Ik heb jullie nog aangeboden in de Gay SC.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Ik ga I Love You, Man kijken. Adios!(En toedels, speciaal voor Emi!
)
gaySC, ik heb me daar prima vermaaktquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb jullie nog aangeboden in de Gay SC.
Jitzzzze is er 's avonds nooit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:17 schreef Emimich het volgende:
Zo'n topic heeft altijd even nodig om op gang te komen. Eigenlijk hebben we een slachtoffer nodig.
Wat een engerd, die eerste!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
OMG OMG OMG
FRANCIS:
[ afbeelding ]
IS DE BROER VAN
HYDE:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Eensch.quote:
Met het verschil dat hyde wel in een leuke serie zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef BigKahuna het volgende:
OMG OMG OMG
FRANCIS:
[ afbeelding ]
IS DE BROER VAN
HYDE:
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Heeft ze ook Gothic albums dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
WAT EEN GRAFMUZIEK OM IN EEN HOEKJE VAN TE GAAN SNIJDEN JA!!11
Heeeeeeey BeeTeequote:
Die is nog nooit lief tegen mij geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, een zwarte dag in mijn leven. Wolvendagen is boos op mij.![]()
![]()
![]()
Is dat vereist om het als 'graf'muziek te typeren en er van te gaan snijden? Tevens, gothics en snijden gaan niet zo hand in hand. Verminken buiten beschouwing gelaten.quote:
Geloof 't wel, even Youtuben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is zij dat niet in zo'n clip over een prins en een prinses enzo?
Dan heb je ze wel erg bruin gebakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
Jongens, een zwarte dag in mijn leven. Wolvendagen is boos op mij.![]()
![]()
![]()
Wel lief maar ze snapt de hints nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die is nog nooit lief tegen mij geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is zij dat niet in zo'n clip over een prins en een prinses enzo?
Damn, laten ze het gister mij op maken want we gingen vandaag naar de shop. Hebben we geen autoquote:
Ik ga sowieso niet snel sijden van muziek, zelfs niet van Frans Bauer en bij "graf"muziek denk ik eerder aan mensen als Noorsbloed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Is dat vereist om het als 'graf'muziek te typeren en er van te gaan snijden? Tevens, gothics en snijden gaan niet zo hand in hand. Verminken buiten beschouwing gelaten.
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan heb je ze wel erg bruin gebakken.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel lief maar ze snapt de hints nietkapotneuken en dan weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.
Jongens hoe moet ik me nou m'n hele vakantie vermaken? Help!
Je jat mijn grap hond!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag bij ons wel het huis komen schoonmaken?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:27 schreef BigKahuna het volgende:
Luister dit nummer dan:
En deze
En deze en deze
Werken, zoals normale scholieren dat doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit is toch zo'n ongelooflijke kutdag he.
Jongens hoe moet ik me nou m'n hele vakantie vermaken? Help!
Meneer hond voor jou.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Damn, laten ze het gister mij op maken want we gingen vandaag naar de shop. Hebben we geen auto
Arbeiders.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Werken, zoals normale scholieren dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |