Je snapt wel dat je jezelf flink voor lul zet met opmerkingen als deze he?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Staan ze voor eeuwig naast elkaar in de wallof fame,en mag @Berryv"apenstaartje whoeha ha "uitleggen aan z'n nazaten hoe eerlijk die daar gekomen is ..![]()
Ik had al gelezen hoor, daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lees lekker terug,ik heb eff wat beters te doen
Helaas zijn er legio baby's waarbij ik dat denk maar de kinderbescherming niet veel zal doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
@meds, marrije, die arme baby, ik zou als ik jullie was de kinderbescherming inschakelen. Die idioot van een Huub wordt vader! Dat kan natuurlijk niet!
Nou je het zegt, erg jammer dat Brian niet wat meer van zichzelf laat horen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe zijn baby eruit ziet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef anjer53 het volgende:
Hij kan ook gewoon net als sommige van die andere helemaal niets meer van zich laten horen.
[ afbeelding ]quote:Nou je het zegt, erg jammer dat Brian niet wat meer van zichzelf laat horen. Ik ben wel nieuwsgierig hoe zijn baby eruit ziet.
Je moet even flink schelden, dan reageert hij wel.quote:
Okay, ik dacht al omdat ik twee kleurtjes heb, blauw van modje en bruin van pindaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet even flink schelden, dan reageert hij wel.
ach weet je? Ik schaam mij niet voor DGK, ben er zelfs trots op. Heb er ook zoveel dingen gedaan die wel leuk zijn en waar ik ook met recht trots op kan zijn. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Helaas zijn er legio baby's waarbij ik dat denk maar de kinderbescherming niet veel zal doen.
Dat je vader wordt vind ik leuk voor jou, maar ik heb wel wat medelijden met een kindje waarvan de vader voor het oog van half Nederland de hoerenloper heeft lopen uithangen. Je maakt mij niet wijs dat dat leuk is voor een kind.
Net zoals ik medelijden heb met het kindje van Nadia en Dennis waarvan de helft van Nederland heeft kunnen meekijken hoe het is verwektDat laatste vind ik misschien nog wel triester.
Neemt niet weg dat ik hoop (en ik denk ook wel dat dat het geval zal zijn hoor dus het valt ook allemaal wel mee) dat de kindjes veel liefde en geborgenheid krijgen, want dát is tenslotte wat ze nodig hebben.
Wat ik bedoel is dat Huub zegt (zie eerder) dat Lieke hem had vertelt dat ze een wietplantage was begnnen. Huub zegt dat die vervolgens gevonden is bij haar thuis door de politie en Lieke (terwijl ze nog de goude kooi zat) verhoort werd door de politie. Dat ze daar ontkent heeft en weer gewoon verder speelde in de goude kooi.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef zouzou het volgende:
op TV iederen is vrij om te zeggen iets zonder straf, er is geen rechtbank , iederen kan zeggen wat hij wilt alleen als er is een zak met rechter en officier vn de justitie ! de witplantage is gebeurt lang geleden,en zij krijgen gewoon boeten en de justitie gaan niet een 2e zak van maken, kan niet ! Dus ik geloof het
Vraag ik me al een tijdje af, maar ik vraag me af waarom hij zich er niet openlijk van distantieert, Blijkbaar wint de bekendzijngeilheid het van zijn ozo goede inborst, opvoeding, wijsheid en intelligentie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:33 schreef anjer53 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Huub zegt (zie eerder) dat Lieke hem had vertelt dat ze een wietplantage was begnnen. Huub zegt dat die vervolgens gevonden is bij haar thuis door de politie en Lieke (terwijl ze nog de goude kooi zat) verhoort werd door de politie. Dat ze daar ontkent heeft en weer gewoon verder speelde in de goude kooi.
Dat kan toch helemaal niet? Daar wordt je toch voor gestraft door de politie? Of uit het programma gezet lijkt me dan?
Ik denk dat als het waar is dat Lieke zoiets tegen huub heeft gezegt, ze dit alleen maar deed om zijn vertrouwen te winnen. Anders is ze zo ontzettend dom!
En die baby komt echt wel goed terecht hoor. Daar maak ik me niet zo zorgen over. Denk niet dat er over een paar jaar nog mensen zo druk met de goude kooi bezig zijn. Het enige wat Huub aan zijn peuter uit moet leggen denk ik, is wie die vrouwen zijn van wie hij de naam op zijn rug heeft laten zetten. En dat is niet zo erg.
Ik zou me eerder zorgen maken over een aantal van die geobsedeerde vrouwen die Huub constant voor lul zetten. Ja, want dat doen ze. Is toch niet normaal dat mensen die niks met Huub te maken hebben en gewoon twitteren opeens gestalkt worden door een stel hysterische mensen? Moet je voorstellen, je zit nietsvermoedend achter je pc'tje, krijg je opeens telefoontjes van mensen waarvan je niet eens wist dat ze zo bestonden! Heb je ook een verhaal te vertellen aan je vrienden zeg! Is toch niet tegeloven? Is leuk als ie wint hoor, maar om nou wekkers te gaan zetten zodat je eraan denkt te stemmen elke 20 minuten?![]()
Huub, jij bent altijd zo eerlijk zeg je, vertel dan eens... schaam je je niet een klein beetje voor die fans? Ik bedoel, mensen spreken jou daar toch ook op aan?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
Overduidelijk werd steeds gezegd. "niets is wat het lijkt". Zo was dat ook met Lieke. Ik hang daar verder geen waardeoordeel aan. W.b. de wietplantage. Ik heb er zelf een naast de deur gehad. Ik heb dat ook aangegeven bij de politie. Ik had nl. niet zo'n zin in brand. De mensen worden verhoord spullen in beslag genomen en/of vernietigd en weer heengezonden. Een 1e keer levert dat meestal een boete op. En een hoge rekening van het gas en waterbedrijf.
In het geval Lieke: zij woonde in een schattig huisje aan de rand van een bos in een antikraakpand. Zij bewoonde maar een klein gedeelte daarvan. Heeft ze zelf open en al op de streams verteld. Het is dus heel goed mogelijk dat zij het niet zelf heeft gedaan maar gelegenheid heeft gegeven tot. Ws. tegen betaling. Zo hoefde zij er ook niet zelf voor te zorgen. Na de kooi kon ze ook niet meer terug naar dat huis. Ik geloof het dan ook wel.
En Huub stalken? Als hij daar last van heeft kan hij ze ook bij twitter blocken. Ik denk dat hij eerder last heeft van mensen die al zijn stappen nauwkeurig volgen en dan weer reden hebben allerlei laster en rottigheid te spuien. Die oor en veroordelen deze mensen, maar blijven er zelf dag en nacht mee bezig.
Sommige mensen slikken (letterlijk en figuurlijk) alles van Huub.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef zouzou het volgende:
@medsssss .U heeft geen gevoel om zo praaten over babys die nog niet eens geboren !, op TV iederen is vrij om te zeggen iets zonder straf, er is geen rechtbank , iederen kan zeggen wat hij wilt alleen als er is een zak met rechter en officier vn de justitie ! de witplantage is gebeurt lang geleden,en zij krijgen gewoon boeten en de justitie gaan niet een 2e zak van maken, kan niet ! Dus ik geloof het
Ik hou ook m'n hart vast ja...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
inderdaad haalde PC Eend en Suikeroom even doorelkaar,
over die twitterwallfameding, tis maar waar je je druk over wilt maken!
@meds, marrije, die arme baby, ik zou als ik jullie was de kinderbescherming inschakelen. Die idioot van een Huub wordt vader! Dat kan natuurlijk niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |