Die zit Ajax gewoon dwars.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:06 schreef Wooldoor het volgende:
Begrijpelijk voor Braafheid die kan naar een club boven zijn stand en heeft het slim gespeeld. Maar raar van van Gaal want Bayern Munchen heeft en kan ook veel betere backs krijgen dan Braafheid.
Obradovic schijnt een enorm talent te zijn, maar wij hebben op dit moment geen talent maar ervaring nodig. Braafheid had daarom beter geweest imho.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:07 schreef lighted het volgende:
Waarom gelooft iedereen meer in Obradovic? Wat mij betreft heeft Braafheid zich meer bewezen, helemaal in de NL competitie, waar we voorlopig vooral zullen acteren. Wordt wat als Obradovic ook niet doorgaat, kan je weer ergens anders gaan zoeken.
de naam van zijn manager viel hier alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:09 schreef TUFKAL het volgende:
De Defour discussie loopt weerWilhelmson al genoemd?
Jij hoort elke week een hoop dingen in de wandelgangen. Tief eens een keer op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Lahm de overstap naar Ajax zal maken indien Braafheid vertrekt naar Bayern.
Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Obradovic gezien? Want geniale youtube filmpjes zijn er zelfs van Sjaak Polak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij hoort elke week een hoop dingen in de wandelgangen. Tief eens een keer op.
Dan maar niet Braafheid. Tiefus Van Gaal. Is toch geen Bayern-materiaal, dat vind ik dan wel weer mooi
. Hij gaat zo ontiegelijk hard floppen met Bayern, hihi.
Nou snel naar Servie en Obradovic vastleggen. 7 miljoen voor neerleggen, maar dan heb je ook wat.
Nul, maar iedereen is lyrisch over hem. Daggla heeft 'm pasgeleden aan het werk gezien. En niet voor niets zit de halve top van Europa achter hem aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Obradovic gezien? Want geniale youtube filmpjes zijn er zelfs van Sjaak Polak.
Net of wij hetzelfde niveau hebben als Bayern? Wel realistisch blijven he..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Grappig dat mensen hier zeggen dat Braafheid het niveau van Bayern niet heeft. Wat had hij dan bij ons gemoeten?
Tussen Bayern en Ajax zit toch wel een groot niveau verschil hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Grappig dat mensen hier zeggen dat Braafheid het niveau van Bayern niet heeft. Wat had hij dan bij ons gemoeten?
Wij streven toch ook naar het hoogste? Of halen we weer meer middenmoot straks...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tussen Bayern en Ajax zit toch wel een groot niveau verschil hoor.
Maar dan nog steeds is het een uitspraak van je die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij streven toch ook naar het hoogste? Of halen we weer meer middenmoot straks...
Daar is ie weer!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeveel hele wedstrijden heb jij van Obradovic gezien? Want geniale youtube filmpjes zijn er zelfs van Sjaak Polak.
Bayern streeft naar de Europese Top (CL). Ajax streeft naar het winnen van een kampioenschap in de Mickey Mouse competitie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij streven toch ook naar het hoogste? Of halen we weer meer middenmoot straks...
Vind ik helemaal niet zo onzinnig. Er zijn genoeg spelers die te groot zijn voor een servet, maar te klein voor een tafellaken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind meer de uitspraken van hij heeft het niveau van Bayern niet belachelijk. Komt beetje jaloers over namelijk.
Van Twente naar een Europese topclub is nogal een grote stap,helemaal als je een van de beste backs van Europa voor je hebt staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind meer de uitspraken van hij heeft het niveau van Bayern niet belachelijk. Komt beetje jaloers over namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |