Huub,nooit weggeweest en dus stemmen op twitter.ook op Claire natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef peeet1 het volgende:
Titel: doe jij ook mee aan de twitter verkiezing? Type: Privé berichten
2009-06-16 18:53:41
Aan: Vrienden van Huub
Hello!
Mij kwam net onder ogen dat ik in de running ben voor Mr. Twitter! Wat een eer!
Dus tijd voor wat schaamteloze zelfpromotie!
Stem op de enige echte Mr. Twitter!
Het is heel simpel:
Klik hier:
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
of http://tweeterwall.mallplace.com/tw/uk/top-animal-twitterer
en dan zie je mij (nu nog ergens onderaan) staan, twitternaam Huubgoudenkooi
Vervolgens op het plusje klikken en KLAAAAR!
Stemmen kan om de 20 minuten en je hoeft GEEN twitteraccount te hebben iedereen kan stemmen.
Ik ben al zonder hyves hulp op de eerste pagina gekomen, nu wil ik met jullie hulp op die eerste plek komen!
Je kan ook mijn twitteraccount volgen via
http://www.twitter.com/huubgoudenkooi
met dank aan Eric voor de opzet van deze handige mail
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef peeet1 het volgende:
Ik ben al zonder hyves hulp op de eerste pagina gekomen,
En ik steeds voor die ene die net voor op Huub loopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:47 schreef Suikeroom het volgende:
nee ik ga toch voor Andries Knevel sorry
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:25 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
En ik steeds voor die ene die net voor op Huub loopt.
Nou ja zeg. Hallo Leonie, ze zijn werkelijk waar prachtig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Hey die foto's ken ik! Ik heb ze gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door beequeen op 19-06-2009 13:39:40 (MissBliss promoten.) ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Doe je verdomd goed!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
klasse!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Heel mooii!! Complimenten en we stemmen idd rustig door op Twitter.Het kindje mag nog even lekker slapen in mama's buikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Dank je!
Het was ook erg leuk om te doen
Een nieuw mensje dus een wonder.Puntquote:
Wat leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Wat leuk om te lezen dat de fransoosjes ook weer van de partij zijn. We gaan gewoon door!!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef zouzou het volgende:
Met mijn Franse vrienden ,hebben wij ook veel gestemt ! Huub is ons favorite NEDERLANDER !!!!!!! En Claire is de mooiste "MAMAN" !![]()
![]()
Allez ,marche naar de stembusquote:Op zondag 21 juni 2009 13:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen dat de fransoosjes ook weer van de partij zijn. We gaan gewoon door!!!!!
Moi aussi naturellementquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef zouzou het volgende:
@Sunny.Merci bien,bisous!![]()
@Mooiiii.Il faut voter !
jij snapt er ook gewoon weinig van hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig dat alleen op kutposts reageert en bv niet op die lieve van zouzou. Siert je niet.quote:
heb ik op mijn log op gereageerd integraal....quote:Op maandag 22 juni 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig dat alleen op kutposts reageert en bv niet op die lieve van zouzou. Siert je niet.
Al die communicatiemiddelen ook, niet bij te houden. Hyves, Twitter, Blogs en FOK!, het houdt maar niet op.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
heb ik op mijn log op gereageerd integraal....
Dan staan we er als Nederland weer lekker op. Goeie reclame..quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef zouzou het volgende:
Met mijn Franse vrienden ,hebben wij ook veel gestemt ! Huub is ons favorite NEDERLANDER !!!!!!! En Claire is de mooiste "MAMAN" !![]()
![]()
De wietplantage was van haar huisgenoot die dat antikraakpand met haar deelde. En met Huub gaat ze niet meer om. Wel met Hedda, Huubs "oude" ex. In DGK konden die meiden elkaars bloed wel drinken en nu zijn ze dikke vriendinnen. Ze hebben allebei geen omgang meer met Huub.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef anjer53 het volgende:
Hallo Fokkers!
En hoe is het met Lieke? Is het nou waar dat zij wiet had? Ziet Huub die nog wel eens?
Ik dacht dat hij bovenaan stond..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ha ha en Huubdegoudenkooi op de 5de plaats op twitterwall en het is stil aan de overkant![]()
![]()
![]()
Qua stemmen wel boven Claire,maar maak je geen zorgen ha ha , @Roh2haalt ie ook in.En anders jammer 2de plaats is ook mooi in 4 dagenquote:
Wat zegt je huisarts nu van deze obsessie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En
Qua stemmen wel boven Claire,maar maak je geen zorgen ha ha , @Roh2haalt ie ook in.En anders jammer 2de plaats is ook mooi in 4 dagen![]()
![]()
Lots of love aan L _O
En @BerryV vraagt aan twitter of ie z'n stemmen mag terugkrijgen...Paniekwant Huub de goudenkooi wordt winnaar
![]()
![]()
"Gevalletje bijverzekeren."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt je huisarts nu van deze obsessie?
he, 1 ding, dat wietplantage verhaal was wel waar, ook al was het echt een naaistreek van mij dat ik het gebruikte (in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd?) ze had 't mij zelf verteld. Hoe kon ik dat nou anders weten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wietplantage was van haar huisgenoot die dat antikraakpand met haar deelde. En met Huub gaat ze niet meer om. Wel met Hedda, Huubs "oude" ex. In DGK konden die meiden elkaars bloed wel drinken en nu zijn ze dikke vriendinnen. Ze hebben allebei geen omgang meer met Huub.
En verder heeft Lieke een nieuwe look, het was wel even wennen, maar ze blijft hoe dan ook een kanjer!![]()
[ afbeelding ]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he, 1 ding, dat wietplantage verhaal was wel waar, ook al was het echt een naaistreek van mij dat ik het gebruikte (in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd?) ze had 't mij zelf verteld. Hoe kon ik dat nou anders weten!
Ze vertelde mij dat snachts een keer dat ze er net een was begonnen thuis, superstom, week later moest ze naar de "dokter" (politie) om een verklaring af te leggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?En Huub, weet jij iets over Natashia en of die show met Yoran en Jaap nog komt?
Lieke fluisterde al haar geheimpjes in bed tegen Huub, en Huub fluisterde al zn leugens in bed tegen Lieke waarmee hij haar compleet manipuleerde en ook daarin nog is gedekt werd door de redactie als Lieke verhaal ging halen, enorm goede strategie in mijn ogenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?En Huub, weet jij iets over Natashia en of die show met Yoran en Jaap nog komt?
Hmm, ik vind Lieke leuker zonder die extensions.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En verder heeft Lieke een nieuwe look, het was wel even wennen, maar ze blijft hoe dan ook een kanjer!![]()
[ afbeelding ]
Hoi Huub, bedankt voor je antwoorden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze vertelde mij dat snachts een keer dat ze er net een was begonnen thuis, superstom, week later moest ze naar de "dokter" (politie) om een verklaring af te leggen.
nee, zij vertelde het mij, gewoon omdat je dingen met elkaar deelt als je een relatie hebt. De police vond die plantage een paar dagen later. Zij heeft verklaard dat hij niet van haar was, maar goed, let bygones be bygones. T was echt een rattenstreek van mij om dat te gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:26 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Hoi Huub, bedankt voor je antwoorden.
Maar jij zegt dus dat de politie dit 's nachts gehoord heeft?Maar het kan toch niet, als de politie dit weet dan zou ze toch gestraft zijn? Of moest ze voor straf de goude kooi in?
![]()
Ik vindt het een beetje een vreemd verhaal. Denk dan eerder dat ze dit misschien verzonnen heeft om jou vertrouwen te winnen dan ofzo. Kan toch?
Jammer dat je niks mag zeggen over Jaap, jij hebt het natuurlijk al gezien, maar ik ben zo nieuwsgierig!
Spannend dat de baby elk moment kan komen! Ben jij ook helemaal klaar voor de bevalling? Goed opgelet bij die puf-lessen? Weet je waar je straks moet knippen? Succes en sterkte in ieder geval!
Dus Lieke heeft volgens jou tegen de politie gelogen en is/was een drugsproducent?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, zij vertelde het mij, gewoon omdat je dingen met elkaar deelt als je een relatie hebt. De police vond die plantage een paar dagen later. Zij heeft verklaard dat hij niet van haar was, maar goed, let bygones be bygones.
PC eend?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, zij vertelde het mij, gewoon omdat je dingen met elkaar deelt als je een relatie hebt. De police vond die plantage een paar dagen later. Zij heeft verklaard dat hij niet van haar was, maar goed, let bygones be bygones. T was echt een rattenstreek van mij om dat te gebruiken.
Over dat hele Huub heeft gelogen verhaal, ik had met mijn stomme kop verteld tegen Lieke over achter. Dit was wel waar maar moest het ontkennen tegenover haar. Had ook afgesproken het tussen mij en "achter" te houden. Maar ik moest het weer zonodig aan Lieke vertellen. Want "achter" ontkende het gewoon glashard en stelde mij voor de keuze. Of je zegt zelf dat het niet waar is, of wij zeggen dat het niet waar is. (terwijl het wel zo was) Nou heb toen maar gezegd dat ik het verhaal verzonnen had.
PC eend, Jaap heeft Lieke zo mooi gemanipuleerd snachts "onder de dekens" daar ligt de ware reden van haar vertrek. Maar dat kan ik echt niet vertellen, maar dat is het meest briljante wat ooit iemand heeft gedaan. Jaap is echt in LIeke haar hoofd gekropen en heeft haar helemaal gek gemaakt. Maar dat is niet aan mij om te vertellen. Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver, maar LIeke stond ook vooraan om Eric eruit te terroriseren.
Ik ben as ready voor de bevalling as one can be. Vind het superspannend en heb er vet veel zin in!
Dat kan ik ook ff niet volgen.quote:
dat denken wel meer mensenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef Meds het volgende:
Quote Huub
Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver,
Hahaha LACHUH, iemand het leve zuur maken, vet lachuh man. Jaaaah, iemand helemaal kapot makuh. GAAF man...... huhhuhuh.... en dan hoeruh bestellen... lache....
arme baby
Je bent in ieder geval in Huub's gedachtenquote:
Gezelliequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval in Huub's gedachten
@BerryV heeft zijn punten terug, die hem natuurlijk toekwamenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En
[..]
En @BerryV vraagt aan twitter of ie z'n stemmen mag terugkrijgen...Paniekwant Huub de goudenkooi wordt winnaar
![]()
![]()
Je komt in de twitter wall of fame ofzoiets?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
wat kan je winnen bij die twitter wedstrijd?
Eeuwige roem ofzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
wat kan je winnen bij die twitter wedstrijd?
Wat een eerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef Suikeroom het volgende:
aight dope man! volgens mij haalde Huub ons door elkaar @ PC Eend
Je moet wat over houden voor een baan achter de schermen? Lieke die dacht door haar deelname aan DGK een baantje te krijgen bij John de Molquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef Meds het volgende:
Quote Huub
Maar het was echt een briljante smerige actie en toen was LIeke haar situatie onhoudbaar en kon ze niet anders meer dan vertrekken. Zou graag de hoofdcredits willen nemen maar die komen echt aan Jaap toe. Ik heb alleen een bijrol gehad in het leven van haar zuur maken. Dat vond ik niet erg, want het ging wel ver,
Hahaha LACHUH, iemand het leve zuur maken, vet lachuh man. Jaaaah, iemand helemaal kapot makuh. GAAF man...... huhhuhuh.... en dan hoeruh bestellen... lache....
arme baby
Haalt niet weg dat Meds gelijk heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je moet wat over houden voor een baan achter de schermen? Lieke die dacht door haar deelname aan DGK een baantje te krijgen bij John de Mol.
Palma gaat haar verhaal vertellen tegen Huub
Palma gaat los tegen Lieke
Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
@BerryV heeft zijn punten terug, die hem natuurlijk toekwamen![]()
En straks lekker Huup huup voorbij
Hoezo? Wat heeft Berry gedaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..![]()
Je snapt wel dat je jezelf flink voor lul zet met opmerkingen als deze he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..![]()
Ik had al gelezen hoor, daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lees lekker terug,ik heb eff wat beters te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |