quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
tot de dood
of tot je mijn auto dood maakt, maar dat zie ik niet snel gebeuren!
Ik ook van jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook van jou hoor
oke die staat voortaan 3 straten verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
En huppelmuts heeft alweer een probleem![]()
![]()
Gebruiksaanwijzing golf 1.9 tdi gezocht
Net mijn rijbewijs gehaald, mag van de baas rijden in een nieuwe volkswagen golf 1.9 tdi bluemotion (2008) ,maar de gebruiksaanwijzing is weg en ik weet nu niet hoe alle knopjes werken.
proestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Net mijn rijbewijs gehaald, mag van de baas rijden in een nieuwe volkswagen golf 1.9 tdi bluemotion (2008) ,maar de gebruiksaanwijzing is weg en ik weet nu niet hoe alle knopjes werken.
dat is echt wel een _Oquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
iets met meisjes plagen en zoentjesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Krijg net een pm tje dat ze me niet zo aardig vind![]()
snap er niks van![]()
Huppelmutsikweethetookniet
ik zal jou eens flink plagenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
iets met meisjes plagen en zoentjes
quote:
quote:
gaafquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo en een autootje geregeld![]()
Vanaf vrijdag is het oppassen geblazen
ja laten we er een reeks van maken: Hoe ontwijken we een rijdende Huppelmuts #1quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaaf
ik zal m'n best doen. Als jij je route's nou op het forum neerzet, dan kunnen wij alternatieven zoeken
zie ik daar een TTTquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja laten we er een reeks van maken: Hoe ontwijken we een rijdende Huppelmuts #1
ANWB heeft al alto route planner opgezet, KLPD zoekt al begeleidingsvrijwilligersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaaf
ik zal m'n best doen. Als jij je route's nou op het forum neerzet, dan kunnen wij alternatieven zoeken
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ANWB heeft al alto route planner opgezet, KLPD zoekt al begeleidingsvrijwilligers
Gepantserde voertuigenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
waar rijden die begeleiders wel niet in
Merkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo en een autootje geregeld![]()
Vanaf vrijdag is het oppassen geblazen
was d'r al bang voorquote:
het gaat om de nationale veiligheidquote:
Ik heb geen handleiding nodigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
MerkType
Kleur
Kenteken
Automaat
![]()
Dan kunnen we alvast de handleiding opzoeken voor je![]()
En eh nee niet aan het plagen, gewoon behulpzaam willen zijn
Ga naar bed jijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het gaat om de nationale veiligheid
maar dat is dan weer heel logisch
Oh nee wat heb je nu weer geopendquote:
Hoeveel naamtopics ga ik nog krijgen van je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe ontwijken we een rijdende Huppelmuts #1
Hoeveel wil je er nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel naamtopics ga ik nog krijgen van je?
- 3quote:
de 16de Emmen - Den Helder (en ook weer terug naar Emmen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaaf
en de 21e naar Enschedequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
de 16de Emmen - Den Helder (en ook weer terug naar Emmen)![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Huppelmuts en TS sitting in a tree![]()
Als de boom tenminste nog staat nadat Huppelmuts haar waggie eronder heeft geparkeerd
PROEST!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Huppelmuts en TS sitting in a tree![]()
Als de boom tenminste nog staat nadat Huppelmuts haar waggie eronder heeft geparkeerd
Gelukkig ben jij nog wel te reddenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:38 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffff ik ga voor haar bidden, zal weinig uitmaken vermoed ik
Geen probleemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef ThaFreak het volgende:
zou zeggen open een eventueel vervolg in onzin, lijkt me beter passen dan in pta!!
Doe eens nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
![]()
Hoe ontwijken we een rijdende Huppelmuts #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |