quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:43 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Is die van een A10?
Of is dit meer een laatste redmiddel voor schepen om inkomende raketten te onderscheppen?
quote:The General Electric GAU-8/A Avenger is a 30 mm, hydraulically-driven seven-barrel Gatling-type rotary cannon that is mounted on the United States Air Force's A-10
Destijds is bij zo'n groot amerikaans schiet-weekend een meisje gestorven, die hele stellage was omgedonderd, waar net een klein meisje van ik geloof 8 ofzo onder stondquote:
Best nog knap dat je met al die vuurkracht alleen maar een 8-jarige raakt dan!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Destijds is bij zo'n groot amerikaans schiet-weekend een meisje gestorven, die hele stellage was omgedonderd, waar net een klein meisje van ik geloof 8 ofzo onder stond
Doet me denken aan de tijd dat ik nog wel eens op een Amerikaans forum kwam. Dat was ongeveer midden in de Bush-terreur, dus verzuurde rednecks waren er genoeg. Ik ben op een gegeven moment gestopt met tellen hoeveel zevenjarigen ik met machinegeweren heb zien schieten op home video's van die gasten.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Tsja, wat doet een meisje van 8 ook bij zo'n schietweekend vraag ik me dan af.
Amerikanen.
MG3.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Prosac het volgende:
Zie ik het goed en is de MG42 nog steeds in gebruik bij de Wehrmacht?
http://www.dumpert.nl/med(...)e_moffen_komen_.html
ik vroeg me altijd al af waar ze mee schotenquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:32 schreef _Vulcanus_ het volgende:
In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem. If no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire: THE A-TEAM.
[ afbeelding ]
Stainless Steel Ruger Mini-14 GB-F ("Government Barrel, Folding Stock") - 5.56mm
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef TheGaffer het volgende:
Meest onnauwkeurige wapen ter wereld, Ze hebben nooit een enkele boef ermee geraakt.
Dude, grapje. Nog nooit een A-Team aflevering gezien?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zegt iemand die waarschijnlijk nog nooit geschoten heeft
Dat zijn aangepaste SL-8'squote:Op maandag 3 augustus 2009 14:21 schreef Catch_me het volgende:
De G36 serie natuurlijk
[ afbeelding ]
De humor ontgaat je? Het is je nog nooit opgevallen dat er in alle 1400 afleveringen van het A-team nog NOOIT iemand door een kogel geraakt is?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zegt iemand die waarschijnlijk nog nooit geschoten heeft
ik kijk/keek het niet ja?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef Northside het volgende:
[..]
De humor ontgaat je? Het is je nog nooit opgevallen dat er in alle 1400 afleveringen van het A-team nog NOOIT iemand door een kogel geraakt is?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef Railywayman het volgende:
Dit is hoe een geweer zou moeten zijn:
[ afbeelding ]
De Mosin
Deze SG-43?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:11 schreef Pumatje het volgende:
en de Sg-43 is badass, maar vind ik geen mooie plaatjes van op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |