quote:
Tuurlijk niet, Nederland is ook ooit ontstaan. Eerst waren er alleen kleine gemeenschappen. Globalisatie is geen scheldwoord. Ook niet eng, en al helemaal niet slecht voor de welvaart.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:16 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Steden in Nederland vergelijken met landen in Europa is als appels met peren vergelijken.
IK??????quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja nee joh we sterven allemaal van de honger.
Ga eens een keer naar een land waar het echt slecht gaat.
Waar heb jij precies last van wat dit kabinet heeft veroorzaakt?
Godsamme, heb je ff?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar heb jij precies last van wat dit kabinet heeft veroorzaakt?
De regering noemt onschuldige families geen kolonisten die ons land komen overnemen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En jij denkt dat de regering nu goudeerlijk is?
Ik niet dus, ik vind dat de PVV best wat zetels mag hebben als goede tegenhanger niks mis mee nml
Dat zou bijvoorbeeld ook implicaties kunnen hebben voor het Nederlandse drugsbeleid; dag drugsbeleid als het vetorecht is afgeschaft en bij meerderheid justitiebesluiten inzake aanpak drugs worden aangenomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:15 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hebben steden in Nederland ook vetorecht? Of burgers individueel? Het zou een mooie boel worden zeg. Dat vetorecht houdt ontwikkeling tegen, dat zie je ook heel erg bij de NAVO.
De koran verbieden is een van zijn hoofdpunten, hoe kan je op een partij stemmen waarmee je het niet op hoofdlijnen eens bent? En mensen durven te zeggen wat ze vinden? Als het boek van jouw geloof wordt verboden, denk je dat dat daarbij helpt? Nee, met de PVV neemt de vrijheid af, ook die van meningsuiting.
Ja nou je hebt het blijkbaar zo moeilijk dat je nog tijd hebt om op dit tijdstip vage dingen te zeggen op het internet.quote:
Waar zou ik aangegeven hebben dat die partijen aangeven dat geweld niet bestraft hoeft te worden? Dat zou buitengewoon obvious zijn en dan zouden ze schrikken van hun eigen visie, daarom wordt het verpakt in een sociologisch sausje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:17 schreef du_ke het volgende:
Wederom vaag gelul. Waar geven D66, PvdA, GL en SP aan dat geweld en inbraken maar niet bestraft hoeven te worden?
Geweld bestraffen is helemaal geen symptoombestrijding (dat is nou exact die sociologische benadering waardoor het telkens mis gaat). Geweld bestraffen is iets dat volgt op het schenden van iemands vrijheid op economisch (diefstal) of lichamelijk (geweld en bedreiging) gebied, het is een direct voorvloeisel vanuit het feit dat de overheid het geweldsmonopolie zich heeft toegeëigend en waardoor het de overheid die middels straffen er voor zorgt dat het niet mogelijk is om anderen zomaar geweld aan te doen.quote:Dat je naast symptoombestrijding ook wat aan preventie moet doen lijkt me niet meer dan logisch.
Dat beweer ik nergens.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Nederland is ook ooit ontstaan. Eerst waren er alleen kleine gemeenschappen. Globalisatie is geen scheldwoord. Ook niet eng, en al helemaal niet slecht voor de welvaart.
als kamerlid heeft hij al een lange tijd wat te vertellen, net als ieder ander kamerlid dat spreektijd neemt, dus je loopt enigszins achter de feiten aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:46 schreef Artbij het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik jou niet?
Daarbuiten schaam ik me als Nederlander dat er zoveel op Wilders gestemt word. De dag dat Wilders iets te vertellen krijgt in Nederland is de dag dat ik emigreer.
Was jij niet de persoon die zou emigrerenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Maar als Nederland er voor heeft gekozen zal ik er niet al te veel om malen. Eigen schuld dikke bult heet dat.
Je zegt dat dit kabinet het land naar de klote helpt, terwijl ik zie dat alles nog steeds heel goed is geregeld. En het enige waar Nederlandse ouderen last van hebben is het gebrek aan aandacht van hun kinderen en kleinkinderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
IK??????
IK Tel niet eens mee in mijn eigen ogen!
Ik denk aan het grotere geheel!
Jij dus niet dat blijkt wel. Ik denk aan de oude mensen!
En aan mensen die shit meemaken dankzij het softe beleidt in dit land....
niet aan mijzelf
Ik ben nml zeer altruistisch
Nee ik zei verhuizen naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:25 schreef Jules- het volgende:
[..]
Was jij niet de persoon die zou emigreren?
Nee. hij wil een godsdienst uitsluiten. Een complete godsdienst. Hij wil namelijk het boek wat er aan ten grondslag ligt verbieden. Er zijn miljoenen Moslims die geloven en verder niemand kwaad doen. Wilders wil dit in Nederland verbieden, en dat is gewoon eng.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:22 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Hoezo dag vrijheid van godsdienst? Dag vrijheid van godsdiensten die vrouwen onderdrukken en geweld tegen ongelovigen oproepen bedoel je.
Nee, dus geef ik een ieder hier een ferme handdruk en wens ik jullie allemaal een goede nachtrust en alvast een heel fijn weekendquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja nou je hebt het blijkbaar zo moeilijk dat je nog tijd hebt om op dit tijdstip vage dingen te zeggen op het internet.
Nou als men nu verteld aan jou, dat er goud op straat ligt in Polen zie ik je ook snel vertrekken in die richting!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
De regering noemt onschuldige families geen kolonisten die ons land komen overnemen.
Dat vind ik een wezenlijk verschil ja.
Je bedoelt een godsdienst die vrouwen onderdrukt uitsluiten. Ook 'goedwillende' moslims doen hieraan mee, het is nou eenmaal hun geloof.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. hij wil een godsdienst uitsluiten. Een complete godsdienst. Hij wil namelijk het boek wat er aan ten grondslag ligt verbieden. Er zijn miljoenen Moslims die geloven en verder niemand kwaad doen. Wilders wil dit in Nederland verbieden, en dat is gewoon eng.
I don't do drugs, dus daar zal ik niet mee zittenquote:
Ik geloof niet en wat mij betreft verbieden ze de bijbel ook gewoonquote:De Koran wordt verboden.
Dat is wat minderquote:Onze privacy word nog verder ingeperkt.
Zolang Geert niet zegt dat ik elke zondag verplicht naar de kerk moet vind ik het best.quote:Godsdienstvrijheid weg.
Ik kom naïef over en dat zeg jij.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als men nu verteld aan jou, dat er goud op straat ligt in Polen zie ik je ook snel vertrekken in die richting!
Je komt naief over zo...jammer
ok op die fiets....nee als je zo denkt...ja dan...euh?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je zegt dat dit kabinet het land naar de klote helpt, terwijl ik zie dat alles nog steeds heel goed is geregeld. En het enige waar Nederlandse ouderen last van hebben is het gebrek aan aandacht van hun kinderen en kleinkinderen.
Misschien moeten ze niet gedumpt worden in verzorgingstehuizen.
Nee ik snap je helemaal dit gaat je te boven geeft niet..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik kom naïef over en dat zeg jij.![]()
EN ik snap niet wat goud in Polen hiermee te maken heeft.
Jeejtje, er hebben bij mij in de stad al 27% van de kiezers op de PVV gestemd. Je moet wel in een hele andere cultuur dan ik zijn opgegroeid wil je dat doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:25 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens.
Verder is Nederland een land waarin de gebruiken en cultuur van burgers uit verschillende steden niet al te veel verschillen. Veel minder dan bijvoorbeeld Zweden-Griekenland of Polen-Portugal.
Almere?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jeejtje, er hebben bij mij in de stad al 27% van de kiezers op de PVV gestemd. Je moet wel in een hele andere cultuur dan ik zijn opgegroeid wil je dat doen.
Nou moderne moslims zijn niet eens voor hoofddoekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:27 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Je bedoelt een godsdienst die vrouwen onderdrukt uitsluiten. Ook 'goedwillende' moslims doen hieraan mee, het is nou eenmaal hun geloof.
Edit: goedwillende is geen sarcasme, is gebrek aan een beter woord
Het lijkt eerder jou te boven te gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik snap je helemaal dit gaat je te boven geeft niet..
Ga lekker slapen joh...trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |