abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 21:08:59 #151
18653 crew  D.
pi_70302864
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..
Je snapt wel dat je jezelf flink voor lul zet met opmerkingen als deze he?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:13:26 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70303079
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Lees lekker terug,ik heb eff wat beters te doen
Ik had al gelezen hoor, daarom vraag ik het.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_70313020
Mooie en intelligente antwoorden ! @moiiiii u ben een charmante persoon !
pi_70318069
inderdaad haalde PC Eend en Suikeroom even doorelkaar,

over die twitterwallfameding, tis maar waar je je druk over wilt maken!

@meds, marrije, die arme baby, ik zou als ik jullie was de kinderbescherming inschakelen. Die idioot van een Huub wordt vader! Dat kan natuurlijk niet!
pi_70319956
@ de mensen die hier Huub afkraken:
waar zijn jullie mee bezig? Ik vind het leuk dat hij hier komt en vragen beantwoord. Hij kan ook gewoon net als sommige van die andere helemaal niets meer van zich laten horen. Ik vind het leuk dat hij hij wat meer verteld overhet spel. Wat dat was het toch? Dat met Jaap en Lieke enzo... Het is jammer dat niet meer mensen dat doen!
Dan zouden we tenminste weten hoe het nou echt met die wietplantage zat, of dat niet ook een tactiek van Lieke was. Sorry Huub, maar kan niet geloven dat dat waar is, dat ze zo dom is dat ze zoiets op tv gaat zeggen. Wat ik al eerder zei, dan zou ze toch gestraft zijn?
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:50:41 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70320706
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:

@meds, marrije, die arme baby, ik zou als ik jullie was de kinderbescherming inschakelen. Die idioot van een Huub wordt vader! Dat kan natuurlijk niet!
Helaas zijn er legio baby's waarbij ik dat denk maar de kinderbescherming niet veel zal doen.

Dat je vader wordt vind ik leuk voor jou, maar ik heb wel wat medelijden met een kindje waarvan de vader voor het oog van half Nederland de hoerenloper heeft lopen uithangen. Je maakt mij niet wijs dat dat leuk is voor een kind.
Net zoals ik medelijden heb met het kindje van Nadia en Dennis waarvan de helft van Nederland heeft kunnen meekijken hoe het is verwekt Dat laatste vind ik misschien nog wel triester.

Neemt niet weg dat ik hoop (en ik denk ook wel dat dat het geval zal zijn hoor dus het valt ook allemaal wel mee) dat de kindjes veel liefde en geborgenheid krijgen, want dát is tenslotte wat ze nodig hebben.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:51:57 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70320742
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef anjer53 het volgende:
Hij kan ook gewoon net als sommige van die andere helemaal niets meer van zich laten horen.
Nou je het zegt, erg jammer dat Brian niet wat meer van zichzelf laat horen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe zijn baby eruit ziet.
pi_70320935
quote:
Nou je het zegt, erg jammer dat Brian niet wat meer van zichzelf laat horen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe zijn baby eruit ziet.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:00:42 #159
16715 Mylene
*schatje*
pi_70321003
En weer bedankt voor het antwoord Huub.
  † In Memoriam † woensdag 24 juni 2009 @ 13:02:26 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_70321052
Samen met Grandma from hell.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_70321065
@medsssss .U heeft geen gevoel om zo praaten over babys die nog niet eens geboren ! , op TV iederen is vrij om te zeggen iets zonder straf, er is geen rechtbank , iederen kan zeggen wat hij wilt alleen als er is een zak met rechter en officier vn de justitie ! de witplantage is gebeurt lang geleden,en zij krijgen gewoon boeten en de justitie gaan niet een 2e zak van maken, kan niet ! Dus ik geloof het
  † In Memoriam † woensdag 24 juni 2009 @ 13:03:50 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_70321101
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef Mylene het volgende:
Je moet even flink schelden, dan reageert hij wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:18:03 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_70321616
Bedankt Eef en BQ
Hmm. . .op de foto met zn oma staat ie het mooist. Maar met zulke mooie ouders droogt het kind vast prachtig op
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:20:42 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_70321709
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je moet even flink schelden, dan reageert hij wel.
Okay, ik dacht al omdat ik twee kleurtjes heb, blauw van modje en bruin van pinda .
pi_70321732
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef Mylene het volgende:
het huis wordt nu ontmanteld en verkocht geloof ik!
pi_70321850
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Helaas zijn er legio baby's waarbij ik dat denk maar de kinderbescherming niet veel zal doen.

Dat je vader wordt vind ik leuk voor jou, maar ik heb wel wat medelijden met een kindje waarvan de vader voor het oog van half Nederland de hoerenloper heeft lopen uithangen. Je maakt mij niet wijs dat dat leuk is voor een kind.
Net zoals ik medelijden heb met het kindje van Nadia en Dennis waarvan de helft van Nederland heeft kunnen meekijken hoe het is verwekt Dat laatste vind ik misschien nog wel triester.

Neemt niet weg dat ik hoop (en ik denk ook wel dat dat het geval zal zijn hoor dus het valt ook allemaal wel mee) dat de kindjes veel liefde en geborgenheid krijgen, want dát is tenslotte wat ze nodig hebben.
ach weet je? Ik schaam mij niet voor DGK, ben er zelfs trots op. Heb er ook zoveel dingen gedaan die wel leuk zijn en waar ik ook met recht trots op kan zijn. Het is maar net hoe je het bekijkt.
pi_70322133
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef zouzou het volgende:
op TV iederen is vrij om te zeggen iets zonder straf, er is geen rechtbank , iederen kan zeggen wat hij wilt alleen als er is een zak met rechter en officier vn de justitie ! de witplantage is gebeurt lang geleden,en zij krijgen gewoon boeten en de justitie gaan niet een 2e zak van maken, kan niet ! Dus ik geloof het
Wat ik bedoel is dat Huub zegt (zie eerder) dat Lieke hem had vertelt dat ze een wietplantage was begnnen. Huub zegt dat die vervolgens gevonden is bij haar thuis door de politie en Lieke (terwijl ze nog de goude kooi zat) verhoort werd door de politie. Dat ze daar ontkent heeft en weer gewoon verder speelde in de goude kooi.
Dat kan toch helemaal niet? Daar wordt je toch voor gestraft door de politie? Of uit het programma gezet lijkt me dan?
Ik denk dat als het waar is dat Lieke zoiets tegen huub heeft gezegt, ze dit alleen maar deed om zijn vertrouwen te winnen. Anders is ze zo ontzettend dom!

En die baby komt echt wel goed terecht hoor. Daar maak ik me niet zo zorgen over. Denk niet dat er over een paar jaar nog mensen zo druk met de goude kooi bezig zijn. Het enige wat Huub aan zijn peuter uit moet leggen denk ik, is wie die vrouwen zijn van wie hij de naam op zijn rug heeft laten zetten. En dat is niet zo erg.

Ik zou me eerder zorgen maken over een aantal van die geobsedeerde vrouwen die Huub constant voor lul zetten. Ja, want dat doen ze. Is toch niet normaal dat mensen die niks met Huub te maken hebben en gewoon twitteren opeens gestalkt worden door een stel hysterische mensen? Moet je voorstellen, je zit nietsvermoedend achter je pc'tje, krijg je opeens telefoontjes van mensen waarvan je niet eens wist dat ze zo bestonden! Heb je ook een verhaal te vertellen aan je vrienden zeg! Is toch niet tegeloven? Is leuk als ie wint hoor, maar om nou wekkers te gaan zetten zodat je eraan denkt te stemmen elke 20 minuten?

Huub, jij bent altijd zo eerlijk zeg je, vertel dan eens... schaam je je niet een klein beetje voor die fans? Ik bedoel, mensen spreken jou daar toch ook op aan?
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:58:35 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70323009
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:33 schreef anjer53 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat Huub zegt (zie eerder) dat Lieke hem had vertelt dat ze een wietplantage was begnnen. Huub zegt dat die vervolgens gevonden is bij haar thuis door de politie en Lieke (terwijl ze nog de goude kooi zat) verhoort werd door de politie. Dat ze daar ontkent heeft en weer gewoon verder speelde in de goude kooi.
Dat kan toch helemaal niet? Daar wordt je toch voor gestraft door de politie? Of uit het programma gezet lijkt me dan?
Ik denk dat als het waar is dat Lieke zoiets tegen huub heeft gezegt, ze dit alleen maar deed om zijn vertrouwen te winnen. Anders is ze zo ontzettend dom!

En die baby komt echt wel goed terecht hoor. Daar maak ik me niet zo zorgen over. Denk niet dat er over een paar jaar nog mensen zo druk met de goude kooi bezig zijn. Het enige wat Huub aan zijn peuter uit moet leggen denk ik, is wie die vrouwen zijn van wie hij de naam op zijn rug heeft laten zetten. En dat is niet zo erg.

Ik zou me eerder zorgen maken over een aantal van die geobsedeerde vrouwen die Huub constant voor lul zetten. Ja, want dat doen ze. Is toch niet normaal dat mensen die niks met Huub te maken hebben en gewoon twitteren opeens gestalkt worden door een stel hysterische mensen? Moet je voorstellen, je zit nietsvermoedend achter je pc'tje, krijg je opeens telefoontjes van mensen waarvan je niet eens wist dat ze zo bestonden! Heb je ook een verhaal te vertellen aan je vrienden zeg! Is toch niet tegeloven? Is leuk als ie wint hoor, maar om nou wekkers te gaan zetten zodat je eraan denkt te stemmen elke 20 minuten?

Huub, jij bent altijd zo eerlijk zeg je, vertel dan eens... schaam je je niet een klein beetje voor die fans? Ik bedoel, mensen spreken jou daar toch ook op aan?
Vraag ik me al een tijdje af, maar ik vraag me af waarom hij zich er niet openlijk van distantieert, Blijkbaar wint de bekendzijngeilheid het van zijn ozo goede inborst, opvoeding, wijsheid en intelligentie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_70323871
@Anyer.Nu begrijp ik over Lieke.
In mijn culture de vader neemt zijn zoon naar de h..ik vind toen niet erg dat Huub in bed gaat met.....Hello hij is een man , hij wordt niet zwanger van ...? Hij geef iets , hij neemt niets ! Een vrouw van plaisir is ook een persoon met gevoel,goedheid,probleem ,ook met haar responsabiliteit vn haar kinderen etc...........?
Ik heb hier vak gezien,in discos, jong mooie meid studiant, orale sex doen in toilettes...en ik zie hun gaan naar mannen vragen om te dansen of drinken etc... is dat dan moraliteit? Sorry !
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:30:33 #170
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_70324109
Overduidelijk werd steeds gezegd. "niets is wat het lijkt". Zo was dat ook met Lieke. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan. W.b. de wietplantage. Ik heb er zelf een naast de deur gehad. Ik heb dat ook aangegeven bij de politie. Ik had nl. niet zo'n zin in brand. De mensen worden verhoord spullen in beslag genomen en/of vernietigd en weer heengezonden. Een 1e keer levert dat meestal een boete op. En een hoge rekening van het gas en waterbedrijf.

In het geval Lieke: zij woonde in een schattig huisje aan de rand van een bos in een antikraakpand. Zij bewoonde maar een klein gedeelte daarvan. Heeft ze zelf open en al op de streams verteld. Het is dus heel goed mogelijk dat zij het niet zelf heeft gedaan maar gelegenheid heeft gegeven tot. Ws. tegen betaling. Zo hoefde zij er ook niet zelf voor te zorgen. Na de kooi kon ze ook niet meer terug naar dat huis. Ik geloof het dan ook wel.

En Huub stalken? Als hij daar last van heeft kan hij ze ook bij twitter blocken. Ik denk dat hij eerder last heeft van mensen die al zijn stappen nauwkeurig volgen en dan weer reden hebben allerlei laster en rottigheid te spuien. Die oor en veroordelen deze mensen, maar blijven er zelf dag en nacht mee bezig.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_70324685
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
Overduidelijk werd steeds gezegd. "niets is wat het lijkt". Zo was dat ook met Lieke. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan. W.b. de wietplantage. Ik heb er zelf een naast de deur gehad. Ik heb dat ook aangegeven bij de politie. Ik had nl. niet zo'n zin in brand. De mensen worden verhoord spullen in beslag genomen en/of vernietigd en weer heengezonden. Een 1e keer levert dat meestal een boete op. En een hoge rekening van het gas en waterbedrijf.

In het geval Lieke: zij woonde in een schattig huisje aan de rand van een bos in een antikraakpand. Zij bewoonde maar een klein gedeelte daarvan. Heeft ze zelf open en al op de streams verteld. Het is dus heel goed mogelijk dat zij het niet zelf heeft gedaan maar gelegenheid heeft gegeven tot. Ws. tegen betaling. Zo hoefde zij er ook niet zelf voor te zorgen. Na de kooi kon ze ook niet meer terug naar dat huis. Ik geloof het dan ook wel.

En Huub stalken? Als hij daar last van heeft kan hij ze ook bij twitter blocken. Ik denk dat hij eerder last heeft van mensen die al zijn stappen nauwkeurig volgen en dan weer reden hebben allerlei laster en rottigheid te spuien. Die oor en veroordelen deze mensen, maar blijven er zelf dag en nacht mee bezig.

helemaal eens met de onderste allinea, precies de spijker op zijn kop!
pi_70326978
ach, fans, fans. vind dat zo een naar woord.

Mensen moeten doen wat ze niet laten kunnen, als iemand mij opgeeft voor een twittercompetitie en die mensen vinden het leuk om daar op te stemmen, hoe fanatiek dan ook, moeten ze dat zelf weten. Waarom zou ik mij daar voor schamen?

er zijn ook "fans" geweest die mensen gingen bedreigen met wie ik ruzie had in de kooi, dat vind ik niet normaal en daar heb ik mij ook altijd gedistiantieerd. Maar als mensen een kookwekker zetten om op mij te stemmen in die competitie, waarom zou ik daar dan afstand van moeten nemen? Als mensen dat leuk vinden waarom niet? Laat iedereen nou gewoon lekker doen wat hij of zij vind, als ze er andere mensen maar niet mee lastig vallen dan heb ik er geen problemen mee.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:58:30 #173
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_70331762
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef zouzou het volgende:
@medsssss .U heeft geen gevoel om zo praaten over babys die nog niet eens geboren ! , op TV iederen is vrij om te zeggen iets zonder straf, er is geen rechtbank , iederen kan zeggen wat hij wilt alleen als er is een zak met rechter en officier vn de justitie ! de witplantage is gebeurt lang geleden,en zij krijgen gewoon boeten en de justitie gaan niet een 2e zak van maken, kan niet ! Dus ik geloof het
Sommige mensen slikken (letterlijk en figuurlijk) alles van Huub.
Ik kan je vertellen dat de Nederlandse wet niet lichtvaardig omgaat met mensen die een wietplantage in hun huis hebben. Iemand die daarvan verdacht wordt, wordt niet na een verhoor van een paar uurtjes weer vrolijk naar huis gestuurd. Het lijkt dus weer op het zoveelste broodje aap verhaal van Huub. Lieke's versie dat die plantage van haar huisgenoot was en dat zij alleen als getuige werd opgeroepen komt mij net iets plausibeler voor.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:06:42 #174
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_70331983
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
inderdaad haalde PC Eend en Suikeroom even doorelkaar,

over die twitterwallfameding, tis maar waar je je druk over wilt maken!

Ik hou ook m'n hart vast ja...
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_70332186
Als je een wietplantage hebt en je wordt gepakt mag je gewoon na verhoor naar huis.
Je wordt uit je huis gezet maar dat verschilt per woningcoporatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')