quote:Beste Daphne,
Bedankt voor je e-mail.
We hebben het nog eens nagekeken, maar we vinden deze prijzen die jij vernoemt niet terug.
Kun je ons de bestelnummers van de afgeprijsde artikelen geven zodat we de artikelen alsnog voor je kunnen aanpassen.
Op het moment kunnen we de prijzen welke jij vernoemt niet terug vinden.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Nu is de hamvraag natuurlijk, wat is dat leuke jurkje?
zitten der al inquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
Beter pleur je ze nu in je mandje, reken je af en denk je dan nog even verder over dit helse dilemma
Hmm. Dat moet nog wel een keer te proberen zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef alors het volgende:
Gewoon een paar dagen om 6.30 opstaan en in de shop kijken. Ik heb hem nog regelmatig zien staan.
In de winkel heb ik hem nergens zien hangen.
Das echt zo'n standaard mailtje! Die heb ik ook een keer gekregen... dan krijg je straks dat ze het inderdaad hebben gezien en dat ze het gaan aanpassen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
* Daph_ mailt hele waslijst met afgeprijsde artikelen terug
Die heb ik inderdaad ook besteldquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:55 schreef Kleintje19 het volgende:
wie was dat met dat korte blazertje?
[ afbeelding ]
paars is nu ook maar 17,90
Ik weet het wel zeker eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef Tammeh het volgende:
haha volgens mij zijn wij met z'n allen zó verschrikkelijk shopverslaafd.
Mjah, en dan zeggen ze straks dat het een ander artikel is.. en krijg je je geld niet terug!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben de artikelnummers gewijzigd!!![]()
Ik zie nu waarom ze die artikelen niet terug kunnen vinden, ze hebben gewoon de nummers veranderd.
welnee...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef Tammeh het volgende:
haha volgens mij zijn wij met z'n allen zó verschrikkelijk shopverslaafd.
Dat jurkje is dus bij mij nu nét in behandeling. Voor de gewone prijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
AAAAHHH
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als nou vandaag heel veel niet past (áls het vandaag binnenkomt) mag ik morgenochtend winkelen
Ik krijg een 36 en een 38, om even te passenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef alors het volgende:
Gewoon een paar dagen om 6.30 opstaan en in de shop kijken. Ik heb hem nog regelmatig zien staan.
In de winkel heb ik hem nergens zien hangen.
Toevallig, je hebt precies dezelfde dingen besteldquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo doen ze het wel ;o
xD!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Toevallig, je hebt precies dezelfde dingen besteld!!!!!
Thanx
Hell noquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, en dan zeggen ze straks dat het een ander artikel is.. en krijg je je geld niet terug!
Ik hoop voor je dat het lukt! Ik had 2 artikelen die nu in de sale stonden, heb ze maar even omgewisseld voor de goedkopere variant.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hell no! Het scheelt in totaal 37 euro op mijn bestelling (van wat ik houd, en dat is ongeveer 100 euro, dus dat is heul veul!!)
Laat het ze maar proberen
!
Verander https ff in http, dan doet hij hetquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn bestelling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[edit] Oh, hij doet het niet.
Nou, zo zie ik dat serieus wel voor me.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
welnee...
![]()
*ziet ons met ze allen kruipen over de grond, DON'T....LOOK... IN... SALE... en dan vervolgens dat onze mannen ons wegtrekken van de pc en dat we naar een inrichting moeten
Mjah, lijkt altijd wel een maatje kleiner he, die omtrek? Heb normaal 70 maar vaak zat bij de H&M 75, en dan op het buitenste haakje dat het strak zit zeg maar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:06 schreef Smart_ass het volgende:
Die bh's zijn dus echt best klein ja.Ik verbaas me eigenlijk ook best wel om de omtrek zeg maar. Of ik ben ineens dikker geworden, dat kan ook.
Mja. maargoed, de cup zelf was ook wel klein. Maar ik snap dat terugsturen niet zo goed. Ik moet nu alles retourneren, en ik heb met acceptgiro besteld. Hoe wordt die ¤1 dan betaald? Bij het postkantoor?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, lijkt altijd wel een maatje kleiner he, die omtrek? Heb normaal 70 maar vaak zat bij de H&M 75, en dan op het buitenste haakje dat het strak zit zeg maar...
Via je acceptgiro toch? Ik weet het niet precies, heb altijd maandfactuur gehad..quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja. maargoed, de cup zelf was ook wel klein. Maar ik snap dat terugsturen niet zo goed. Ik moet nu alles retourneren, en ik heb met acceptgiro besteld. Hoe wordt die ¤1 dan betaald? Bij het postkantoor?
Die acceptgiro is leeg, dus gewoon alleen betalen wat je wilt houden + 1 euroquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja. maargoed, de cup zelf was ook wel klein. Maar ik snap dat terugsturen niet zo goed. Ik moet nu alles retourneren, en ik heb met acceptgiro besteld. Hoe wordt die ¤1 dan betaald? Bij het postkantoor?
Hahahaha inderdaadquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nou, zo zie ik dat serieus wel voor me.(Tot en met dat 'DON'T... LOOK... IN... SALE...'
)
Ik vind de omvang juist ruim vallen en de cup klein bij h&m...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, lijkt altijd wel een maatje kleiner he, die omtrek? Heb normaal 70 maar vaak zat bij de H&M 75, en dan op het buitenste haakje dat het strak zit zeg maar...
Hij stond er net niet helaas.. Kun je anders voor me kijken wat de artikelcode is? Dan doe ik het wel via het bestelformulierquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_BLOUSE&shoptype=S
pagina 4, even in je mandje gooien, dan naar de kassa en dan staat die zwarte eronder, dan verwijder je deze weer.
Alstie niet goed is, gewoon aangeven dat je een verkeerd artikel hebt gekregen op dat formulier. Krijg je als het goed is een coupon met daarop de 1304-korting (¤ 5) , had ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Lol, ze hebben me gewoon een compleet andere bolero gestuurdDeze is een wijd model, ik had hem een maatje groter besteld omdat het geen wijd model was dus deze past voor geen meter!
Verder past alles perfect. En je raadt het al, die bolero is er allang niet meer
Bewaar je je orderbevestigingen van H&M die je per mail krijgt? Daar staat ook de artikelcode in. Bij mij had iemand de schoenen retour gestuurd en in een verkeerd zakje (met dus verkeerde code en artikelnummer) teruggestuurd, waardoor ik dus weer de verkeerde schoenen kreeg. De code op het zakje was bij mij hetzelfde als de code in de e-mail, terwijl ik compleet iets anders kreegquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik hoop het, maar ik weet ook de artikelcode niet, want hij geeft nu natuurlijk de artikelcode van die verkeerde aan. Nouja, ik ga in Keulen wel alle H&M's afspitten voor een leuke bolero. Ik weet overigens niet eens meer zeker wat hij kostte..
Moet je wachten tot zij je retour hebben ontvangen voor je betaalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |