Wat leuk om te lezen dat de fransoosjes ook weer van de partij zijn. We gaan gewoon door!!!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef zouzou het volgende:
Met mijn Franse vrienden ,hebben wij ook veel gestemt ! Huub is ons favorite NEDERLANDER !!!!!!! En Claire is de mooiste "MAMAN" !![]()
![]()
Allez ,marche naar de stembusquote:Op zondag 21 juni 2009 13:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen dat de fransoosjes ook weer van de partij zijn. We gaan gewoon door!!!!!
Moi aussi naturellementquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef zouzou het volgende:
@Sunny.Merci bien,bisous!![]()
@Mooiiii.Il faut voter !
jij snapt er ook gewoon weinig van hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig dat alleen op kutposts reageert en bv niet op die lieve van zouzou. Siert je niet.quote:
heb ik op mijn log op gereageerd integraal....quote:Op maandag 22 juni 2009 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig dat alleen op kutposts reageert en bv niet op die lieve van zouzou. Siert je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die communicatiemiddelen ook, niet bij te houden. Hyves, Twitter, Blogs en FOK!, het houdt maar niet op.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
heb ik op mijn log op gereageerd integraal....
Dan staan we er als Nederland weer lekker op. Goeie reclame..quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef zouzou het volgende:
Met mijn Franse vrienden ,hebben wij ook veel gestemt ! Huub is ons favorite NEDERLANDER !!!!!!! En Claire is de mooiste "MAMAN" !![]()
![]()
De wietplantage was van haar huisgenoot die dat antikraakpand met haar deelde. En met Huub gaat ze niet meer om. Wel met Hedda, Huubs "oude" ex. In DGK konden die meiden elkaars bloed wel drinken en nu zijn ze dikke vriendinnen. Ze hebben allebei geen omgang meer met Huub.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:22 schreef anjer53 het volgende:
Hallo Fokkers!
En hoe is het met Lieke? Is het nou waar dat zij wiet had? Ziet Huub die nog wel eens?
Ik dacht dat hij bovenaan stond..quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ha ha en Huubdegoudenkooi op de 5de plaats op twitterwall en het is stil aan de overkant![]()
![]()
![]()
Qua stemmen wel boven Claire,maar maak je geen zorgen ha ha , @Roh2haalt ie ook in.En anders jammer 2de plaats is ook mooi in 4 dagenquote:
Wat zegt je huisarts nu van deze obsessie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
En
Qua stemmen wel boven Claire,maar maak je geen zorgen ha ha , @Roh2haalt ie ook in.En anders jammer 2de plaats is ook mooi in 4 dagen![]()
![]()
Lots of love aan L _O
En @BerryV vraagt aan twitter of ie z'n stemmen mag terugkrijgen...Paniekwant Huub de goudenkooi wordt winnaar
![]()
![]()
"Gevalletje bijverzekeren."quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zegt je huisarts nu van deze obsessie?
he, 1 ding, dat wietplantage verhaal was wel waar, ook al was het echt een naaistreek van mij dat ik het gebruikte (in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd?) ze had 't mij zelf verteld. Hoe kon ik dat nou anders weten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wietplantage was van haar huisgenoot die dat antikraakpand met haar deelde. En met Huub gaat ze niet meer om. Wel met Hedda, Huubs "oude" ex. In DGK konden die meiden elkaars bloed wel drinken en nu zijn ze dikke vriendinnen. Ze hebben allebei geen omgang meer met Huub.
En verder heeft Lieke een nieuwe look, het was wel even wennen, maar ze blijft hoe dan ook een kanjer!![]()
[ afbeelding ]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
he, 1 ding, dat wietplantage verhaal was wel waar, ook al was het echt een naaistreek van mij dat ik het gebruikte (in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd?) ze had 't mij zelf verteld. Hoe kon ik dat nou anders weten!
Ze vertelde mij dat snachts een keer dat ze er net een was begonnen thuis, superstom, week later moest ze naar de "dokter" (politie) om een verklaring af te leggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?En Huub, weet jij iets over Natashia en of die show met Yoran en Jaap nog komt?
Lieke fluisterde al haar geheimpjes in bed tegen Huub, en Huub fluisterde al zn leugens in bed tegen Lieke waarmee hij haar compleet manipuleerde en ook daarin nog is gedekt werd door de redactie als Lieke verhaal ging halen, enorm goede strategie in mijn ogenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat is waar, dat het van die huisgenoot was? Waarom verteld ze dat tegen jou? Dat geloof ik niet, is toch echt heel dom?En Huub, weet jij iets over Natashia en of die show met Yoran en Jaap nog komt?
Hmm, ik vind Lieke leuker zonder die extensions.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En verder heeft Lieke een nieuwe look, het was wel even wennen, maar ze blijft hoe dan ook een kanjer!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |