Voor een machinegeweer is dat ook mijn favoriet. Zelfde in 2402 zou ik hem nog preferen boven al het andere, als ik onsterfelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Atreidez het volgende:
Zag gewoon nergens een plaatje nog van de uber MG42
[ afbeelding ]
Blijft een superkicke wapen qua vormgeving en geluid, al is hij wel voornl, gebruikt om allies neer te schieten..
Veel plezier met je accute blindheid.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef bas-beest het volgende:
ik heb dit topic trouwens een tijdje niet gevolgd, heb het wel gauw weer doorgebladerd, maar heb deze nog niet gezien (of ik ben acuut blind ofzo)
[ afbeelding ]
Als ik het woord 'opzetstukje' lees dan gaan mijn gedachten automatisch uit naar een loopverlengstuk, maar dan krijg je aanvoerproblemen, laat staan dat het überhaupt kan afvuren..quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef vannilesoep het volgende:
Ik kom er lekker toch op terug, 5.56 munitie in 7.62 wapens. Als ik mij niet vergis hebben onze Russische vrienden het briljante idee gehad om een soort opzetstukken voor 5.56 munitie te produceren. Via dit omweggetje kunnen 5.56 patronen dus wel degelijk met een 7.62 wapen worden afgevuurd
Er zijn al wapens op de markt die meerdere kalibers afkunnen vuren, loop en grendel vervangenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik het woord 'opzetstukje' lees dan gaan mijn gedachten automatisch uit naar een loopverlengstuk, maar dan krijg je aanvoerproblemen, laat staan dat het überhaupt kan afvuren..
ik kan mij een aflevering van futureweapons (discoverych) herinneren waarin een prototype werd gebruikt die door een paar aanpassingen zowel 5.56 als 7.62 kon gebruiken, als ik het goed heb zowel de afsluiter als de loop.
Was dat niet toevallig de FN SCAR???quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik het woord 'opzetstukje' lees dan gaan mijn gedachten automatisch uit naar een loopverlengstuk, maar dan krijg je aanvoerproblemen, laat staan dat het überhaupt kan afvuren..
ik kan mij een aflevering van futureweapons (discoverych) herinneren waarin een prototype werd gebruikt die door een paar aanpassingen zowel 5.56 als 7.62 kon gebruiken, als ik het goed heb zowel de afsluiter als de loop.
Nee, je hebt daar 2 versies de H en de Lquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Was dat niet toevallig de FN SCAR???
Uit welke film komt dat ding ook alweer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:45 schreef Sinat het volgende:
[ afbeelding ]
The Annihilator 2000 - America's Premiere Survival Home and Travel Total Security Unit. This weapon has a cd player, phone, microwave, and much more. Available only at Beverly Hills Survival Boutique!
Inderdaad mijn fout, ik heb het even opgezocht en er was wel een plan om een 'ombouwkit' te maken, een om de L om te bouwen naar 6.8 SPC en een om de H om te bouwen naar 7,62x39 (AK-47 patronen)quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nee, je hebt daar 2 versies de H en de L
en die zijn ook weer onderverdeeld in subversies
Moet je eens met een M-14 schieten, dat ding schopt als een paardquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Mendeljev het volgende:
AK-74 en alle andere 5.45-5.56 mm geweren.
7.62mm geweren zoals de AK-47 en de G3 hebben te veel vuurkracht en zijn moeilijker te gebruiken in een burst.
Da's geen nicht, da's Balki Bartokomous.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:59 schreef Wheelgunner het volgende:
Beverly Hills Cop, met die ontzettende nicht als vekoper
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Da's geen nicht, da's Balki Bartokomous.
Paar doorsnedes van dempers:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:00 schreef Haushofer het volgende:
Aan de ene kant vind ik wapens als de Stey AUG of de FN P90 fascinerend, maar aan de andere kant vind ik het"verre-van-futuristische looks"- werk als de Mosin Nagant, Garand M1 of de Mauser Kar 98 ook erg mooi![]()
Ik heb hier thuis nog een boekje van ene M. Arents over de rollenvergrendeling van Heckler&Koch liggen, erg mooi om te zien hoe dat in mekaar steekt (afgezien van de soms slechte foto's en belachelijke bijschriften). Ik heb altijd nog gezocht naar een goede site waarin geluidsdempers zoals die in de MP5 SD types fysisch gedetailleerd worden uitgelegd, dus als iemand nog een goede link of boekentip weet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |