deze?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:25 schreef -Trinity- het volgende:
Toch teleurgesteld dat dat zwarte topje met korsetbalijnen nooit meer heb teruggevonden in de sale van de online shop nadat 'ie voor mijn neus opeens uitverkocht was. Weet iemand welke ik bedoel toevallig, en of hier een artikelnummer van is? Hij was van een zwart glimmende stof en leek strapless, had (toch) twee kleine zwarte bandjes.
klantenservice.nl@hm.comquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:29 schreef L.in het volgende:
Weet iemand het mail-adres van H&M... de helft van mijn steeds uitgestelde bestelling is nu afgeprijst, dus mogen ze ff gaan veranderen! Nu maar hopen dat m'n bestelling niet weeeerrr later komt, ben me al een paar weken aan het inhouden met niet bestellen!!
Thank you!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
klantenservice.nl@hm.com
Tevens TVP
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Noortje. het volgende:
Die heb ik ook besteld, in het donkerblauw.
quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Er zitten trouwens ook 5 jurken bij mijn bestselling van de partydinges, maar daar houd ik er maar één van hopelijk.En 80% heb ik besteld omdat het kon.
Heel soms bij C, wat ik dus van de H&M nodig heb, normaal heb ik 70/75B.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de omvang juist ruim vallen en de cup klein bij h&m...
En ze hebben ook weinig 70 maten, alleen bij cup A en B, echt dom is dat.
Jahoor!quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb de hoop op die tulerok maar opgegeven, denk niet dat die er ooit nog is
Laat je weten hoe die partycollectie is?Ben benieuwd hoe dat er in het echt uitziet
Ziet er uit als een model waarin je een dikke reet krijgtquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jahoor!
Ik hoop echt dat deze past, daar ben ik echt verliefd op:
[ afbeelding ]
Maar mijn boobies zullen wel te groot zijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jahoor!
Ik hoop echt dat deze past, daar ben ik echt verliefd op:
[ afbeelding ]
Maar mijn boobies zullen wel te groot zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |