Hahaha.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HA-HA-HA-HA, humor, jij hebt het!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, en Marurk die agent toch?
En Jagga de Indiaan?
quote:
wat denk jequote:
Heh.. watte?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, en Marurk die agent toch?
En Jagga de Indiaan?
Ik moet nog stemmenquote:
Dan is er nog een remedie: Dood!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat dat nog wat gaat uitmaken
Maar op FOK posten is wel lastig als je dood bent...quote:
Nee ik ga niet stemmen, heb toch geen zin, plus dat ik het stemformulier niet kan vinden.quote:
Je raakt ook echt alles kwijt hequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik ga niet stemmen, heb toch geen zin, plus dat ik het stemformulier niet kan vinden.
ME OGEN WAT DOE JEquote:
Serieus, mensen die zeggen dat stemmen geen zin heeft moeten echt snel ff optiefen. En dan straks allemaal klagen waarom het allemaal zo kut is......quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik ga niet stemmen, heb toch geen zin, plus dat ik het stemformulier niet kan vinden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Maar op FOK posten is wel lastig als je dood bent...
Wat een taal trouwens voor een petsventje uit Urk...
je moet iig rechts stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Marurk het volgende:
Ik weet het niet hoor.
Normaal zou ik wel voor VVD ofzo gaan. Maar dat is nu ene floppartij.
CDA en alles wat daar links van zit staat me al helemaal niet aan
Dus blijft PVV als enige optie over?![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus, mensen die zeggen dat stemmen geen zin heeft moeten echt snel ff optiefen. En dan straks allemaal klagen waarom het allemaal zo kut is......
Normaal stem ik wel hoor, maar ik heb me hier ook niet echt in verdiept.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus, mensen die zeggen dat stemmen geen zin heeft moeten echt snel ff optiefen. En dan straks allemaal klagen waarom het allemaal zo kut is......
en dat doet uniquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Normaal stem ik wel hoor, maar ik heb me hier ook niet echt in verdiept.
Stem dan blancoquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ok, ik kan er niet tegen dat mensen zeggen het heeft allemaal geen zin. Dan denk ik echt donder ff op, vaak van die uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ok, ik kan er niet tegen dat mensen zeggen het heeft allemaal geen zin. Dan denk ik echt donder ff op, vaak van die uitkeringstrekkers.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat een kutkabinet hebben we ook.Time for a change, a real change.
Serieus, als je hoort van stemmen heeft geen zin dan zijn het altijd van die tokkiefamilies.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
hahahaha
Ik hoop echt dat alle uitkeringstrekkers te lui zijn om op te komen, en dat alleen de rechtse fanaten hun stem uitbrengen.![]()
![]()
Dus we hoeven ons er geen zorgen over te maken, onze mening erover te vormen of er eventueel iets tegen te doen want het gebeurt toch wel?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef bloodysunday het volgende:
Europese integratie gebeurt sowieso wel, denk ook niet dat we er slechter van worden ofzo.
PVVDquote:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het toch wel gaat gebeuren. Zeg niet dat je daar geen mening over mag vormen en niks over mag zeggen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus we hoeven ons er geen zorgen over te maken, onze mening erover te vormen of er eventueel iets tegen te doen want het gebeurt toch wel?
Jij hebt je er blijkbaar ook niet in verdiept. Zeggen dat je rechts moet stemmen, en dan op PVV stemmen, terwijl PVV bij deze Europese verkiezingen helemaal niet rechts is.quote:
Stem dan blanco.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt je er blijkbaar ook niet in verdiept. Zeggen dat je rechts moet stemmen, en dan op PVV stemmen, terwijl PVV bij deze Europese verkiezingen helemaal niet rechts is.
Trouw.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke kutsite is dat ook alweer?
KEIN MOSLIMSquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je de standpunten bekeken? Ik kan dat niet echt rechts noemen hoor.
Wat ken jij mij dan slecht. Heel slecht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij stemt zeker VVD? Ik vind je een VVDer.
Je klinkt inderdaad als een echte PVV stemmer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:05 schreef gers het volgende:
[..]
KEIN MOSLIMS
AUS LANDERS ERAUS
das toch het programma
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat ken jij mij dan slecht. Heel slecht.
Wat is 'ie langzaam met de nieuwe vraag laden zeg..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Trouw.
http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/article2735507.ece
Met VVD zou je bij de landelijke verkiezingen ook niks meer bereikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
VVD VVD VVD VVD VVD VVD !!!!! EINS!!! EINS!!! ZWEI!!! DREI!!!
Jaquote:
Hietquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
Hiet voor BT.Wat stem jij vandaag, of wat zou jij stemmen?
Ja ben maar gestoptquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is 'ie langzaam met de nieuwe vraag laden zeg..
Is die lekker dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja
En dan wel op nummer 1 van de lijst he, die Sophie nogwat...
Dat ding is helemaal langzaam. Volgens mij kun je beter gewoon rechtstreeks naar die site gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is 'ie langzaam met de nieuwe vraag laden zeg..
Die het dichtst naar het midden staatquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef bloodysunday het volgende:
Hoe zie je nou welke partij nou het best bij je past?
Hier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hiet? Ik ben net een die trouw-test aan het doen, maar ik moet zeggen dat ik me er niet erg in verdiept heb hoor.
Films met Adam Sandler vind ik meestal wel leuk.quote:
DOEN DAT MOET VAN DE HEEREquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:22 schreef Gupje het volgende:
Ik voel me als Urker geroepen om op CU of SGP te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |