOK te plaatsen
![]()
![]()
Aanmelding MAX Geheugentrainer
From: xxx
Sent: Fri 6/05/09 12:01 PM
To: maxgeheugentrainer@omroepmax.nl
Cc: xxx
Bedankt voor uw aanmelding
Geachte bezoeker van de website van Omroep MAX,
Via de website van Omroep MAX ontvingen wij uw aanmelding als kandidaat van de MAX Geheugentrainer. Hartelijk bedankt daarvoor. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Indien u zich niet zelf heeft aangemeld, heeft iemand anders uw e-mailadres ingevuld. Wilt u ons in een beantwoording van dit bericht laten weten dat de aanmelding niet correct is?
Met vriendelijke groeten,
Redactie MAX Geheugentrainer
Omroep MAX
Ingestuurde waarden
* Voornaam: xxx
* Achternaam: xxx
* Adres: nvt
* postcode : xxx
* Telefoonnummer: 0612345678
* Mobiel :
* E-mailadres: xxxxxxx
* Kies een datum: vanaf september 2009 (data volgen)
* Heeft u al eens mee gedaan aan een TV-programma? Zo ja, welke?:
Ik ben geen medewerker van Omroep Max. Mag ik dan wel meedoen?
Uiteraard staan mijn gegevens (en e-mail) wel in de echte mail. benieuwd of ze regageren.
* Motivatie: forum.fok.nl...![]()
OMG!
Dat ze dat meisje ook geen valse naam geven in dat quizje
Hun slogan:En dan doet er zoeen hip jong chickie van 26 mee, ipv een bejaarde?quote:MAX - DÉ OMROEP VOOR 50-PLUSOp zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!![]()
Nee, ik heb ze gemaild met verwijzing naar dit topic en het bewijsmateriaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat de helft van artikelen rechtstreeks vanaf telektekstpagina 316 en 318 komen. De neem "Fokke" deed blijkbaar geen belletje rinkelen
Telegraaf trouwens ook even op de hoogte gebracht
En hoe zit het met de 2e kamer? ZIjn die al gemaild.
Benieuwd wat Balkenende ervan vindt.Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!![]()
Als je wilt dat anderen JOUW privacy respecteren, zou je op z'n minst zo fatsoenlijk kunnen zijn om dan zelf ook geen privé-mailberichten op een openbaar forum te plaatsen.quote:![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Telegraaf trouwens ook even op de hoogte gebracht
Wedden dat die het plaatsen!
Té grappig dit.![]()
Het is maar goed dat we geen leven hebben![]()
![]()
TS, heb je dit uitgevonden doordat je een spelprogramma voor 80 plussers aan het kijken was, toevallig een "lekkere" kandidaat zag en op haar naam bent gaan googlen?![]()
![]()
Je hebt uiteraard gelijk. Hij is geëdit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je wilt dat anderen JOUW privacy respecteren, zou je op z'n minst zo fatsoenlijk kunnen zijn om dan zelf ook geen privé-mailberichten op een openbaar forum te plaatsen.
![]()
![]()
dat dusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we geen leven hebbenIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Die presentator vertelt eerst dat die dame hard werkt en tientallen hobbies heeft, en vervolgens loopt hij te verkondigen dat ze studente is. Beetje dubieus, dus ik dacht: eens kijken wat er achter zitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:12 schreef Werewolf het volgende:
TS, heb je dit uitgevonden doordat je een spelprogramma voor 80 plussers aan het kijken was, toevallig een "lekkere" kandidaat zag en op haar naam bent gaan googlen?
![]()
![]()
Ik zei toch, nu gaan ze heul snel alles verwijderen alsof er dan niks aan de hand zou zijn
I never workout![]()
Wat is er weg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
Ik zei toch, nu gaan ze heul snel alles verwijderen alsof er dan niks aan de hand zou zijn
Wat staat er nog?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat doet GS ook, alle linkjes naar FOK zijn verwijderdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
![]()
![]()
Gastenboek weg, Eljo de Smit still in da house!quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat doet GS ook, alle linkjes naar FOK zijn verwijderd.
ok.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gastenboek weg, Eljo de Smit still in da house!KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Sphere het volgende:
triest van Geenstijl dat ze e reacties met vermelding naar de bron (dit topic) wegeditten.
Wel de FP?quote:
DIe is op news.google.nl te vinden iig.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat is wel koninklijke treurnis jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Sphere het volgende:
triest van Geenstijl dat ze e reacties met vermelding naar de bron (dit topic) wegeditten.
![]()
Houdt de FP in de gaten voor een update!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef MrManiak het volgende:
kudt geenstijlquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef Sphere het volgende:
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Owjee, Jan de Slagter heeft juridische stappen ondernomen tegen FOK! ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:33 schreef MrManiak het volgende:
![]()
![]()
quote:Inmiddels heeft FOK! telefonisch contact gehad met een medewerker van omroep MAX. Deze medewerker, die graag anoniem wil blijven, bevestigt dat Eljo de Smit een medewerkster van het programma is. "Ze is als stagiaire betrokken bij Geheugentraining. Wij nemen 10 afleveringen op een dag op, en dan kan het weleens gebeuren dat er kandidaten uitvallen en deze vervangen moeten worden. In dit geval hebben wij ervoor gekozen dit met een van onze medewerkers te doen, dat gebeurt in heel Hilversum."
Volgens MAX ontbreekt het competitie-element in de show. Er is immers maar één kandidaat per aflevering. Ook zijn er geen grote prijzen te verdelen.
De medewerker vindt het gebeurde totaal onschuldig. Hij snapt dan ook niet waarom hier zoveel commotie over is ontstaan.
10 afleveringen per dag?
10 afleveringen per dag, sure
En ze is een stagiair, maar ondertussen vermeld je je stagiairs afzonderlijk behalve Eljo, die staat gewoon bij de medewerkers. Right.quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En toch elke keer een keigoeie grap. Petje af voor MAXOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Omroep MAX moet gewoon boeten!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd zelf ook helemaal niks van al die commotie
Balkenende heeft inmiddels ook al een smsje van Eljo de Smit ontvangen en voor de camera's gezegd dat hij het jammer vindt dat alles zo is opgeklopt en hoopt dat Eljo met dit alles weet om te gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:45 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd zelf ook helemaal niks van al die commotie
![]()
![]()
Inderdaad, Omroep MAX liegt opnieuw!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze is een stagiair, maar ondertussen vermeld je je stagiairs afzonderlijk behalve Eljo, die staat gewoon bij de medewerkers. Right.
nog even de gastenboeken dan, ik had ze om 12.20 nog ververst en ze stonden nog open:
Gastenboek Geheugentrainer:
Gastenboek Knelpunt:![]()
![]()
Misschien is dat meisje wel gedwongen door haar baas om kandidaat te zijn.
Weet jij veel.
Wie weet had ze anders haar baan wel kwijt geweest.Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
Dit topic is dan ook allesbehalve bedoeld om die jongedame in twijfel te brengen. Ik vond het gewoon apart dat zoiets kan gebeuren binnen een publieke omroep; als deze praktijken veel vaker gebeuren is dat wel voer voor discussie wat betreft de integriteit van de publieke omroepen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:48 schreef B.E.D het volgende:
Misschien is dat meisje wel gedwongen door haar baas om kandidaat te zijn.
Weet jij veel.
Wie weet had ze anders haar baan wel kwijt geweest.
![]()
![]()
Is dat introductiestukje nu aangepast op de site of zie ik spoken?Edit: Ik zie spokenquote:Ze is 26 en een drukke dame uit Amsterdam. Voor haar werk moet ze heel veel dingen in goede banen leiden. En dan heeft ze ook nog bijna teveel hobby's om op te noemen. Dansen, portrettekenen, duiken, snorkelen, lekker eten en reizen. Naar Egypte bijvoorbeeld en gelukkig ook weer terug. Want nu is ze hier. De kandidaat van vandaag is Eljo de Smit!
Max Geheugentrainer - BEDROG ONTMASKERD!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dat introductiestukje nu aangepast op de site of zie ik spoken?
[..]
Edit: Ik zie spokenOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
pwn!Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl![]()
quote:donderdag 5 maart 2009
Vandaag te gast in MAX Geheugentrainer Grego van der Veer!
Hij komt uit Hoek van Holland, en hij is 80 jaar oud, maar dat geef je hem lang niet! Dat komt misschien wel omdat hij elke ochtend een stevige wandeling maakt, van minstens een uur. Weer of geen weer. Meneer van der Veer heeft altijd in de transportwereld gezeten. Tegenwoordig is hij erg geïnteresseerd in stamboom-onderzoek. Zo schrijft hij verhalen over zijn eigen familie. Onze kandidaat van vandaag is Grego van der Veer!----------------------------------quote:donderdag 4 juni 2009
Hij komt uit Hoek van Holland, en hij is 80 jaar oud, maar dat geef je hem lang niet! Dat komt misschien wel omdat hij elke ochtend een stevige wandeling maakt, van minstens een uur. Weer of geen weer. Meneer van der Veer heeft altijd in de transportwereld gezeten. Tegenwoordig is hij erg geïnteresseerd in stamboom-onderzoek. Zo schrijft hij verhalen over zijn eigen familie. Onze kandidaat van vandaag is Grego van der Veer!quote:maandag 25 mei 2009
Vroeger heeft ze bij een supermarkt gewerkt. Tegenwoordig is ze huisvrouw. Ze wandelt en fietst heel wat af, ook in de vakanties. En verder is het lezen, computeren en puzzelen geblazen. Vooral van sudoku's kan ze niet afblijven. Vandaag te gast in MAX Geheugentrainer Nora Vervetjes!--------------------------------quote:dinsdag 26 mei 2009
Hij is getrouwd met Nora en zij was hier gisteren te gast. Als jongetje speelde hij waarschijnlijk al met treintjes. Want nu is hij van beroep rangeerder. Verder speelt hij op de didgeridoo. Dat is een Australisch blaasinstrument. En hij doet aan reiki. De kandidaat van vandaag is Hans Vervetjes!quote:donderdag 14 mei 2009
Vandaag is er een héle jonge gast in de studio. Hij is namelijk, hou u vast, nog maar 11 jaar! Dit is slechts éénmalig, normaal is 18 jaar de leeftijdsgrens. Maar hij is zo'n trouwe fan van de MAX Geheugentrainer. Hij kijkt elke ochtend om half zeven samen met zijn vader naar de herhaling. Hij gek op stripboeken, voetballen en scouting. In de aflevering van morgen zal zijn vader hem proberen te overtreffen. Vandaag te gast in MAX Geheugentrainer Tim Kapteijn!Echt een triest programmaquote:vrijdag 15 mei 2009
Hij is docent beveiliging bij een ROC in Rotterdam. Hij is al twintig jaar vrijwilliger bij de politie. Hobby's heeft hij ook genoeg: vliegvissen, mountainbiken en kanovaren. Gisteren was z'n zoon Tim van 11 jaar hier, vandaag is papa zelf aan de beurt. De kandidaat van vandaag is Cees Kapteijn!
haha, we verdiepen ons wel triest diep in die MAX clanIf you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
even reageren in dit nu al legendarische topic
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.![]()
De mop van Max
Mensen die paupermedia als de telegraaf en geenstijl tippen
[ Bericht 42% gewijzigd door Penisbaard op 05-06-2009 16:24:40 (Negerts) ]![]()
Hehe eindelijk weer eens een rel
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Eljo mag dr wel zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
(Y) toppie, maar het gastenboek is gesloten?quote:Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN![]()
haha ik had hier een berichtje op gezet mbt dit onderwerp, onder mijn naam en toenaam en haar uitgedaagd om het te laten staan. Inmiddels is de weblog uit de lucht gehaald.quote:![]()
Ze zijn echt door hun kandidaten heen he en gewoon zo dement als een deur.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
----------------------------------
[..]
[..]
--------------------------------
[..]
[..]
Echt een triest programma![]()
![]()
![]()
het forum is opgeschoond staat er nu.. en er is nu ook geen gelegenheid meer om er berichten te plaatsen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:32 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
(Y) toppie, maar het gastenboek is gesloten?
![]()
het gaat hier druk worden straks
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Whehe dikke rel![]()
Geenstijl net doen of ze een primeur hebben _
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
iemand dit al naar boelevaart gemailt CENSUURquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:56 schreef byah het volgende:
Op geenstijl zijn ze ook alle links naar dit topic aan het weghalen, hoe triest.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
GeenStijl, die mierenneukers hebben zo'n beetje alles overgenomen van FOK!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Geenstijl is erg goed in het overnemen van dingen en doen alsof hun er als eerste mee waren inderdaad![]()
Er zitten nu haast twee werkweken op en jullie vorderen goed zo te zien. Er wordt hard gewerkt, zo te zien aan de foto's, maar dat hadden we natuurlijk ook van jou niet anders verwacht. Zo te zien wordt er goed voor jullie gezorgd, je kleding verzorgd, leuke petjes, daardoor lijkt haast iedereen op elkaar. Gelukkig zijn er altijd mensen die je herkennen. We wensen je nog veel werkplezier volgende week en een leuk weekend. Leuk voor het team om toch ook wat van de omgeving daar te zien. Geniet van de ervaringen en indrukken. De echte verhalen horen we nog wel. Groetjes uit een warm/heet Nederland van Rene en Ellyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
----------------------------------
[..]
[..]
--------------------------------
[..]
[..]
Echt een triest programma
Afzender: Elly en Rene Kapteijn
Familie Kapteijn werkt dus ook bij Omroep Max
[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 05-06-2009 19:36:53 ]WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
leuk gevonden yozzz...jammer dat geenstijl zelf weer zonodig moet patsen zonder fok erbij te vermelden...![]()
Dus ze is een stagiaire?quote:
Dan zou ze toch ook op de site van Max aangegeven moeten zijn als stagiaire zoals Yozzz op pagina 1 zegt.
Daarnaast ook een beetje raar dat ze die stagiaire als productiemedewerker bij meedere programma's laten draaien.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/index_video.xmlquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:18 schreef medman het volgende:
shit, item op boulevard net gemist![]()
Knap werk TS
bij 31:39
goed gedaan jozzz![]()
![]()
Toch wel grappig dat alle media het nieuws als hun eigen gebruiken en geen bronvermelding geven.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:36 schreef TimKuik het volgende:
Toch wel grappig dat alle media het nieuws als hun eigen gebruiken en geen bronvermelding geven.
![]()
![]()
neen.. maar ze deden er ook een beetje lacherig over in die 15 seconden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:38 schreef e-wok het volgende:
zeiden ze op rtlboulevard wel dat het van fok kwam?![]()
![]()
Ze hebben het de heletijd over 'wij wij wij'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
neen.. maar ze deden er ook een beetje lacherig over in die 15 seconden.![]()
![]()
Kwalbert is zo mogelijk uberhaupt een nog grotere hypocriet dan GSquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
Kwalbert verlinde vertikt het ook gewoon om de bron te vermelden![]()
![]()
Nee jij bent de held hier.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:38 schreef Yozzz het volgende:
Alle credits naar degenen die de betreffende media hebben getipt![]()
Mag ik je virtueel aanraken?![]()
![]()
Geen dankquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:38 schreef Yozzz het volgende:
Alle credits naar degenen die de betreffende media hebben getipt
Ja die kunnen zo bij zoeen historische vereniging, bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:38 schreef Yozzz het volgende:
Alle credits naar degenen die de betreffende media hebben getiptOp zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
Het was een leuke rel voor vandaag.
Morgen weer eentje doen?
lijkt me gezellig. Ga jij smorgens TV kijken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef Billy_Talent het volgende:
Het was een leuke rel voor vandaag.
Morgen weer eentje doen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
niet veel keus, zal dit dan wel worden:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
lijkt me gezellig. Ga jij smorgens TV kijken?
RTL4 11:10 - 11:40 Informatief
Gameville
Gamingprogramma voor het hele gezin. Presentatie: Corine Boon![]()
Of misschien als we heeeeeeeeeeeeeeel goed opletten kunnen we een kleine leugen ontwaren in dit fijne programma:
Net5 11:00 - 13:05 Amusement
Astro TV
Interactieve show waarin kijkers live advies kunnen krijgen van verschillende astrologen. Presentatie: Arlette Adriani, Judith Peereboom, Sonia Pereira, Carolien de Bree
Forum Opties Forumhop: Hop naar: