quote:Beste Daphne,
Bedankt voor je e-mail.
We hebben het nog eens nagekeken, maar we vinden deze prijzen die jij vernoemt niet terug.
Kun je ons de bestelnummers van de afgeprijsde artikelen geven zodat we de artikelen alsnog voor je kunnen aanpassen.
Op het moment kunnen we de prijzen welke jij vernoemt niet terug vinden.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:50 schreef alors het volgende:
Nu is de hamvraag natuurlijk, wat is dat leuke jurkje?
zitten der al inquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
Beter pleur je ze nu in je mandje, reken je af en denk je dan nog even verder over dit helse dilemma
Hmm. Dat moet nog wel een keer te proberen zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef alors het volgende:
Gewoon een paar dagen om 6.30 opstaan en in de shop kijken. Ik heb hem nog regelmatig zien staan.
In de winkel heb ik hem nergens zien hangen.
Das echt zo'n standaard mailtje! Die heb ik ook een keer gekregen... dan krijg je straks dat ze het inderdaad hebben gezien en dat ze het gaan aanpassen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
* Daph_ mailt hele waslijst met afgeprijsde artikelen terug
Die heb ik inderdaad ook besteldquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:55 schreef Kleintje19 het volgende:
wie was dat met dat korte blazertje?
[ afbeelding ]
paars is nu ook maar 17,90
Ik weet het wel zeker eigenlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef Tammeh het volgende:
haha volgens mij zijn wij met z'n allen zó verschrikkelijk shopverslaafd.
Mjah, en dan zeggen ze straks dat het een ander artikel is.. en krijg je je geld niet terug!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben de artikelnummers gewijzigd!!![]()
Ik zie nu waarom ze die artikelen niet terug kunnen vinden, ze hebben gewoon de nummers veranderd.
welnee...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:17 schreef Tammeh het volgende:
haha volgens mij zijn wij met z'n allen zó verschrikkelijk shopverslaafd.
Dat jurkje is dus bij mij nu nét in behandeling. Voor de gewone prijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
AAAAHHH
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als nou vandaag heel veel niet past (áls het vandaag binnenkomt) mag ik morgenochtend winkelen
Ik krijg een 36 en een 38, om even te passenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:53 schreef alors het volgende:
Gewoon een paar dagen om 6.30 opstaan en in de shop kijken. Ik heb hem nog regelmatig zien staan.
In de winkel heb ik hem nergens zien hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |