abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69725755
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dan doen we toch een Air-France-tje.
Humor?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_69725760
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dan ga je toch geen PVV stemmen, man, als je het niet zeker weet ...
Wat wel dan? Had echte Europese verkiezingen georganiseerd dan had ik op de Portugese minarchistische partij gestemd of op de UKIP van Nigel Farage.
pi_69725761
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Heleboel zaken die heel veel geld kosten, heel weinig besparingen. Erg makkelijk, roepen dat je de belasting gaat verlagen en de AOW verhogen, maar waar ga je het van betalen?
Nou geen gelden aan onnodige zaken als jsf, buitenlandse schuldlanden helpen, vlinderjachten in Marokko...etc etc
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:48:51 #104
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69725762
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Artbij het volgende:

[..]

Wedden dat ik in veel landen politiek asiel zal krijgen?
Daar wil ik wel voor wedden.
pi_69725766
Misschien word het tijd om te verhuizen naar Amsterdam.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:49:04 #106
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69725767

VOOR VOLK EN VADERLAND
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_69725780
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef OllieA het volgende:

[..]

Humor?
Nee, ik maak wel eens betere grappen.
pi_69725781
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:46 schreef Artbij het volgende:

[..]

Volgens mij quote ik jou niet?

Daarbuiten schaam ik me als Nederlander dat er zoveel op Wilders gestemt word. De dag dat Wilders iets te vertellen krijgt in Nederland is de dag dat ik emigreer.
Ik quote jou wel

Enkele jaren geleden zou ik me wellicht ook schamen om zo rechts te stemmen, maar het is duidelijker dan ooit dat de Nederlanders het meer dan zat zijn.
En wellicht emigreer ik mee.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:49:49 #109
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_69725793
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou geen gelden aan onnodige zaken als jsf, buitenlandse schuldlanden helpen, vlinderjachten in Marokko...etc etc
Als je dat alleen al tegenover de justiciele uitgaven wil zetten is dat onvoldoende.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:50:51 #110
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69725821
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Artbij het volgende:

[..]

Wedden dat ik in veel landen politiek asiel zal krijgen?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:51:26 #111
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69725834
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:50 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ontmoedig hem nou niet!
pi_69725842
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee, ik maak wel eens betere grappen.
Dus je oppert serieus om 'relschoppers' te verdrinken in de oceaan?
pi_69725848
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je dat alleen al tegenover de justiciele uitgaven wil zetten is dat onvoldoende.
Nou die worden ook aangepakt, mits hij niet liegt natuurlijk, maar je hebt het niet gelezen dus?¿
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:52:04 #114
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69725849
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Vind je het normaal wat op dat congres allemaal is geroepen?

Ik was er niet bij, maar er zat nogal een verschil tussen de uitleg van Pechtold en die van Geert Wilders, waarbij de context van bijvoorbeeld het punt over het in de knie schieten veel genuanceerder was dan het beeld dat Pechtold neerzette, dus ik geef over het punt van het congres Wilders ook het voordeel van de twijfel.
Bovendien die opmerking van Wilders over Clairy Polak was voor mij althans hilarisch.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_69725854
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Allemaal wisselgeld. Kleine bedragen waar je zijn plannen bij lange na niet mee kan uitvoeren.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:52:17 #116
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69725855
quote:
Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
Fuck PVV.
pi_69725859
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Heleboel zaken die heel veel geld kosten, heel weinig besparingen. Erg makkelijk, roepen dat je de belasting gaat verlagen en de AOW verhogen, maar waar ga je het van betalen?
De regering erna.
*****Kraak........
pi_69725865
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef IHVK het volgende:
Misschien word het tijd om te verhuizen naar Amsterdam.
Amsterdam is fantastisch, maar waarom?
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_69725880
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik was er niet bij, maar er zat nogal een verschil tussen de uitleg van Pechtold en die van Geert Wilders, waarbij de context van bijvoorbeeld het punt over het in de knie schieten veel genuanceerder was dan het beeld dat Pechtold neerzette, dus ik geef over het punt van het congres Wilders ook het voordeel van de twijfel.
De knie is niet van het congres.

Ik heb het over de neus van Clarie, het marcheren en de knokploegen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:53:36 #120
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69725886
quote:
IX. Dierenrechten/dierenwelzijn

Rechten van het dier in de GrondwetMinimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dierenMeer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
Goede punten
pi_69725893
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou die worden ook aangepakt, mits hij niet liegt natuurlijk, maar je hebt het niet gelezen dus?¿
Hij wil meer mensen vervolgen, langer opsluiten, en er minder geld aan besteden. Succes
pi_69725897
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef n00000b het volgende:

[..]

Amsterdam is fantastisch, maar waarom?
D66 >20% GL >20%
PVV <13%

Rotterdam: PVV de grootste met 22%.
pi_69725899
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef Jules- het volgende:

[..]

Fuck PVV.
Fuck drugs
pi_69725922
Ja, ik ben nu blij.

Goede manier om je frustratie te uiten trouwens.
pi_69725928
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ze krijgen uiteraard wel een reddingsvest om.
*****Kraak........
pi_69725947
nou sorry; wat een kut topic is dit.
als iemand hier wat [zogenaamt] onzinig op fok vermeld word er een slot op gegooit.
maar als je een blauw naamplaatje heb mag alles.
pi_69725955
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

D66 >20% GL >20%
PVV <13%

In mijn gemeente is de SGP/CU de overduidelijke winnaar, maar je denkt er toch geen seconde aan om te verhuizen naar aanleiding van een paar verkiezingsuitslagen man?
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_69725958
quote:

[..]

Laten we eerst maar een proberen om er voor te zorgen dat de politie zijn taken goed uitvoert, dan kijken we daarna wel weer verder. Op dit moment nog niet dus. Ik snap veel allochtonen ook niet, als er een bevolkingsgroep is die last heeft van Marokkaanse scootertuig zijn het de allochtonen wel, waarom blijven zij dan massaal op partijen zoals GroenLinks, D66 of PvdA stemmen? Het zijn die partijen die het straatgeweld, geweld tegen ondernemers, geweld tegen goedwillende mensen vanuit een bepaalde sociologische invalshoek aan het goedpraten zijn.
pi_69725959
quote:

[..]

zhe-devilll

Mijn favoriete user qua leesvoer.
Ron Paul 2012
pi_69725978
Uiteindelijk loopt het toch allemaal wel los, alsof wij zo veel gaan merken van 5 PVVers in het Europees Parlement.
pi_69725982
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:23 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsoftie het niet hardop durft te zeggen ofzo. Jammer. Tel er bij op het gesteggel om de verkoop van Essent en de dierenliefde van Dion Graus en dan blijft het toch een beetje rond één thema steken.
Joh vind je het heel gek voor een one-issue partij? Dit is waar hij op kan scoren.
quote:
Waarom veegde hij niet gewoon de vloer aan met Kant en legde hij nog 'ns uit dat belasting diefstal is en het minimumloon werkloosheid creeërt ipv welvaart?
Die onzin scoort niet bij z'n achterban. Die zal daar enkel maar nadelen van ondervinden. Die betalen liever nog meer belasting als Wilders dan maar hoofddoekjes weg gaat jagen...

Ik snap echt niet dat mensen meer achter die partij zoeken dan de anti moslimpartij die het is...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69725987
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

D66 >20% GL >20%
PVV <13%

Hier in Almere helaas 27% voor die droeftoeters van de PVV. Misschien moet ik ook maar de brug over.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:57:38 #133
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_69725988
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

De knie is niet van het congres.

Ik heb het over de neus van Clarie, het marcheren en de knokploegen.
Daar zeg ik toch ook iets over. Ik geef hem het voordeel van de twijfel, aangezien hij zelf zegt dat de context van die grap niet aan het beeld werd toegevoegd.

En over knokloegen; de titel van het stuk in het NRC is feitelijk PVV, een kleine knokploeg namens miljoenen, dus van knokploegen is geen sprake en als je de context van het stuk erbij neemt is er geen enkele aanleiding om Tweede Wereldoorlog associaties erbij te nemen. Tenminste als je dat niet al van plan was.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_69725994
quote:

[..]

Dat moet je wel haast concluderen, ja. Hij lijkt te zeggen dat het geen humor is.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:58:25 #135
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69726005
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:55 schreef bloedhond het volgende:
als iemand hier wat [zogenaamt] onzinig op fok vermeld word er een slot op gegooit.
maar als je een blauw naamplaatje heb mag alles.
Dat is al bekend.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:58:25 #136
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_69726006
quote:

[..]

voor aanpakken is geld nodig, dat geld moet ergens vandaan komen, en de dingen die jij aandraagt zijn peanuts op een meerjaarlijkse begroting, daarnaast zit ik helemaal niet op een algemene belastingverlaging te wachten, laten ze dat geld maar uitgeven aan zaken die het algemeen belang dienen, als ik die 300 euro echt zou missen dan werk ik een keer in de 2 weken wel een uurtje meer ofzo.
pi_69726008
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:56 schreef n00000b het volgende:

[..]

In mijn gemeente is de SGP/CU de overduidelijke winnaar, maar je denkt er toch geen seconde aan om te verhuizen naar aanleiding van een paar verkiezingsuitslagen man?

Op zondag met open raam en boombox in de auto rondtoeren is een betere optie in jouw geval.
*****Kraak........
pi_69726016
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:56 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Laten we eerst maar een proberen om er voor te zorgen dat de politie zijn taken goed uitvoert, dan kijken we daarna wel weer verder. Op dit moment nog niet dus. Overigens snap ik veel allochtonen ook niet, als er een bevolkingsgroep is die last heeft van Marokkaanse scootertuig zijn het de allochtonen wel, waarom blijven zij dan massaal op partijen zoals GroenLinks, D66 of PvdA stemmen? Het zijn die partijen die het straatgeweld, geweld tegen ondernemers, geweld tegen goedwillende mensen vanuit een bepaalde sociologische invalshoek aan het goedpraten zijn.
Dus uiteindelijk moeten relschoppers verdronken worden in de oceaan?
Ik snap het niet meer.

Bovendien is het onzin dat de linkse partijen geweld goedpraten. Ze gebruiken alleen geen Wilders kolonisten retoriek om de problemen op te lossen.
pi_69726043
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:56 schreef n00000b het volgende:

[..]

Je moet sowieso alles wat ik vanavond zeg voor de helft serieus nemen.
pi_69726048
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij wil meer mensen vervolgen, langer opsluiten, en er minder geld aan besteden. Succes
(fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)

meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=3&Itemid=6
pi_69726069
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:56 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Laten we eerst maar een proberen om er voor te zorgen dat de politie zijn taken goed uitvoert, dan kijken we daarna wel weer verder. Op dit moment nog niet dus. Ik snap veel allochtonen ook niet, als er een bevolkingsgroep is die last heeft van Marokkaanse scootertuig zijn het de allochtonen wel, waarom blijven zij dan massaal op partijen zoals GroenLinks, D66 of PvdA stemmen? Het zijn die partijen die het straatgeweld, geweld tegen ondernemers, geweld tegen goedwillende mensen vanuit een bepaalde sociologische invalshoek aan het goedpraten zijn.
Waar precies praten GL, D66 en PvdA geweld goed? Of zit je weer uit je nek te lullen ?
pi_69726070
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef LuxAeterna het volgende:
Uiteindelijk loopt het toch allemaal wel los, alsof wij zo veel gaan merken van 5 PVVers in het Europees Parlement.
Het gaat er niet zo zeer om dat we er iets van merken, maar vooral dat er zoveel Nederlanders op zo'n partij kunnen stemmen. Nederland dat heeft gevochten voor vrijheden, die Wilders nu keihard wil afpakken en zich dan ook nog partij voor de vrijheid noemt
pi_69726099
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:01 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het gaat er niet zo zeer om dat we er iets van merken, maar vooral dat er zoveel Nederlanders op zo'n partij kunnen stemmen. Nederland dat heeft gevochten voor vrijheden, die Wilders nu keihard wil afpakken en zich dan ook nog partij voor de vrijheid noemt
Leg uit?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:03:16 #144
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69726112
quote:

[..]
Nederland dat heeft gevochten voor vrijheden, die Wilders nu keihard wil afpakken en zich dan ook nog partij voor de vrijheid noemt
Ik heb geen zin om het hele programma door te lezen, maar noem eens een paar punten dan
pi_69726114
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

(fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)

meer verplegend personeel in het verpleeghuis door het wegsnijden van bureaucratie en overhead en de benutting van een deel van een mogelijk begrotingsoverschot aan deze drie sectoren

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=3&Itemid=6
En heeft hij ooit laten doorrekenen of dat realistisch is? Of die bezuinigingen ook daadwerkelijk genoeg opleveren. Nee, natuurlijk niet. En iedereen weet wel waarom, omdat je zo kunt zien dat ze niet genoeg geld zullen opleveren. En begrotingsoverschot, hadden we dat maar, maar daar hoeven we de komende jaren niet op te rekenen, zeker niet als je belasting ook nog eens gaat verlagen.
pi_69726124
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:02 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

Leg uit?
Softdrugs worden weer illegaal.
De Koran wordt verboden.
Onze privacy word nog verder ingeperkt.
Godsdienstvrijheid weg.
etc. etc.
pi_69726129
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:01 schreef du_ke het volgende:
Waar precies praten GL, D66 en PvdA geweld goed? Of zit je weer uit je nek te lullen ?
In die contreien wordt de sociologische verklaring voor bepaald geweld nog wel eens gebruikt om daar ook de politie naar te laten handelen. Geweld wordt niet goed gepraat, het wordt op zijn beloop gelaten vanuit deze sociologische invalshoek.
pi_69726131
quote:

[..]

Er kiezen zoveel Nederlanders voor Wilders om te voorkomen dat al die vrijheden waar Nederland ooit voor gevochten heeft weer af worden genomen.
Vandaar, Partij Voor de Vrijheid.
pi_69726132
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En heeft hij ooit laten doorrekenen of dat realistisch is? Of die bezuinigingen ook daadwerkelijk genoeg opleveren. Nee, natuurlijk niet. En iedereen weet wel waarom, omdat je zo kunt zien dat ze niet genoeg geld zullen opleveren. En begrotingsoverschot, hadden we dat maar, maar daar hoeven we de komende jaren niet op te rekenen, zeker niet als je belasting ook nog eens gaat verlagen.
ssssst dan wordt het lastig, dat is gemeen.
pi_69726136
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef Jules- het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om het hele programma door te lezen, maar noem eens een paar punten dan
Begin eens met ons drugsbeleid. Of de vrijheid van onderwijs, of de vrijheid van godsdienst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')