Weird, heb die carrière ook gedaan en bij mij zat die gewoon in m'n inventaris dacht ik. Staat die niet gewoon al in je boekenkast?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef Maartel het volgende:
Nope, hij heeft 'm niet gegeven, alleen aanbevolen...
Nee, en ben al naar de bibliotheek en boekhandel gegaan om hem te zoeken.. ik kan natuurlijk ook een ander muziekboek lezen..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Weird, heb die carrière ook gedaan en bij mij zat die gewoon in m'n inventaris dacht ik. Staat die niet gewoon al in je boekenkast?
Ik ben het eindelijk met je eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt overdrevenZelfs toen mijn meest favorieten spel ooit uit kwam deed ik dat niet
Hun kleding wordt nooit vuil.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het eindelijk met je eens.
Sowieso, een game opstarten om iemand de was te laten doen, ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan dit soort games.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil toch eens gehandicapten in The Sims. Dat je ook een mongool kunt krijgen enzo.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil toch eens gehandicapten in The Sims. Dat je ook een mongool kunt krijgen enzo.
Drugs gebruiken in de sims, dat lijkt me pas leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Lol ja..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:12 schreef LalileLove het volgende:
[..]
Drugs gebruiken in de sims, dat lijkt me pas leuk.
En dat ze een bad trip kunnen krijgen en helemaal gek worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Lol ja..dat je dan op de WC klikt, en dan op "gebruiken" klikt, en dat ze dan in een bloembak gaan schijten oid.
Jouw sim heeft zwerfambities of misschien een dwangneurose?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:17 schreef Maartel het volgende:
Ik heb hier al een Sim rondlopen die dagelijks minstens een half uur de vuilnisbak 'onderzoekt'
Beeld je je in denk ik. Dat vind ik ook een beetje lame aan dit deel, in 2 werd je echt dikker en gespierder naarmate je meer of minder aan de conditie deed of de hoeveelheid voedsel die je verorberde. In dit deel kun je gewoon bij Create A Sim kiezen hoe dik/gespierd je wilt zijn en zo zul je er ook altijd uit blijven zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:51 schreef Maartel het volgende:
Beeld ik het me nou in of worden sims ook echt slanker van het sporten?
Één van mij Sims lijkt na een uurtje op de loopband een stuk minder op degene die ze voor moest stellen..
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:10 schreef izzypizzy het volgende:
ls ik op de sims3 klik staat er expected to ship within 7-10 days.
Goh denk je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:10 schreef izzypizzy het volgende:
Dus ik neem aan dat ik nog minimaal een week zal moeten wachten dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |