deze?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef -Trinity- het volgende:
Toch teleurgesteld dat dat zwarte topje met korsetbalijnen nooit meer heb teruggevonden in de sale van de online shop nadat 'ie voor mijn neus opeens uitverkocht was. Weet iemand welke ik bedoel toevallig, en of hier een artikelnummer van is? Hij was van een zwart glimmende stof en leek strapless, had (toch) twee kleine zwarte bandjes.
klantenservice.nl@hm.comquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:29 schreef L.in het volgende:
Weet iemand het mail-adres van H&M... de helft van mijn steeds uitgestelde bestelling is nu afgeprijst, dus mogen ze ff gaan veranderen! Nu maar hopen dat m'n bestelling niet weeeerrr later komt, ben me al een paar weken aan het inhouden met niet bestellen!!
Thank you!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
klantenservice.nl@hm.com
Tevens TVP
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Noortje. het volgende:
Die heb ik ook besteld, in het donkerblauw.
quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er zitten trouwens ook 5 jurken bij mijn bestselling van de partydinges, maar daar houd ik er maar één van hopelijk.En 80% heb ik besteld omdat het kon.
Heel soms bij C, wat ik dus van de H&M nodig heb, normaal heb ik 70/75B.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de omvang juist ruim vallen en de cup klein bij h&m...
En ze hebben ook weinig 70 maten, alleen bij cup A en B, echt dom is dat.
Jahoor!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb de hoop op die tulerok maar opgegeven, denk niet dat die er ooit nog is
Laat je weten hoe die partycollectie is?Ben benieuwd hoe dat er in het echt uitziet
Ziet er uit als een model waarin je een dikke reet krijgtquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jahoor!
Ik hoop echt dat deze past, daar ben ik echt verliefd op:
[ afbeelding ]
Maar mijn boobies zullen wel te groot zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jahoor!
Ik hoop echt dat deze past, daar ben ik echt verliefd op:
[ afbeelding ]
Maar mijn boobies zullen wel te groot zijn.
Hippe stokjespersonenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie dit soort dingen aankunnen, ik zou er namelijk echt niet uitzien in zo'n jurkje
Ik weet het niet, daarom heb ik het besteld. Beter staat 'ie goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie dit soort dingen aankunnen, ik zou er namelijk echt niet uitzien in zo'n jurkje
Ik ben bang dat ik daar wel een beetje aan leidt jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef Tammeh het volgende:
haha volgens mij zijn wij met z'n allen zó verschrikkelijk shopverslaafd.
Ik moet vroeg op om aan mijn scriptie te werken. En daar heb ik (helaas) een computer met internet voor nodigquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:01 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik ga gewoon morgen uitslapen zodat ik te laat ben om vroeg in de sale te duiken
Oeiquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet vroeg op om aan mijn scriptie te werken. En daar heb ik (helaas) een computer met internet voor nodig
HAHA ik heb 't eigenlijk nog het meeste bij de H&M online, door al die kortingscodes en sales!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik daar wel een beetje aan leidt ja
Ik werd net happy van mn geshop bij de nettorama
Haha goed idee! Ik ook!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:01 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik ga gewoon morgen uitslapen zodat ik te laat ben om vroeg in de sale te duiken
Thanksquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:21 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
OeiSterkte, in dat geval
Gelukkig ga ik zaterdag op vakantie, het vooruitzicht van winkelen op vakantie weerhoudt me er wel een beetje van om nu te gaan onlineshoppen..
Jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Klopt het dat H&M een postbankrekening heeft?
ING.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Klopt het dat H&M een postbankrekening heeft?
Ik zou dr uitgaan zien als een biebmiep. Nou houd ik wel van lezen maar om er nou uit te zien alsof ik tussen de boeken leef!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Daph_ het volgende:
Zo schattig, maar dit zou me ook voor geen meter staan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik zou dr uitgaan zien als een biebmiep. Nou houd ik wel van lezen maar om er nou uit te zien alsof ik tussen de boeken leef!
Degene die onderweg is straks terugsturen en nu vast opnieuw bestellen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef warrel het volgende:
Damn, een jurkje die ik eergisteren had besteld zit nu bij de sale.. Is daar nog iets aan te doen? Want mijn pakketje is al onderweg.
't Is deze:
[ afbeelding ]
Ja maarrrr jij bent toch een heeule hippe biebmiep?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben een biebmiep, maar wel heel leuk hoor
Is pas sinds vandaag hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef vamperotica het volgende:Ik had gewoon niet eens in de gate dat de sale alweer begonnen was!
Of H&M mailen en vragen of je het jurkje voor de saleprijs kan krijgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Degene die onderweg is straks terugsturen en nu vast opnieuw bestellen.
Heeeul hip iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:59 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja maarrrr jij bent toch een heeule hippe biebmiep?
Oh dat jurkje is ook onderweg bij mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:23 schreef warrel het volgende:
Damn, een jurkje die ik eergisteren had besteld zit nu bij de sale.. Is daar nog iets aan te doen? Want mijn pakketje is al onderweg.
't Is deze:
[ afbeelding ]
Die onderste heb ik ook besteld, komt morgen binnen denk ik. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Electrocute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb sinds mijn jeugdjaren nooit meer een badpak gedragen, maar ik vind de kleur zo tof! Vast een leuke toevoeging op mijn collectie badmode.
[ afbeelding ]Snoezig
[ afbeelding ]
Het model had totaal geen tieten. Ben benieuwd hoe het er uit ziet met mijn C-cup
Oh! Laat even weten hoe hij zit in de tietomgevingquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die onderste heb ik ook besteld, komt morgen binnen denk ik. Ben benieuwd.
Maar daar waren ook kei veel aanbiedingen en ik kom er nooit! Nu wel met de auto dus heb die vol geladen met goedkoop wasmiddel en zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:33 schreef Tammeh het volgende:
[..]
HAHA ik heb 't eigenlijk nog het meeste bij de H&M online, door al die kortingscodes en sales!
[..]
Haha goed idee! Ik ook!
Ga ik doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Oh! Laat even weten hoe hij zit in de tietomgeving
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga ik doen.Maar dat lijkt me niet zo'n probleem toch? Hij zal niet uitscheuren ofzo.
Het blijft natuurlijk H&Mquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat jurkje is ook onderweg bij mij
Dat kan ik altijd proberen. Want terugsturen en de nieuwe bestellen is het denk ik niet waard, aangezien ik er ook al 25% korting op had.. Gelukkig heb ik m'n andere jurkje niet bij de saledingen gespot!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Of H&M mailen en vragen of je het jurkje voor de saleprijs kan krijgen
Ohwja? Draag jij als vent hakken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:12 schreef Kaasstengel het volgende:
dit topic gaat hard![]()
Ik zag eerlijk gezegd niet veel leuks in de sale staan. Alleen hele toffe schoenen, maar met te hoge hakken
quote:
OP's worden tegenwoordig niet meer meegenomenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Echt waar..???
Whoei...!!! Ik keek toevallig ( nou ja, dat kán gewoon geen toeval zijn...) weer eens op de site...
Nou nog ff wat codes verzamelen ( stonden die niet ooit in de OP???) en dan gaan we shoppen morgenochtend!
De laatste werkende kortingscodes had ik van Shopperella.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:41 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
OP's worden tegenwoordig niet meer meegenomen![]()
Ik heb overigens geen idee welke codes nog werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik ook niet bang voor hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga ik doen.Maar dat lijkt me niet zo'n probleem toch? Hij zal niet uitscheuren ofzo.
Ik kan gewoon mijn spulletjes niet naar de kassa brengenquote:
Heel leuk! Waar kan je die vinden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:21 schreef Daph_ het volgende:
Zo schattig, maar dit zou me ook voor geen meter staan
[ afbeelding ]
Hij is weer een stapje verderquote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 05-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
En dat heeft perfect gewerkt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Of H&M mailen en vragen of je het jurkje voor de saleprijs kan krijgen
Makkelijk toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:26 schreef warrel het volgende:
[..]
En dat heeft perfect gewerkt!
YEAH! Ik ben echt superblij, vooral omdat ik bij een andere webshop allemaal gedoe heb met retouren en een nieuwe levering bla bla, en dat duurt al 2 weken, dit gaat supersoepel
Ja, dat heb ik ook, en toennet dacht ik dat ik de bel hoorde, én er stond een TNT busje voor de deur. Dus ik zo superblij: Haallloo! En de pakketjesbezorgster zo van:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Makkelijk toch?
Bij mij is mijn bestelling al sinds een uur of 8 'in behandeling' dwz ik kan niks bestellen en ook niet bekijken wat de status is van mijn bestelling.. *zucht*
Mijn saldo is ook nog niet bijgewerkt, dus die 19 euro korting moeten ze ook nog verwerken. Whoopie.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, en toennet dacht ik dat ik de bel hoorde, én er stond een TNT busje voor de deur. Dus ik zo superblij: Haallloo! En de pakketjesbezorgster zo van:![]()
![]()
![]()
![]()
Ze was in d'r busje bezig, en toen reed ze weg, en ik zwaai zo naar d'r (voordeur is tegen de straat, dus ik stond nog gewoon binnen hoorquote:
Whehehe ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:39 schreef warrel het volgende:
[..]
Ze was in d'r busje bezig, en toen reed ze weg, en ik zwaai zo naar d'r (voordeur is tegen de straat, dus ik stond nog gewoon binnen hoor). En toen deed ze d'r busje open en toen zei ik 'je belde hier toch aan?' En zei zo van: nee hoor
'. Ik: oh, hihi, ik verwacht namelijk wel een pakketje
, nou, doeeeeeeii
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net besteld![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Inu het volgende:
Ok, geen H&M maar wel ergSeksai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |