quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:12 schreef McFearless het volgende:
Godver, m'n boxershort is kapot. Nu heeft Jack een extra tochtgat.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Aan extra ventilatie is nog nooit iemand doodgegaan
True, maar het is zonde van m'n boxershort, zusamen hebben we al heel wat meegemaakt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Aan extra ventilatie is nog nooit iemand doodgegaan
Ik ben werkvoorbereider en vervanger van mijn uitvoerder(als hij weer eens ziek/vrij is) infratechnisch bedrijf.quote:
Hihi...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
True, maar het is zonde van m'n boxershort, zusamen hebben we al heel wat meegemaakt.
Ja, gek hé.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi...![]()
Ik verkies boxershorts boven slips![]()
Mannen met stringsquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi...![]()
Ik verkies boxershorts boven slips![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mannen met strings
1 keer werd er een man met een zwemstring uit het Tikibad gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was kennelijk toch niet zo'n tof idee, met al die kinderen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mannen met strings
Ik heb een stringetje met tijgerprint, die doe ik alleen aan als ik ga zonnen in de achtertuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ga je wel lekker snel in die glijbanen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 keer werd er een man met een zwemstring uit het Tikibad gehaald.
Leggings niks vinden, maar ballenknijpers wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het wel een STRAKKE actie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 keer werd er een man met een zwemstring uit het Tikibad gehaald.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Leggings niks vinden, maar ballenknijpers wel.Whihi grapje. Dat is niet goed voor je zaad toch, die uberstrakke slipssssssssss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brandwonden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan ga je wel lekker snel in die glijbanen.
Whehe inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dan ga je wel lekker snel in die glijbanen.
jawel hoor, tis alleen echt kantoorwerk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef Florian_ het volgende:
Klinkt niet echt als een toffe baan ofzo.
Zoiets heb ik ook weleens vernomen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi grapje. Dat is niet goed voor je zaad toch, die uberstrakke slipssssssssss.
Eens. Ik houd meer van wijde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook weleens vernomen.Maar het zit niet lekker en het ziet er niet uit.
Neuh, valt best mee, die zitten gewoon lekker.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eens. Ik houd meer van wijde.
Die van BB zijn trouwens ook vet strak.
Nee, dat is lame.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Smart_ass het volgende:
Met zo'n kek randje boven je broek uit.Maar ze zijn wel strak.
Kende je die nog niet?quote:
Ook die bewegingenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Echt zo fucking geniaal. En treurig. Vooral dat laatste. Maar daardoor wordt het weer geniaal.Vijf kronkelende negers in een klein kamertje.
Nee, ik weet niet hoe mijn reine geest dit gaat verwerken de komende tijden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Echt zo fucking geniaal. En treurig. Vooral dat laatste. Maar daardoor wordt het weer geniaal.Vijf kronkelende negers in een klein kamertje.
Je kan 'vijf kronkelende negers' in ieder geval afvinken op het lijstje "Dingen waarvan ik had verwacht ze nooit van m'n leven te (hoeven) aanschouwen".quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe mijn reine geest dit gaat verwerken de komende tijden.
Ik blijf ze zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan 'vijf kronkelende negers' in ieder geval afvinken op het lijstje "Dingen waarvan ik had verwacht ze nooit van m'n leven te (hoeven) aanschouwen".
Met dank aan jou, bloedhoer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan 'vijf kronkelende negers' in ieder geval afvinken op het lijstje "Dingen waarvan ik had verwacht ze nooit van m'n leven te (hoeven) aanschouwen".
Mensen die lijstjes makenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit filmpje was een reactie op eenzelfde soort filmpje maar dan met vrouwen toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Voorbeeld:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij staat ook op een lijst bij mij![]()
Meest bijzondere personen die ik heb ontmoet
Ik ben op dit moment al meer dan 15km verwijderd van Urkquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:23 schreef jagga het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Guppie's lijst van dingen die hij nooit dacht mee te maken als kerkelijk ganger!
-sex
-de buitenwereld
-jitzzzze
-jagga
-verder dan 15km van Urk
-
Nog maar een paar Gup![]()
Wat is je top drie? En eerlijk zijn he.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat! Dat stond op nummer vier van m'n to do-lijst.
Top 3 van m'n to do-list:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:25 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat is je top drie? En eerlijk zijn he.
Je mag niet liegen van je moederquote:
Bastard, Adriana Lima is van mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Top 3 van m'n to do-list:
- Adriana Lima
- Megan Fox
- Breathtaking
heul wel!quote:
Dan geloof je me niet, net of mij dat wat boeitquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef jagga het volgende:
[..]
heul wel!![]()
Hier op FOK! gelden vooroordelen en stereotypes, dus ben jij kerkelijk want URK dus als je zegt dat dat niet zo is, lieg je
en dat mag niet van je moeder
Heb jij haar zwanger gemaakt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bastard, Adriana Lima is van mij.
quote:Een 23-jarige vrouw uit Texas heeft herhaaldelijk menselijke uitwerpselen op het infuus van haar driejarige dochtertje gesmeerd. Hierdoor liep het kind grote kans op levensbedreigende infecties.
Emily Beth McDonald uit Austin is aangeklaagd voor het mishandelen van haar kind. Ze riskeert een levenslange gevangenisstraf.
Een bewakingscamera in het kinderziekenhuis waar de peuter lag, legde vast hoe McDonald poep uit een vieze luier op een infuusbuis die in directe verbinding met de bloedbaan van het kind stond, uitsmeerde. De moeder gaf toe dat ze wist dat ze hiermee de gezondheid van haar dochter in gevaar bracht. Haar motief is niet duidelijk.
quote:
echt sommige mensen verdienen de meest gruwelijke straffen...zoiets verzin je toch niet?quote:
lol watquote:
Jawel, dat is toch ranzig.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Gadverdamme met je hand door een luier heen![]()
![]()
Of bedoelen jullie dat niet?
Komt wel goed denk ik. Met Liv Tyler is het ook goed gekomen....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Helaaas niet, wat zou dat een geweldig mooie dochter worden.
Ik wilde haar maagdenvliesje doorprikken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, dat is toch ranzig.
[..]
Komt wel goed denk ik. Met Liv Tyler is het ook goed gekomen....
Als jij dat moet vragen moet je misschien je eigen lichaam eens gaan verkennen...quote:
Daar:quote:
quote:
Ik heb heul geen lichaam noch een ziel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als jij dat moet vragen moet je misschien je eigen lichaam eens gaan verkennen...![]()
Mocht je hulp nodig hebben hoor ik het wel
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah man lieg niet, 100000000000000000 % groen.
Ik wou stemmen voor mislukte poging tot humor, maar hij staat er niet bij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poll: Wat is dit?GROEN! BLAUW! BLAUWGROEN! EEN GECROPTE FOTO VAN BT'S GEZICHT IK WIL EEN KIWI!!!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
HA-HA-HA-HA, humor, jij hebt het!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dus wel af he, zijn mijn ogen groener dan die van Sanna?
Weet ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HA-HA-HA-HA, humor, jij hebt het!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Cybey het volgende:
Stemmen met potlood
"14-jarige mag je neuken, niet zoenen"
Die twee stonden net even onder elkaar in MyAP...
Toen ging ik het door elkaar halen en las "14 jarige mag je neuken met potlood"...![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Cybey het volgende:
Stemmen met potlood
Toen ging ik het door elkaar halen en las "14 jarige mag je neuken met potlood"...![]()
Gast, zoek een dokterquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef Cybey het volgende:
Stemmen met potlood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |