Is al dicht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
studietoelage werkgever voor kinderen van werknemers
Hoort hier niet thuis
Gebagger?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
DZDD topic weer opengemaakt.
De reden voor het slotje zal ws. het gebagger van TS zelf zijn geweest. Dus voor deze keer: Weer open.
Wat niet wil zeggen dat ik het niet eens was met het slotje.
Je hebt geluk dat het vandaag 4 juni is.
Omdat je onderwerp ongeveer 400 keer per jaar voorbij komt en bagger is en geeft. Je topic is origineler dan een bushokje namelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:02 schreef Juicyhil het volgende:
Bio, waarom sluit je mijn topique schat?
Balen, dacht ik kwaliteit te genereren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je onderwerp ongeveer 400 keer per jaar voorbij komt en bagger is en geeft. Je topic is origineler dan een bushokje namelijk.
Hier had een geniaal antwoord kunnen staan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Balen, dacht ik kwaliteit te genereren.
Ja en nog twee posts. 3 posts bagger van TS op een totaal van 15 is veel..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:56 schreef Rots het volgende:
Gebagger?Ik reageerde één keer op een post dat het al 30.000 views had, en dus offtopic, als je dat al gebagger noemt.
![]()
Maar oké, bedankt he.
Ik had net een mooie quote van jou omdat iemand om een voorbeeld vroeg, heb je hem op slot gegooidquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
Maakte ik die fout ?!.
!
Het is dat je het nu zegt, want ik wist het niet.
Maar dan is mijn slotje al helemaal terecht.
En die taaltopics leiden toch tot niets. Dus vandaar het slotje, indien het nog enige uitleg nodig heeft.
Probeer het eens in een ander subforum huilie.
Checkquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef jagga het volgende:
Doe dit topic maar een schopje naar DIG
computer onderdeel prijzen
Het begon als klacht alles goed en wel, maar nu is het meer een tweakert topci geworden.
en daar ben ik wel een beetje schuldig aan
Yep, dichtquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef Nikmans het volgende:
Nederlandse politie racistisch
Duidelijke troll?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
zo, kritieke fout in de op maar eens weggehaald
moest hij daarvoor dicht? of word hij anders weer terug naar KLB getrapt ofzo?quote:
Dan kan ik even in alle rust alle zooi verwijderen voor ik hem naar DIG beam.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:54 schreef jagga het volgende:
[..]
moest hij daarvoor dicht? of word hij anders weer terug naar KLB getrapt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |