abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juni 2009 @ 10:53:18 #121
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69732070
Nog steeds niet ontvangen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69732273
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Trusten het volgende:
Nou breekt toch echt m'n klomp .....ik heb een originele versie van de Sims (gister gehaald bij FRS) krijg ik de volgende melding:

[ afbeelding ]

Heeft iemand anders dit ook??
is de versie niet wat laag?? moet dat niet 1.0.63x zijn i.p.v.1.0. 615?
pi_69732290
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:53 schreef Sanne het volgende:
Nog steeds niet ontvangen.
de dag is nog jong, rustig afwachten
pi_69733125
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:00 schreef mschol het volgende:
is de versie niet wat laag?? moet dat niet 1.0.63x zijn i.p.v.1.0. 615?
Kan het anders komen doordat ik wel de illegale versie gespeeld heb? Maar ik heb voordat ik de cd-rom installeerde alles erafgegooid....
pi_69733315
Lees graag van mensen wat verhalen over het spel zelf...

wat kun je nu extra doen in het spel wat bij sims 2 niet kan.

Grappige dingen in het spel, gebruikers ervaringen....
In de ban van de mods.
pi_69733609
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:34 schreef rihago het volgende:
Lees graag van mensen wat verhalen over het spel zelf...

wat kun je nu extra doen in het spel wat bij sims 2 niet kan.

Grappige dingen in het spel, gebruikers ervaringen....
Je kan overal heengaan lopend, joggend, met de fiets of de auto zonder eerst naar de buurt te moeten en weer opnieuw te moeten laden, kavels bestaan niet meer. Als jij ergens heen gaat als vrouw van een gezin bijvoorbeeld dan gaat het leven 'thuis' gewoon door.

Qua uiterlijk kan je best veel aanpassen want je kan bij zowat alles nu een kleurenpalet tevoorschijn toveren en zo alle tinten aanpassen van je Sim. Je kan je eigen motiefjes maken met logo’s en plaatjes.

Grappige dingen:

• Als je na 24.00 naar het kerkhof gaat kan je geesten tegenkomen en mee praten etc
  • Je kan er op je werk voor kiezen om "Rustig aan" te doen, met collega's te praten, klusjes te doen voor je baas voor extra snelle promotie
  • Als je Sim iets gaat repareren kan hij onder stroom komen te staan waardoor hij verschroeid en dit duurt 24 uur om te 'genezen'
  • Je kan je Sim in het ziekenhuis laten bevallen, als je een fiets hebt gaat je Sim op de fiets
  • Je kan je Sim eigenschappen als kleptomaan of neurotisch meegeven waardoor ze bijvoorbeeld 3 x de kraan open en dicht doet voor ze weggaan
  • pi_69733674
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 00:00 schreef mschol het volgende:

[..]

hmmm das wel matig..

merkte met bouwen wel dat een oud mankement nog steeds aanwezig is...
    een Y vorm garage maken is niet echt mogelijk (2 garages en 1 oprit)
    een ondergrondse parkeerplaats lijkt me ook wel wat , maar ook dat zal wel niet in et spel zitten..
    Bij de sims 2 kon dat wel. moest je wel een bouw-cheat gebruiken om de muur op de fundering aan te laten sluiten.
    Er gaat niets boven Groningen
      vrijdag 5 juni 2009 @ 11:48:25 #128
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69733758
    Ik heb hem!!!
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_69733766
    ja die neurotisch idd, eerst dacht ik dat ze echt de kraan open had laten staan maar dat dacht ze alleen maar.
    wel moest ik de kraan weer controleren omdat ze anders ging stressen.
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
    pi_69734163
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 11:43 schreef Trusten het volgende:

[..]

Je kan overal heengaan lopend, joggend, met de fiets of de auto zonder eerst naar de buurt te moeten en weer opnieuw te moeten laden, kavels bestaan niet meer. Als jij ergens heen gaat als vrouw van een gezin bijvoorbeeld dan gaat het leven 'thuis' gewoon door.

Qua uiterlijk kan je best veel aanpassen want je kan bij zowat alles nu een kleurenpalet tevoorschijn toveren en zo alle tinten aanpassen van je Sim. Je kan je eigen motiefjes maken met logo’s en plaatjes.

Grappige dingen:

• Als je na 24.00 naar het kerkhof gaat kan je geesten tegenkomen en mee praten etc
  • Je kan er op je werk voor kiezen om "Rustig aan" te doen, met collega's te praten, klusjes te doen voor je baas voor extra snelle promotie
  • Als je Sim iets gaat repareren kan hij onder stroom komen te staan waardoor hij verschroeid en dit duurt 24 uur om te 'genezen'
  • Je kan je Sim in het ziekenhuis laten bevallen, als je een fiets hebt gaat je Sim op de fiets
  • Je kan je Sim eigenschappen als kleptomaan of neurotisch meegeven waardoor ze bijvoorbeeld 3 x de kraan open en dicht doet voor ze weggaan
  • Klinkt goed..

hebben ze ook een online functie erin gebouwd?

soort co-op??
    In de ban van de mods.
    pi_69734588
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Bij de sims 2 kon dat wel. moest je wel een bouw-cheat gebruiken om de muur op de fundering aan te laten sluiten.
    dan had je inderdaad een Y garage. maar daar kon (volgens mij?) geen gebruik gemaakt van worden omdat eruit gegaan werd van speciale rechte rijvlakken...
    pi_69735018
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 23:35 schreef Danny het volgende:

[..]

je gesprekken moeten nu meer zijn toegespitst op het karakter van de ander he? Hoe meer je praat met een sim hoe meer je te weten komt over zijn of haar interesses en karakter. Dat zal goed op elkaar aan moeten sluiten. Het is dus niet meer zoals eerder doelloos een rits gesprekken in de wachtrij zetten met achteraan 'zoenen'. Dat werkt niet meer. Je zult nu echt werk van je veroveringen moeten maken en ook moeten accepteren dat er sims zijn waarmee het totaal niet gaat klikken. Dat deel is dus een stukje realistischer geworden.
    ik weet alle karaktertrekken en zijn nu beste vrienden. Het balkje zit ook helemaal vol of moet je iemand hele tijd naar de mond praten ik weet het niet meer
      Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 12:44:01 #133
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69735480
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 10:39 schreef Trusten het volgende:
    Nou breekt toch echt m'n klomp .....ik heb een originele versie van de Sims (gister gehaald bij FRS) krijg ik de volgende melding:

"You are playing a non-final, unauthorized copy of The Sims 3.

Purchasing and registering an official copy of The Sims 3 will entitle you to benefits including access to an entirely new game town called Riverview, 1000 SimPoints which can be redeemed for game objects in The Sims 3 Store, and access to The Sims 3 Exchange."

quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 10:43 schreef Trusten het volgende:

[ afbeelding ]

quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef Danny het volgende:

[..]

heb je eerst je gedownloade versie volledig (inclusief save files ed) gedeïnstalleerd en je pc opnieuw opgestart voordat je deze installeerde?
    dit omdat de versie van de officiële eindigt met 631.002 en bij jou nog een pre-release versienummer staat?
    dus:
    1 - deïnstalleer TS3
    2 - Start je pc opnieuw op (belangrijk!)
    3 - installeer TS3
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      vrijdag 5 juni 2009 @ 14:07:31 #134
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69738506
    Vind het eigenschappen meegeven echt heel tof uitgewerkt. Heb al met een grote gespierde evil neger gespeeld die snoep van baby's wilde jatten en z'n hele huis duister wilde hebben. Ben nu bezig met een magere baardaap die van eenzaamheid houdt, superslim en artistiek is. Heb met hem al zo'n acht boeken geschreven en de royalty's lopen inmiddels binnen .

Ook al die keuzes voor vaardigheden en alle statistieken die daar bij komen kijken, echt heel tof. Geeft het een heel erg leuk RPG-tintje.
    Vraag me alleen af wat het nut is van die supermarkt om ingrediënten te kopen? Wat is de meerwaarde daarvan, behalve dat je nieuwe gerechten kunt maken?

Toch wel wat minpuntjes. Zo is het een spijtige (maar opzich wel begrijpelijke) keuze dat je in een game maar met een sim kunt spelen en dus niet meer meerdere eigen families in je buurt hebt naast de NPC's. Heb dit nog niet verder uitgezocht trouwens, dus misschien is het wél mogelijk maar naar mijn weten niet. Ook zijn ze met een aantal dingen best back to basic gegaan. Klein voorbeeldje: je wordt bijvoorbeeld niet meer wakker van een telefoon die in je broekzak afgaat. Ook vind ik het heel raar dat je maar een muziekinstrument kunt aanschaffen en niet eens meer een piano neer kunt zetten? En best lame dat auto's ala Simcity opeens in het niets verdwijnen en verschijnen. Maarja.
    Amen.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 14:14:30 #135
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_69738717
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Jivis het volgende:
    Toch wel wat minpuntjes. Zo is het een spijtige (maar opzich wel begrijpelijke) keuze dat je in een game maar met een sim kunt spelen en dus niet meer meerdere eigen families in je buurt hebt naast de NPC's. Heb dit nog niet verder uitgezocht trouwens, dus misschien is het wél mogelijk maar naar mijn weten niet.
    Kan wel. Moet je helemaal terug naar het beginscherm van je stad en dan kun je klikken op 'Switch to another family'. Als het goed is .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 5 juni 2009 @ 14:18:37 #136
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69738850
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 14:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kan wel. Moet je helemaal terug naar het beginscherm van je stad en dan kun je klikken op 'Switch to another family'. Als het goed is .
    Oke, heb ik over het hoofd gezien dan. Thanks.
    Amen.
    pi_69738957
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 11:43 schreef Trusten het volgende:

[..]

• Je kunt ook een relatie met een geest beginnen en er een kind mee krijgen. Nog niet uitgeprobeerd, maar dat komt wel.

Ik vind het trouwens wel jammer dat er zo weinig kapsels zijn. Ik wou een mannelijke sim met een beetje halflang haar, maar zoiets is er niet eens. Alleen met zo'n emo-lok.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 14:23:41 #138
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69739017
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Je kunt ook een relatie met een geest beginnen en er een kind mee krijgen. Nog niet uitgeprobeerd, maar dat komt wel.

Ik vind het trouwens wel jammer dat er zo weinig kapsels zijn. Ik wou een mannelijke sim met een beetje halflang haar, maar zoiets is er niet eens. Alleen met zo'n emo-lok.
    Erg weinig kapsels ja, maar dat is natuurlijk allemaal om de $__$
    Amen.
      Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 14:46:18 #139
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69739773
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef Jivis het volgende:

[..]

mwoa, dat was in eerdere versies ook al. kwestie van tijd. over een week of twee zullen de eerste custom meshes al wel verschijnen gok ik.
    pi_69740035
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 14:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
    Je kunt ook een relatie met een geest beginnen en er een kind mee krijgen. Nog niet uitgeprobeerd, maar dat komt wel
    Hoe dan? Ik zie ze nameljik niet terug in mijn relaties schermpje ondanks dat ze me wel 'zien zitten'
    pi_69740078
    quote:
    Kan wel.
    Je kan ook tijdens het spelen met een familie naar 'buurt aanpassen' gaan en dan kan je families erbij maken zodat die leuke man 'toevallig' naast je komt wonen
      vrijdag 5 juni 2009 @ 15:37:31 #142
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_69741594
    Ik heb eind januari al gepre-orderd bij Digitala, de CE. Daar was de prijs op dat moment het beste en ik had een kortingsbon.
    Toen werd de release uitgesteld, en dat was dus al balen.
    Ik had gehoopt het spel op de releasedatum in huis te hebben maar helaas, niets ontvangen tot nu toe...
    Dan nog maar even doorspelen met de stoute versie...
    pi_69742050
    al 2 dagen vollop aan het spelen, toppie spel !

Sommige dingen vallen me wel tegen, de buurt zelf is niet mijn smaak en het is allemaal moeilijker te veranderen dan eerst.

En wat hebben de vrouwelijke sims kleine borsten zeg ! op de afbeeldingen in het boekje hebben ze allemaal grote en mijn sims hebben allemaal kleine tieten, weet iemand hoe dat kan?

en heb al 2 kinderen van iemand, woon er mee samen, maar kan nog steeds geen relatie beginnen of dergelijke !
    pi_69742735
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 15:48 schreef Kerskers het volgende:
    al 2 dagen vollop aan het spelen, toppie spel !

En wat hebben de vrouwelijke sims kleine borsten zeg ! op de afbeeldingen in het boekje hebben ze allemaal grote en mijn sims hebben allemaal kleine tieten, weet iemand hoe dat kan?

Ik zit te twijfelen of ik het zal kopen..ik weet niet of ik het die 54 euro wel waard vind hoor
    pi_69742828
    Het is wel weer en leuk deel ja, maar we beginnen weer vooraf aan. Namelijk, weinig keuze uit meubels, kleding etc. Het is weer wachten op 20 addons, en nu met online store wordt het allemaal één grote afpersing.

Voor The Sims 2 was ook nog wel een enorme modding community, maar ik vraag me af hoeveel dat nu mogelijk wordt gemaakt door EA aangezien ze natuurlijk graag aan hun addons en online store willen verdienen (20 euro voor een set van 40 meubels ).

Ik blijf voorlopig bij mijn enorm uitgebouwde Sims 2 met duizenden objecten en keuzes. Veel leuker
      Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 16:19:56 #146
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69743172
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:09 schreef ufopiloot het volgende:
    Het is wel weer en leuk deel ja, maar we beginnen weer vooraf aan. Namelijk, weinig keuze uit meubels, kleding etc. Het is weer wachten op 20 addons, en nu met online store wordt het allemaal één grote afpersing.

Voor The Sims 2 was ook nog wel een enorme modding community, maar ik vraag me af hoeveel dat nu mogelijk wordt gemaakt door EA aangezien ze natuurlijk graag aan hun addons en online store willen verdienen (20 euro voor een set van 40 meubels ).

Ik blijf voorlopig bij mijn enorm uitgebouwde Sims 2 met duizenden objecten en keuzes. Veel leuker
    Die weinige keuze is er zelfs met 9 uitbreidingspakketten van the Sims 2. De keuze krijg je juist door de community en die komt bij TS3 sneller op gang dan bij TS2 het geval was.
    Verder vergis je je best wel in de keuze. De modellen zijn wat beperkt nog, maar je hebt per model wel zo goed als oneindig veel keuzes qua patroon en kleuren. Wil je een lederen keuken? Geen probleem. Bij TS2 moest je daarvoor een compleet nieuwe keuken downloaden (en die moest dan ook nog eens toevallig beschikbaar zijn). Valt mij alleszins mee en TS3 heeft dermate veel voordelen tov TS2 (je bent niet meer de hele dag aan het eten, plassen, douchen en slapen, om maar iets te noemen). Het speelt een stuk relaxter in ieder geval en vooralsnog vind ik 't een stuk prettiger dan TS2.
    pi_69743290
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het leuke hier is dat je ze wel kan aanpassen, highlights enz. Drie kleuren in het haar.
    Vind het een heel leuk spel, alleen die blokjes zijn erg ergerlijk. Hoop dat die snel weggehaald kunnen worden.
      Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 16:28:27 #148
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69743503
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Het leuke hier is dat je ze wel kan aanpassen, highlights enz. Drie kleuren in het haar.
    Vind het een heel leuk spel, alleen die blokjes zijn erg ergerlijk. Hoop dat die snel weggehaald kunnen worden.
    http://www.fok.nl/danny/sims3/Sims_3_Censor_Patch.rar
    zit een textfile in die verteld waar je 'm heen moet kopiëren. (maak voor de zekerheid een backup van het originele bestand). Hier werkt-ie prima iig.
    pi_69743618
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Danny het volgende:

[..]

zit een textfile in die verteld waar je 'm heen moet kopiëren. (maak voor de zekerheid een backup van het originele bestand). Hier werkt-ie prima iig.
    Dankje Danny.
    pi_69743808
    TVP.. heb altijd alleen Sims 1 (in verpakking met zo'n beetje alle uitbreidingen) gespeeld.
    Daar kon ik altijd wel leuk tijd mee doden, maar had toch ook wel zijn gebreken (bijv dates die chagrijnig werden omdat ze naar de wc moesten maar het gewoon niet deden )
    Daarna ooit nog eens Sims op een console gespeeld, wat ik door de hele 3d-indeling maar niks vond.. Sims hoor je van boven te bekijken.
    Geen idee wat ik wat dat betreft van deel 3 zal vinden.
    Ik weet overigens ook niet helemaal of mijn laptop 'm lekker zal draaien.. heb wel een lijstje met systeemeisen gevonden, maar ben nogal een digibeet en heb geen idee of mijn laptop er aan voldoet.. zijn hier testjes voor oid?
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:41:02 #151
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69744005
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Maartel het volgende:
    Ik weet overigens ook niet helemaal of mijn laptop 'm lekker zal draaien.. heb wel een lijstje met systeemeisen gevonden, maar ben nogal een digibeet en heb geen idee of mijn laptop er aan voldoet.. zijn hier testjes voor oid?
    Ja.
    Amen.
    pi_69744049
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Maartel het volgende:
    zijn hier testjes voor oid?
    http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
    Jazeker
    edit: he fuck, denk ik eens behulpzaam te zijn
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
    pi_69744314
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:41 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja.
    Thanks! Dat is nog eens handig!
    En mijn pc is glansrijk geslaagd (heb deze nog nooit voor games gebruikt, dus toch leuk om te weten dat ie daar ook geschikt voor is!)
    pi_69744376
    Ik mis screenshots in dit topic!
    U bevindt zich >hier<
    pi_69744405
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Danny het volgende:

[..]

Zie je dan ook... ja.. zegmaar.. wat er onder zit?
    pi_69745683
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef sander-3 het volgende:

[..]

IEWL!
      Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 17:39:41 #157
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69745959
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef sander-3 het volgende:

[..]

ja
    pi_69745969
    is 't ook al bekend wanneer er nieuwe uitbreidingspakketen komen?
      Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 17:43:54 #159
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69746101
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef Kerskers het volgende:
    is 't ook al bekend wanneer er nieuwe uitbreidingspakketen komen?
    ja, de komende vier jaar met enige regelmaat
    pi_69748039
    Nou.. heb de knoop doorgehakt: ik ga hem zo effe ophalen
    pi_69748076
    Weet iemand hoe vaak je wel niet seks moet hebben om een kindje te krijgen? Ik heb al talloze keren 'proberen een kindje te krijgen', maar er is nog geen melding oid gekomen. En wanneer kun je met iemand samenwonen?
    pi_69748280
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Ered het volgende:
    Weet iemand hoe vaak je wel niet seks moet hebben om een kindje te krijgen? Ik heb al talloze keren 'proberen een kindje te krijgen', maar er is nog geen melding oid gekomen. En wanneer kun je met iemand samenwonen?
    Bij mij is het bij de eerste of tweede poging gewoon raak hoor, als je Sim zwanger raakt hoor je na afloop van 'de daad' een muziekje en daarna duurt het nog een dag voordat je Sim zwangerschapsverschijnselen krijgt...
    pi_69748859
    't is even wennen na Sims 1!
    Vooral om alles overzichtelijk in de gaten te houden.. één sim volgen valt nog wel mee, maar snel door een huis scrollen gaat me nog niet zo lekker op (het helpt ws ook niet dat ik geen 'muiswieltje' op mijn laptop heb).
    Zijn er ook toetsencombi's om het scherm te draaien?
    En is het programma ook in een windowsvenster te draaien zodat je wat makkelijker kan schakelen?
    (ik wil ondertussen nog gewoon muziek op m'n pc kunnen draaien bijv.)
    pi_69748904
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef Maartel het volgende:
    't is even wennen na Sims 1!
    Vooral om alles overzichtelijk in de gaten te houden.. één sim volgen valt nog wel mee, maar snel door een huis scrollen gaat me nog niet zo lekker op (het helpt ws ook niet dat ik geen 'muiswieltje' op mijn laptop heb).
    Zijn er ook toetsencombi's om het scherm te draaien?
    En is het programma ook in een windowsvenster te draaien zodat je wat makkelijker kan schakelen?
    (ik wil ondertussen nog gewoon muziek op m'n pc kunnen draaien bijv.)
    Hang er een muis aan voor tijdens het simsen, krijg je geen spijt van
    pi_69748957
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hang er een muis aan voor tijdens het simsen, krijg je geen spijt van
    Zou makkelijk zijn opzich maar 1. ik heb geen losse muis in huis.. 2. ik zit altijd op de bank met de laptop op schoot, dan werkt zo'n muis ook niet heel makkelijk..
    pi_69749099
    quote:
    Ik heb een kind geadopteerd want ik kon geen vrouw krijgen
    pi_69749435
    Is er een manier een bestaand 'gezin' aan te passen? (desnoods raak ik m'n huis er mee kwijt)
    Ik wil nog even iemand toevoegen..
      vrijdag 5 juni 2009 @ 19:38:46 #168
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69749679
    even een tvp'tje voor als ik morgen een goede DVD-speler gehaald heb, zodat ik het ook kan spelen.
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 19:48:31 #169
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_69750003
    tvp
      vrijdag 5 juni 2009 @ 19:52:11 #170
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69750156
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik heb een kind geadopteerd want ik kon geen vrouw krijgen
    Vind het juist extreem makkelijk om met een vrouw in bed te duiken dit deel. Ik had mijn sim echt superverlegen gemaakt en nog steeds kreeg ik het binnen no-time voor elkaar, met liefdesbaby tot gevolg .
    Amen.
    pi_69750175
    Player!
      vrijdag 5 juni 2009 @ 19:54:29 #172
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69750233
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
    Player!
    Ja hallo, blame Petrus Discipel (mijn sim dus, inclusief lange baard).
    Amen.
    pi_69750328
    Ik denk dat ik maar een asociale familie in mijn wijk ga planten. Alleen zo'n gast met een kind verveelt ook snel.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 19:59:30 #174
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_69750434
    Even vraagje... ik wil paar nieuwe sims in me wijk planten... waar ik dus al in familie heb wonen... maar hoe doe ik dat...?
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:01:18 #175
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69750495
    quote:

[..]

Amen.
    pi_69750506
    "Stad bewerken"
      vrijdag 5 juni 2009 @ 20:32:43 #177
    151400 EvilMarc
    , gekkie!
    pi_69751801
    quote:
    Misschien is je sim wel onvruchtbaar (kan dat? ).
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
    pi_69752309
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Danny het volgende:
    http://www.modthesims3.org/mts3/modcenter/download.php?id=33
    Daar staat al een torrent voor de contents uit de store iig.
    Op modthesims.info kun je als je bent ingelogd al een patterncreator downloaden
    Vandaag gehaald. Wist niet dat ie gisteren pas in de winkels lag. Nu inderdaad wachten op de custom content hehe.
    pi_69752338
    Misschien zijn vrouwen met "hekel aan kinderen" automatisch onvruchtbaar.
    pi_69753204
    Aan de pil?
    pi_69754115
    moet zeggen, ik had dat ook.
    1 vrouw kon maar niet zwanger worden en had wel een beste vriend met wie ze in huis woonde.
    omhelzen ging prima maar kindjes maken niet
    terwijl ze wel als eigenschap hadden dat ze van familie hielden oid.
    heb ze uiteindelijk maar vermoord met eenn code door ze telkens een hogere levensfase te geven tot magere hein kwam.

nu heb ik een nieuw stel en die hebben hun eerste kind , hadden ook de eigenschap dat ze van families houden.
    en nadat ze het eerste kind eruit gegooit heeft is ze gelijk weer zwanger.
    tja hun levenswens is 5 kinderen te zien opgroeien
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
    pi_69754721
    Die levenstijd van 90 simdagen, houdt dat nou in dat in principe mijn hele gezinnetje op de 90e dag dood neervalt?
    En is het dan gewoon 'uitgespeeld'?
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:31:39 #183
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69755992
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 21:51 schreef Maartel het volgende:
    Die levenstijd van 90 simdagen, houdt dat nou in dat in principe mijn hele gezinnetje op de 90e dag dood neervalt?
    Als je geen kinderen krijgt dan dien we weer een nieuw(e) gezin/sim te creëren en kan je weer vrolijk door.
    Fuck the EBU.
    pi_69756013
    met welke carrières zijn jullie op het moment bezig? Of zijn jullie lekker lui en werkloos ? Ik muziekcarrière en ben nu popster jeej ..nog 1 keer promoveren en dan kan ik weer iets anders gaan doen
    pi_69756042
    quote:
    Ja maar je kan ook kiezen voor 180 of 390 dagen (zo uit me hoofd)
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:35:43 #186
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69756117
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef mixje-mup het volgende:
    met welke carrières zijn jullie op het moment bezig? Of zijn jullie lekker lui en werkloos ? Ik muziekcarrière en ben nu popster jeej ..nog 1 keer promoveren en dan kan ik weer iets anders gaan doen
    Ik kan het spel nog niet installeren Dus voorlopig nog niets.
    Fuck the EBU.
      † In Memoriam † vrijdag 5 juni 2009 @ 22:37:18 #187
    43556 miss_dynastie
    pi_69756168
    Zit er ook een soort levenselixer in als in deel 2?
    pi_69756224
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef mixje-mup het volgende:
    met welke carrières zijn jullie op het moment bezig?
    Sportieve carriere (ben momenteel Eerste divisie speler)
    en Politieke carriere, weet m'n functie zo even niet
      Admin vrijdag 5 juni 2009 @ 22:39:15 #189
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69756229
    quote:
    nee. elke sim wordt 90 (of meer, al naar gelang je instellingen onder spelopties) dagen oud (ongeveer). Als die dood gaat leeft de rest van je gezin gewoon door. Als je uiteindelijk geen gezinsleden meer over hebt houdt het inderdaad op en moet je een nieuwe sim aanmaken
    pi_69756315
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:39 schreef Trusten het volgende:

[..]

Sportieve carriere (ben momenteel Eerste divisie speler)
    en Politieke carriere, weet m'n functie zo even niet
    Ik vind het alleen jammer dat de carrières weer zo van hetzelfde zijn! Niet dat ik iets origineels kan bedenken maar goed
    pi_69756348
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik kan het spel nog niet installeren Dus voorlopig nog niets.
    Hoezo kan je het spel niet installeren ?
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:44:45 #192
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69756419
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:42 schreef mixje-mup het volgende:

[..]

Hoezo kan je het spel niet installeren ?
    mijn DVD-speler ziet de DVD niet

Morgen dus even een nieuwe DVD-speler/writer kopen.
    Fuck the EBU.
    pi_69756430
    ik heb nu 2 mensen naast elkaar (2 aangrenzende huizen) gegooid, beide zonder baan (:')) en probeer ze te koppelen.. eens kijken of dat wil lukken
    pi_69756479
    Ik ben met een bejaarde rocker begonnen, dus ik zal wel korter hebben.
      vrijdag 5 juni 2009 @ 22:47:01 #195
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69756486
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:45 schreef mschol het volgende:
    ik heb nu 2 mensen naast elkaar (2 aangrenzende huizen) gegooid, beide zonder baan (:')) en probeer ze te koppelen.. eens kijken of dat wil lukken
    succes
    Fuck the EBU.
    pi_69756496
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

mijn DVD-speler ziet de DVD niet

Morgen dus even een nieuwe DVD-speler/writer kopen.
    hmm daemon tools? Daarmee kan de de pc toch als het ware voor de gek houden dat je wel een dvd hebt? tenminste dat was toch daarvoor bedoeld ? geen idee eigenlijk
    pi_69757620
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 22:47 schreef mixje-mup het volgende:

[..]

hmm daemon tools? Daarmee kan de de pc toch als het ware voor de gek houden dat je wel een dvd hebt? tenminste dat was toch daarvoor bedoeld ? geen idee eigenlijk
    daemon tools is een dvd emulatie programma en emuleert alleen maar 1 of meerdere dvd drives (waar je dan iso's e.d. in kan mounten)

hij heeft gewoon het probleem dat z'n fysieke dvd speler de dvd niet leest denk ik
    pi_69757878
    tvp, ik heb hem ook, cadeau gekregen van het allerallerallerliefste vriendje
    I had a signature once. It was awful.
    pi_69757988
    Hmm, ik moet van mijn baas het boek "Opvallen in een zee van fans" lezen, maar vervolgens is dat boek in de bibliotheek of boekhandel niet te vinden.. hoe kom ik er dan aan?
      zaterdag 6 juni 2009 @ 00:09:28 #200
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69758723
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 23:41 schreef Maartel het volgende:
    Hmm, ik moet van mijn baas het boek "Opvallen in een zee van fans" lezen, maar vervolgens is dat boek in de bibliotheek of boekhandel niet te vinden.. hoe kom ik er dan aan?
    Hoort in je inventaris te zitten, da's dus rechtsonderin bij die icoontjes en dan het rugzakje.
    Amen.
    pi_69758835
    Nope, hij heeft 'm niet gegeven, alleen aanbevolen...
      zaterdag 6 juni 2009 @ 00:15:16 #202
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69758859
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef Maartel het volgende:
    Nope, hij heeft 'm niet gegeven, alleen aanbevolen...
    Weird, heb die carrière ook gedaan en bij mij zat die gewoon in m'n inventaris dacht ik. Staat die niet gewoon al in je boekenkast?
    Amen.
    pi_69758930
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 00:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Weird, heb die carrière ook gedaan en bij mij zat die gewoon in m'n inventaris dacht ik. Staat die niet gewoon al in je boekenkast?
    Nee, en ben al naar de bibliotheek en boekhandel gegaan om hem te zoeken.. ik kan natuurlijk ook een ander muziekboek lezen..
    pi_69759547
    Die usb stick is echt waardeloos..

Die karabijnhaak was kapot toen ik hem opende, en die usb stick is tráág!! Over 10mb doet ie een minuut of 3/4 en dat tips/hints boekje vind ik ook een aanfluiting.

Straks maar eens even installeren, want ik moet ook mijn pc even op orde krijgen
      Forum Admin zaterdag 6 juni 2009 @ 00:45:30 #205
    35723 crew  GGMM
    pi_69759550
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Echt overdreven Zelfs toen mijn meest favorieten spel ooit uit kwam deed ik dat niet
    Ik ben het eindelijk met je eens.

Sowieso, een game opstarten om iemand de was te laten doen, ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dit soort games.
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 00:49:32 #206
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_69759628
    Ik ga m morgen maar es installeren
    pi_69759639
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ben het eindelijk met je eens.

Sowieso, een game opstarten om iemand de was te laten doen, ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dit soort games.
    Hun kleding wordt nooit vuil.
    pi_69759657
    Beeld ik het me nou in of worden sims ook echt slanker van het sporten?
    Één van mij Sims lijkt na een uurtje op de loopband een stuk minder op degene die ze voor moest stellen..
    pi_69759685
    het is mega veel sneller dan de sims 2
    ik vind de gezichten mooi
    en toch heeft sims 2 ietsje meer
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_69759704
    Ik wil toch eens gehandicapten in The Sims. Dat je ook een mongool kunt krijgen enzo.
    pi_69759718
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 00:53 schreef DrDentz het volgende:
    Ik wil toch eens gehandicapten in The Sims. Dat je ook een mongool kunt krijgen enzo.
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
      zaterdag 6 juni 2009 @ 00:54:14 #212
    256740 LalileLove
    is verliefd
    pi_69759720
    Kunnen jullie ook screenshots van maken? Ik ben wel benieuwd.
    pi_69760009
    quote:
    Ik zie het al voor me.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 01:12:22 #214
    256740 LalileLove
    is verliefd
    pi_69760142
    quote:
    Drugs gebruiken in de sims, dat lijkt me pas leuk.
    pi_69760200
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 01:12 schreef LalileLove het volgende:

[..]

Drugs gebruiken in de sims, dat lijkt me pas leuk.
    Lol ja.. dat je dan op de WC klikt, en dan op "gebruiken" klikt, en dat ze dan in een bloembak gaan schijten oid.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 01:16:34 #216
    256740 LalileLove
    is verliefd
    pi_69760257
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Lol ja.. dat je dan op de WC klikt, en dan op "gebruiken" klikt, en dat ze dan in een bloembak gaan schijten oid.
    En dat ze een bad trip kunnen krijgen en helemaal gek worden.
    pi_69760274
    Ik heb hier al een Sim rondlopen die dagelijks minstens een half uur de vuilnisbak 'onderzoekt'
      zaterdag 6 juni 2009 @ 01:18:57 #218
    256740 LalileLove
    is verliefd
    pi_69760296
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 01:17 schreef Maartel het volgende:
    Ik heb hier al een Sim rondlopen die dagelijks minstens een half uur de vuilnisbak 'onderzoekt'
    Jouw sim heeft zwerfambities of misschien een dwangneurose?
    pi_69760897
    Alvast een linkje voor in de OP?

http://nene.modthesims.info/browse.php?gs=2

Ze gaan gewoon door met custom content maken. Al aardig wat downloads wat ze aanbieden.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 01:50:52 #220
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69760926
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 00:51 schreef Maartel het volgende:
    Beeld ik het me nou in of worden sims ook echt slanker van het sporten?
    Één van mij Sims lijkt na een uurtje op de loopband een stuk minder op degene die ze voor moest stellen..
    Beeld je je in denk ik. Dat vind ik ook een beetje lame aan dit deel, in 2 werd je echt dikker en gespierder naarmate je meer of minder aan de conditie deed of de hoeveelheid voedsel die je verorberde. In dit deel kun je gewoon bij Create A Sim kiezen hoe dik/gespierd je wilt zijn en zo zul je er ook altijd uit blijven zien.

Mijn grote gespierde neger trainde veel en kreeg uiteindelijk ook het label "gespierd" maar verandering in lichaamsbouw was er niet.aangezien ik hem vantevoren al op supergespierd had ingesteld. Het tegenovergestelde was met mijn dunne baardaap het geval, die ik op het dunst had gezet en geen fuck aan zijn conditie liet doen. Hij bleef ook gewoon zoals die was. Raar dat ze dat eruit gehaald hebben.

Correct me if I'm wrong trouwens .
    Amen.
    pi_69761025
    In Sims 2 was het duidelijker doordat je 3 'standen' had (dik normaal en dun). Nu gaat het geleidelijk, maar het verandert wel.
    pi_69763172
    Jammer dat het alles zoveel tijd kost. Bijvoorbeeld tandenpoetsen een kwartier, krant weggooien 5 minuten. Zo kan je veel minder in een dag doen.
      zaterdag 6 juni 2009 @ 10:10:46 #223
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_69763387
    Ik heb m dus 17 mei al besteld op cdwow.nl omdat ik in het 1e topic sims3 las dat t daar maar 42 euro koste...Maar natúúrlijk staat er bij mn status nog steeds: wachten op verzending

Heeft iemand ervaring met bestellen op die site?? Als ik op de sims3 klik staat er expected to ship within 7-10 days. Dus ik neem aan dat ik nog minimaal een week zal moeten wachten dan..
    Oh yes i did!
    pi_69763419
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 10:10 schreef izzypizzy het volgende:
    ls ik op de sims3 klik staat er expected to ship within 7-10 days.
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 10:10 schreef izzypizzy het volgende:
    Dus ik neem aan dat ik nog minimaal een week zal moeten wachten dan..
    Goh denk je?
    pi_69763422
    De nude-patch werkt bij mij niet. Nouja dan maar met blokjes, het zal wel gaan wennen.
    pi_69763630
    Waar worden de foto's in op geslagen?

Laat maar gevonden

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2009 10:31:37 ]
      zaterdag 6 juni 2009 @ 10:30:44 #227
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69763640
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef mschol het volgende:

[..]

daemon tools is een dvd emulatie programma en emuleert alleen maar 1 of meerdere dvd drives (waar je dan iso's e.d. in kan mounten)

hij heeft gewoon het probleem dat z'n fysieke dvd speler de dvd niet leest denk ik
    Inderdaad, dat is mijn probIeem.
    Fuck the EBU.
    pi_69763663
    Hoe kun je een autotie plaatsen? Catalogus?
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      zaterdag 6 juni 2009 @ 10:33:19 #229
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_69763669
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 10:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

[..]

Goh denk je?
    Nou eigenlijk hoop ik van niet...aangezien het me vanzelfsprekend lijkt dat je als bedrijf zorgt dat je zoiets direct wanneer t spel uitkomt in huis hebt zodat je het asap (lees binnen 1 dag) naar je klanten kan opsturen. Aangezien je je klanten tevreden wilt houden zodat ze vaker bij je bestellen...Daarom was mijn vraag ook of iemand hier ervaring mee had...dus als je niks nuttigs te melden hebt doe dat dan ook niet
    Oh yes i did!
    pi_69763676
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 00:54 schreef LalileLove het volgende:
    Kunnen jullie ook screenshots van maken? Ik ben wel benieuwd.
    Ik heb alleen een screenshots van mijn tuin

pi_69763695
    Ik mis trouwens het bubbelbad? Jacuzzi? Of kan ik hem gewoon niet vinden
    pi_69763792
    Ik mis een duikplank
    Xbox Live: Anormius
    pi_69763809
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 10:44 schreef Mister_T het volgende:
    Ik mis een duikplank
    Ik ook! Ik mis zoveel dingen Ik mis heel veel haar, leuke kleding, etc.

Waarom hebben ze de standaard dingen nou weggelaten?
    pi_69763835
    Sims 2 + alle EP's + SP's voor 15 euro
    Kan een stuk meer dan de sims 3, en zoveel verschil in graphics is er niet
    pi_69763924
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
    en zoveel verschil in graphics is er niet
    Inderdaad dat valt me ook op. het is niet heel veel mooier dan de Sims 2
    pi_69764101
    Deze had ik gemaakt

pi_69764139
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 11:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Deze had ik gemaakt

[ afbeelding ]
    Ik wil nou niet afkrakend doen maar ik begin steeds minder te zien in TS3, en ben blij dat ik m nog niet gekocht heb. Ik heb echt t vermoeden dat ik dit bovenstaande (en meer) makkelijk in TS2 kan maken namelijk
    pi_69764239
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 11:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik wil nou niet afkrakend doen maar ik begin steeds minder te zien in TS3, en ben blij dat ik m nog niet gekocht heb. Ik heb echt t vermoeden dat ik dit bovenstaande (en meer) makkelijk in TS2 kan maken namelijk
    Kan jij ook in deel 2 meteen naar je buren of de stad gaan?
    pi_69764267
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Kan jij ook in deel 2 meteen naar je buren of de stad gaan?
    Lekker boeiend das toch niet nodig ik wacht wel hoor
    Qua bouwen en objecten is TS2 gewoon (nu nog) veel beter.

Ik zie trouwens dat "environment" en "comfort" weg is, dat is dan wel weer goed
    Voor al die eerste, nutteloze niet mooie maar wel verplichte kunst altijd
      zaterdag 6 juni 2009 @ 11:15:31 #240
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69764359
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
    Sims 2 + alle EP's + SP's voor 15 euro
    Kan een stuk meer dan de sims 3, en zoveel verschil in graphics is er niet
    Naja, een stuk meer wil ik niet zeggen, het is gewoon heel anders geworden. In Sims 2 was het meer plas, slaap, neuk, voed kinderen op, in Sims 3 is het vooral gericht op het ontwikkelen van je Sim. Vind dit deel veel meer RPG dan Simulatie eigenlijk.

Wel grote kans dat we over een tijd de derde versie van een Huisdieren-utibreiding krijgen .

De recensies zijn wel aardig overigens maar een stukje minder dan die van Sims 2.
    Amen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')