In Venlo zal het wel tegen de 80% aanzitten. Het blijft een vreemd fenomeen, mensen die op een partij stemmen omdat de lijsttrekker toevallig in hun stad woont.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:14 schreef Hordo het volgende:
auw, in oss is de pvv groter dan de SP, dat moet pijn doen voor marijnissen.
Het is niet een idee van de PVV. Het is wel een neoliberaal centrumrechts punt. En het is maar de vraag of GW's achterban weet dat de PVV dit vindt. Ik hoor hem er ook nooit over: laat GW eens uitleggen dat " Minimumloon schrappen is geen dom of asociaal idee" . Of in andere woorden: laat hem eerlijk zijn over zijn standpunten (waarbij eerlijk is: niet tegenover je achterban verzwijgen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:12 schreef Hordo het volgende:
Minimumloon schrappen is geen dom of asociaal idee, lees er zelf eens wat over, dan zou je weten waarom er al veel langer over wordt gepraat en het dus niet iets is van de PVV ineens. Zelfde met ontslagbescherming.
Zoals het er nu naar uitziet 5, die barometer op de NOS site is niet geupdate als ik het goed heb.quote:
4, waarschijnlijk. Ik zie die extra zetel daar niet meer heen gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Krijgt de PVV nou 4 of 5 zetels?
Hoe heb jij het berekend?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
4, waarschijnlijk. Ik zie die extra zetel daar niet meer heen gaan.
Groesbeekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
In Heumen en Wijchen heeft D66 het ook best aardig gedaan. Groesbeek ben ik ook nog wel benieuwd naar, denk wel veel PVV
De strijd om die restzetel is inderdaad nog niet gestreden. Wellicht speelt mee dat GroenLinks een lijstverbinding heeft met de PvdA, waardoor de telling gunstig uitpakt. De VVD heeft hetzelfde met D66 en het CDA met CU/SGP. De PVV heeft geen lijstverbinding.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:10 schreef n00000b het volgende:
Die 5e zetel gaat gewoon naar de PVV als het zo doorgaat, volgens mij klopt die barometer op de NOS website niet meer met de huidige uitslagen.
Die gaat naar PvdDquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
4, waarschijnlijk. Ik zie die extra zetel daar niet meer heen gaan.
Ah kijk, daar had ik geen rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:18 schreef isogram het volgende:
[..]
De strijd om die restzetel is inderdaad nog niet gestreden. Wellicht speelt mee dat GroenLinks een lijstverbinding heeft met de PvdA, waardoor de telling gunstig uitpakt. De VVD heeft hetzelfde met D66 en het CDA met CU/SGP. De PVV heeft geen lijstverbinding.
Newropeans 0.8 in EHVquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:18 schreef De_Hertog het volgende:
Eindhoven heel vlak: alles tussen de 10 en 16%. CDA nipt het grootst, PVV tweede.
Ja, want dat wordt hier maar verondersteld, maar of het ook hout snijdt? Wilders heeft redelijk veel steun onder laagopgeleiden en die gaan juist vaker dan gemiddeld liever barbecuen dan stemmen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:15 schreef spoor4 het volgende:
Morgen eens kijken of ik met spss een correlatie tussen %pvv en %opkomst kan vinden.
PvdD heeft ook geen lijstverbinding, ben bang dat ze het op eigen kracht niet gaan halen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Die gaat naar PvdD![]()
De enige partij in Europa die zich zal inzetten voor non-humans
Wat ik raar vind is dat mensen ontslagbescherming en minimumloon als iets heiligs zien, er mag NOOIT aan gezeten worden want anders is de pvda boos. Het is niet meer van deze tijd dat een werkgever niet zelf mag bepalen, of in overleg, of hij iemand ontslaat ja of nee. Geen enkele ondernemer gaat mensen aanemen als hij niet weet dat als het moet hij er ook weer vanaf kan. Alleen die regels versoepelen creert al heel veel banen. Hell ik had zelf bij mijn oude baan kunnen blijven als ze niet werden gedwongen om me een jaar in dienst te nemen. Minimumloonis hetzelfde riedeltje, maak het variabel en veel bedrijven zullen meer mensen kunnen aannemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:15 schreef Tup het volgende:
[..]
Het is niet een idee van de PVV. Het is wel een neoliberaal centrumrechts punt. En het is maar de vraag of GW's achterban weet dat de PVV dit vindt. Ik hoor hem er ook nooit over: laat GW eens uitleggen dat " Minimumloon schrappen is geen dom of asociaal idee" . Of in andere woorden: laat hem eerlijk zijn over zijn standpunten (waarbij eerlijk is: niet tegenover je achterban verzwijgen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |