Gebrek aan beter gereedschap?quote:
Eerst nog maar eens door deze dag zien te komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:35 schreef Bjoro het volgende:
Mgguh
"I can't wait....for the weekend to begin.... "
Goeiemorgen Bjoro en Bloessie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens door deze dag zien te komen![]()
www.nos.nl/europakiestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Waar kan je zien welke gemeente voor wie gekozen heeft? (in een totaal overzicht)
Ik geloof dat het hier wat rustiger gaat wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zoooo superheerlijk en ik ben heel erg verwend met aandacht. Voor, tijdens en na mijn sara worden
Morgen weer werken, terug op aarde komen
Hoe gaat het met jou?
Ik moet er wel om lachen eigenlijk. Ach, de NSB bestaat inmiddels ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
WB, SCH
Gefeliciteerd met de winst van Wilders.
Als het percentage van die partij bekijkt kan het eigenlijk niet anders dan dat er ook hier mensen op hem hebben gestemd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
Hebben er hier nog mensen op gestemd? Ik ken echt niemand eigenlijk.
Hier zit toch het nadenkende deel van Nederland?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het percentage van die partij bekijkt kan het eigenlijk niet anders dan dat er ook hier mensen op hem hebben gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |