Klopt. Maar Nederland is zo'n prachtig land. En dat dreigen we nu kwijt te raken. Vooral in de jaren 90 was Nederland zo'n fijn land. En dat allemaal omdat er een grote groep mensen is die in de praatjes van de clown trappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:17 schreef Kremers het volgende:
Anders is emigratie altijd nog een oplossing
Voorlopig nog niet. Voorlopig blijf ik nog vechten voor mijn land. Ik laat mij niet zo makkelijk wegjagen door een stelletje asocialen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Iedereen die anti-PVV is: veel succes in het buitenland!
Worden ook autochtonen al het land uitgezet nu?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Natuurlijk, met Wilders aan de macht is het over met de democratie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Worden ook autochtonen al het land uitgezet nu?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat geldt voor de meeste stemmers, niet alleen voor mensen die op de PVV hebben gestemd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef Apogist het volgende:
ach, de meesten die op hem stemmen hebben niet eens z'n standpunten bekeken.
Toen Melkert keihard in de pan gehakt werd door Bolkestein bedoel je? Dat was ook wel fijn ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt. Maar Nederland is zo'n prachtig land. En dat dreigen we nu kwijt te raken. Vooral in de jaren 90 was Nederland zo'n fijn land. En dat allemaal omdat er een grote groep mensen is die in de praatjes van de clown trappen.
5 Zetels van de 25. Wilders gaat straks het klusje hier klaren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:47 schreef lidewyz het volgende:
5 zetels van de 785 in het parlement.. Wilders gaat het klusje klaren..
Welke autotochtonen? Volgens links bestaat "de Nederlander" niet eens. Dus kun je net zo goed in een ander "stukje" (want landen bestaan dus niet meer) van het almachtige Europa gaan wonen als het je op dit "stukje" niet bevalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Worden ook autochtonen al het land uitgezet nu?
opkomst 40%.. ik denk dat alle Wildersstemmers zijn komen opdagen en die van de andere partijen hadden zoiets van..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:50 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
5 Zetels van de 25. Wilders gaat straks het klusje hier klaren.![]()
Procentueel gezien staat het gelijk aan zo`n 26 zetels in de Tweede Kamer, meen ik.
Ik denk dat het merendeel is weggebleven, aangezien de meeste Wilders-stemmers anti-Europa zijn; die vlieger gaat dus niet op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef lidewyz het volgende:
[..]
opkomst 40%.. ik denk dat alle Wildersstemmers zijn komen opdagen en die van de andere partijen hadden zoiets van..
Laten we het hopen dat we dat over 1,5 jaar ook mee makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef lidewyz het volgende:
[..]
opkomst 40%.. ik denk dat alle Wildersstemmers zijn komen opdagen en die van de andere partijen hadden zoiets van..
wat nou ongenuanceerd ? jij hebt echt geen verstand van politiekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef cerror het volgende:
Na jaren van hetzelfde wil men vaak iets anders.
En al helemaal als de ander populair gedachte ongenuanceerd aan de man brengt.
Ik ben gewoon gegaan hoor, om op de VVD te stemmen, maar in 2010 heeft Wilders mijn stemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef lidewyz het volgende:
[..]
Dat jaquote:[De gevestigde partijen maken er ook elke keer een potje van met het niet nakomen van beloftes
Ons landquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Voorlopig blijf ik nog vechten voor mijn land. Ik laat mij niet zo makkelijk wegjagen door een stelletje asocialen.
Voorstander van de multiculti samenleving zeker?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:30 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Voorlopig blijf ik nog vechten voor mijn land. Ik laat mij niet zo makkelijk wegjagen door een stelletje asocialen.
Ah, de ware aard komt naar boven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Gesproken als een ware democraatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Tuurlijk niet. Ik blijf hier om jullie uit te lachen op het moment dat Geert het verneukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
alsof wilders straks, als hij aan de macht komt geen verkiezingsbeloften breekt of compromissen gaat sluitenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gegaan hoor, om op de VVD te stemmen, maar in 2010 heeft Wilders mijn stem![]()
![]()
![]()
Wilders
![]()
De gevestigde partijen maken er ook elke keer een potje van met het niet nakomen van beloftes
Nou goed, je kunt er om lachen, maar wat ik net in het centrale Wilders topic ook al proefde: er is kennelijk een groep mensen in Nederland die vind dat iedereen die het niet met die brulaap eens is gewoon wég moet (naast de mensen die toch al weg moesten zoals moslims). En ja, ik weet dat FOK! vaak niks meer is dan een paar pubers met 3 dagen stemrecht achter de kiezen, maar het feit dat deze meneer wellicht op meer dan 20 zetels in de Tweede Kamer kan rekenen is toch wel een beetje... eng dan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik blijf hier om jullie uit te lachen op het moment dat Geert het verneukt.
Naar verluidt schijnt hij zelfs de kredietcrisis op te kunnen lossen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof wilders straks, als hij aan de macht komt geen verkiezingsbeloften breekt of compromissen gaat sluiten
We voeren gewoon de Reichsgulden in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Naar verluidt schijnt hij zelfs de kredietcrisis op te kunnen lossen.
Tsja, je kunt natuurlijk wel 20 zetels hebben, maar je zult toch een regeerakkoord moeten sluiten met een CDA, een D'66, een PvdA...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:50 schreef servus_universitas het volgende:
Het wordt in ieder geval spannend de komende tijd. Zal dit ook effect hebben op het handelen van het huidige kabinet? Dit waren niet de Tweede Kamerverkiezingen natuurlijk, maar een overwinning van de PVV straks in 2011 is zeker geen onrealistisch scenario meer.
Dat niet, maar die 15% kan wel die 85% overschreeuwen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:52 schreef Pool het volgende:
Tja, maar dat is dus juist ook het naïeve waarom ik wel moet lachen. Dat een partij met 15% aanhang denkt dat ze álle burgers vertegenwoordigt en dat ze die andere 85% wel even het land uit kunnen jagen. Maar dat is niet zo. Het is mijn land, ik blijf hier, net als de meeste moslims, en Geert zal weer even hard neergaan als dat hij is opgestaan.
vroeg of laat klapt deze 'lpf' ballon uit elkaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou goed, je kunt er om lachen, maar wat ik net in het centrale Wilders topic ook al proefde: er is kennelijk een groep mensen in Nederland die vind dat iedereen die het niet met die brulaap eens is gewoon wég moet (naast de mensen die toch al weg moesten zoals moslims). En ja, ik weet dat FOK! vaak niks meer is dan een paar pubers met 3 dagen stemrecht achter de kiezen, maar het feit dat deze meneer wellicht op meer dan 20 zetels in de Tweede Kamer kan rekenen is toch wel een beetje... eng dan.
We zullen zienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeg of laat klapt deze 'lpf' ballon uit elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |