Holland's glorie!quote:
Psssssst.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
worden nog steeds gebruikt door boarding teamsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef RonaldV het volgende:
Verbazingwekkend dat de UZI niet genoemd wordt. Inmiddels verouderd, en in Nederland uitgefaseerd ten guste van de Diemaco, maar ik heb het altijd een heerlijk ding gevonden, die (mits netjes onderhouden) je nooit in de steek laat. Ideaal voor het uitbrengen van veel vuur op plekken waar je geen grote afstanden hoeft te overbruggen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Vissticksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik btw ook gelijk aan dit filmpje denken![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vissticks
AardbeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Vissticks
So you're a gay fish?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ding heeft echt de vreemdste storingen, ik vind het persoonlijk niks.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef RonaldV het volgende:
Verbazingwekkend dat de UZI niet genoemd wordt. Inmiddels verouderd, en in Nederland uitgefaseerd ten guste van de Diemaco, maar ik heb het altijd een heerlijk ding gevonden, die (mits netjes onderhouden) je nooit in de steek laat. Ideaal voor het uitbrengen van veel vuur op plekken waar je geen grote afstanden hoeft te overbruggen.
[ afbeelding ]
Ja voor het plaatje hebben ze toen even wat uzi's gepakt, in de praktijk loopt ieder opi BT gewoon met een C8 met aimpont hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
worden nog steeds gebruikt door boarding teams
(kan je zien in de commercial van de Marine)
[..]
Vissticks
Dat zijn Royal Marines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik btw ook gelijk aan dit filmpje denken![]()
Daar is inderdaad ergens een afbeelding van, Afrikaanse vrouwen met onder andere een stg44, samen met minimaal 10 andere soorten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef Rutger_83 het volgende:
Is de BAR wel langs geweest?
[ afbeelding ]
Zelf vind ik de Stg 44 ook wel het meest indrukwekkend.
Volgens wikipedia worden ze zo af en toe nog aangetroffen in de handen van Afrikaanse Rebellen groepen.
Moet je nagaan 60 jaar na dato nog in gebruik.
Weinig wapens die dat nadoen, afgezien van de M2.
Dat is nog niks, laatst stond er een artikel op d'één of andere weblog (ho-hum) van een paar haatbaarden waarvan één een Mosin-Nagant in de klauwen had. (Oerlelijk geweer trouwens)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef Rutger_83 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens wikipedia worden ze zo af en toe nog aangetroffen in de handen van Afrikaanse Rebellen groepen.
Wat dacht je van de AK47quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef Rutger_83 het volgende:
[ afbeelding ]
is lichtgewichtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik dus niets, waarom al dat plastic? Doe gewoon praktisch.
quote:The materials used to build the XM8 are almost entirely composites — with the notable exception of the cold hammer forged steel barrel. Preliminary tests in desert and Arctic conditions have shown XM8 to be a rugged weapon, though some complaints arose. It is reported to be capable of firing 15,000 rounds without cleaning or lubrication and up to 20,000 rounds before barrel replacement. The M16A2 needs to be cleaned often, and has a barrel life of approximately 7,000–8,000 rounds.
Much of the cost and weight savings, not all of which have actually been achieved in the current prototypes, are from the weapon's electronic sight. The sight is much more than a 1.5x red dot scope, including IR lasers and pointers as well. The baseline XM8 carbine (with its integrated sight), for example, can be compared to an M4 carbine with a host of previous-generation electronic add-ons like the AN/PEQ-2, M68 CCO, ACOG, and/or BUIS. Without the advantage of the next-generation combined electronics sight, the XM8 would be both heavier and more expensive than the firearms it is intended to replace. The XM320 grenade launcher, intended to be used with the current M4/M16 firearms as well as the XM8 family, includes feature enhancements.
Maar hij ziet er wel ontzettend bruut uit!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Met dat soort dingen heb ik dus niets, waarom al dat plastic? Doe gewoon praktisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |