Ik heb geen handleiding nodigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
MerkType
Kleur
Kenteken
Automaat
![]()
Dan kunnen we alvast de handleiding opzoeken voor je![]()
En eh nee niet aan het plagen, gewoon behulpzaam willen zijn
Ga naar bed jijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
het gaat om de nationale veiligheid
maar dat is dan weer heel logisch
Oh nee wat heb je nu weer geopendquote:
Hoeveel naamtopics ga ik nog krijgen van je?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe ontwijken we een rijdende Huppelmuts #1
Hoeveel wil je er nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel naamtopics ga ik nog krijgen van je?
- 3quote:
de 16de Emmen - Den Helder (en ook weer terug naar Emmen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaaf
ik zal m'n best doen. Als jij je route's nou op het forum neerzet, dan kunnen wij alternatieven zoeken
en de 21e naar Enschedequote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
de 16de Emmen - Den Helder (en ook weer terug naar Emmen)![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Huppelmuts en TS sitting in a tree![]()
Als de boom tenminste nog staat nadat Huppelmuts haar waggie eronder heeft geparkeerd
PROEST!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Huppelmuts en TS sitting in a tree![]()
Als de boom tenminste nog staat nadat Huppelmuts haar waggie eronder heeft geparkeerd
Gelukkig ben jij nog wel te reddenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:38 schreef slaaf_fikkie het volgende:
pffff ik ga voor haar bidden, zal weinig uitmaken vermoed ik
Geen probleemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:02 schreef ThaFreak het volgende:
zou zeggen open een eventueel vervolg in onzin, lijkt me beter passen dan in pta!!
Doe eens nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geen probleem![]()
![]()
Hoe ontwijken we een rijdende Huppelmuts #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |