Klopt. Maar Nederland is zo'n prachtig land. En dat dreigen we nu kwijt te raken. Vooral in de jaren 90 was Nederland zo'n fijn land. En dat allemaal omdat er een grote groep mensen is die in de praatjes van de clown trappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:17 schreef Kremers het volgende:
Anders is emigratie altijd nog een oplossing
Voorlopig nog niet. Voorlopig blijf ik nog vechten voor mijn land. Ik laat mij niet zo makkelijk wegjagen door een stelletje asocialen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Iedereen die anti-PVV is: veel succes in het buitenland!
Worden ook autochtonen al het land uitgezet nu?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Natuurlijk, met Wilders aan de macht is het over met de democratie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Worden ook autochtonen al het land uitgezet nu?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat geldt voor de meeste stemmers, niet alleen voor mensen die op de PVV hebben gestemd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef Apogist het volgende:
ach, de meesten die op hem stemmen hebben niet eens z'n standpunten bekeken.
Toen Melkert keihard in de pan gehakt werd door Bolkestein bedoel je? Dat was ook wel fijn ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt. Maar Nederland is zo'n prachtig land. En dat dreigen we nu kwijt te raken. Vooral in de jaren 90 was Nederland zo'n fijn land. En dat allemaal omdat er een grote groep mensen is die in de praatjes van de clown trappen.
5 Zetels van de 25. Wilders gaat straks het klusje hier klaren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:47 schreef lidewyz het volgende:
5 zetels van de 785 in het parlement.. Wilders gaat het klusje klaren..
Welke autotochtonen? Volgens links bestaat "de Nederlander" niet eens. Dus kun je net zo goed in een ander "stukje" (want landen bestaan dus niet meer) van het almachtige Europa gaan wonen als het je op dit "stukje" niet bevalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Worden ook autochtonen al het land uitgezet nu?
opkomst 40%.. ik denk dat alle Wildersstemmers zijn komen opdagen en die van de andere partijen hadden zoiets van..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:50 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
5 Zetels van de 25. Wilders gaat straks het klusje hier klaren.![]()
Procentueel gezien staat het gelijk aan zo`n 26 zetels in de Tweede Kamer, meen ik.
Ik denk dat het merendeel is weggebleven, aangezien de meeste Wilders-stemmers anti-Europa zijn; die vlieger gaat dus niet op.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef lidewyz het volgende:
[..]
opkomst 40%.. ik denk dat alle Wildersstemmers zijn komen opdagen en die van de andere partijen hadden zoiets van..
Laten we het hopen dat we dat over 1,5 jaar ook mee makenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef lidewyz het volgende:
[..]
opkomst 40%.. ik denk dat alle Wildersstemmers zijn komen opdagen en die van de andere partijen hadden zoiets van..
wat nou ongenuanceerd ? jij hebt echt geen verstand van politiekquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef cerror het volgende:
Na jaren van hetzelfde wil men vaak iets anders.
En al helemaal als de ander populair gedachte ongenuanceerd aan de man brengt.
Ik ben gewoon gegaan hoor, om op de VVD te stemmen, maar in 2010 heeft Wilders mijn stemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef lidewyz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |