Ik heb jullie nog aangeboden in de Gay SC.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Ik ga I Love You, Man kijken. Adios!(En toedels, speciaal voor Emi!
)
gaySC, ik heb me daar prima vermaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog aangeboden in de Gay SC.
Jitzzzze is er 's avonds nooit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:17 schreef Emimich het volgende:
Zo'n topic heeft altijd even nodig om op gang te komen. Eigenlijk hebben we een slachtoffer nodig.
Wat een engerd, die eerste!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
OMG OMG OMG
FRANCIS:
[ afbeelding ]
IS DE BROER VAN
HYDE:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Eensch.quote:
Met het verschil dat hyde wel in een leuke serie zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
OMG OMG OMG
FRANCIS:
[ afbeelding ]
IS DE BROER VAN
HYDE:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Heeft ze ook Gothic albums dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
WAT EEN GRAFMUZIEK OM IN EEN HOEKJE VAN TE GAAN SNIJDEN JA!!11
Heeeeeeey BeeTeequote:
Die is nog nooit lief tegen mij geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, een zwarte dag in mijn leven. Wolvendagen is boos op mij.![]()
![]()
![]()
Is dat vereist om het als 'graf'muziek te typeren en er van te gaan snijden? Tevens, gothics en snijden gaan niet zo hand in hand. Verminken buiten beschouwing gelaten.quote:
Geloof 't wel, even Youtuben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is zij dat niet in zo'n clip over een prins en een prinses enzo?
Dan heb je ze wel erg bruin gebakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, een zwarte dag in mijn leven. Wolvendagen is boos op mij.![]()
![]()
![]()
Wel lief maar ze snapt de hints nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die is nog nooit lief tegen mij geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is zij dat niet in zo'n clip over een prins en een prinses enzo?
Damn, laten ze het gister mij op maken want we gingen vandaag naar de shop. Hebben we geen autoquote:
Ik ga sowieso niet snel sijden van muziek, zelfs niet van Frans Bauer en bij "graf"muziek denk ik eerder aan mensen als Noorsbloed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Is dat vereist om het als 'graf'muziek te typeren en er van te gaan snijden? Tevens, gothics en snijden gaan niet zo hand in hand. Verminken buiten beschouwing gelaten.
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb je ze wel erg bruin gebakken.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel lief maar ze snapt de hints nietkapotneuken en dan weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.
Jongens hoe moet ik me nou m'n hele vakantie vermaken? Help!
Je jat mijn grap hond!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BigKahuna het volgende:
Luister dit nummer dan:
En deze
En deze en deze
Werken, zoals normale scholieren dat doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.
Jongens hoe moet ik me nou m'n hele vakantie vermaken? Help!
Meneer hond voor jou.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Damn, laten ze het gister mij op maken want we gingen vandaag naar de shop. Hebben we geen auto
Arbeiders.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Werken, zoals normale scholieren dat doen.
quote:
Het was dan ook een verduidelijking op deze manier. Het eerste wat ik er over zei was een stuk subtieler.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet snel sijden van muziek, zelfs niet van Frans Bauer en bij "graf"muziek denk ik eerder aan mensen als Noorsbloed.
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks?page=11quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja die ja.Godver wat een retardnummer.
Er staan nog vacatures open bij Don & Ad producties.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks?page=11
http://www.last.fm/user/xBreathtaking/tracks?page=7
't Is allemaal zo simpel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BigKahuna het volgende:
Luister dit nummer dan:
En deze
En deze en deze
Nee, dankje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?
Ik hou niet van werken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ga je FOK!ken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dankje.
[..]
Ik hou niet van werken.
Dat je meer moet uitgeven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Omg er staat ¤666 op mijn rekening. DIT IS EEN TEKEN.
Je bent echt verwend he.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dankje.
[..]
Ik hou niet van werken.
Als jullie niet zo kankersaai waren zou ik me daarmee misschien nog wel kunnen vermaken ja, maar nu.quote:
Je gaat faillietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
gefeliciteerd. je bent officieel rijker als kurk_droogquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar denk je nu serieus dat er meningen gaan veranderen door wat jij er van zegt? Ik denk dat dat toch al in menig KLB muziek topic is gebleken dat zoiets alleen maar zinloze database vulling is want je komt er toch niet uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:30 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het was dan ook een verduidelijking op deze manier. Het eerste wat ik er over zei was een stuk subtieler.
Nee, dat valt wel mee. Ik heb zo veel baantjes gehadquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jawel. Die andere mogen alleen niet. met dat glazen potje
Nee, en dat is ook niet mijn intentie. Ik zal ook niet zeggen dat die posts iets bijdragen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar denk je nu serieus dat er meningen gaan veranderen door wat jij er van zegt? Ik denk dat dat toch al in menig KLB muziek topic is gebleken dat zoiets alleen maar zinloze database vulling is want je komt er toch niet uit.
Hoezo? Er was laatst nog een leuke discussie bezig over haarkleur en zo. En daarbij, sinds IQM er weer is halen we weer meer topics per dag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jullie niet zo kankersaai waren zou ik me daarmee misschien nog wel kunnen vermaken ja, maar nu.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat je meer moet uitgeven.Daar had ik niet eens meer aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons op het werk zoeken we nog dames voor bij ons op de afdeling. Je hoeft niks te doen, alleen maar mooi te wezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. Ik heb zo veel baantjes gehadmaar daaruit heb ik de conclusie getrokken dat ik me liever niet leen voor van die scholierenbaantjes voor 3 euro per uur.
Hou je bek.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:34 schreef Emimich het volgende:
Wat heb je allemaal troep van Dylan zitten luisteren BT.
Iets meer respect graag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
Hou je bek.
Waardebesef van geld is immers ook voor 't plebs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef Emimich het volgende:
Als je fatsoenlijke familie hebt dan hoef je niet voor een hongerloon te werken.
Stok poetsen zeker.quote:
tot 9 uur hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Gupje het volgende:
Kut nog maar een kwartier om te stemmen, zal ik heen rennen is 50m van me huis af
Het plebs heeft, datgene wat je met je verzonnen term bedoelt, in de verste verte niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef 3lmo het volgende:
Waardebesef van geld is immers ook voor 't plebs.
loop nou maar gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Gupje het volgende:
Kut nog maar een kwartier om te stemmen, zal ik heen rennen is 50m van me huis af
Stem anders blanco.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Gupje het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het plebs heeft, datgene wat je met je verzonnen term bedoelt, in de verste verte niet.
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons op het werk zoeken we nog dames voor bij ons op de afdeling. Je hoeft niks te doen, alleen maar mooi te wezen.
Waar moet ik me aanmelden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef Gupje het volgende:
In de visverwerking is mega vakantie baan, 8 euro in het uur
Is dat die partij van Gordon?quote:
Generaliseren is je sterkste punt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het plebs heeft, datgene wat je met je verzonnen term bedoelt, in de verste verte niet.
Dit soort dingen moet je niet zeggen hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Er was laatst nog een leuke discussie bezig over haarkleur en zo. En daarbij, sinds IQM er weer is halen we weer meer topics per dag.
Joh, ik doe m'n best maar dat is een stuk moeilijker dan je denkt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
Of je zoekt een baan waar je meer verdient dan het minimumloon.
Ik niet andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
Hehehe in Urk is iedereen het zoontje van de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |