Erg belangrijk. Ik kom uit zo'n Brabants CDA-oord. Hier is met die gereformeerden onderhand heel erg beu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef Ensaf het volgende:
Hoe belangrijk is het voor de Limburgers en Brabanders dat er een katholieke lijsttrekker komt?
Hmhm, oud-fractiemedewerker, gepromoveerd, heeft eerder een lijst voor de tweede kamer vastgesteld, lang genoeg burgemeester geweest... geen eens een heel gekke suggestie. (met dank aan wiki)quote:Op zondag 13 juni 2010 13:28 schreef Morendo het volgende:
De burgemeester van Den Bosch dan? Die heeft wel een prettige uitstraling, ik weet niet of hij landelijke ambities heeft.....
Wat ik al in VKZ zei: de observatie dat Wilders helemaal los zou gaan en een totaal ander verhaal zou houden is een redelijk subjectieve observatie waarover percepties kunnen verschillen. Maar de feitelijke constatering dat ze de intentie hadden om de uitgebreide verklaringen over het congres zouden tillen (Verhagen zou nog wel het congres uitgebreid mogen inlichten), zegt mij genoeg. Klink is oprecht en spreekt de waarheid.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:32 schreef Mike het volgende:
Als de brief een juiste voorstelling van zaken is, dan kan het CDA niet anders dan de onderhandelingen afbreken.
Daar ga ik in ieder geval ook vanuit.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef marcodej het volgende:
Klink is oprecht en spreekt de waarheid.
Te beschadigd. Ik was nooit fan van deze zelfingenomen politicus. Maar hoezo is Veerman niet modern genoeg?quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:05 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek eerder aan Gert Leers. Die is een stuk moderner en kan zowel de stedelingen als zuiderlingen terug naar het CDA trekken.
Hij kan daarom juist binden. Hij is een onomstreden man die makkelijk boven de partijen kan staan in een ozo verdeeld land. Hij lijkt mij verder een type als Lubbers, was bepaald ook geen slecht premier...quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:56 schreef Mike het volgende:
Veerman spreekt (behalve misschien de agrarische achterban) toch niemand aan? Daarvoor is hij veel te grijs.
Er moet juist een man komen die de subgroepen, juist ook binnen het CDA, kan binden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:10 schreef Hexagon het volgende:
Veerman is een plattelandsman van boven de rivieren terwijl het CDA juist in het zuiden en de steden de klappen kreeg.
Ton Rombouts misschien maar naar Den Haag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |