Hi hi,Huub heeft inieder geval Claire geoogst,daarna gezaaid en oogst binnen 4 weken een een nieuw wonder! Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:36 schreef sunny16947 het volgende:
En we gaan nog even verder. Hij is te leuk!!!!!
de familie vanTrap Ballegooy,geen gitaar maar vleugel erbijquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef sunny16947 het volgende:
Dat is dus voor het tweede jaar een goeie oogst. Ik ben benieuwd wat het volgend jaar wordt.
Jij weet ook niet wat je wilt. Je bent niet te volgen, maar mij zul je er niet over horen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch moet het weer verpesten met haar onzin verhalen
Ik vind hem ook leuk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist! Wij willen meer Meds! En WimpeyV! Waar is WimpeyV gebleven?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
de familie vanTrap Ballegooy,geen gitaar maar vleugel erbij![]()
huh? is WimpeyV .. Meds ? maar dan met een borrel op?quote:
Mooiiiiii laat ze allemaal maar lullen en lallen ... als die 2 elkaar niet waren tegen gekomen in DGK was er heul dat kleine ballegooiiiiiitje nooiiiiiit niet ontstaan... wij gaan er straks lekker van meegenietenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Hi hi,Huub heeft inieder geval Claire geoogst,daarna gezaaid en oogst binnen 4 weken een een nieuw wonder! Ik kijk er naar uit
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:31 schreef Meds het volgende:
Of het een mooi mensje zal worden moet je maar afwachten, het zou maar zo een chromosoom teveel of te weinig kunnen hebben. Als al die pubers straks een miniatuur hebben levert dat natuurlijk wel leuke inspiratie op voor programmamakers (Huub misschien kan je wat indruk maken op je leidinggevende met dit idee). Ik denk dan aan De Gouden Crèche, of de Talpatubbies. Stel je voor 24 uur per dag, 7 dagen per week, drie stellen en hun krijsende babies in een villa in het gooi. Het stel dat zijn kind niet slaat/ schopt, verwaarloost of buitensporig mishandelt wint de prijs. Ook kunnen de stellen bonuspunten verdienen, blijven ze een avond van de drank af levert ze dat 1 bonuspunt op. Niet roken in de omgeving van je kind? weer een bonuspunt.
Je vrouw niet mishandelen maar een ruzie uitpraten levert maar liefst 5 bonuspunten op. Bij 25 bonuspunten kunnen de stellen een avondje uit (paaldansen of met een orkestband meebleren in de kroeg). Tante Natasia komt dan oppassen.
Je gaat er zo prat op dat je geen geweld gebruikt,maar over kinderen die geboren worden met een chromosoom meer of minder "praat" je respectloos over.Ik hoop voor jou dat je ooit kinderen mag krijgen of kleinkinderen die gezond zijn anders heb ook jij aardig wat uit te leggen.Mag trouwens toch welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:31 schreef Meds het volgende:
Of het een mooi mensje zal worden moet je maar afwachten, het zou maar zo een chromosoom teveel of te weinig kunnen hebben. Als al die pubers straks een miniatuur hebben levert dat natuurlijk wel leuke inspiratie op voor programmamakers (Huub misschien kan je wat indruk maken op je leidinggevende met dit idee). Ik denk dan aan De Gouden Crèche, of de Talpatubbies. Stel je voor 24 uur per dag, 7 dagen per week, drie stellen en hun krijsende babies in een villa in het gooi. Het stel dat zijn kind niet slaat/ schopt, verwaarloost of buitensporig mishandelt wint de prijs. Ook kunnen de stellen bonuspunten verdienen, blijven ze een avond van de drank af levert ze dat 1 bonuspunt op. Niet roken in de omgeving van je kind? weer een bonuspunt.
Je vrouw niet mishandelen maar een ruzie uitpraten levert maar liefst 5 bonuspunten op. Bij 25 bonuspunten kunnen de stellen een avondje uit (paaldansen of met een orkestband meebleren in de kroeg). Tante Natasia komt dan oppassen.
de soma heb je ... ja wie nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:29 schreef Meds het volgende:
Je gaat er zo prat op dat je geen geweld gebruikt,maar over kinderen die geboren worden met een chromosoom meer of minder "praat" je respectloos over.Ik hoop voor jou dat je ooit kinderen mag krijgen of kleinkinderen die gezond zijn anders heb ook jij aardig wat uit te leggen.Mag trouwens toch wel
Lezen is heel moeilijk blijkbaar, ik `praat` helemaal niet respectloos over kinderen met een chromosoom meer of minder, ik zeg alleen maar dat dit voorkomt. Ik heb er geen enkel waardeoordeel over geveld. Nu je er toch om vraagt wil ik dat best doen. Ik ken mensen met chromosomen minder die fantastisch zijn. Op tv. zie ik soms echter mensen met een normale dosis chromosomen die evolutionair ergens zijn blijven hangen in de prehistorie, ze krijgen een erectie en willen meteen de spanning eraf halen, desnoods tegen betaling. Of ze gaan met andere mannetjes vechten om hun territorium te verdedigen of ze stoten wat brom en knorgeluiden uit en slaan hun vrouw met haar hoofd tegen de douchecabine.
Zo zie je maar chromosomen zeggen niet alles. Ze bepalen hooguit of je debiel genoeg bent voor de Jostiband of voor DGK
Hoe verzin je zo'n verhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:31 schreef Meds het volgende:
Had ie geen tijd voor.Die zat gebiologeerd naar Huub te kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:53 schreef Suikeroom het volgende:
Meds had hier tijdens de gouden kooi columns moeten schrijven ofzo, gemiste kans imo
Wequote:
Ach er was Jomanda "waar ik@ jou dan onder schaar "en er zijn anderen die ik meer vertrouw.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:29 schreef Meds het volgende:
Dat geeft niks, niet iedereen beschikt over die gave
Irritant he? WEquote:
We zullen geen oorlog willen met z'n allen.Neem ik eff out of the blue zomaar aan.Gek dat "we" het dan 'misschien "wel eens kunnen zijn.|quote:Op zondag 7 juni 2009 00:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Irritant he? WE![]()
Ik erger me ook aan het te pas en te onpas gebruiken van het woordje "we"
We lusten graag spruitjes. Ik niet.
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Irritant he? WE![]()
Ik erger me ook aan het te pas en te onpas gebruiken van het woordje "we"
We lusten graag spruitjes. Ik niet.
dat kan beter !!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:07 schreef snetje het volgende:
[..]
dat kan beter !!
Tering !!! fucking Vaginale krampen ..Push !!
Twee klontjes graag, geen melk..quote:
waar is huub hij twitter ook niet meer of heeft die daar ook een ban gekregenquote:
http://twitter.com/HuubGoudenKooi die bestaat nog welquote:Op maandag 8 juni 2009 22:06 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waar is huub hij twitter ook niet meer of heeft die daar ook een ban gekregen![]()
[ afbeelding ]
That page doesn't exist!![]()
[ afbeelding ]
bron http://twitter.com/Huubje
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op Vol staan leuke foto's van de baby van Brian, ik krijg ze hier niet geplaatst, weet bg. niet hoe dat werkt. sorry. http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=17150&postdays=0&postorder=asc&start=425
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:20 schreef peeet1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En Huub gaat twitteren tijdens de bevalling .. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Als het hek eenmaal van de dam is … Na mijn postje vanochtend over Claire’s zwangerschapsdagboek op Hyves, las ik ineens (puur toevallig?) op de website van Story dat de baby van Claire elk moment kan komen .. Duh! En duiken er ineens overal berichten op die rechtstreeks zijn gepikt van Twitter. Tot aan de bevalling twitteren zowel Claire als haar man Huub er namelijk vrolijk op los.
Via Twitter houden de twee ex-bewoners van de Gouden Kooi ons van uur tot uur op de hoogte. Het zou me dan ook niks verrassen als we het daar als eerste lezen als de weeën zijn begonnen. Het laatste Twitter-bericht van Huub luidt namelijk:
Zit er over te denken om ook te gaan twitteren tijdens de bevalling
Wil je Huub en Claire ook volgen? Dit zijn hun Twitter-pagina’s:
http://twitter.com/huubgoudenkooi
http://twitter.com/ClairevB
bron http://zwanger.blog.nl/be(...)ng-claire-gouden-koo
nee, dat is het verdraaien van mijn woorden, dat heb ik nooit gezegd! Alleen media aandacht voor bewoners van een RLS van meer dan een jaar geleden vind ik overdreven en getuigen van geestelijke armoede. Dat heb ik gezegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
En Huub vond dat mensen die zich nog met hem of de kooi bezighouden lijden aan geestelijke armoede? Waarom doet hij dit dan?
Maar wie lijdt er dan aan geestelijke armoede volgens jou? De media? De mensen die de bladen lezen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, dat is het verdraaien van mijn woorden, dat heb ik nooit gezegd! Alleen media aandacht voor bewoners van een RLS van meer dan een jaar geleden vind ik overdreven en getuigen van geestelijke armoede. Dat heb ik gezegd.
Ah, Huub doet ook mee. Ik heb maar even gestemd.Stem jij dan even op Versabommie? Pagina 1 met de naam berryv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huub je gaat lekker op de mister twitterwedstrijdIn een uurtje tijd al op pag 5
![]()
hahahahhahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:43 schreef Meds het volgende:
wat een gedraai Huub, je twittert omdat je je zelf graag hoort en hoopt dat tout le monde aan je lippen hangt. Nou we zullen eens zien als het vruchtwater aan je lippen staat of er dan wat zinnigs uitkomt, want tot nu toe is het allemaal behoorlijk teleurstellend.
wat is mister twitter wedstrijd dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Huub je gaat lekker op de mister twitterwedstrijdIn een uurtje tijd al op pag 5
![]()
Heb je jezelf niet opgegeven dan? Je staat er toch echt tussen.quote:
Wat let je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef sunny16947 het volgende:
Moeten we Claire dan niet even Misses Twitter maken? We kunnen het.
De populairste mannelijke twitteraar van Nederland en je hebt nu 25 stemmen in korte tijd.Op pag 4 te zien.Die link staat ook op je log dankzij een zonnig iemandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat is mister twitter wedstrijd dan?
Het zal ook niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef ditisHuub het volgende:
gevondenNee, Erieberie heeft mij opgegeven lees ik net via mijn weblog
Nee niet ik hoor.Een zonnig iemand tikte ik hier,maar wilde hier geen naam noemen zonder toestemming ha ha .Claire heeft nu 2 stemmen .We kunnen om de 20 min stemmen lolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef ditisHuub het volgende:
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=4
gevondenNee, Erieberie heeft mij opgegeven lees ik net via mijn weblog
Versabommie heeft er al genoeg,nu eerst Huub en Claire omhoog helpen ha ha ..Daar gaat m'n middagje zon weerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal ook niet.Oh wacht, was jij het Sunny?
Ik blijf zo aan de gang. Stemmen voor Huub, Claire en Versabommie.
Huub,nooit weggeweest en dus stemmen op twitter.ook op Claire natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef peeet1 het volgende:
Titel: doe jij ook mee aan de twitter verkiezing? Type: Privé berichten
2009-06-16 18:53:41
Aan: Vrienden van Huub
Hello!
Mij kwam net onder ogen dat ik in de running ben voor Mr. Twitter! Wat een eer!
Dus tijd voor wat schaamteloze zelfpromotie!
Stem op de enige echte Mr. Twitter!
Het is heel simpel:
Klik hier:
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
of http://tweeterwall.mallplace.com/tw/uk/top-animal-twitterer
en dan zie je mij (nu nog ergens onderaan) staan, twitternaam Huubgoudenkooi
Vervolgens op het plusje klikken en KLAAAAR!
Stemmen kan om de 20 minuten en je hoeft GEEN twitteraccount te hebben iedereen kan stemmen.
Ik ben al zonder hyves hulp op de eerste pagina gekomen, nu wil ik met jullie hulp op die eerste plek komen!
Je kan ook mijn twitteraccount volgen via
http://www.twitter.com/huubgoudenkooi
met dank aan Eric voor de opzet van deze handige mail
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef peeet1 het volgende:
Ik ben al zonder hyves hulp op de eerste pagina gekomen,
En ik steeds voor die ene die net voor op Huub loopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
nee ik ga toch voor Andries Knevel sorry
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:25 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
En ik steeds voor die ene die net voor op Huub loopt.
Nou ja zeg. Hallo Leonie, ze zijn werkelijk waar prachtig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Hey die foto's ken ik! Ik heb ze gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door beequeen op 19-06-2009 13:39:40 (MissBliss promoten.) ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Doe je verdomd goed!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
klasse!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Heel mooii!! Complimenten en we stemmen idd rustig door op Twitter.Het kindje mag nog even lekker slapen in mama's buikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Dank je!
Het was ook erg leuk om te doen
Een nieuw mensje dus een wonder.Puntquote:
Wat leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Wat leuk om te lezen dat de fransoosjes ook weer van de partij zijn. We gaan gewoon door!!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef zouzou het volgende:
Met mijn Franse vrienden ,hebben wij ook veel gestemt ! Huub is ons favorite NEDERLANDER !!!!!!! En Claire is de mooiste "MAMAN" !![]()
![]()
Allez ,marche naar de stembusquote:Op zondag 21 juni 2009 13:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen dat de fransoosjes ook weer van de partij zijn. We gaan gewoon door!!!!!
Moi aussi naturellementquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef zouzou het volgende:
@Sunny.Merci bien,bisous!![]()
@Mooiiii.Il faut voter !
jij snapt er ook gewoon weinig van hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig dat alleen op kutposts reageert en bv niet op die lieve van zouzou. Siert je niet.quote:
heb ik op mijn log op gereageerd integraal....quote:Op maandag 22 juni 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig dat alleen op kutposts reageert en bv niet op die lieve van zouzou. Siert je niet.
Al die communicatiemiddelen ook, niet bij te houden. Hyves, Twitter, Blogs en FOK!, het houdt maar niet op.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
heb ik op mijn log op gereageerd integraal....
Dan staan we er als Nederland weer lekker op. Goeie reclame..quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef zouzou het volgende:
Met mijn Franse vrienden ,hebben wij ook veel gestemt ! Huub is ons favorite NEDERLANDER !!!!!!! En Claire is de mooiste "MAMAN" !![]()
![]()
De wietplantage was van haar huisgenoot die dat antikraakpand met haar deelde. En met Huub gaat ze niet meer om. Wel met Hedda, Huubs "oude" ex. In DGK konden die meiden elkaars bloed wel drinken en nu zijn ze dikke vriendinnen. Ze hebben allebei geen omgang meer met Huub.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef anjer53 het volgende:
Hallo Fokkers!
En hoe is het met Lieke? Is het nou waar dat zij wiet had? Ziet Huub die nog wel eens?
Ik dacht dat hij bovenaan stond..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ha ha en Huubdegoudenkooi op de 5de plaats op twitterwall en het is stil aan de overkant![]()
![]()
![]()
Qua stemmen wel boven Claire,maar maak je geen zorgen ha ha , @Roh2haalt ie ook in.En anders jammer 2de plaats is ook mooi in 4 dagenquote:
Wat zegt je huisarts nu van deze obsessie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En
Qua stemmen wel boven Claire,maar maak je geen zorgen ha ha , @Roh2haalt ie ook in.En anders jammer 2de plaats is ook mooi in 4 dagen![]()
![]()
Lots of love aan L _O
En @BerryV vraagt aan twitter of ie z'n stemmen mag terugkrijgen...Paniekwant Huub de goudenkooi wordt winnaar
![]()
![]()
"Gevalletje bijverzekeren."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt je huisarts nu van deze obsessie?
he, 1 ding, dat wietplantage verhaal was wel waar, ook al was het echt een naaistreek van mij dat ik het gebruikte (in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd?) ze had 't mij zelf verteld. Hoe kon ik dat nou anders weten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wietplantage was van haar huisgenoot die dat antikraakpand met haar deelde. En met Huub gaat ze niet meer om. Wel met Hedda, Huubs "oude" ex. In DGK konden die meiden elkaars bloed wel drinken en nu zijn ze dikke vriendinnen. Ze hebben allebei geen omgang meer met Huub.
En verder heeft Lieke een nieuwe look, het was wel even wennen, maar ze blijft hoe dan ook een kanjer!![]()
[ afbeelding ]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he, 1 ding, dat wietplantage verhaal was wel waar, ook al was het echt een naaistreek van mij dat ik het gebruikte (in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd?) ze had 't mij zelf verteld. Hoe kon ik dat nou anders weten!
Ze vertelde mij dat snachts een keer dat ze er net een was begonnen thuis, superstom, week later moest ze naar de "dokter" (politie) om een verklaring af te leggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?En Huub, weet jij iets over Natashia en of die show met Yoran en Jaap nog komt?
Lieke fluisterde al haar geheimpjes in bed tegen Huub, en Huub fluisterde al zn leugens in bed tegen Lieke waarmee hij haar compleet manipuleerde en ook daarin nog is gedekt werd door de redactie als Lieke verhaal ging halen, enorm goede strategie in mijn ogenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?En Huub, weet jij iets over Natashia en of die show met Yoran en Jaap nog komt?
Hmm, ik vind Lieke leuker zonder die extensions.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En verder heeft Lieke een nieuwe look, het was wel even wennen, maar ze blijft hoe dan ook een kanjer!![]()
[ afbeelding ]
Hoi Huub, bedankt voor je antwoorden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze vertelde mij dat snachts een keer dat ze er net een was begonnen thuis, superstom, week later moest ze naar de "dokter" (politie) om een verklaring af te leggen.
nee, zij vertelde het mij, gewoon omdat je dingen met elkaar deelt als je een relatie hebt. De police vond die plantage een paar dagen later. Zij heeft verklaard dat hij niet van haar was, maar goed, let bygones be bygones. T was echt een rattenstreek van mij om dat te gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:26 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Hoi Huub, bedankt voor je antwoorden.
Maar jij zegt dus dat de politie dit 's nachts gehoord heeft?Maar het kan toch niet, als de politie dit weet dan zou ze toch gestraft zijn? Of moest ze voor straf de goude kooi in?
![]()
Ik vindt het een beetje een vreemd verhaal. Denk dan eerder dat ze dit misschien verzonnen heeft om jou vertrouwen te winnen dan ofzo. Kan toch?
Jammer dat je niks mag zeggen over Jaap, jij hebt het natuurlijk al gezien, maar ik ben zo nieuwsgierig!
Spannend dat de baby elk moment kan komen! Ben jij ook helemaal klaar voor de bevalling? Goed opgelet bij die puf-lessen? Weet je waar je straks moet knippen? Succes en sterkte in ieder geval!
Dus Lieke heeft volgens jou tegen de politie gelogen en is/was een drugsproducent?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, zij vertelde het mij, gewoon omdat je dingen met elkaar deelt als je een relatie hebt. De police vond die plantage een paar dagen later. Zij heeft verklaard dat hij niet van haar was, maar goed, let bygones be bygones.
PC eend?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, zij vertelde het mij, gewoon omdat je dingen met elkaar deelt als je een relatie hebt. De police vond die plantage een paar dagen later. Zij heeft verklaard dat hij niet van haar was, maar goed, let bygones be bygones. T was echt een rattenstreek van mij om dat te gebruiken.
Over dat hele Huub heeft gelogen verhaal, ik had met mijn stomme kop verteld tegen Lieke over achter. Dit was wel waar maar moest het ontkennen tegenover haar. Had ook afgesproken het tussen mij en "achter" te houden. Maar ik moest het weer zonodig aan Lieke vertellen. Want "achter" ontkende het gewoon glashard en stelde mij voor de keuze. Of je zegt zelf dat het niet waar is, of wij zeggen dat het niet waar is. (terwijl het wel zo was) Nou heb toen maar gezegd dat ik het verhaal verzonnen had.
PC eend, Jaap heeft Lieke zo mooi gemanipuleerd snachts "onder de dekens" daar ligt de ware reden van haar vertrek. Maar dat kan ik echt niet vertellen, maar dat is het meest briljante wat ooit iemand heeft gedaan. Jaap is echt in LIeke haar hoofd gekropen en heeft haar helemaal gek gemaakt. Maar dat is niet aan mij om te vertellen. Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver, maar LIeke stond ook vooraan om Eric eruit te terroriseren.
Ik ben as ready voor de bevalling as one can be. Vind het superspannend en heb er vet veel zin in!
Dat kan ik ook ff niet volgen.quote:
dat denken wel meer mensenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef Meds het volgende:
Quote Huub
Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver,
Hahaha LACHUH, iemand het leve zuur maken, vet lachuh man. Jaaaah, iemand helemaal kapot makuh. GAAF man...... huhhuhuh.... en dan hoeruh bestellen... lache....
arme baby
Je bent in ieder geval in Huub's gedachtenquote:
Gezelliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval in Huub's gedachten
@BerryV heeft zijn punten terug, die hem natuurlijk toekwamenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En
[..]
En @BerryV vraagt aan twitter of ie z'n stemmen mag terugkrijgen...Paniekwant Huub de goudenkooi wordt winnaar
![]()
![]()
Je komt in de twitter wall of fame ofzoiets?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
wat kan je winnen bij die twitter wedstrijd?
Eeuwige roem ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
wat kan je winnen bij die twitter wedstrijd?
Wat een eerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Suikeroom het volgende:
aight dope man! volgens mij haalde Huub ons door elkaar @ PC Eend
Je moet wat over houden voor een baan achter de schermen? Lieke die dacht door haar deelname aan DGK een baantje te krijgen bij John de Molquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef Meds het volgende:
Quote Huub
Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver,
Hahaha LACHUH, iemand het leve zuur maken, vet lachuh man. Jaaaah, iemand helemaal kapot makuh. GAAF man...... huhhuhuh.... en dan hoeruh bestellen... lache....
arme baby
Haalt niet weg dat Meds gelijk heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je moet wat over houden voor een baan achter de schermen? Lieke die dacht door haar deelname aan DGK een baantje te krijgen bij John de Mol.
Palma gaat haar verhaal vertellen tegen Huub
Palma gaat los tegen Lieke
Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
@BerryV heeft zijn punten terug, die hem natuurlijk toekwamen![]()
En straks lekker Huup huup voorbij
Hoezo? Wat heeft Berry gedaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..![]()
Je snapt wel dat je jezelf flink voor lul zet met opmerkingen als deze he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..![]()
Ik had al gelezen hoor, daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lees lekker terug,ik heb eff wat beters te doen
Helaas zijn er legio baby's waarbij ik dat denk maar de kinderbescherming niet veel zal doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
@meds, marrije, die arme baby, ik zou als ik jullie was de kinderbescherming inschakelen. Die idioot van een Huub wordt vader! Dat kan natuurlijk niet!
Nou je het zegt, erg jammer dat Brian niet wat meer van zichzelf laat horen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe zijn baby eruit ziet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef anjer53 het volgende:
Hij kan ook gewoon net als sommige van die andere helemaal niets meer van zich laten horen.
[ afbeelding ]quote:Nou je het zegt, erg jammer dat Brian niet wat meer van zichzelf laat horen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe zijn baby eruit ziet.
Je moet even flink schelden, dan reageert hij wel.quote:
Okay, ik dacht al omdat ik twee kleurtjes heb, blauw van modje en bruin van pindaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet even flink schelden, dan reageert hij wel.
ach weet je? Ik schaam mij niet voor DGK, ben er zelfs trots op. Heb er ook zoveel dingen gedaan die wel leuk zijn en waar ik ook met recht trots op kan zijn. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Helaas zijn er legio baby's waarbij ik dat denk maar de kinderbescherming niet veel zal doen.
Dat je vader wordt vind ik leuk voor jou, maar ik heb wel wat medelijden met een kindje waarvan de vader voor het oog van half Nederland de hoerenloper heeft lopen uithangen. Je maakt mij niet wijs dat dat leuk is voor een kind.
Net zoals ik medelijden heb met het kindje van Nadia en Dennis waarvan de helft van Nederland heeft kunnen meekijken hoe het is verwektDat laatste vind ik misschien nog wel triester.
Neemt niet weg dat ik hoop (en ik denk ook wel dat dat het geval zal zijn hoor dus het valt ook allemaal wel mee) dat de kindjes veel liefde en geborgenheid krijgen, want dát is tenslotte wat ze nodig hebben.
Wat ik bedoel is dat Huub zegt (zie eerder) dat Lieke hem had vertelt dat ze een wietplantage was begnnen. Huub zegt dat die vervolgens gevonden is bij haar thuis door de politie en Lieke (terwijl ze nog de goude kooi zat) verhoort werd door de politie. Dat ze daar ontkent heeft en weer gewoon verder speelde in de goude kooi.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef zouzou het volgende:
op TV iederen is vrij om te zeggen iets zonder straf, er is geen rechtbank , iederen kan zeggen wat hij wilt alleen als er is een zak met rechter en officier vn de justitie ! de witplantage is gebeurt lang geleden,en zij krijgen gewoon boeten en de justitie gaan niet een 2e zak van maken, kan niet ! Dus ik geloof het
Vraag ik me al een tijdje af, maar ik vraag me af waarom hij zich er niet openlijk van distantieert, Blijkbaar wint de bekendzijngeilheid het van zijn ozo goede inborst, opvoeding, wijsheid en intelligentie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:33 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Huub zegt (zie eerder) dat Lieke hem had vertelt dat ze een wietplantage was begnnen. Huub zegt dat die vervolgens gevonden is bij haar thuis door de politie en Lieke (terwijl ze nog de goude kooi zat) verhoort werd door de politie. Dat ze daar ontkent heeft en weer gewoon verder speelde in de goude kooi.
Dat kan toch helemaal niet? Daar wordt je toch voor gestraft door de politie? Of uit het programma gezet lijkt me dan?
Ik denk dat als het waar is dat Lieke zoiets tegen huub heeft gezegt, ze dit alleen maar deed om zijn vertrouwen te winnen. Anders is ze zo ontzettend dom!
En die baby komt echt wel goed terecht hoor. Daar maak ik me niet zo zorgen over. Denk niet dat er over een paar jaar nog mensen zo druk met de goude kooi bezig zijn. Het enige wat Huub aan zijn peuter uit moet leggen denk ik, is wie die vrouwen zijn van wie hij de naam op zijn rug heeft laten zetten. En dat is niet zo erg.
Ik zou me eerder zorgen maken over een aantal van die geobsedeerde vrouwen die Huub constant voor lul zetten. Ja, want dat doen ze. Is toch niet normaal dat mensen die niks met Huub te maken hebben en gewoon twitteren opeens gestalkt worden door een stel hysterische mensen? Moet je voorstellen, je zit nietsvermoedend achter je pc'tje, krijg je opeens telefoontjes van mensen waarvan je niet eens wist dat ze zo bestonden! Heb je ook een verhaal te vertellen aan je vrienden zeg! Is toch niet tegeloven? Is leuk als ie wint hoor, maar om nou wekkers te gaan zetten zodat je eraan denkt te stemmen elke 20 minuten?![]()
Huub, jij bent altijd zo eerlijk zeg je, vertel dan eens... schaam je je niet een klein beetje voor die fans? Ik bedoel, mensen spreken jou daar toch ook op aan?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
Overduidelijk werd steeds gezegd. "niets is wat het lijkt". Zo was dat ook met Lieke. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan. W.b. de wietplantage. Ik heb er zelf een naast de deur gehad. Ik heb dat ook aangegeven bij de politie. Ik had nl. niet zo'n zin in brand. De mensen worden verhoord spullen in beslag genomen en/of vernietigd en weer heengezonden. Een 1e keer levert dat meestal een boete op. En een hoge rekening van het gas en waterbedrijf.
In het geval Lieke: zij woonde in een schattig huisje aan de rand van een bos in een antikraakpand. Zij bewoonde maar een klein gedeelte daarvan. Heeft ze zelf open en al op de streams verteld. Het is dus heel goed mogelijk dat zij het niet zelf heeft gedaan maar gelegenheid heeft gegeven tot. Ws. tegen betaling. Zo hoefde zij er ook niet zelf voor te zorgen. Na de kooi kon ze ook niet meer terug naar dat huis. Ik geloof het dan ook wel.
En Huub stalken? Als hij daar last van heeft kan hij ze ook bij twitter blocken. Ik denk dat hij eerder last heeft van mensen die al zijn stappen nauwkeurig volgen en dan weer reden hebben allerlei laster en rottigheid te spuien. Die oor en veroordelen deze mensen, maar blijven er zelf dag en nacht mee bezig.
Sommige mensen slikken (letterlijk en figuurlijk) alles van Huub.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef zouzou het volgende:
@medsssss .U heeft geen gevoel om zo praaten over babys die nog niet eens geboren !, op TV iederen is vrij om te zeggen iets zonder straf, er is geen rechtbank , iederen kan zeggen wat hij wilt alleen als er is een zak met rechter en officier vn de justitie ! de witplantage is gebeurt lang geleden,en zij krijgen gewoon boeten en de justitie gaan niet een 2e zak van maken, kan niet ! Dus ik geloof het
Ik hou ook m'n hart vast ja...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
inderdaad haalde PC Eend en Suikeroom even doorelkaar,
over die twitterwallfameding, tis maar waar je je druk over wilt maken!
@meds, marrije, die arme baby, ik zou als ik jullie was de kinderbescherming inschakelen. Die idioot van een Huub wordt vader! Dat kan natuurlijk niet!
Precies. Dit verhaal van Huub klopt dus weer van geen kanten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:33 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Huub zegt (zie eerder) dat Lieke hem had vertelt dat ze een wietplantage was begnnen. Huub zegt dat die vervolgens gevonden is bij haar thuis door de politie en Lieke (terwijl ze nog de goude kooi zat) verhoort werd door de politie. Dat ze daar ontkent heeft en weer gewoon verder speelde in de goude kooi.
Dat kan toch helemaal niet? Daar wordt je toch voor gestraft door de politie? Of uit het programma gezet lijkt me dan?
Ik denk dat als het waar is dat Lieke zoiets tegen huub heeft gezegt, ze dit alleen maar deed om zijn vertrouwen te winnen. Anders is ze zo ontzettend dom!
Als Huub de komende jaren tot de jaren des verstands komt is er nog hoop. Voorlopig staat Claire straks voor de ondankbare taak twee kleuters op te voeden.quote:En die baby komt echt wel goed terecht hoor. Daar maak ik me niet zo zorgen over. Denk niet dat er over een paar jaar nog mensen zo druk met de goude kooi bezig zijn. Het enige wat Huub aan zijn peuter uit moet leggen denk ik, is wie die vrouwen zijn van wie hij de naam op zijn rug heeft laten zetten. En dat is niet zo erg.
Maak kennis met het fenomeen Huubsoppers. Het kan trouwens nog veel gekker. Vrouwen die Huub tot hun pleegzoon bombarderen e.d.. Alles hebben we al gezien. Ik voorspel je ook dat er een flink aantal van die vrouwen voor zijn huis een nachtwake zullen houden in de nacht dat Claire moet bevallen. Ik hoop dat Huub de dranghekken al besteld heeft.quote:Ik zou me eerder zorgen maken over een aantal van die geobsedeerde vrouwen die Huub constant voor lul zetten. Ja, want dat doen ze. Is toch niet normaal dat mensen die niks met Huub te maken hebben en gewoon twitteren opeens gestalkt worden door een stel hysterische mensen? Moet je voorstellen, je zit nietsvermoedend achter je pc'tje, krijg je opeens telefoontjes van mensen waarvan je niet eens wist dat ze zo bestonden! Heb je ook een verhaal te vertellen aan je vrienden zeg! Is toch niet tegeloven? Is leuk als ie wint hoor, maar om nou wekkers te gaan zetten zodat je eraan denkt te stemmen elke 20 minuten?![]()
Hoe hij daar over denkt heeft hij een paar weken geleden al eens in een openhartige bui prijsgegeven, maar die woorden heeft hij later weer ingeslikt door te stellen dat hij het had over de bladen en niet over zijn fans. (Hij gaat er dan wel aan voorbij dat het juist de lezers zijn die het bestaansrecht van de bladen vormen, maar goed.. )quote:Huub, jij bent altijd zo eerlijk zeg je, vertel dan eens... schaam je je niet een klein beetje voor die fans? Ik bedoel, mensen spreken jou daar toch ook op aan?
Ook al is het voor de eerste keer, je wordt als hoofdverdachte echt niet binnen een paar uurtjes weer naar huis gezonden, just like that.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
Overduidelijk werd steeds gezegd. "niets is wat het lijkt". Zo was dat ook met Lieke. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan. W.b. de wietplantage. Ik heb er zelf een naast de deur gehad. Ik heb dat ook aangegeven bij de politie. Ik had nl. niet zo'n zin in brand. De mensen worden verhoord spullen in beslag genomen en/of vernietigd en weer heengezonden. Een 1e keer levert dat meestal een boete op. En een hoge rekening van het gas en waterbedrijf.
Hahaha.. je weet de zaken altijd zo mooi uit te leggen als het gaat om Huub van iets vrij te pleiten en een ander in staat van beschuldiging te stellen. Ik denk wel eens dat jij misschien een partner bent in de maatschap Sop, Sop & Sop, advocaten en procureurs.quote:In het geval Lieke: zij woonde in een schattig huisje aan de rand van een bos in een antikraakpand. Zij bewoonde maar een klein gedeelte daarvan. Heeft ze zelf open en al op de streams verteld. Het is dus heel goed mogelijk dat zij het niet zelf heeft gedaan maar gelegenheid heeft gegeven tot. Ws. tegen betaling. Zo hoefde zij er ook niet zelf voor te zorgen. Na de kooi kon ze ook niet meer terug naar dat huis. Ik geloof het dan ook wel.
Hahaha.. je bedoelt waarschijnlijk de mensen die niet door een roze brilletje naar de streams hebben gekeken..quote:En Huub stalken? Als hij daar last van heeft kan hij ze ook bij twitter blocken. Ik denk dat hij eerder last heeft van mensen die al zijn stappen nauwkeurig volgen en dan weer reden hebben allerlei laster en rottigheid te spuien. Die oor en veroordelen deze mensen, maar blijven er zelf dag en nacht mee bezig.
Ik heb Lieke nooit tot mijn pleegdochter geproclameerd of gestalkt of wat dan ook hoor, dus die vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef shomila het volgende:
Ik weet niet hoor pearlbitch maar alles wat je daar beschrijft zo doe jij over Lieke dus wat is het probleem als mensen dat over Huub doen.
Laat lekker gaan het is mijn ding ook niet maar leven en laten leven.
Nee hoor, ik ben Lieke niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef anjer53 het volgende:
Pearlbitch, the one and only... Lieke?![]()
Hoop het eigenlijk wel, want beetje lullig als er zoiets over je geschreven word en je weet van niks. Kan je je niet eens verdedigen. Of het nou waar is of niet wat Huub zegt.
Zit jij nog in die kooi? Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
stukken tekst, scrol,,
Hahaha.. je bedoelt waarschijnlijk de mensen die niet door een roze brilletje naar de streams hebben gekeken..
Denk dat jij eerder met een roze brilletje naar Lieke in de Kooi hebt gekeken, en waarom heeft Lieke nog een hyves voor haar fans, als ze niets meer met DGK te maken wil hebben, en het achter zich gelaten heeft, zoals jij beweert?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook al is het voor de eerste keer, je wordt als hoofdverdachte echt niet binnen een paar uurtjes weer naar huis gezonden, just like that.
[..]
Hahaha.. je weet de zaken altijd zo mooi uit te leggen als het gaat om Huub van iets vrij te pleiten en een ander in staat van beschuldiging te stellen. Ik denk wel eens dat jij misschien een partner bent in de maatschap Sop, Sop & Sop, advocaten en procureurs.![]()
[..]
Hahaha.. je bedoelt waarschijnlijk de mensen die niet door een roze brilletje naar de streams hebben gekeken..
Nee ze zoekt op geen enkele manier de publiciteit, hoeft ook niet, daar zorg jij wel voor d.m.v het plaatsen van foto's op diverse fora.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben Lieke niet.![]()
En tja, Huub heeft wel meer lelijke dingen over Lieke op het internet gegooid. Hier en op zijn eigen weblog. Lieke is wat dat betreft een stuk wijzer: ze reageert nergens op en laat zich ook niet verleiden om hetzelfde puberale gedrag te vertonen. En zo laat ze zien dat ze er mijlenver boven staat. DGK is voor haar een afgesloten periode en verder zoekt ze op geen enkele manier de publiciteit. Voor haar fans is ze bereikbaar op haar hyves: http://sporty-lieke.hyves.nl
Dus?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef sering het volgende:
[..]
Nee ze zoekt op geen enkele manier de publiciteit, hoeft ook niet, daar zorg jij wel voor d.m.v het plaatsen van foto's op diverse fora.
Sopperdesopperdesopsopsop.....Sopperdesopperdesopsopsop.....perdesopsopsope perdesopsosp sopperdesopopop.quote:
Waarom gebruik je Huub zijn quote's die je zo verafschuwd? Je weet toch dat je daar heel veel mensen mee beledigd? Got you!!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus?
Haalt niet weg dat Lieke de publiciteit niet zoekt en zeker niet soppers stimuleert om door te gaan met het vereren van een of andere 'mongool' die denkt dat hij met zijn gedrag daar iets bijzonders gedaan heeft.
Met dat verschil (en dan distantieer ik me verder van de rest van de inhoud, we zien nergens Lieke die de toorts brandend houdt. Lieke nog gezien hier? Nee, alleen de enige echte sopkoningquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef sunny16947 het volgende:
pearltje toch. Nog een keer speciaal voor jou.
1e: Ik schreef "dat het heel goed mogelijk was" en schetste een situatie.
2e: Ik heb de procedure omtrent een wietplantage ondervonden!!!!!! Dus uit welke "ondervinding" spreek jij als "alles wetende".
3e: Lieke doet er heel verstandig aan om te zwijgen en uit de publiciteit te blijven. Stel je voor dat ze het zelf eens "naar waarheid"uit zou moeten leggen.
4e: Je zou zelf die roze bril eens af moeten zetten. Lieke is niet zo onschuldig als ze lijkt. Waarmee ik niet zeg dat ze slecht is. Maar de troon waar jij er steeds op zet is ook wat overdreven dweperig.
Als hij het gebruikt, is he goed, toch? Ik wil graag jullie taal spreken, dat waar jullie zo op glijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je Huub zijn quote's die je zo verafschuwd? Je weet toch dat je daar heel veel mensen mee beledigd? Got you!!!!
En nee Lieke zoekt de publiciteit niet. Ze heeft alleen een fetisj voor fotografen hahahahaha.
What is in a name?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef Wijnneus het volgende:
Ik leef niet in het verleden en ik kijk naar morgen, gewoon normaal.
Als ik bitch achter mn naam zet, hoor ik dan bij jullie?![]()
Heb je ergens mijn goedkeuring gelezen? Dacht het nie.......quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als hij het gebruikt, is he goed, toch? Ik wil graag jullie taal spreken, dat waar jullie zo op glijden.
Hij is daarmee wel jullie lieveling geworden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heb je ergens mijn goedkeuring gelezen? Dacht het nie.......
En die taal. Ach als ik zo je berichten doorlees is die taal jouw eigen taal en niet die van mij. En nee, sorry ik zak niet af naar dat niveau om je te verslaan.
En glijden? Het ijs is gesmolten, de zon schijnt. Dus nog een paar maanden wachten voor er weer wat te glijden valt.
Du pain, du vin, du boursin....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef zouzou het volgende:
hihihi.! Le vin est bon ! BRAVO ! en Sunny :BIZOUS !![]()
anjer53 [] maandag 22 juni 2009 @ 22:22 (#111)quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef anjer53 het volgende:
@ de mensen die hier Huub afkraken:
waar zijn jullie mee bezig? Ik vind het leuk dat hij hier komt en vragen beantwoord. Hij kan ook gewoon net als sommige van die andere helemaal niets meer van zich laten horen. Ik vind het leuk dat hij hij wat meer verteld overhet spel. Wat dat was het toch? Dat met Jaap en Lieke enzo... Het is jammer dat niet meer mensen dat doen!
Dan zouden we tenminste weten hoe het nou echt met die wietplantage zat, of dat niet ook een tactiek van Lieke was. Sorry Huub, maar kan niet geloven dat dat waar is, dat ze zo dom is dat ze zoiets op tv gaat zeggen. Wat ik al eerder zei, dan zou ze toch gestraft zijn?
Ik heb officiele papieren hoor dat Huub mijn adoptiezoon is."Geloof het of niet"quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Lieke nooit tot mijn pleegdochter geproclameerd of gestalkt of wat dan ook hoor, dus die vergelijking gaat niet helemaal op.
Zijn hier allemaal pearl..bitch Thunder...bitch ,quelle fantaisie of jullie zijn gewoon de een persoon !quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:07 schreef zouzou het volgende:
Du pain, du vin, du boursin....
Heeft Frankrijk niet zijn eigen freakshow aan wannabe celebs?![]()
Hi hiquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef sering het volgende:
[..]
Nee ze zoekt op geen enkele manier de publiciteit, hoeft ook niet, daar zorg jij wel voor d.m.v het plaatsen van foto's op diverse fora.
Die hyvespagina had ze al voordat ze aan DGK deelnam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef sering het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder met een roze brilletje naar Lieke in de Kooi hebt gekeken, en waarom heeft Lieke nog een hyves voor haar fans, als ze niets meer met DGK te maken wil hebben, en het achter zich gelaten heeft, zoals jij beweert?
@Meid toch,fantastischquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die hyvespagina had ze al voordat ze aan DGK deelnam.
Het valt alleen wel op dat jij altijd met hele hypotheses komt als de eer van Huub gered moet worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef sunny16947 het volgende:
pearltje toch. Nog een keer speciaal voor jou.
1e: Ik schreef "dat het heel goed mogelijk was" en schetste een situatie.
Ik ken de omvang van jouw wietplantage niet, maar als men spreekt van een plantage is dat wat anders dan drie plantjes in de vensterbank. Wie een professionele plantage in zijn huis heeft, heeft als hij gepakt wordt heel wat uit te leggen. Het merendeel van de wietplantages wordt namelijk volledig gefinancierd door en gerund door de penose. Als jij gesnapt wordt met een wietplantage onder je dak kom je er niet met een vrijblijvende ondervraging van een paar uurtjes vanaf. Bovendien mag je ook nog een paar babbeltjes maken met de fiscale recherche. Als je al dezelfde dag weer naar huis gaat mag je op heel korte termijn weer een paar keer terugkomen. Daar is in dit voorbeeld helemaal geen sprake van geweest.quote:2e: Ik heb de procedure omtrent een wietplantage ondervonden!!!!!! Dus uit welke "ondervinding" spreek jij als "alles wetende".
Beschuldig je hier nu, suggereer je of zeg je weer iets dat het heel goed mogelijk is?quote:3e: Lieke doet er heel verstandig aan om te zwijgen en uit de publiciteit te blijven. Stel je voor dat ze het zelf eens "naar waarheid" uit zou moeten leggen.
Wahahaha.. en dat uit jouw mond toetsenbord...quote:4e: Je zou zelf die roze bril eens af moeten zetten. Lieke is niet zo onschuldig als ze lijkt. Waarmee ik niet zeg dat ze slecht is. Maar de troon waar jij er steeds op zet is ook wat overdreven dweperig.
Sue me!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:30 schreef sering het volgende:
[..]
Nou, op de avond voor je huwelijk een hoer bangen in het aangezicht van je aanstaande en vervolgens je schoonmoeder voor stinkhoer uitmaken vind ik eigenlijk wel bijzonder..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus?
Haalt niet weg dat Lieke de publiciteit niet zoekt en zeker niet soppers stimuleert om door te gaan met het vereren van een of andere 'mongool' die denkt dat hij met zijn gedrag daar iets bijzonders gedaan heeft.
Dat was niet op één en dezelfde avond.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, op de avond voor je huwelijk een hoer bangen in het aangezicht van je aanstaande en vervolgens je schoonmoeder voor stinkhoer uitmaken vind ik eigenlijk wel bijzonder..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sopperdesopperdesopsopsop.....Sopperdesopperdesopsopsop.....perdesopsopsope perdesopsosp sopperdesopopop.![]()
Ze heeft foto's op haar Hyves. Krankzinnig toch??!! Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je Huub zijn quote's die je zo verafschuwd? Je weet toch dat je daar heel veel mensen mee beledigd? Got you!!!!
En nee Lieke zoekt de publiciteit niet. Ze heeft alleen een fetisj voor fotografen hahahahaha.
Neuh.. Daar is meer voor nodig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef Wijnneus het volgende:
Ik leef niet in het verleden en ik kijk naar morgen, gewoon normaal.
Als ik bitch achter mn naam zet, hoor ik dan bij jullie?![]()
Elke zot zen kot, zoals onze zuiderburen zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb officiele papieren hoor dat Huub mijn adoptiezoon is."Geloof het of niet"
Gelukkig zie ik niet iedereen met een piemel alsgeil of lekker ding
Sommige parels vinden alles wat een gat heeft geil en lekkeren maar willen overtuigen dat damesliefde het ultieme is in het leven.Kan best but i'm not interesset![]()
Oww ik heb trouwens wel eens gezoend met 1 meisje en 1 keer een vrouw,best leuk ha ha maar geef mij maar mannen![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan hoe vaak hij dit soort fratsen uithaalde. ik haal het allemaal al door elkaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was niet op één en dezelfde avond.
Ik ook!!quote:verder amuseer ik me wel
Dus datquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Elke zot zen kot, zoals onze zuiderburen zeggen.
Leuke huis tuin en keukenkiekjes waar ze absoluut niet mee in de publiciteit wil komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft foto's op haar Hyves. Krankzinnig toch??!! Het zou verboden moeten worden.![]()
Ik snap wel dat het bij Lieke meer opvalt dan bij anderen. Ze is nu eenmaal bijzonder fotogeniek.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt alleen wel op dat jij altijd met hele hypotheses komt als de eer van Huub gered moet worden.![]()
[..]
Ik ken de omvang van jouw wietplantage niet, maar als men spreekt van een plantage is dat wat anders dan drie plantjes in de vensterbank. Wie een professionele plantage in zijn huis heeft, heeft als hij gepakt wordt heel wat uit te leggen. Het merendeel van de wietplantages wordt namelijk volledig gefinancierd door en gerund door de penose. Als jij gesnapt wordt met een wietplantage onder je dak kom je er niet met een vrijblijvende ondervraging van een paar uurtjes vanaf. Bovendien mag je ook nog een paar babbeltjes maken met de fiscale recherche. Als je al dezelfde dag weer naar huis gaat mag je op heel korte termijn weer een paar keer terugkomen. Daar is in dit voorbeeld helemaal geen sprake van geweest.
Overigens is dit van mijn kant geen empirische ervaring, maar ik heb het wel van heel dichtbij meegemaakt.
[..]
Beschuldig je hier nu, suggereer je of zeg je weer iets dat het heel goed mogelijk is?
[..]
Wahahaha.. en dat uit jouw mond toetsenbord...![]()
![]()
Wel grappig dat hier nooit op ingegaan wordt. Want hé dan moeten ze van target veranderen. En dat is niet leuk want die persoon komt hier niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Over dat hele Huub heeft gelogen verhaal, ik had met mijn stomme kop verteld tegen Lieke over achter. Dit was wel waar maar moest het ontkennen tegenover haar. Had ook afgesproken het tussen mij en "achter" te houden. Maar ik moest het weer zonodig aan Lieke vertellen. Want "achter" ontkende het gewoon glashard en stelde mij voor de keuze. Of je zegt zelf dat het niet waar is, of wij zeggen dat het niet waar is. (terwijl het wel zo was) Nou heb toen maar gezegd dat ik het verhaal verzonnen had.
PC eend, Jaap heeft Lieke zo mooi gemanipuleerd snachts "onder de dekens" daar ligt de ware reden van haar vertrek. Maar dat kan ik echt niet vertellen, maar dat is het meest briljante wat ooit iemand heeft gedaan. Jaap is echt in LIeke haar hoofd gekropen en heeft haar helemaal gek gemaakt. Maar dat is niet aan mij om te vertellen. Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver, maar LIeke stond ook vooraan om Eric eruit te terroriseren.
ik ben ook heel benieuwd naar het gemanipuleer van Jaapquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wel grappig dat hier nooit op ingegaan wordt. Want hé dan moeten ze van target veranderen. En dat is niet leuk want die persoon komt hier niet.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:40 schreef Suikeroom het volgende:
wat is er mis met willen opvallen?
sunny16947 en de Bitches!! jullie zijn echt obsessed, altijd iets negatiefs over Lieke en Huub (en Claire er ook nog eens in meeslepen!) willen zeggen, het is over laat het rusten
Vergeet haar seksie slip niet toen de fiesieooo op bezoek kwam in DGK,blauw en doorzichtig was ie..quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Leuke huis tuin en keukenkiekjes waar ze absoluut niet mee in de publiciteit wil komen.
Een reclameshoot voor een beautysalon
Een presentatie bij een opening
Een presentatie bij een modeshow.
Ex pornstar en bloemendaal
Neuhhhhhhhhh ze wil echt niet opvallen hoor.
Nee ,Huub is altijd de lul en Lieke is miss perfect"dus niet.Trusteh,morgen weer lekker zonnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:40 schreef Suikeroom het volgende:
wat is er mis met willen opvallen?
sunny16947 jij bent echt obsessed, altijd iets negatiefs over Lieke willen zeggen, het is over laat het rusten
je begrijpt schijnbaar meer niet ... remlof vroeg iets ...quote:
Hé! Je gaat die fanatici van beide zijden toch niet richting 'onze' SC jagen? Is er geen afgesloten deeltje op FOK! waar ze elkaar naar hartenlust met 'feiten' uit lang vervlogen DGKtijden om de oren kunnen slaan? In de ijdele hoop elkaar ooit nog van hun grote gelijk te overtuigen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:36 schreef remlof het volgende:
Dat gebitchfight over dingen uit het verleden doen jullie maar ergens anders, in de RLS SC ofzo.
Nee dat deeltje is er niet en willen we ook niet faciliteren. Maar ik zou graag zien dat het hier ontopic bleef en niet verzandt in een schoolplein "welles/nietes"quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Je gaat die fanatici van beide zijden toch niet richting 'onze' SC jagen? Is er geen afgesloten deeltje op FOK! waar ze elkaar naar hartenlust met 'feiten' uit lang vervlogen DGKtijden om de oren kunnen slaan? In de ijdele hoop elkaar ooit nog van hun grote gelijk te overtuigen?
Damn.
quote:
Jij dacht dat het in die sc verplicht over RLS praten is? Gelukkig niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef sunny16947 het volgende:
RLS SC hmmmm weinig RLS te vinden. Dacht dat het Asiel SC was.
mensen die de kapster rauw vlees naar haar huis toe stuurden met een briefje erbij "ik weet waar je dochter naar school gaat" vind ik niet normaal en zulke zaken zal ik altijd veroordelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:57 schreef Meds het volgende:
Quote Huub:
er zijn ook "fans" geweest die mensen gingen bedreigen met wie ik ruzie had in de kooi, dat vind ik niet normaal en daar heb ik mij ook altijd gedistiantieerd. Maar als mensen een kookwekker zetten om op mij te stemmen in die competitie, waarom zou ik daar dan afstand van moeten nemen? Als mensen dat leuk vinden waarom niet? Laat iedereen nou gewoon lekker doen wat hij of zij vind, als ze er andere mensen maar niet mee lastig vallen dan heb ik er geen problemen mee.
Ik begrijp niet waarom je nu afgeeft op je "fans" die je "tegenstanders" te lijf wilden gaan. Jij was immers degene die dag in dag uit je tegenstanders treiterde, manipuleerde, fysiek (probeerde) te intimideren en vooral verbaal enorm agressief was. Je had je er bewust van moeten zijn dat jouw gedrag geweld uitlokt. Want er kijken gewoon hele domme mensen naar dit soort programma's, misschien nog wel dommer dan die mensen die met jou in dat huis zaten. Dit rudimentaire imitatiegedrag is wat je nu veroordeelt terwijl je notabene zelf aan het begin van de keten staat en hier op dit topic nog steeds dweept met je eigen wangedrag. Hoe verknipt.
Quote Huub:
Jaap heeft Lieke zo mooi gemanipuleerd snachts "onder de dekens" daar ligt de ware reden van haar vertrek. Maar dat kan ik echt niet vertellen, maar dat is het meest briljante wat ooit iemand heeft gedaan. Jaap is echt in LIeke haar hoofd gekropen en heeft haar helemaal gek gemaakt. Maar dat is niet aan mij om te vertellen. Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver, maar LIeke stond ook vooraan om Eric eruit te terroriseren.
Je hebt toch de knopjes om dit topic een schop die kant op te geven?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:33 schreef remlof het volgende:
Misschien moet Huub maar eens een R&P topic voor zichzelf openen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef shomila het volgende:
Zeg, opkutten hier. Lees je geen waarschuwingen?
Mensen hun berichten veranderen, wat een rotstreek zeg, ga lekker Huub pesten met een kan jenever.quote:
Misschien na de geboorte van de kleine Huub/Claire en de 'ahhh's', 'oehhhh's' en 'arm kind met zo'n vader' dat ding er op hangen? Is dat een idee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef static het volgende:
Luister eens, als het zo doorgaat komt hier een groot hangslot op.
Wie zijn billen brandt...
Je bericht is gewoon terug te lezen hoor. Ik baal van dat gezeik hier en static van plan is om er een slotje op te gooien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:13 schreef shomila het volgende:
kinderachtig mijn bericht te veranderen.
Lijkt mij wel. Men wil kennelijk geen discussietopic over DGK meer op FOK!. Hier is het off-topic. Ik hoop dan wel dat de powers that be ook zo consequent zijn als straks iedereen hier uitgebreid komt kindje wiegen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien na de geboorte van de kleine Huub/Claire en de 'ahhh's', 'oehhhh's' en 'arm kind met zo'n vader' dat ding er op hangen? Is dat een idee?
Je doet er anders aardig aan mee.quote:
Ben blij dat je met een slotje instemt, is dat gezeik met Huub eindelijk afgelopen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bericht is gewoon terug te lezen hoor. Ik baal van dat gezeik hier en static van plan is om er een slotje op te gooien.
En wat Charmian zegt.
Waar we lekker verder gaan op Huub z'n blogquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben blij dat je met een slotje instemt, is dat gezeik met Huub eindelijk afgelopen.
Maar ze is geen Hubiske hoor, dat beeld ik me maar in. Damn, somtimes, I hate it when I'm right.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je doet er anders aardig aan mee.
Goed idee, daar kan hij dan zelf de vloer schoonhouden en is kwijlen zelfs een vereiste. Ik wens je alle soorten van plezier.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waar we lekker verder gaan op Huub z'n blog![]()
![]()
![]()
quote:heeejj Amanda,
jij blijkt opeens mijn nieuwe buurvrouw te zijn, hihi.
ik zag je vandaag nog met boodschappen lopen.
maar ik wou even zeggen dat ik het erg leuk vind voor jou en Afrojack dat jullie saampjes wonen .
ik zie je waarschijnlijk nog wel eens in de buurt ofzo.
Groetjes,
je nieuwe [over]buurmeisje!
Leuk,lijkt me een aardige jongenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef snetje het volgende:
aaaaaahhh... mandje woont samen nu met die avrojas lees ik net op der hyves ....
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:21 schreef anjer53 het volgende:
Twee dingen.
1. Dit heet toch "cbml'ers, dgk'ers en bb'ers in de media"?
Klopt alweer.quote:Huub is toch een DGK'er, of niet?
Dat is altijd maar net hoe het uitkomt.quote:En internet is toch een medium, of niet?
Klopt gedeeltelijk. Alleen als het conform de richtlijnen van het moderatieteam gaat.quote:En op een forum kom je toch om te discussieren?
Zolang je Huub een veer (en het liefst een hele kip tegelijk) in z'n kont douwt is er niks aan de hand, maar als je je kritisch over hem uitlaat en daarmee de soppers irriteert schijnt er ineens van hogerhand te moeten worden ingegrepen.quote:Dus als mensen hier over of met Huub discussieren over hemzelf of hoe hij zich in de media (roddelbladen, twitter, zijn weblog) opstelt, wat is dan het probleem van die moderators?
Dan ben je in goed gezelschap: ik snap er ook niks van..quote:Ik snap het niet.
Ik denk dat ze er ineens achter is gekomen dat ze helemaal niet schrijven kan.quote:2. Natashia zou toch een boek uitbrengen over de goude kooi? Hoe is dat afgelopen?
Bedacht me opeens dat ze ooit een passie had voor voorlezen. Ik heb gekeken bij de luisterboeken op bol.com, maar ook daar is ze niet te vinden. Ook niet bij de kinder-luisterboeken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat ze er ineens achter is gekomen dat ze helemaal niet schrijven kan.
Lees je eff eff in en kijk filmpjes terug,"tip"?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:11 schreef remlof het volgende:
Who the fuck was Huub ook alweer eigenlijk?
Hier ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:03 schreef mootie het volgende:
/plaatsvervangende schaamte
Ik ben nog nieuw hier, maar wat een one-liner kan je produceren zeg!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Ga alsjeblieft een leven zoeken allemaal!
Eerlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:54 schreef zouzou het volgende:
Merci,Thunder.dat u mij een antwoord geeft,merci!
Hubbadeppen...? ben ik niet, ik ben ook geen grouppie, ik vind altijd Huub intelligent en Eerlijk met wat hij doet en zegt, daarom vind ik hem leuk! ik zie in hem een kind en dat is zijn charme! Salut Thunder!
Heb JIJ eigenlijk wel een neus? Of heb je die van pinokkio?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eerlijk?De grootste manipulator vindt zichzelf eerlijk, en komt zo ook over, bij mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. Hij kan op zijn manier best wel charmant zijn, maar dat wordt overschaduwd (bij mij) door het manipuleren (ook van zijn 'fans') door eerlijkheid te claimen, daar waar hij eigenlijk eerlijkheid misbruikt, door bot te doen en daar waar hij iets niet (meer) kan ontkennen, zich beroept op die eerlijkheid en 'groots' zijn eerlijkheid betuigt door toe te geven. Snap je het nog?
I rest my case!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:11 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Heb JIJ eigenlijk wel een neus? Of heb je die van pinokkio?
Ehm ja..... daarom kwam ik weer even in dit topic kijken...quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien na de geboorte van de kleine Huub/Claire en de 'ahhh's', 'oehhhh's' en 'arm kind met zo'n vader' dat ding er op hangen? Is dat een idee?
Ik heb wel iets beters te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lees je eff eff in en kijk filmpjes terug,"tip"?![]()
Het is in ieder geval wel meer nieuwswaardig dan constant gejankzak over de wijze waarop een spelletje tot dik een jaar geleden gespeeld werd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef Meds het volgende:
nee dat geneuzel over een baby van twee post-puberale wannabe BN' ers is interessant
Ik vind babynieuws echt niet interessanter. Dat arme schaap heeft niets te maken met dat gedoe rond vaders en moeders. Een berichtje is wat mij betreft afdoende.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel meer nieuwswaardig dan constant gejankzak over de wijze waarop een spelletje tot dik een jaar geleden gespeeld werd.
Net als de zoon van Brian dat trouwens is.
Lieke lijkt mij wel een leuke naam..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja..... daarom kwam ik weer even in dit topic kijken...
Is de baby er al??
En zo ja; alles goed, hoe heet ze
Of Gabyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lieke lijkt mij wel een leuke naam..![]()
@ PB Heb jij wel een man voor nodig ,of een spermadonor,als je een kindje wilt, en haar zo wilt noemen,of Dido,Amber,Agaatje ,Agatha. En dat gun ik iedereen voordat daar misverstanden over gaan ontstaan,zuchtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat je Huub stiekem geen echte man vindt, dat neem ik je niet kwalijk hoor, maar dat heeft hij zonder spermadonor kunnen fixen, with a little help from Claire natuurlijk (en een beetje van de pilquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
@ PB Heb jij wel een man voor nodig ,of een spermadonor,als je een kindje wilt, en haar zo wilt noemen,of Dido,Amber,Agaatje ,Agatha. En dat gun ik iedereen voordat daar misverstanden over gaan ontstaan,zucht
Ehh Eline vergeten![]()
De pil helpt niet om zwanger te worden hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat je Huub stiekem geen echte man vindt, dat neem ik je niet kwalijk hoor, maar dat heeft hij zonder spermadonor kunnen fixen, with a little help from Claire natuurlijk (en een beetje van de pil)
Je moet wel even doordenken he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
De pil helpt niet om zwanger te worden hoor."Sommige"Bitches weten niet eens
![]()
![]()
Mijn bericht zelf verwijderd omdat ik indd goed wil nadenken wat ik als reactie schrijf..quote:
Take your time... het leven is al moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Mijn bericht zelf verwijderd omdat ik indd goed wil nadenken wat ik als reactie schrijf..
![]()
je meent het?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:hilversum is gek geworden.. soms haat ik het om midden in de stad te wonen..! wat een gekken zeg..
about 1 hour ago from web http://twitter.com/ClairevB
denk een gevalletje van eindelijk bijna in slaap vallen en dan weer wakker worden van een paar rumoerige herrieschoppers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |