Ik heb jullie nog aangeboden in de Gay SC.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Ik ga I Love You, Man kijken. Adios!(En toedels, speciaal voor Emi!
)
gaySC, ik heb me daar prima vermaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog aangeboden in de Gay SC.
Jitzzzze is er 's avonds nooit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:17 schreef Emimich het volgende:
Zo'n topic heeft altijd even nodig om op gang te komen. Eigenlijk hebben we een slachtoffer nodig.
Wat een engerd, die eerste!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
OMG OMG OMG
FRANCIS:
[ afbeelding ]
IS DE BROER VAN
HYDE:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Eensch.quote:
Met het verschil dat hyde wel in een leuke serie zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
OMG OMG OMG
FRANCIS:
[ afbeelding ]
IS DE BROER VAN
HYDE:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Heeft ze ook Gothic albums dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
WAT EEN GRAFMUZIEK OM IN EEN HOEKJE VAN TE GAAN SNIJDEN JA!!11
Heeeeeeey BeeTeequote:
Die is nog nooit lief tegen mij geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, een zwarte dag in mijn leven. Wolvendagen is boos op mij.![]()
![]()
![]()
Is dat vereist om het als 'graf'muziek te typeren en er van te gaan snijden? Tevens, gothics en snijden gaan niet zo hand in hand. Verminken buiten beschouwing gelaten.quote:
Geloof 't wel, even Youtuben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is zij dat niet in zo'n clip over een prins en een prinses enzo?
Dan heb je ze wel erg bruin gebakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, een zwarte dag in mijn leven. Wolvendagen is boos op mij.![]()
![]()
![]()
Wel lief maar ze snapt de hints nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die is nog nooit lief tegen mij geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is zij dat niet in zo'n clip over een prins en een prinses enzo?
Damn, laten ze het gister mij op maken want we gingen vandaag naar de shop. Hebben we geen autoquote:
Ik ga sowieso niet snel sijden van muziek, zelfs niet van Frans Bauer en bij "graf"muziek denk ik eerder aan mensen als Noorsbloed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Is dat vereist om het als 'graf'muziek te typeren en er van te gaan snijden? Tevens, gothics en snijden gaan niet zo hand in hand. Verminken buiten beschouwing gelaten.
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb je ze wel erg bruin gebakken.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel lief maar ze snapt de hints nietkapotneuken en dan weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.
Jongens hoe moet ik me nou m'n hele vakantie vermaken? Help!
Je jat mijn grap hond!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BigKahuna het volgende:
Luister dit nummer dan:
En deze
En deze en deze
Werken, zoals normale scholieren dat doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.
Jongens hoe moet ik me nou m'n hele vakantie vermaken? Help!
Meneer hond voor jou.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Damn, laten ze het gister mij op maken want we gingen vandaag naar de shop. Hebben we geen auto
Arbeiders.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Werken, zoals normale scholieren dat doen.
quote:
Het was dan ook een verduidelijking op deze manier. Het eerste wat ik er over zei was een stuk subtieler.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet snel sijden van muziek, zelfs niet van Frans Bauer en bij "graf"muziek denk ik eerder aan mensen als Noorsbloed.
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks?page=11quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja die ja.Godver wat een retardnummer.
Er staan nog vacatures open bij Don & Ad producties.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks?page=11
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks?page=7
't Is allemaal zo simpel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BigKahuna het volgende:
Luister dit nummer dan:
En deze
En deze en deze
Nee, dankje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?
Ik hou niet van werken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ga je FOK!ken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dankje.
[..]
Ik hou niet van werken.
Dat je meer moet uitgeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Omg er staat ¤666 op mijn rekening. DIT IS EEN TEKEN.
Je bent echt verwend he.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dankje.
[..]
Ik hou niet van werken.
Als jullie niet zo kankersaai waren zou ik me daarmee misschien nog wel kunnen vermaken ja, maar nu.quote:
Je gaat faillietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
gefeliciteerd. je bent officieel rijker als kurk_droogquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar denk je nu serieus dat er meningen gaan veranderen door wat jij er van zegt? Ik denk dat dat toch al in menig KLB muziek topic is gebleken dat zoiets alleen maar zinloze database vulling is want je komt er toch niet uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het was dan ook een verduidelijking op deze manier. Het eerste wat ik er over zei was een stuk subtieler.
Nee, dat valt wel mee. Ik heb zo veel baantjes gehadquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jawel. Die andere mogen alleen niet. met dat glazen potje
Nee, en dat is ook niet mijn intentie. Ik zal ook niet zeggen dat die posts iets bijdragen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar denk je nu serieus dat er meningen gaan veranderen door wat jij er van zegt? Ik denk dat dat toch al in menig KLB muziek topic is gebleken dat zoiets alleen maar zinloze database vulling is want je komt er toch niet uit.
Hoezo? Er was laatst nog een leuke discussie bezig over haarkleur en zo. En daarbij, sinds IQM er weer is halen we weer meer topics per dag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jullie niet zo kankersaai waren zou ik me daarmee misschien nog wel kunnen vermaken ja, maar nu.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat je meer moet uitgeven.Daar had ik niet eens meer aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons op het werk zoeken we nog dames voor bij ons op de afdeling. Je hoeft niks te doen, alleen maar mooi te wezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb zo veel baantjes gehadmaar daaruit heb ik de conclusie getrokken dat ik me liever niet leen voor van die scholierenbaantjes voor 3 euro per uur.
Hou je bek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef Emimich het volgende:
Wat heb je allemaal troep van Dylan zitten luisteren BT.
Iets meer respect graag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hou je bek.
Waardebesef van geld is immers ook voor 't plebs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef Emimich het volgende:
Als je fatsoenlijke familie hebt dan hoef je niet voor een hongerloon te werken.
Stok poetsen zeker.quote:
tot 9 uur hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Gupje het volgende:
Kut nog maar een kwartier om te stemmen, zal ik heen rennen is 50m van me huis af
Het plebs heeft, datgene wat je met je verzonnen term bedoelt, in de verste verte niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef 3lmo het volgende:
Waardebesef van geld is immers ook voor 't plebs.
loop nou maar gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Gupje het volgende:
Kut nog maar een kwartier om te stemmen, zal ik heen rennen is 50m van me huis af
Stem anders blanco.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Gupje het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het plebs heeft, datgene wat je met je verzonnen term bedoelt, in de verste verte niet.
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons op het werk zoeken we nog dames voor bij ons op de afdeling. Je hoeft niks te doen, alleen maar mooi te wezen.
Waar moet ik me aanmelden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Gupje het volgende:
In de visverwerking is mega vakantie baan, 8 euro in het uur
Is dat die partij van Gordon?quote:
Generaliseren is je sterkste punt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het plebs heeft, datgene wat je met je verzonnen term bedoelt, in de verste verte niet.
Dit soort dingen moet je niet zeggen hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Er was laatst nog een leuke discussie bezig over haarkleur en zo. En daarbij, sinds IQM er weer is halen we weer meer topics per dag.
Joh, ik doe m'n best maar dat is een stuk moeilijker dan je denkt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Of je zoekt een baan waar je meer verdient dan het minimumloon.
Ik niet andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
Hehehe in Urk is iedereen het zoontje van de baas.
Op het verkondigen van de waarheid na misschien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef 3lmo het volgende:
Generaliseren is je sterkste punt.
Woon je dicht in de buurt van Urk?quote:
Snel doorposten dan maar, tenzij hij alles terug gaat lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet zeggen hoordan groeit z'n ego en dan is 'ie in no time weer irritant as hell.
Je best vanachter je computertje zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joh, ik doe m'n best maar dat is een stuk moeilijker dan je denkt..
Kippenvangen! Ik hoor wel eens van mensen dat dat ook lekker verdientquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je best vanachter je computertje zeker.
Als student krijg je vaak best veel aanbiedingen. Schrijf je in op studentenwerk.nl of ga bij een callcenter werken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is dat een beroep?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
Bt volgens mij moet je ongesteld worden.
Nou, wat heb je dan zoal geprobeerd?quote:
zoekt urk op de mapquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Woon je dicht in de buurt van Urk?
Want het is wel 6 uur beginnen tot 3 uur of van 3 uur tot 9 uur
Inderdaad, hoe hilarisch is dat.quote:
Ik werkte bij een callcenter, ik vond het zielig om oma'tjes telefoonabo's aan te smeren waar ze totaal niets mee konden dus toen wilden ze me daar niet meer. Niet mijn ding dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als student krijg je vaak best veel aanbiedingen. Schrijf je in op studentenwerk.nl of ga bij een callcenter werken.
Je meent het.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
Bt volgens mij moet je ongesteld worden.
Gelijk heb je hoor. Ik zou dat ook niet willen, in een callcenter. Zo iemand die ik ken die werft mensen aan de deur voor Stop aids now ofzo. Als je daar goed in bent verdien je ook zo een ¤150 per avond. Maar je moet het wel kunnen. En willen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werkte bij een callcenter, ik vond het zielig om oma'tjes telefoonabo's aan te smeren waar ze totaal niets mee konden dus toen wilden ze me daar niet meer. Niet mijn ding dushelpdesk ofzo vind ik wel prima, daar ga ik ook nog even voor bellen of ze daar nu nog mensen voor zoeken.
[..]
Je meent het.
bij een callcenter moet je dus presterenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Ik zou dat ook niet willen, in een callcenter. Zo iemand die ik ken die werft mensen aan de deur voor Stop aids now ofzo. Als je daar goed in bent verdien je ook zo een ¤150 per avond. Maar je moet het wel kunnen. En willen.
Rondgevraagd enzoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, wat heb je dan zoal geprobeerd?
Je kan bij mij in trekkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
nee urk is te ver weg. Dan moet ik bij een meisje intrekken
Heb nog bedje overquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
vanaf 26 juni kan ik een maand werken
Ik heb ooit ook kaarten voor het goede doel verkocht aan de deur, maar ik kon niet zo goed omgaan met alle paupers die ik tegenkwamquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Ik zou dat ook niet willen, in een callcenter. Zo iemand die ik ken die werft mensen aan de deur voor Stop aids now ofzo. Als je daar goed in bent verdien je ook zo een ¤150 per avond. Maar je moet het wel kunnen. En willen.
Waar was dat ook alweer vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Gupje het volgende:
Jeetje mina! Gods alle jezus christus, flexican petje af. Het moet niet gekker worden! Wat een beat geweld.
Vast niet. Opzich hebben ze best pauperbaantjes, maar soms krijg je dan een mail dat ze vast parttime mensen zoeken voor iets waar je ¤10 per uur voor krijgt. Das altijd wel lekker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
Korte beschrijving:
Voor diverse opdrachtgevers in blabla en omgeving is StudentenWerk per direct op zoek naar flexibele parttime en fulltime administratief medewerkers m/v die op oproepbasis aan de slag willen voor verschillende opdrachtgevers in de regio.
Beschrijving:
Heb jij al administratieve ervaring en lijkt het je leuk om bij verschillende bedrijven aan de slag te gaan? Ben je verder op zoek naar een flexibele (bij)baan? Lees dan snel verder!
Via onze administratiepool kun je bij verschillende opdrachtgevers aan de slag, waardoor je ervaring opdoet binnen verschillende bedrijven. Je kunt zelf aangeven wanneer je kunt werken. Hierdoor kun je deze baan ook nog eens heel goed combineren met je studie of je gezin!!
Functie-eisen:
- minimaal 2 dagen per week beschikbaar (doordeweeks);
- administratieve werkervaring;
Moet zoiets nou echt?![]()
!
5 euro is dan ook wel erg weinig, daarbij moeten ze niet jou pijpen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rondgevraagd enzohet aanbod was:
Weekendhulp bij de Blokker
Kassaslet bij de Hema
Serveerster
Callcenter inbound Lotto![]()
en dingen als, je mag me pijpen voor 5 euro.
Wat zoek je dan wel?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rondgevraagd enzohet aanbod was:
Weekendhulp bij de Blokker
Kassaslet bij de Hema
Serveerster
Callcenter inbound Lotto![]()
en dingen als, je mag me pijpen voor 5 euro.
parttime baantjes voor 10 vind ik wel prima. Alleen hoe kom je erquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vast niet. Opzich hebben ze best pauperbaantjes, maar soms krijg je dan een mail dat ze vast parttime mensen zoeken voor iets waar je ¤10 per uur voor krijgt. Das altijd wel lekker.
Ik heb een keer voor ze bij de Tijd op Utrecht CS gewerkt. Omg dat doe ik ook nooit meer. Moest ik gaan serveren enzo, nooit gedaan. Mega pijn in mijn rug en ik kende al die tafelnummers niet, waren ook heel onlogisch verdeeld enzo.![]()
Tuurlijk niet. Je moet het er gewoon op wagen. Ze zetten zoiets erin zodat niet iedere pauper erop gaat reageren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
Korte beschrijving:
Voor diverse opdrachtgevers in blabla en omgeving is StudentenWerk per direct op zoek naar flexibele parttime en fulltime administratief medewerkers m/v die op oproepbasis aan de slag willen voor verschillende opdrachtgevers in de regio.
Beschrijving:
Heb jij al administratieve ervaring en lijkt het je leuk om bij verschillende bedrijven aan de slag te gaan? Ben je verder op zoek naar een flexibele (bij)baan? Lees dan snel verder!
Via onze administratiepool kun je bij verschillende opdrachtgevers aan de slag, waardoor je ervaring opdoet binnen verschillende bedrijven. Je kunt zelf aangeven wanneer je kunt werken. Hierdoor kun je deze baan ook nog eens heel goed combineren met je studie of je gezin!!
Functie-eisen:
- minimaal 2 dagen per week beschikbaar (doordeweeks);
- administratieve werkervaring;
Moet zoiets nou echt?![]()
!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zal even onderzoek voor je doen, zal morgen direct vragen
Mighty Mouse.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
Mn rechtermuisknop en mn scrollballetje naar boven van mn Mighty Mouse doen het niet, irri.
Hahaha dat is horror jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vast niet. Opzich hebben ze best pauperbaantjes, maar soms krijg je dan een mail dat ze vast parttime mensen zoeken voor iets waar je ¤10 per uur voor krijgt. Das altijd wel lekker.
Ik heb een keer voor ze bij de Tijd op Utrecht CS gewerkt. Omg dat doe ik ook nooit meer. Moest ik gaan serveren enzo, nooit gedaan. Mega pijn in mijn rug en ik kende al die tafelnummers niet, waren ook heel onlogisch verdeeld enzo.![]()
OV. Je krijgt wel reiskostenvergoeding daar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
parttime baantjes voor 10 vind ik wel prima. Alleen hoe kom je er
Wel 3 maal daags naar de kerk hè.quote:
Ik ga een lelijk Windows ding op mn iMac aansluitenquote:
Een baan waarbij ik een stuk boven het gemiddelde loon zit en waarbij ik misschien af en toe zelfs mn hersens mag gebruikenquote:
Haha jezus. Kreeg jij ook zo'n last van je rug de eerste (paar) keer dat je er werkte? Waarom ben je gestopt daar? Of verdiende het weinig?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha dat is horror jaik heb gewerkt in een pizzeria met 50 tafels waarvan sommige nummers ook nog eens ontbraken
maar na een tijdje raak je er wel aan gewend..
En je kunt niet op een kantoor werken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een baan waarbij ik een stuk boven het gemiddelde loon zit en waarbij ik misschien af en toe zelfs mn hersens mag gebruiken!
Voor 8 eu per uur ..primaquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel 3 maal daags naar de kerk hè.
nee nee, hoe kom je aan dat soort baantjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
OV. Je krijgt wel reiskostenvergoeding daar.
Sowieso Mighty Mouse. Wat een incompetent kut ding is dat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
Mn rechtermuisknop en mn scrollballetje naar boven van mn Mighty Mouse doen het niet, irri.
Dat wil iedereen wel. Niet alles is leuk in het leven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een baan waarbij ik een stuk boven het gemiddelde loon zit en waarbij ik misschien af en toe zelfs mn hersens mag gebruiken!
Die ligt er hier altijd langs. Van die Apple muizen krijg je allen maar kramp in je klauwen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga een lelijk Windows ding op mn iMac aansluiten
Ik heb op mn pc een of ander gaming toetsenbord en muis gekocht voor iets van 200 euro, ding werkt perfect.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso Mighty Mouse. Wat een incompetent kut ding is dat.Dat balletje werkte bij mij na 2 weken al kut. Heb nog liever een Trust muis.
Dat zei ik, studentenwerk.nl. Krijg je best vaak mailtjes dat ze voor bepaalde werkzaamheden mensen zoeken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee nee, hoe kom je aan dat soort baantjes
200 euro voor een toetsenbord betalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb op mn pc een of ander gaming toetsenbord en muis gekocht voor iets van 200 euro, ding werkt perfect.
Dit toetsenbordje van Apple tikt vet irritant en die muis ook
Maar ja, tis wel mooi spul
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga een lelijk Windows ding op mn iMac aansluiten
Je hoeft je alleen aan te melden en dan krijg je dat al?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zei ik, studentenwerk.nl. Krijg je best vaak mailtjes dat ze voor bepaalde werkzaamheden mensen zoeken.
Toetsenbord was iets van 80 euro, maar hij doet het wel goed. En muis is van Razer, nog duurder dat toetsenbord, maar werkt echt super.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
200 euro voor een toetsenbord betalen
Mijne heeft knoppen en werkt dus ik ben tevreden. 10 eu bij makro
Heb ik me godverdomme ook nog zeik nat voor laten regenenquote:
D66 hier, van de VVD hoor ik amperquote:
Ik vind het toetsenbord van de iMac wel erg fijn typen eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb op mn pc een of ander gaming toetsenbord en muis gekocht voor iets van 200 euro, ding werkt perfect.
Dit toetsenbordje van Apple tikt vet irritant en die muis ook
Maar ja, tis wel mooi spul
100x ik kerk nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel 3 maal daags naar de kerk hè.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb ik me godverdomme ook nog zeik nat voor laten regenen![]()
Loop rustig naar huis breekt de hemel los met regen, God straft meteen
Ik werkte altijd op de receptie van een bungalowpark waar tijdens het hoogseizoen nog niet de helft van de huisjes bezet was. Ondertussen een beetje FOK!en, zo nu en dan de telefoon aannemen en soms, heel soms wat mensen te woord staan of sleutels geven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hoeft je alleen aan te melden en dan krijg je dat al?
Mijne werkt ook goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toetsenbord was iets van 80 euro, maar hij doet het wel goed. En muis is van Razer, nog duurder dat toetsenbord, maar werkt echt super.
Logitech MX518. Beste muis ooit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toetsenbord was iets van 80 euro, maar hij doet het wel goed. En muis is van Razer, nog duurder dat toetsenbord, maar werkt echt super.
Toetsenbord van Apple is klein en ziet er netjes uit, maar gelukkig hoef ik geen hele dagen erop te typen, dus een ramp is het sowieso niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het toetsenbord van de iMac wel erg fijn typen eigenlijk![]()
Maar goed, je moet een afweging maken tussen of het er mooi uit moet zien of het moet werken. Geldt overigens ook in geval van vrouwen.
quote:
Die alu dingen typen fijn. Die oude witte daarentegen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het toetsenbord van de iMac wel erg fijn typen eigenlijk![]()
Maar goed, je moet een afweging maken tussen of het er mooi uit moet zien of het moet werken. Geldt overigens ook in geval van vrouwen.
Razorquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linker heb ik dus, ik heb nooit een betere in mn handen gehad.
g5 is hier ook de baas thuisquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik heb de G5.. echt topmuizen inderdaad!!
tilt hand op en ziet type staanquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die het type van hun muis uit hun hoofd kennen.
Omdat ik daar ook voor betaald hebquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb best grote handen en mij kan gewoon mn hele hand er goed op leggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Razor![]()
Al vind ik ze klein in de hand liggen
Wat zijn die dingetjes die erbij liggen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik heb de G5.. echt topmuizen inderdaad!!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb best grote handen smerige worstenpoten.
Rondjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zijn die dingetjes die erbij liggen?
Het staat erop.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
gewichtjes waarmee je de zwaarte van de muiz kan bepalenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Wij hebben inderdaad die alu dingen. Vind het erg prettig dat die toetsen wat verder uit elkaar zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die alu dingen typen fijn. Die oude witte daarentegen.
Kun je gewicht van muis veranderen, is meer voor gamersquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, op die fiets!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gewichtjes waarmee je de zwaarte van de muiz kan bepalen[ afbeelding ]
Nu neem ik helemaal geen MSN meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:17 schreef BigKahuna het volgende:
BOBBY ZORG DAT JE MSN HEB, IK WIL MN DIEPSTE GEVOELENS AAN JE OPENBAREN.
quote:
Ik wil je playen man, neem msn.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is jullie msn dan.
Ik heb volgens mij niemand van hier op msn
Wat is jullie msn dan.
Naja, mensen uit PUB dan.quote:
Ik volg je wel op twitterquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is jullie msn dan.
Wat is jullie msn dan.
link?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik volg je wel op twitter![]()
Maar geen msn van mij
Alsof iemand een dikke, kleine, brildragende, biseksuele emo op z'n msn wilquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is jullie msn dan.
Ik luister de Eli Young Bandquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister gewoon Smells like teen spirit.
kijk er overheen ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Staan toch in onze fok! profielen![]()
Al die icoontjes
Ik ben heul niet kleinquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Alsof iemand een dikke, kleine, brildragende, biseksuele emo op z'n msn wil
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Fuck, dan moet ik gauw mod worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mods op msn, en 2 mooie vrouwelijke users.
mijne hebben ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
zit je te fappenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Fascination het volgende:
http://www.youporn.com/watch/5659/dildocartrid-e/?from=featured2
OMG!!!!!!
Flickrquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Eerst een huisje, dan een T van twitter, dan weet ik niet en dan die last FM icoon
Hahahahahaa ik moest echt zó hard lachen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!
Nog 4 keerquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef BigKahuna het volgende:
Daayyyuuummm nigga!
Juicyhil's last.fm: Miley Cyrus (496 plays)
Omfg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:32 schreef BigKahuna het volgende:
Daayyyuuummm nigga!
Juicyhil's last.fm: Miley Cyrus (496 plays)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo is msn kut?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:34 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb alleen pleun en ZH op msn.Maar msn is best kut eigenlijk.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Fascination het volgende:
OMG!!!!!!
Sararaats en Juicyhil?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wil je mijn MSN dan?quote:
De mensen die je online wilt hebben, zijn het toch nooit. En ik bel liever gewoon.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ANNULEER HET SNEL !! DIE NIEUWSTE MSN STAAT GELIJK AAN AIDS !!!
Jawel, maar ik gebruik hem niet meer, dus dacht, kan hem net zo goed aan jou geven.quote:
JAH MOAR IK MOET AUCH COKE HEBBENquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef kurk_droog het volgende:
Wie wilt er nog sensation white kaarten kopen?
Ik vind hem juist wel lekker werkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ANNULEER HET SNEL !! DIE NIEUWSTE MSN STAAT GELIJK AAN AIDS !!!
Op ieder NS station staan ook gewoon van die automaten hoor.quote:
4 x 2 x de helft.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeveel ¤ voor 2 kaarten geef je?
Ik woon Op Urk want ik lig boven de zeespiegelquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
IN urk. INNNNNNNNN urk. Het is godverdomme GEEN eiland!!!
Ik heb jou ook niet op msnquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:37 schreef BigKahuna het volgende:
hoax, mooie vrouwelijke fokkers bestaan niet.
Je meent hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op ieder NS station staan ook gewoon van die automaten hoor.
Dansfestijnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:42 schreef Gupje het volgende:
En ik heb me mysterie land kaartje besteld
Nee, dat is een neger.quote:
als ik met bt mag stappen (incl happy ending) 2000 euroquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeveel ¤ voor 2 kaarten geef je?
ik dacht eerst dat ie blank wasquote:
quote:
Zijn die vrouwen op sensation trouwens geil?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef gers het volgende:
[..]
als ik met bt mag stappen (incl happy ending) 2000 euro
Dus jij wilt dequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef BobbyB het volgende:
Ik vond MSN wel ontzettend kut worden toen je allemaal van die eigen smileys erin kon zetten,
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Ons liedje.OMG WAS JIJ DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KONING
![]()
.
><(({°>
Ik ken niemand die Is heet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja je moeder ook en ze neukt ook nog is voor geld.
Je bent niet Duhh EniigszSteequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef bloodysunday het volgende:
Kapot gelachen gister om die penalty reeks.
fok smileys in msn jweetzquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus jij wilt devan MSN gebruiken
ik niet. Kerkradequote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef bloodysunday het volgende:
Kapot gelachen gister om die penalty reeks.
Dag hoor!quote:
Avond hoor!quote:
Die is allang geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:50 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg nadat post 13 is geweest
Van het volgende topic?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:50 schreef kurk_droog het volgende:
ik ben ook weg nadat post 13 is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |