daar sterft het van de illegale Polen en Roemenenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:35 schreef borisz het volgende:
Aalsmeer voor 22% naar de PVV stelletje bloemenplukkers.
mooi tijdstip om cijfers terug te krijgen !quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef borisz het volgende:
Nog meer goed nieuws een 6 voor internationale economie.
Dat is het voordeel van internet, dat kan op ieder moment van de dag. Internationale economie had ik eerst een onvoldoende alleen de docent had wat dingen te veel fout gerekend en ik kreeg net een mailtje dat hij die fouten nu echt goed rekent dus dus dat is prettigquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi tijdstip om cijfers terug te krijgen !![]()
Wij kregen dat vroeger altijd ergens tussen 9u en 15u ofzo....ik word echt oud, denk ik
Ik hoop het voor je. Ik ben het al.quote:
Ben het met je eensquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef maril het volgende:
Oooh wat zou ik die Joep Schreuder graag een klap voor zn bek willen geven , wat een irritante
item maakte hij over de Graafschap. Men mag wel enigzins invoelen en niet zo grappig willen zijn
Lief van je !quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef golfer het volgende:
Ik hoop het voor je.
weet ik tochquote:Ik ben het al.
Wat deed ie dan ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef maril het volgende:
Scroll ik eindelijk meteen naar beneden staat hij gewoon op normalen plek![]()
Oooh wat zou ik die Joep Schreuder graag een klap voor zn bek willen geven , wat een irritante
item maakte hij over de Graafschap. Men mag wel enigzins invoelen en niet zo grappig willen zijn
Heb het al snel op Comedycentral gezet,( zometeen Frasier)Maar ik kon het niet meer aanzien, Het is de schuld van de pers/journalisten(verschrikkelijk veel onterechte aandacht) en de advocaten die hem voor het gerecht slepen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Een trieste dag voor Nederland.
Wilders zelfs de meeste stemmen in een stad als Rotterdam
Hoe komen ze bij zo iemand Golfert ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
Die Hamer is echt het ergste gereedschap wat de PvdA ooit is overkomen.
Gebrek aan beter gereedschap?quote:
Eerst nog maar eens door deze dag zien te komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:35 schreef Bjoro het volgende:
Mgguh
"I can't wait....for the weekend to begin.... "
Goeiemorgen Bjoro en Bloessie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens door deze dag zien te komen![]()
www.nos.nl/europakiestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Waar kan je zien welke gemeente voor wie gekozen heeft? (in een totaal overzicht)
Ik geloof dat het hier wat rustiger gaat wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zoooo superheerlijk en ik ben heel erg verwend met aandacht. Voor, tijdens en na mijn sara worden
Morgen weer werken, terug op aarde komen
Hoe gaat het met jou?
Ik moet er wel om lachen eigenlijk. Ach, de NSB bestaat inmiddels ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
WB, SCH
Gefeliciteerd met de winst van Wilders.
Als het percentage van die partij bekijkt kan het eigenlijk niet anders dan dat er ook hier mensen op hem hebben gestemd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
Hebben er hier nog mensen op gestemd? Ik ken echt niemand eigenlijk.
Hier zit toch het nadenkende deel van Nederland?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het percentage van die partij bekijkt kan het eigenlijk niet anders dan dat er ook hier mensen op hem hebben gestemd.
Held. Ik GroenLinks. Uiteindelijk hebben de partijen die niet zo bang zijn voor Europa en vreemdelingen het toch best goed gedaan.quote:
Lijkt goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er hing een veel ergere sara op mijn werk
[ afbeelding ]
Met moeite mien jongquote:
Meer ouwe jongens krentenbrood.quote:
Heb er niks van gezien, maar hoorde dat Bruce juist wel tof was?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
Goedzo, en helaas zit Roda er nog in. En Bruce was weinig aan, net as de rest van het festival.
Was een goed concert maar ik had beter achtr het podium kunnen gaan staan, daar waaide het geluid naar toequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb er niks van gezien, maar hoorde dat Bruce juist wel tof was?
Ik doelde op NIVO Sparta.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef SCH het volgende:
Goedzo, en helaas zit Roda er nog in. En Bruce was weinig aan, net as de rest van het festival.
Oe da's minderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Was een goed concert maar ik had beter achtr het podium kunnen gaan staan, daar waaide het geluid naar toe
Op tv was alles prachtig, doe ik volgend jaar ook weer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doelde op NIVO Sparta.
En ik heb genoten van Bruce.
Depeche Mode had er gewoon moeten staan. Nick had er zo'n zin in. Krijgt ie een beetje zaadbalkanker, de prutser.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:00 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer had VIP kaarten omdat ie bevriend is met één van de organisatoren. Hij sliep op het luxe-terrein.
Heeft er 4 uur over gedaan met de auto om er te komen.
Madness was erg leuk. Paar leuke nieuwe bandjes gezien waar ik de namen niet meer van herinner. Oh Ja Volbeat uit Denemarken. Franz Ferdinand vind ik maar trage voortkabbelende stront. En schandalig dat Krezip er als headliner stond. Had natuurlijk The Golden Earring of voor mijn part Normaaal moeten zijn.
Look who's back !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Depeche Mode had er gewoon moeten staan. Nick had er zo'n zin in. Krijgt ie een beetje zaadbalkanker, de prutser.
Zeker klote is dat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Depeche Mode had er gewoon moeten staan. Nick had er zo'n zin in. Krijgt ie een beetje zaadbalkanker, de prutser.
Postquote:
Bedankt Peterquote:
Als je je wilt ergeren moet je naar Knevel en v.d. Brink kijken, niet alleen die Van Baalen maar ook Sórensen en Grettaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt Peter
Moet ik nu naar Knevel kijken met Hans van Baalen of de docu over het rijksmuseum ?
Dan heb je veel ergerTV op Ned1 gemist.quote:
Ik kijk de herhalingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je veel ergerTV op Ned1 gemist.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:36 schreef borisz het volgende:
Geen idee, die komt wel weer boven drijven.
NL verslaat Engeland op Lord's bij het WK cricket twenty20. Ik heb dan geen verstand van cricket maar kan wel zeggen dat deze zege in de wereld net zo hard aan komt als toen NL tweemaal Puerto Rico versloeg op het WOrld Baseball Classic.
Je moet de plankjes omgooienquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]geweldig
Ja dat is erg goedtoevallig (dankzij mijn reis in Australie) ben ik cricket gaan begrijpen
en het is echt een leuke sport, maar goed dit zijn de twenty's en niet de test match (welke dus wel 5 dagen kan duren
)
Inderdaad, leuk om te lezen altijd, drama:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
De Engelse kranten zijn furieus over die cricketnederlaag
quote:England face the prospect of being thrown out of their own party at the very first stage of the World Twenty20 after a humiliating defeat by Holland in yesterday's opening match.
quote:Stu fools facing early KO
quote:England suffer humiliation as Holland enjoy greatest night
quote:His team suffered an opening day disaster at Lord's yesterday as they lost by four wickets to a rag-tag assortment of Dutch cricketers made up of downhill skier, a debt collector and a 37-year-old advertising executive. It's lucky the Dutch didn't pick Burger King employee Mudassar Bukhari or England could have made even more of a dog's dinner of their World Twenty20 campaign.
quote:At the home of cricket, the inventors of the sport — and of Twenty20 — were humbled by a nation of only 5,000 players, where cricket is the 25th most popular sport.
Heb je op de PVV gestemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:31 schreef RayMania het volgende:
Goede TT.
Bijna 30% van Almere heeft op de PVV gestemd, dus er is een behoorlijke kans.quote:
Vijf. Maar er gaat ook een sneltrein vanuit centraal.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef borisz het volgende:
Waarom heeft Almere gvd 6 stations ?. Wat een onzin, tja ik had de trein van 23.15 uit lelystad hoop je op z'n minst dat die door kan rijden.
De sneltrein stopt maar op 2 stations toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef borisz het volgende:
Waarom heeft Almere gvd 6 stations ?. Wat een onzin, tja ik had de trein van 23.15 uit lelystad hoop je op z'n minst dat die door kan rijden.
Die had ik op de heenweg. Terug hadden we de stoptrein. Was de laatste trein die we konden pakken om zonder gezeur thuis te komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vijf. Maar er gaat ook een sneltrein vanuit centraal.
RIP SCHquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens aan het doodbloeden ondertussen, heb me enorm gesneden.
Leuk jullie gekend te hebben
Ik was altijd blij als er überhaupt een trein gingquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |