abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69723077
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:33 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Mac Intosh.
pi_69723122
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:35 schreef Rots het volgende:

[..]

Mac Intosh.
Wel een lekkere leegloop bij Jong Ajax zo. Komt er lekker veel plaats voor talent uit de A1 i.c.m wat spelers die al bij Jong Ajax zaten.
pi_69723276
quote:
NOS: Braafheid heeft Ajax afgezegd

Volgens het NOS Sportjournaal heeft Edson Braafheid Ajax en PSV inmiddels afgezegd. Hij was met beide clubs in gesprek. Volgens het Sportjournaal zou hij in gevorderde gesprekken zijn met Bayern Munchen.
Hup, Obradovic halen.
pi_69723352
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:39 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Hop, Obradovic halen.
Wat een kneuzenbeleid, je had Braafheid allang moeten vastleggen.

En die Obradovic heb jij amper zien voetballen, en heeft ook interesse vanuit verschillende europese clubs, word niet zo'n makkie als je denkt.
pi_69723415
Was Mac Intosh geen verdedigend talent?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69723416
quote:

[..]

Hup, Obradovic halen.
Geef hem groot gelijk.
Op die leeftijd is het toch een beetje een once-in-a-lifetime-chance voor hem om naar een Europese topclub te gaan.
Had hem graag gezien maar helaas.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:42:32 #207
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69723422
quote:
Volgens het NOS Sportjournaal heeft Edson Braafheid Ajax en PSV inmiddels afgezegd. Hij was met beide clubs in gesprek.

Volgens het Sportjournaal zou hij in gevorderde gesprekken zijn met het Bayern Munchen van Van Gaal.
pi_69723477
Logisch. Ik vind het niet erg, zag het niet zo zitten in Edson.

Next.
pi_69723518
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geef hem groot gelijk.
Op die leeftijd is het toch een beetje een once-in-a-lifetime-chance voor hem om naar een Europese topclub te gaan.
Had hem graag gezien maar helaas.
Was te verwachten inderdaad. Obradovic zie ik nu echt graag komen. Kan toch haast niet mis gaan? Obradovic wil Ajax, Ajax wil Obradovic, dus lijkt mij een kwestie van tijd..
pi_69723631
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:44 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Was te verwachten inderdaad. Obradovic zie ik nu echt graag komen. Kan toch haast niet mis gaan? Obradovic wil Ajax, Ajax wil Obradovic, dus lijkt mij een kwestie van tijd..
Las ergens dat één van zijn zaakwaarnemers moeilijk doet. En die bezit zo'n 50% van de transferrechten.
pi_69723743
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Las ergens dat één van zijn zaakwaarnemers moeilijk doet. En die bezit zo'n 50% van de transferrechten.
Hmm. Het zal ook is niet in het oostblok met die louche zaakwaarnemers
pi_69723862
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Was te verwachten, zag Edson sowieso al niet erg al potentiële Ajacied.

Jammer.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:54:17 #213
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69723943
quote:

[..]

Hup, Obradovic halen.
Wat een Duitser!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:55:35 #214
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69723999
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hoe flikken die zaakwaarnemers dat toch altijd? Waarom moet je er per se 1 hebben anyway? Laatste wat ik zou willen is een gast die mij gaat vertellen waar ik heen moet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69724238
quote:

[..]

Hup, Obradovic halen.
Beetje genaai, voor Bayern heeft hij wel tijd

[ Bericht 0% gewijzigd door bloodysunday op 05-06-2009 00:54:02 ]
AJAX AMSTERDAM!
pi_69724662
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:55 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Hoe flikken die zaakwaarnemers dat toch altijd? Waarom moet je er per se 1 hebben anyway? Laatste wat ik zou willen is een gast die mij gaat vertellen waar ik heen moet.
Ja, ik snap dat ook nooit. Boussoufa heeft geen zaakwaarnemer, en van alle spelers in de Belgische competitie heeft hij het het beste voor elkaar.

Er gaat wellicht wel het één en ander veranderen in 't voetbal als het gaat om transferrechten. In Brazilie en Argentinie willen ze een verbod op 3e partijen instellen. Dus wanneer een club een speler onder contract heeft zijn ze altijd 100% houder van de transferrechten. De Engelse FA doet dat nu ook, na het gedoe rond Tevez. De FIFA ziet hier wel iets in om de 'kinderhandel' tegen te gaan.
pi_69725100
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:45 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Zo hoor ik het graag. Dat Ajax zijn smoelwerk maar weer terug mag krijgen. Dat ploegen bij voorbaat hopen om de nederlaag tegen Ajax zo klein mogelijk te houden zonder enige hoop op winst.
Geboren Amsterdammer he (rond '95 besmet door mijn pa die de finale bijwoonde)
pi_69725479
Wat moeten ze in godsnaam met Braafheid als ze Lahm hebben?

Oh wacht, ik had immers vernomen dat Lahm dan naar Ajax zou verkassen. Natuurlijk.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:12:28 #219
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69726351
sunderland
benfica
het is armoe troef bij amsterdam tournament

vroeger kwam man utd en juve nog, dat waren pas namen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:38:13 #220
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69726824
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:12 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat ook nooit. Boussoufa heeft geen zaakwaarnemer, en van alle spelers in de Belgische competitie heeft hij het het beste voor elkaar.

Boussoufa heeft ook nog geen transfer gemaakt. Denk dat het echt wel handig is als een speler het contract laat bekijken door iemand die er verstand van heeft. Een jurist of zaakwaarnemer. Daarnaast kan een zaakwaarnemer clubs tegen elkaar uitspelen om de beste deal eruit te slepen, financieel. Als je daar als speler in je eentje gaat zitten tegenover gehaaide zakenmannen, word je waarschijnlijk een oor aan genaaid op bepaalde punten.
pi_69726851
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:12 schreef Fortitudo het volgende:
sunderland
benfica
het is armoe troef bij amsterdam tournament

vroeger kwam man utd en juve nog, dat waren pas namen
tis crisistijd, ook binnen de voetbalwereld.
Ne laisse pas le temps,te decevoir..
...ll ne peut etre conquis..
Dans la tristesse,
dans la douleur...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 06:15:19 #222
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69727957
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je als profvoetballer de steun van je maatje mist ben je niet geschikt voor de top. Iedereen weet hoe meedogenloos de voetbalwereld kan zijn.
Daarom zeg ik: miskoop Sulejmani. Pranjic komt niet naar Ajax. Wordt dus nooit wat met Mickey.
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef DeVinger het volgende:

[..]

De clubleiding niet blijkbaar.
Die is dan ook bagger!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69728254
quote:
Zaterdagmiddag dacht Ajax een afspraak te hebben met Edson Braafheid. Er lag een overeenkomst over het salaris en de duur van het contract. Een cynicus had kunnen zeggen, komen ze wéér met zo’n kabouter aanzetten. Maar schijn bedriegt ook hier.

Braafheid is misschien wel de beste linksback van de eredivisie. Eentje die kan verdedigen, maar vooral ook kan aanvallen. Van het soort waarvan iedere Europese topclub er eentje heeft of naarstig naar op zoek is.

Goeie backs zijn er heel weinig. En waar herken je een topelftal aan? Vooral aan de kwaliteit van de backs. Zonder harde flankverdedigers met ‘druk naar voren’ overwinter je niet eens in de Champions League. Daarom vinden de goudzoekers bij FC Twente het zo erg dat Braafheid voor een luttele twee miljoen euro te koop is. Het is een juweel in de dop. Iedereen kan dat zien en het staat te koop op www.marktplaats.nl voor een schijntje van de werkelijke waarde. De voetbalwereld duikt erop.

Maar Ajax was iedereen te snel af. En daarom gingen de Amsterdammers met een fijn gevoel de pinksterdagen in. Het bleef rustig, zelfs op dinsdag nog wachtte Ajax in volledige genoegzaamheid op de noodzakelijke handtekeningen. Het bleek de stilte waarin het Bayern München van Louis van Gaal een wig dreef in de deal tussen Ajax en Braafheid. In de hoofdstad geloven ze niet meer in Braafheids komst.

Achter de schermen valt daar wellicht het woord ‘ethiek’. Een mondelinge afspraak heeft immers ook rechtsgeldigheid. In de spotlights zal er echter niemand gaan klagen. Zeker Ajax niet. In het harde zakendoen aan de bovenkant van de transfermarkt is er geen keus tussen wel of niet meedoen. Je doet gewoon mee. Zo niet dan val je af. Ethiek is pas een gespreksonderwerp als het ‘transferwindow’ is dichtgeslagen.
Ik wens Braafheid nog een plezierige carrière op de bank bij Louis.
pi_69728411
Begrijpelijk voor Braafheid die kan naar een club boven zijn stand en heeft het slim gespeeld. Maar raar van van Gaal want Bayern Munchen heeft en kan ook veel betere backs krijgen dan Braafheid.
pi_69728421
Waarom gelooft iedereen meer in Obradovic? Wat mij betreft heeft Braafheid zich meer bewezen, helemaal in de NL competitie, waar we voorlopig vooral zullen acteren. Wordt wat als Obradovic ook niet doorgaat, kan je weer ergens anders gaan zoeken .
pi_69728435
Nou Jammer voor Ajax en voor die jongen . Wens hem dan veel succes bij Bayern .

En hoop dat hij een hoop kan cashen
pi_69728441
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:06 schreef Wooldoor het volgende:
Begrijpelijk voor Braafheid die kan naar een club boven zijn stand en heeft het slim gespeeld. Maar raar van van Gaal want Bayern Munchen heeft en kan ook veel betere backs krijgen dan Braafheid.
Die zit Ajax gewoon dwars.
pi_69728444
De Defour discussie loopt weer Wilhelmson al genoemd?
pi_69728608
Jezus... Louis gaat met twee teams meedoen in de Bundes Liga?
pi_69728748
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:07 schreef lighted het volgende:
Waarom gelooft iedereen meer in Obradovic? Wat mij betreft heeft Braafheid zich meer bewezen, helemaal in de NL competitie, waar we voorlopig vooral zullen acteren. Wordt wat als Obradovic ook niet doorgaat, kan je weer ergens anders gaan zoeken .
Obradovic schijnt een enorm talent te zijn, maar wij hebben op dit moment geen talent maar ervaring nodig. Braafheid had daarom beter geweest imho.
pi_69728763
Toevallig dat het weer een gekleurde Nederlander is die zijn portemonnee boven sportieve successen plaatst.
Wat jij, BSB

Want die gast gaat never nooit geen basisplaats bij Bayern afdwingen.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:54:22 #232
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69729082
En hoeveel mensen in dit topic hebben die Obradovic meer dan 2 wedstrijden zien spelen...? Of hebben jullie thuis allemaal een schotel aan de muur en een abonnement op alle Oostblokzenders?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 08:56:28 #233
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69729116
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 08:09 schreef TUFKAL het volgende:
De Defour discussie loopt weer Wilhelmson al genoemd?
de naam van zijn manager viel hier al
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:00:47 #234
157922 fathank
pi_69729199
Kunnen we Gudjohnson niet bij Barcelona weg halen?
pi_69729217
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Lahm de overstap naar Ajax zal maken indien Braafheid vertrekt naar Bayern.
Jij hoort elke week een hoop dingen in de wandelgangen. Tief eens een keer op.

Dan maar niet Braafheid. Tiefus Van Gaal . Is toch geen Bayern-materiaal, dat vind ik dan wel weer mooi . Hij gaat zo ontiegelijk hard floppen met Bayern, hihi.

Nou snel naar Servie en Obradovic vastleggen. 7 miljoen voor neerleggen, maar dan heb je ook wat.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:02:18 #236
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69729233
Sommige mensen die hier zeggen dat ze Braafheid toch niet nodig hebben
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 09:03:27 #237
157922 fathank
pi_69729262
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jij hoort elke week een hoop dingen in de wandelgangen. Tief eens een keer op.

Dan maar niet Braafheid. Tiefus Van Gaal . Is toch geen Bayern-materiaal, dat vind ik dan wel weer mooi . Hij gaat zo ontiegelijk hard floppen met Bayern, hihi.

Nou snel naar Servie en Obradovic vastleggen. 7 miljoen voor neerleggen, maar dan heb je ook wat.
Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Obradovic gezien? Want geniale youtube filmpjes zijn er zelfs van Sjaak Polak.
pi_69729309
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Obradovic gezien? Want geniale youtube filmpjes zijn er zelfs van Sjaak Polak.
Nul, maar iedereen is lyrisch over hem. Daggla heeft 'm pasgeleden aan het werk gezien. En niet voor niets zit de halve top van Europa achter hem aan.
pi_69729603
Grappig dat mensen hier zeggen dat Braafheid het niveau van Bayern niet heeft. Wat had hij dan bij ons gemoeten?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_69729628
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Grappig dat mensen hier zeggen dat Braafheid het niveau van Bayern niet heeft. Wat had hij dan bij ons gemoeten?
Net of wij hetzelfde niveau hebben als Bayern? Wel realistisch blijven he..
pi_69729639
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Tussen Bayern en Ajax zit toch wel een groot niveau verschil hoor.
pi_69729736
Hij had eerst naar Ajax of PSV moeten gaan, en dan pas naar een club als Bayern. Strijk je twee keer goed tekengeld op, wen je in stappen aan een hoger niveau, en zit je niet binnen anderhalf jaar bij Arminia Bielefeld ofzo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69729750
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tussen Bayern en Ajax zit toch wel een groot niveau verschil hoor.
Wij streven toch ook naar het hoogste? Of halen we weer meer middenmoot straks...
In Southern Sun
pi_69729762
van Gaal gaat weer klein nederland oprichten in het buitenland?
Of zal het dit keer meevallen?
pi_69729792
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wij streven toch ook naar het hoogste? Of halen we weer meer middenmoot straks...
Maar dan nog steeds is het een uitspraak van je die nergens op slaat.
Dus als hij voor Bayern te kort komt dan is hij ook geen toevoeging voor Ajax?

We streven naar het hoogst haalbare in de Nederlandse competitie.
De Europese top zullen we structureel niet meer halen.
pi_69729866
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Daar is ie weer!

Koning.
pi_69729884
Ik vind meer de uitspraken van hij heeft het niveau van Bayern niet belachelijk. Komt beetje jaloers over namelijk.
In Southern Sun
pi_69729896
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bayern streeft naar de Europese Top (CL). Ajax streeft naar het winnen van een kampioenschap in de Mickey Mouse competitie.
pi_69729909
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind meer de uitspraken van hij heeft het niveau van Bayern niet belachelijk. Komt beetje jaloers over namelijk.
Vind ik helemaal niet zo onzinnig. Er zijn genoeg spelers die te groot zijn voor een servet, maar te klein voor een tafellaken.
pi_69729921
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Twente naar een Europese topclub is nogal een grote stap,helemaal als je een van de beste backs van Europa voor je hebt staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')