Om het nieuws voor te lezen. Ik vond hem best grappig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe echt?
Wilders noemt de islam een facistsiche religie. Moeten alle moslims nu dood volgens Wilders?
Wilders hoeft echt niet dood van mij. Dat zou echt heel erg zijn. Vreselijk zelfs.
Ik vind he wel een enge en gevaarlijke figuur die ik liever vandaag dan morgen van het politieke toneel zie verdwijnen.
EN dan ben ik nog mild want zelf wil hij journalisten (Clarie Polak) naar Noord Korea sturen.
Minister Presidentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:42 schreef Artbij het volgende:
[..]
In nederland hebben we geen president, dat weet je toch he?
(Aangezien je op Wilders stemt betwijfel ik dat)
Vind je het normaal wat op dat congres allemaal is geroepen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Om het nieuws voor te lezen. Ik vond hem best grappig.
Heleboel zaken die heel veel geld kosten, heel weinig besparingen. Erg makkelijk, roepen dat je de belasting gaat verlagen en de AOW verhogen, maar waar ga je het van betalen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Wrom PVV?
euh nou euh?
VERKIEZINGSPAMFLET
BLAAT
Volgens mij quote ik jou niet?quote:
Dan ga je toch geen PVV stemmen, man, als je het niet zeker weet ...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, want Libertas stond totaal niet goed in de peiling die ik voorbij zag komen vanmiddag. Ik heb al een keer op een partij gestemd zonder zetels dat wil ik niet nog een keer.Maar ik moet toegeven dat het echt geen overtuigde stem is geweest, ik kon mij in geen een partij echt vinden.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:46 schreef Artbij het volgende:
[..]
De dag dat Wilders iets te vertellen krijgt in Nederland is de dag dat ik emigreer.
Ik heb op PVV gestemd, doordacht en wel. Ik denk dat stemmen op partijen die keer op keer falen een stuk ondoordachter is. Soort authistisch goudvissengedrag...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef Beetlebum het volgende:
*zucht* kortzichtige mensen...
Ondoordacht op PVV stemmen...
ik ben ergens wel blij dat er überhaupt gestemd is door die mensen, maar waarom PVV, ik heb nog geen goed onderbouwde mening gehoord van de PVV stemmers...
Ik ook, aangezien de PVV bij lange na nog niet de grootste partij is. Dan pas ben ik weer trots op ons land en de meerderheid van haar stemmers.quote:Ik begin me steeds meer te schamen voor ons landje en de meerderheid van haar stemmers...
Wedden dat ik in veel landen politiek asiel zal krijgen?quote:
Humor?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan doen we toch een Air-France-tje.
Wat wel dan? Had echte Europese verkiezingen georganiseerd dan had ik op de Portugese minarchistische partij gestemd of op de UKIP van Nigel Farage.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
Dan ga je toch geen PVV stemmen, man, als je het niet zeker weet ...
Nou geen gelden aan onnodige zaken als jsf, buitenlandse schuldlanden helpen, vlinderjachten in Marokko...etc etcquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heleboel zaken die heel veel geld kosten, heel weinig besparingen. Erg makkelijk, roepen dat je de belasting gaat verlagen en de AOW verhogen, maar waar ga je het van betalen?
Daar wil ik wel voor wedden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Artbij het volgende:
[..]
Wedden dat ik in veel landen politiek asiel zal krijgen?
Ik quote jou welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:46 schreef Artbij het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik jou niet?
Daarbuiten schaam ik me als Nederlander dat er zoveel op Wilders gestemt word. De dag dat Wilders iets te vertellen krijgt in Nederland is de dag dat ik emigreer.
Als je dat alleen al tegenover de justiciele uitgaven wil zetten is dat onvoldoende.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou geen gelden aan onnodige zaken als jsf, buitenlandse schuldlanden helpen, vlinderjachten in Marokko...etc etc
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Artbij het volgende:
[..]
Wedden dat ik in veel landen politiek asiel zal krijgen?
Dus je oppert serieus om 'relschoppers' te verdrinken in de oceaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ik maak wel eens betere grappen.
Nou die worden ook aangepakt, mits hij niet liegt natuurlijk, maar je hebt het niet gelezen dus?¿quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je dat alleen al tegenover de justiciele uitgaven wil zetten is dat onvoldoende.
Ik was er niet bij, maar er zat nogal een verschil tussen de uitleg van Pechtold en die van Geert Wilders, waarbij de context van bijvoorbeeld het punt over het in de knie schieten veel genuanceerder was dan het beeld dat Pechtold neerzette, dus ik geef over het punt van het congres Wilders ook het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vind je het normaal wat op dat congres allemaal is geroepen?
Allemaal wisselgeld. Kleine bedragen waar je zijn plannen bij lange na niet mee kan uitvoeren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou geen gelden aan onnodige zaken als jsf, buitenlandse schuldlanden helpen, vlinderjachten in Marokko...etc etc
Fuck PVV.quote:Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking
De regering erna.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heleboel zaken die heel veel geld kosten, heel weinig besparingen. Erg makkelijk, roepen dat je de belasting gaat verlagen en de AOW verhogen, maar waar ga je het van betalen?
Amsterdam is fantastisch, maar waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:49 schreef IHVK het volgende:
Misschien word het tijd om te verhuizen naar Amsterdam.
De knie is niet van het congres.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar er zat nogal een verschil tussen de uitleg van Pechtold en die van Geert Wilders, waarbij de context van bijvoorbeeld het punt over het in de knie schieten veel genuanceerder was dan het beeld dat Pechtold neerzette, dus ik geef over het punt van het congres Wilders ook het voordeel van de twijfel.
Goede puntenquote:IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
Rechten van het dier in de GrondwetMinimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dierenMeer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |