daar sterft het van de illegale Polen en Roemenenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:35 schreef borisz het volgende:
Aalsmeer voor 22% naar de PVV stelletje bloemenplukkers.
mooi tijdstip om cijfers terug te krijgen !quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:46 schreef borisz het volgende:
Nog meer goed nieuws een 6 voor internationale economie.
Dat is het voordeel van internet, dat kan op ieder moment van de dag. Internationale economie had ik eerst een onvoldoende alleen de docent had wat dingen te veel fout gerekend en ik kreeg net een mailtje dat hij die fouten nu echt goed rekent dus dus dat is prettigquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi tijdstip om cijfers terug te krijgen !![]()
Wij kregen dat vroeger altijd ergens tussen 9u en 15u ofzo....ik word echt oud, denk ik
Ik hoop het voor je. Ik ben het al.quote:
Ben het met je eensquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef maril het volgende:
Oooh wat zou ik die Joep Schreuder graag een klap voor zn bek willen geven , wat een irritante
item maakte hij over de Graafschap. Men mag wel enigzins invoelen en niet zo grappig willen zijn
Lief van je !quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef golfer het volgende:
Ik hoop het voor je.
weet ik tochquote:Ik ben het al.
Wat deed ie dan ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:59 schreef maril het volgende:
Scroll ik eindelijk meteen naar beneden staat hij gewoon op normalen plek![]()
Oooh wat zou ik die Joep Schreuder graag een klap voor zn bek willen geven , wat een irritante
item maakte hij over de Graafschap. Men mag wel enigzins invoelen en niet zo grappig willen zijn
Heb het al snel op Comedycentral gezet,( zometeen Frasier)Maar ik kon het niet meer aanzien, Het is de schuld van de pers/journalisten(verschrikkelijk veel onterechte aandacht) en de advocaten die hem voor het gerecht slepen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Een trieste dag voor Nederland.
Wilders zelfs de meeste stemmen in een stad als Rotterdam
Hoe komen ze bij zo iemand Golfert ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
Die Hamer is echt het ergste gereedschap wat de PvdA ooit is overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |